پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۷:۵۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۲    
طبق آمار انجمن جهانی فولاد، در فصل نخست سال 2024 تولید فولاد جهان نسبت به مدت مشابه پارسال 0.5 درصد افزایش یافته اما تولید فولاد در ایران 16.3 درصد رشد کرده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
دلالان در سکوهای آنلاین خرید و فروش مسکن با درج آگهی های جعلی و قیمت سازی کاذب، زمینه افزایش قیمت مسکن را فراهم می کنند؛ بنابراین باید آگهی ها قانونمند شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۶    
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سال 1390 در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و اکنون نیز ترمیم آن در دستور کار این شوراست؛ که مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع در دیدار معلمان ابراز خرسندی کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
جبلی گفت: امسال یک سال سرنوشت ساز است؛ لذا وظیفه ما در سازمان صداوسیماست که از همه ظرفیت ها استفاده کنیم تا ساخت سلمان فارسی طبق برنامه پیش برود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۱    
سرمربی استقلال تهران همانطور که انتظار می رفت از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه ابراز خرسندی کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۰۱    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی از اخبار مربوط به حمله رژیم اسرائیل به رفح، از جامعه بین المللی خواست تا با توجه به نسل کشی در غزه، اقدامات لازم را برای محاکمه و پاسخگویی فرماندهان ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۳    
ظریف وزیر سابق امور خارجه در نشست ژئوپلیتیک خلیج فارس :️کشتی های کویتی در زمان جنگ قبل از پرچم آمریکا، پرچم شوروی را برافراشتند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به تکرار ادعای یکجانبه کویت درباره میدان آرش در بیانیه پایانی سفر امیر کویت به مصر، ضمن مردود دانستن این ادعا افزود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۱    
تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد. رهبر معظم انقلاب به تازگی در جریان یک دیدار ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۷    
جمع کردن و جلوگیری از خرید و فروش این لباس های هنجارشکنانه و خلاف عفت که به صورت علنی در حال فروش است، کار پیچیده ای نیست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۷    
همانگونه که مشاهده می کنید در روزنامه اطلاعات به تاریخ 9 اردیبهشت سال 58 و چند روز قبل از شهادت شهید مطهری نامگذاری روز 12 اردیبشهت به روز معلم بدلیل کشتار معلم ها بدست رژیم پهلوی مطرح شده بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۲    
خبرگزاری کره شمالی در واکنش به اعلام اخیر تحریم های آمریکا علیه صنعت هواپیما های بدون سرنشین ایران، پاسخ پهپادی و موشکی تهران در پی حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را ناشی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۲    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد فردا پنجشنبه به مدت یک هفته آغاز می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، تکریم و تشکر از معلم را وظیفه فرد فرد ملت خواندند و با اشاره به اینکه آموزش وپرورش از لحاظ اهمیت و تأثیرگذاری ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم سالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۲    
اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت های هسته ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۲    
به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل بگیران 35 درصد افزایش می یابد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بر اساس توافقات قبلی با هیئت حاکمه افغانستان قرار شد موضوع حقابه تالاب ها از بحث قرارداد های قبلی کاملاً تفکیک و جدا شود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزایش 10 درصدی تعرفه تاکسی های اینترنتی به دلیل دریافت مالیات بر ارزش افزوده را خلاف قوانین مصوب مجلس دانست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۷    
رییس جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، آمادگی هلال احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل زدگان کنیا را اعلام کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۳    
پرونده هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال در شرایطی بسته می شود که استقلال و پرسپولیس، مدعیان اصلی قهرمانی کار سختی در پیش دارند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۲    
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۸    
اداره آمار ترکیه اعلام کرد صادرات این کشور به ایران در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 16 درصدی به بیش از 800 میلیون دلار رسیده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۸    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت هوش مصنوعی برای برخورد با تخلفات رانندگی به خصوص تخلفات ساکن خبر داد و گفت ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 54 سنت معادل 0.61 درصد کاهش به 87 دلار و 86 سنت رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه افزایش 2 برابری حق الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان در دستور کار شورای حقوق و دستمزد قرار گرفته است گفت ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۷    
معاون پژوهش فنی و حرفه ای گفت:پشتیبانی از حقوق کارگران می تواند به بهبود شرایط کاری، افزایش رضایت شغلی و تقویت روابط کارگر-کارفرما و رونق تولید و رشد اقتصادی منجر شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۱    
قائم مقام اسبق وزارت صمت با اعلام اینکه تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی سابقه بود، گفت: عملکرد یکساله مدیریت جدید بانک مرکزی قابل تحسین است.