پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۱۷May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۲    
هفت خدمه دیگر کشتی کانتینری توقیفی MSC ARIES پس از انجام رایزنی ها و در چارچوب تعاملات سیاسی و دیپلماتیک و نیز موافقت مقام قضایی جمهوری اسلامی ایران به کشورهای خود بازگشتند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۲    
معاون سرمایه گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی گفت: شرکت ملی نفت مدعی افزایش تولید و صادرات نفت است اما مطالبات صندوق توسعه ملی را پرداخت نمی کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرح آبرسانی به شهر زاهدان از دشت تهلاب بازدید کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۲    
دفتر آمار آمریکا اعلام کرد تجارت این کشور با ایران در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 103 درصدی به 27.7 میلیون دلار رسیده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۱    
بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز یک شنبه 23 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۲    
دولت ارمنستان اعلام کرد یک جاده 60 کیلومتری در استان جنوبی سیونیک که هم مرز با ایران است می سازد که زمان سفر بین دو کشور همسایه را کوتاه خواهد کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۱    
سه شرکت بیمه آمریکایی از یک دادگاه منطقه ای در سان فرانسیسکو خواسته اند درخواست خسارت 57 میلیون دلاری شرکت شورون را از این شرکت های بیمه به خاطر ادعای توقیف یک محموله نفتی توسط ایران رد کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۷    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: میادین شادگان، کوپال، آبان، پایدار غرب، دال پری، پایدار شرق و چشمه خوش، 7 میدان نفتی است که سرمایه گذاران آن خارجی هستند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
به گزارش اطلاع با ما، داستان این فیلم ماجرای مردی را روایت میکند که چگونه از منطقه فقیر نشین شهر بمبئی وارد یکی از بزرگترین مافیا های کشور هند می شود و در آنجا باید با چالشی مرگبار روبه رو شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۱    
به گزارش اطلاع با ما، الحوثی رهبر انصارالله یمن: یورش رژیم اشغالگر به گذرگاه دفح، صرفا حمله به مردم فلسطین نیست، بلکه اقدامی علیه مردم و ارتش مصر به شمار می رود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۱    
معاون اقتصادی بانک مرکزی شرط اول تحقق بهتر سیاست های پولی و ارزی را شهرت و اعتبار بانک مرکزی دانست و گفت: نرخ سالانه تورم مصرف کننده که در فروردین 1402، 47.6 درصد بود اکنون به 38.8 درصد رسیده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۳    
این آخرین عکس از محمد الدوره کودک فلسطینی است که توسط اسرائیلی ها بدون گناه در آغوش پدرش به شهادت رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۲    
روزنامه آیدنلیک عکس و گزارش صفحه اول خود را به سفر بارزانی در تهران اختصاص داده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۸    
رئیس سازمان غذا و دارو:اولین تولیدکننده وارفارین داخلی ظرف روزهای آینده مقدار زیادی از این دارو را در بازار توزیع خواهد کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۲    
ر دوره قاجار، گروه زوار یکی از گروه های به اصطلاح دور گرد یا پیاده رو محسوب می شدند. این گروه از افراد که شامل افرادی از شهرهای مختلف ایران بودند، به دلیل عقاید مذهبی خود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۲    
صداوسیما درباره خطرات و عوارض مرگبار فایزر برنامه پخش میکنه، از اون طرف وزیر بهداشت دنبال واردات فایزره و آخر سر هم فایزر را وارد کرده و داره به بچه ها تزریق میکنه!!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۱    
امنیت ملی و بقای یک کشور شوخی بردار نیست ؛ بمب اتمی ایرانی در صورت تهدید بقای کشور ساخته خواهد شد و دشمنان ایران اسلامی نیز این نکته را می دانند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۲    
در سفر به دبی و در کمال شگفتی متوجه شدم مالک کوروش کمپانی آزادانه در امارات با اموال به یغما برده شده ملت در حال خوشگذرانی است!! قابل توجه مقامات محترم امنیتی و قضائی
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۲    
دادگاه نیویورک برای ترامپ دستور سکوت صادر کرده اما او مرتب زیرپایش می گذارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس جمهور گفت: برخی به دنبال القای این بودند که به مردم القا کنند که باید سایه جنگ را از سر کشور دور کنیم و به دنبال معامله بر موشک هایمان بودند، و برجام های 2 و 3 را دنبال می کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با دبیر کل سازمان ملل درباره بحران غزه به صورت تلفنی گفتگو کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که هدف گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا از اعمال تهدید و فشار بر قضات دیوان کیفری بین المللی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۲    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: دو سال پیش در گفت وگو با الجزیره اعلام کردم که ایران ظرفیت تولید بمب هسته ای دارد؛ امروز هم آن ظرفیت هست، ولی ما تصمیمی برای تولید بمب هسته ای نداریم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۲    
رییس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا با اشاره به تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص تغییر وضعیت گواهینامه در انواع موتورسیکلت گفت: از زمستان امسال 16 ساله ها می توانند گواهینامه دریافت کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۲    
تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک بایرن مونیخ را مغلوب کند و راهی فینال این رقابت ها شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۲    
بحث پرداخت مجاز کاملا تعریف شده است که بر اساس آن مبلغ بیمه فعلا طبق رقم سال گذشته، مبلغ کتاب های درسی و مبلغی که در هنرستان ها برای لباس درس هنرآموزان اخذ می شود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۲    
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا گفت، در صورتی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دستور یک حمله گسترده به رفح در نوار غزه را صادر کند، انتقال تسلیحات آمریکایی به این رژیم را متوقف خواهد کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۲    
دبیر اولین کنفرانس بین المللی هسته ای گفت که کنفرانس های بین المللی می توانند نقطه تبادل اطلاعات و آگاهی در این حوزه ها باشند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۱    
رئیس جمهور گفت: 100 هزار زمین در نهضت ملی مسکن تامین شده و در حال ساخت مسکن هستیم.