سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۷:۲۶Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۲    
سریال تلویزیونی روزی روزگاری برادر به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی سجاد اسدی، در قاب تلویزیون نشست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۲    
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 15 استان با حضور پرشور مردم برای تعیین تکلیف پارلمان دوازدهم روز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403 برگزار شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۲    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در مغازه ها نسبت به هفته های گذشته تغییر چندانی نداشته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۲    
یک طوفان خورشیدی ممکن است اواخر این هفته باعث خاموشی و اختلال در سیستم های ناوبری و فرکانس های رادیویی در سراسر جهان شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۲    
چه غم انگیز است که در صبح روز دختر، خبر مرگ دختری 4 ساله در اثر هاری همه ذهنت را مشغول کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۱    
زمان اخذ رأی مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۲    
رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: کار شمارش آرا به صورت الکترونیک و در سریعترین زمان انجام می شود لذا مدارس این استان فردا شنبه 22 اردیبهشت قطعا باز است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۲    
طبیعتاً بعد از اتمام رای گیری موضوع آغاز شمارش آرا را خواهیم داشت. در حوزه هایی که بصورت دستی انتخابات برگزار شد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۲    
کیلیان امباپه، مهاجم پاریسن ژرمن با انتشار یک پیام تصویری ضمن خداحافظی از هواداران این تیم پس از 7 سال حضور در پاریسن ژرمن، اعلام کرد در پایان فصل به تیم دیگری منتقل خواهد شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
رهبر انقلاب در دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق ضمن تاکید بر نزدیکی رابطه مردم ایران با کردها، فرمودند: جامعه کُردی جزء ما هستند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور: حوزه های انتخاباتی که به تشخیص استاندار ضرورت به تمدید رای گیری نیست می توانند فرایند انتخابات را به اتمام برسانند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
پرویز سروری درخصوص انتقادات مطرح شده از سوی برخی اعضای شورای شهر به قرارداد شهرداری برای واردات خودرو های برقی از چین ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
دادستان کل کشور از تشکیل 20 پرونده کیفری در مرحله اول انتخابات خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
مجمع عمومی سازمان ملل با 143 رأی موافق به پبش نویس عضویت کامل فلسطین در این سازمان رأی مثبت داد و شورای امنیت را به بازنگری مثبت در عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توصیه کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۲    
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 8 صبح امروز (جمعه 21 اردیبهشت ماه) در 15 استان آغاز شد
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 48 سنت معادل 0.57 افزایش به 84 دلار و 36 سنت رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۷    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: پیام عاشورایی امام حسین (ع) در غزه موجب شد تبلیغات هماهنگ و پرحجم قدرت های بزرگ، به وسیله دانشجویان و مردم غرب در کشورهای غربی رنگ ببازد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
استاندار تهران گفت که حداکثر تا دو ساعت بعد از پایان رای گیری، آخرین نتایج به وزارت کشور اعلام می شود تا آن ها به مردم اطلاع دهند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که شهدا نگین افتخار این ملت هستند و امروز از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مراسم قدردانی می کنم و خوشحال از اینکه در این یادآوره حضور دارم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۲    
مدیر گروه طنز سیمافیلم گفت: سه تیم در حال نگارش فیلم نامه های مختلف با حال و هوای طنز و ورزشی هستند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهور گفت: آمارها و شاخص های اقتصادی نشان می دهد دولت در مسیر صحیح برای حل مشکلات گام برمی دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۳    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تعامل خیلی خوبی هم با شورای اسلامی شهر تهران آغاز شده و امیدوارم در این تعاملات به نتایجی دست پیدا کنیم که در زندگی مردم تاثیرگذار باشد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۱    
هانیه رستمیان، تیرانداز المپیکی ایران در فینال تپانچه بادی جام جهانی باکو در رده ششم ایستاد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۱    
بخشایش اردستانی معتقد است حمله ایران به اسرائیل به دلیل داشتن بمب هسته ای بوده و فکر می کند چین و روسیه از ایران هسته ای حمایت خواهند کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۳    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها در برخی نقاط کشور خبر داد و اعلام کرد: با ورود سامانه جدید به غرب کشور رعد و برق، وزش باد و رگبار پیش بینی می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۳    
یک درک مشترک دیرینه وجود دارد که اسرائیل توانایی تسلیحات هسته ای اعلام نشده ای دارد و ایران به عبور از آستانه تسلیحات هسته ای نزدیک تر شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۲    
وزیر کشور گفت: تفاوت این دوره با دوره قبل الکترونیکی شدن تعدادی بیشتری از شعب است، به گونه ای که هشت حوزه و بیش از 60 درصد صندوق ها تمام الکترونیکی شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنان کمال خرازی ، بهترین راه را دپیلماسی دانست ولی ادعا کرد باتوجه به تشدید تنش ها در منطقه و شکست همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی با این راه حل خیلی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۳    
مردم کشور در 15 استان برای انتخاب باقیمانده کرسی های مجلس شورای اسلامی پای صندوق های رأی می روند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرحله ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
جنبش حماس بامداد جمعه اعلام کرد که هیئت شرکت کننده در مذاکرات آتش بس غزه در قاهره، این شهر را به مقصد قطر ترک کرده است و افزود: اکنون توپ کاملاً در زمین اسرائیل است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ضرورت دسترسی به دوربین های مراکز عمومی برای پلیس راهور به منظور مدیریت و نظارت بر ترافیک خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۳    
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: امسال نسبت سال گذشته زائران مسیر 420 کیلومتری مکه به مدینه پیش از تشریق، با قطار طی می کنند. مسیر برگشت نیز این امکان برای زائران وجود دارد ...