پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۶:۱۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۳    
قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد که بر اساس آن قیمت این خودرو 7 تا 12 درصد افزایش یافته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۲    
قلی زاده گفت: جهانی سازی قیمت ها در ایران با شکست مواجه شده است. بزرگان اقتصاددان لیبرال خودشان هم دیگر جهانی سازی قیمت ها را قبول ندارند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۲    
علی آبادی گفت: برای جهش تولید مانع انرژی داریم. هیچ راهی جز جهش تولید برای افزایش رفاه مردم نداریم. در برخی استان ها با وجود این که آب نداریم هنوز گوجه و خیار می کاریم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۷    
مادر این دختر اعتراف کرده، دایانا را به یک باغ متروکه در خارج از شهر برده و با چاقو او را کشته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۲    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب ها و جرایم و قانون شکنی ها کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۷    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۷    
تصویبنامه هیات وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، مواد اولیه آن و تجهیزات مصرفی پزشکی مشمول ارز ترجیحی در سال 1403 توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۷    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: در همین راستا نیز امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تمامی استان های کشور به حالت آماده باش کامل درآمده و تجهیزات و امکانات لازم نیز برای ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۱    
رئیسی در بخشی از سخنان خود در جلسه امروز هیات دولت با تاکید بر اهمیت موضوع کنترل و نظارت مدیران بر عملکرد زیر مجموعه خود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۱    
وزیر کشور گفت: اجرای طرح انسداد مرزها با توجه به دستور رئیس جمهور در حال پیگیری است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۲    
موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند بازداشت شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۷    
چه تفاوتی میان دیدگاه نسل های گوناگون نسبت به دین و دینداری وجود دارد؟ آخرین پیمایش ارزش ها و نگرش ها تصویر جالبی از تفاوت های میان نسلی ارائه می دهد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۳    
بیایید صادقانه بررسی کنیم، انقلاب اسلامی هنوز نبود که شبه روشنفکران جامعه که به دنبال تجدد و غربی شدن بودند و کلید تحولات فرهنگی را در حجاب یافته بودند، قلم هایشان شروع به نوشتن علیه حجاب کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۷    
جنگ، احتمال انقلاب را بالا می برد. انقلاب موقت در انگلیس (جمهوری کرامول) پس از جنگ با اسکاتلند رخ داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۷    
وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل که اخیرا خودرویش در حومه تل آویو واژگون شد، با دنده های شکسته از بیمارستان مرخص شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۴    
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد حسن یزدانی عازم تورنمنت مجارستان می شود و در صورت داشتن شرایط خوب عازم المپیک خواهد شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۳    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: حدود 1.8 میلیارد دلار طلا در سال گذشته به کشور وارد شده که بیشتر این واردات برای رفع تعهد ارزی بوده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۳    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۷    
همزمان با ادامه ریزش قیمت ها در بازار طلا و ارز، هم اکنون قیمت دلار در بازار آزاد به کانال 60هزار تومان بازگشته است و آن طور که فعالان بازار می گویند احتمال بازگشت قیمت دلار به کانال 50هزار تومان ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران در تهران از چهارشنبه (11 اردیبهشت) و افزایش دما تا پنج روز آینده خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۳۳    
160 نماینده مجلس با امضای بیانیه ای از فرماندهی فراجا و مردم در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب قدردانی کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۱    
تورم دوازده ماهه شاخص بهای تولیدکننده از 37.3 درصد در فروردین ماه سال 1402 به 31.2 درصد در فروردین ماه 1403 کاهش یافته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۱    
رئیس انجمن ملی خرما گفت: بنابر آمار سال گذشته 300 هزارتن خرما به ارزش 400 میلیون دلار به بازارهای هدف صادر شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۱    
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی در رابطه با آخرین جزئیات از اجرای طرح راننده محوری نکاتی را مطرح کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۱    
در ابتدای معاملات امروز نهم اردیبهشت، شاخص کل بورس 374 واحد کاهش یافت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه 980 هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش رتبه بندی شدند، گفت: 92 درصد کارکنان این وزارت خانه در بخش آموزش فعال هستند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: 20 معلم نمونه کشوری انتخاب شدند. معلمان نمونه روز دوشنبه با رئیس جمهور و یک روز دیگر با رهبر انقلاب دیدار خواهند داشت
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
برای توجیه سرکوب دانشجویان، دروغ هایی مثل به مردم حمله شد یا ساختمان های مهم دانشگاهی مسدود شد وجود دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۲    
معاون آموزشی وزیر علوم در بخشنامه ای اعلام کرد: کلاسهای دانشگاه ها امروز یکشنبه از ساعت 12 تا 14 جهت برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان آمریکایی معترض به جنایات اسراییل تعطیل شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۲    
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت 00:00 بامداد پنجشنبه 13 اردیبهشت آغاز می شود و تا پنجشنبه 20 اردیبهشت ساعت 8 صبح ادامه دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی مجمع رصتا درباره سریال حشاشین و لزوم حذف آن از پلتفرم ها گفت: سریال های خارجی در مقایسه با سریال های ایرانی به دلیل اقبال بسیار کمتر مخاطب، مشمول ممیزی پسینی هستند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
تیم ملی فوتسال افغانستان در اولین دوره حضور خود در جام ملت های آسیا، سهمیه جام جهانی را کسب کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
دبیر جمعیت مبارزه با دخانیات ایران ضمن تأکید بر اینکه ایران پایین ترین نرخ مالیات بر دخانیات نسبت به نرم جهانی را دارد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۱    
مطابق با آمار صندوق بین المللی پول، تولید نفت ایران در سال گذشته میلادی (2023) با افزایش 500 هزار بشکه ای نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به 3.1 میلیون بشکه در روز رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۱    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شایعاتی را که در رابطه با برکناری محمد خزاعی از ریاست سازمان سینمایی مطرح شده بود، رد کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۱    
بررسی آمارهای تجارت خارجی نشان می دهد شرکت ملی گاز ایران بزرگترین صادرکننده سال قبل بوده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۱    
سهمیه حج کشورها هر سال براساس جمعیت ساکن مسلمان در آن کشورها تعیین می شود. با این حال، عوامل دیگری هم تاثیر دارد، آنچنان که اندونزی، پاکستان و هند به ترتیب بیشترین سهمیه حج را به خود اختصاص داده اند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتراض عضو کمیسیون برنامه و بودجه نسبت به گزارش غیرشفاف کمیسیون تلفیق از جداول بودجه، گفت: این حرف بی انصافی است به مجلس ظلم نکنید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۳    
همزمان با روز معلم، بازدید از موزه ها، پایگاه ها و اماکن فرهنگی تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۷    
"کش اوت"، فیلمی هیجان انگیز و معمایی که توسط سه کمپانی معتبر تولید شده و با بازیگران مطرحی همچون جان تراولتا، کریستین دیویس و لوکاس هاس، سینماگران را به دنیایی از هیجان و ماجراها می کشاند.