یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۵۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 5 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
در جدیدترین رده بندی باشگاهی فوتبال جهان، پرسپولیس همچنان بهترین تیم لیگ ایران شناخته شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۷    
تیم فوتبال پرسپولیس در رده بندی باشگ های جهانی با 5 پله صعود در رده 114 قرار گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۲    
احمد مددی مدیرعامل استقلال اعلام کرد که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش هیچ گونه گرایشی به پرسپولیس ندارد و بیشتر چالش هایش برای استقلال بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۲    
دانیال اسماعیلی فر دفاع راست سپاهان مهم ترین مهره نقل و انتقالات در ابتدای این فصل در بازی های اخیر سپاهان عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته و حالا امیدوار به دعوت دراگان اسکوچیچ است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۷    
هافبک دفاعی و مدافع هفته های اخیر پرسپولیس زمانی یک مهاجم گلزن بود که به قهرمانی در ایران هم رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۷    
جلسه معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امروز برگزار شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۱    
بازیکن تراکتور که در دربی تبریز نیز گلزنی کرد خبر از ماندش در این تیم داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۸    
رضا دهقانی با عقد قراردادی به نساجی مازندران پیوست اما این انتقال یک نکته داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۵    
باشگاه تراکتور از دو دستیار و یک بدنساز این تیم قدردانی رسمی کرد تا جدایی آن ها قطعی شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۳    
چندی قبل سایت ترانسفر مارکت جلوی نام میلیچ از واژه محرومیت استفاده کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۱    
رسول خطیبی سرمربی جدید تیم تراکتور تبریز ، با جدایی مهدی تیکدری ، میلاد فخرالدینی و میثم تیموری که پیشنهادانی داشتند ، مخالفت کرده است .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۲:۰۲    
باشگاه استقلال با حضور سینا خادم پور در پرسپولیس مخالفت کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۲    
کارگزار باشگاه استقلال مبلغی را جدا از قراردادش به صورت قرضی به این باشگاه پرداخت خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۲    
پس از جنجال های اخیر سجاد آقایی در استقلال، همه منتظر کنار گذاشتن وی از جمع آبی های پایتخت بودند. اما فعلا این اتفاق رخ نداده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۷    
باشگاه پرسپولیس سود سالانه طلب ماریو بودیمیر را هم واریز کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۲    
مدت هاست که شایعات زیادی درباره پیوستن حامد پاکدل به پرسپولیس شنیده می شود. اما ظاهرا پدیده لیگ برتر در آستانه پیوستن به تراکتور قرار دارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۶    
رامین رضاییان امشب در بازی السیلیه و الخور قطر اولین گل خود را برای السیلیه به ثمر رساند و یاد و خاطره علی انصاریان و مهرداد میناوند را با نشان دادن اعداد 25 و 8 زنده کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۷    
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: تصمیمی که رسول خطیبی گرفت شوک بزرگی برای تیم بود. البته من این موارد را زیاد تجربه کردم ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۸    
باشگاه لاتزیو در آستانه بازی خود مقابل بایرن مونیخ از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، با قرار دادن پیراهن میروسلاو کلوزه در کنار زمین از ستاره پیشین و آلمانی خود تقدیر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۲    
شکایت شهرخودرو از پرسپولیس برای انتقال یحیی گل محمدی حاشیه های فراوانی داشته است. به تازگی مدیران شهرخودرو مدعی شده است پرسپولیس بدهی جدیدی نیز به این تیم دارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۵    
پله اسطوره برزیلی فوتبال جهان در سن 80 سالگی شرایط جسمی خوبی ندارد و نمی تواند روی پاهای خود راه برود، از این رو مجبور به استفاده از ویلچر است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۳    
طلب سنگین ماریو بودیمیر از پرسپولیس دردسر بزرگی را برای این تیم به وجود آورده است. پس از شکایت این بازیکن به فیفا، سرخپوشان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی خود مواجه شدند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۳    
باشگاه اورتون انگلیس که فرهاد مشیری تاجر ایرانی ساکن بریتانیا بخش عمده ای از سهام آن را در اختیار دارد، از طرح جدید ورزشگاه خانگی خود رونمایی کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۲    
علی دشتی بازیکن نیم فصل اول ذوب آهن با گل گهر به توافق رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۶    
در هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال السیلیه قطر در حالی مقابل الخور قطر تیم وینفرد شفر به تساوی 1 – 1 رسید که رامین رضاییان تک گل این تیم را به ثمر رساند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۷    
امروز در اتفاقی عجیب، هواداران استقلال در اعتراض به شرایط این تیم مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. در این تجمع، هوادران استقلال اعتراض های شدیدی به عملکرد وزارت ورزش داشتند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۴    
جرمی متئو ، مدافع پیشین تیم بارسلونا گفت : به نظر من آنتوان گریزمان اشتباه کرد که به بارسلونا پیوست چون او یکی از بازیکنان مهم اتلتیکومادرید بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۲    
علی کریمی با انتشار این استوری از سفر به سی سخت خبر داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۳    
اشکان دژاگه ستاره تی تی ها که مدت طولانی به دلیل مصدومیت در تمرینات این تیم غیبت داشت، امروز بازیکنی آماده و سرحال در تمرین تراکتور نشان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
لیونل مسی در تمرینات تیم بارسلونا ، شال گردن جرارد پیکه را بر گردن آدمک تمرینی انداخت و فضای جالبی را در تمرینات تیم بارسلونا به وجود آورد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۷    
پس از اینکه علی کریمی از حضور در مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی انصراف داد، قرار شد تا برنامه تبلیغاتی وی از طریق تلویزیون اینترنتی پخش شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۸    
در هفته بیستم لیگ اسلواکی تیم سِرِد با نتیجه دو بر یک در برابر نیترا شکست داد . ایمان سلیمی ، در این بازی نود دقیقه برای تیم سرد بازی کرد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
روح الله سیف اللهی مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو پس از توافق با مسئولان باشگاه سایپا برای نیم فصل دوم به جمع نارنجی پوشان پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
پرسپولیس برای تقویت خود در نیم فصل دوم به دنبال جذب یکی از مدافعان گل گهر سیرجان است. اما در ازای آن باید مدافعش را هم به تیم سیرجانی بدهد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۳    
در حالی که میلاد فخرالدینی از شرایط خود در تراکتور ناراضی بود و درخواست جدایی خود از باشگاه را به مدیران این تیم داده بود، رسول خطیبی با جدایی او مخالفت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
احمد مددی مدیرعامل استقلال با اعلام اینکه قرارداد مهدی قایدی نسبت به دوره قبل رشد فزاینده ای داشته است، مدعی شد مدیریت استقلال دنبال ترمیم قرارداد او است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۳    
کریستیانو رونالدو با گلزنی در برابر کروتونه ، به هفتاد و هشتمین تیم ، در دوران حرفه ای خودش گلزنی کرد و در صورت گل زدن به یک تیم دیگر به رکورد زلاتان می رسد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۷    
در حالی که مهدی قایدی برای چندمین روز متوالی در تمرین استقلال غایب بود، سایر بازیکنان آبی پوش تمرینات شادابی را در حضور دو پیشکسوت خود سعید لطفی و بهمن طهماسبی پشت سر گذاشتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۵    
فرانچسکو توتی ، اسطوره باشگاه رم ایتالیا در یک گفتگوی اینترنتی گفت : ترجیح می دهم کشته شوم تا اینکه بخواهم تیم رم را ترک کنم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۲    
در حالی که این روزها باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، شکایت زلاتکو ایوانکوویچ می توانست اواضاع این تیم را بدتر کند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۷    
در حالی که میثم تیموری چند روز در تمرینات تراکتور شرکت نکرده بود و استقلال برای جذب او درخواست رسمی ارائه کرد، باشگاه تراکتور با نظر رسول خطیبی این درخواست را رد کرد و تیموری را نخواهد فروخت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۲    
سایت اسپانیایی اِل گل دیجیتال مدعی شد که باشگاه سویا اسپانیا مذاکرات رسمی خود را برای جذب سردار آزمون لژیونر ایرانی باشگاه زنیت روسیه آغاز کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: علی دشتی خواهان جدایی از این تیم است، اما این باشگاه به میلاد جهانی اجازه جدایی نمی دهد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۱    
باشگاه پیکان برای به خدمت گرفتن آرمان رمضانی مهاجم پرسپولیس دست به کار شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۶    
هافبک تیم فوتبال تراکتور با سپاهان اصفهان به توافق رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: ما سعی کردیم که همیشه بدون حاشیه به اهدافمان برسیم و در این راه خیلی وقت ها ناراحت شدیم اما هیچوقت دلسرد نشدیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
باشگاه سپاهان برای صدور رضایت نامه مهدی کیانی برای استقلال شرط ویژه ای گذاشت که با مخالفت مدیران آبی پوشان قرار گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۱    
جواد طاری بخش می گوید شکایت از پرسپولیس با جدیت پیگیری می شود
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۷    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قصد نداریم تا به هر قیمتی یک بازیکن را جذب پرسپولیس کنیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۲    
نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اگر دادکان یکی از رقبایم در انتخابات فدراسیون را شایسته عنوان می کرد، از حضور در انتخابات انصراف می دادم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۷    
محسن الغسانی ، مهاجم ملی پوش و عمانی تیم سپاهان که نیم فصل سال گذشته به سپاهان پیوسته بود با توافقی که با مدیران سپاهان داشت ، از این تیم جدا شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۲    
باشگاه ذوب آهن با انتقال میلاد جهانی به باشگاه استقلال مخالفت کرد . جهانی یکی از بازیکنانی است که مورد نظر محمود فکری برای نیم فصل دوم می باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۷    
بابک مرادی ، هافبک – مهاجم استقلال که با مصدومیتی از ناحیه دوقلو پا مصدوم شده بود ، مشکلی برای بازی با مس رفسنجان نخواهد داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس ، شکایت مارکو استیلینویچ ، مربی کروات سرخ ها که خواستار دریافت پاداش آسیایی اش از پرسپولیس شده بود ، از سوی فیفا رد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
در سایت معتبر ترانسفر مارکت ، طبق جدیدترین آپدیت ، باشگاه استقلال با بیش از چهارده میلیون یورو قیمت گرانترین تیم ایران است . پرسپولیس و تراکتور در رده های بعدی قرار دارند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۲    
مهدی قایدی چند روزی است که در تمرینات استقلال غایب است و شرط بازگشت خود به تمرینات را افزایش دو میلیاردی قراردادش عنوان کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۷    
باشگاه سپاهان در راستای تقویت خط هافبک خود نامه ای رسمی را برای جذب سعید مهری هافبک جوان و بومی تراکتور ارسال کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۱    
احمد مددی مدیرعامل استقلال که این روزها هم از طرف بازیکنان و هم از طرف هواداران آبی تهران تحت فشار است قول داد تا 28 اسفند پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۸    
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس مقابل کروتونه سرحال نشان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مراسمی از محمد شریفی بازیکن تیم پرسپولیس تقدیر به عمل آورد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
جهانبخش ستاره ایرانی برایتون پس از یک ماه و نیم دوباره فرصت بازی به دست آورد که بازگشت او به میادین با بدشانسی تیمش همراه بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
لوییس سوارز، مهاجم سابق بارسا و آقای گل اتلتیکو مادرید، فاش کرده است که مایوس کننده ترین جنبه جدایی اش از بارسلونا این بود که به او گفتند برای بازی در سطح اول فوتبال زیادی پیر است!
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۳    
علی علیپور که تاکنون موفق به گل زنی در لیگ برتر پرتغال نشده می توانست در بازی با پورتو شبی رویایی برای خود رقم بزند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۳    
باشگاه نساجی برای جذب محمد رضا خلعتبری با باشگاه سپاهان نامه نگاری کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۳    
ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس مدعی شد که برای طلب 8 میلیاردی شهر خودرو و شکایت این باشگاه به AFC با باشگاه مشهدی توافق شده است و خطری از این جانب پرسپولیس را تهدید نمی کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۰    
تیم فوتبال الاهلی عربستان در مهم ترین دیدار هفته بیستم لیگ حرفه ای عربستان، با نتیجه 3 بر صفر مغلوب الشباب شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۷    
جونیور مینگلا، ایجنت معروف جهان فوتبال، به تازگی فاش ساخته که پیشتر رئال مادرید و بارسلونا هر دو کیلیان امباپه، ستاره PSG، را در برهه هایی از دوران فوتبالش زیر نظر داشتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۱    
تعداد زیادی از هواداران استقلال با تجمع مقابل مجلس، به سیاست های مدیران این باشگاه اعتراض کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۸    
لیورپول سال 2021 را به بدترین شکل آغاز کرده و حالا حتی برای رساندن خود به یکی از چهار تیم برتر لیگ نیز مشکل دارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد بازیکنی در نیم فصل از تیم محمود فکری جدا نخواهد شد و باشگاه در حال تلاش برای جذب بازیکنان جدید است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۳    
دیگر هم متوجه شده اند غیبت مهدی قایدی در تمرین استقلال به خاطر سرماخوردگی نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۲    
سرمربی باتجربه پیکان به دنبال تقویت تیمش برای نیم فصل دوم است و لیست مدنظر خود را به مدیران باشگاه پیکان داده که در میان اسامی مدنظر تارتار، نام مهاجم پرسپولیس به چشم می خورد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۷    
جدیدترین مصاحبه بازیکن ملی پوش پرسپولیس یک نکته مهم دارد جایی که امیری درباره تاثیر غیبت در فینال لیگ قهرمانان آسیا روی شرایطش صحبت کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۲    
پیشکسوت استقلال گفت: برخی ها اعتقاد دارند کادر فنی این تیم باید تغییرات داشته باشد، من به عنوان یک پیشکسوت می گویم اگر تغییراتی هم می خواهد صورت بگیرد باید با نظر محمود فکری باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۶    
بازگشت علیرضا جهانبخش به ترکیب برایتون، از دید هواداران این تیم اصلا اتفاق خوبی نبوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۰    
داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: باید در نیم فصل دوم فوتبالی مدرن ارائه داده و هدف مان نیز بقا در لیگ برتر است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
مهدی طارمی این نامی است که هواداران رقبای پورتو به آن آلرژی پیدا کرده اند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
تکلیف فرشید باقری و استقلال به طور دقیق مشخص نشده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
هافبک صربستانی الاهلی به دلیل عدم پرداخت مطالباتش تهدید به فسخ کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۱    
علیرضا جهانبخش که در دیدار مقابل کریستال پالاس توانست پس از مدت ها در ترکیب برایتون قرار گیرد نتوانست در واپسین دقایق بازی برای تیمش گلزنی کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۸    
مربی عراقی از عملکرد سرمربی تیم ملی این کشور انتقاد کرد و برد عراق مقابل ایران را به دلیل ضعف رقیب دانست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
تیم ملی فوتبال ایران از روز سوم فروردین ماه سال آتی اردوی آماده سازی خود را آغاز خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
مهاجم ایرانی سانتاکلارا در تلاش است تا بتواند با جلب رضایت مدیران این تیم راهی لیگ ایران شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۷    
یک رسانه عراقی مدعی شد دروازه بان ایرانی آنتورپ 6 ماه از میادین دور است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۴    
بوتز فرانسوی آماده بازگشت به خط دروازه تیم آنتورپ بلژیک می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۴    
وینگر تیم فوتبال سپاهان گفت: نساجی تیم شهر من است و اگر سپاهان صلاح بداند که به این تیم بروم، خوشحال می شوم به آنها کمک کنم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۱    
شهاب زاهدی مطالبی در مورد همبازی شدندش با اللهیار صیادمنش در زوریا لوهانسک بیان کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۸    
تیم فوتبال شارجه این روزها نتایج خوبی را در لیگ امارات نمی گیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۵    
ستاره ایرانی پورتو با حضور در ترکیب این تیم به رکورد 50 بازی در لیگ پرتغال رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۲    
باشگاه الشرطه عراق از توافقش با مهاجم سابق الهلال عربستان خبر داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۹    
مهدی طارمی، امیرعابدزاده و علی علیپور در دیدار پورتو و ماریتیمو در میدان بازی کردند و ستاره پورتو توانست نمره خوبی در این مسابقه کسب کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۳    
مدیرعامل پیشین باشگاه سپیدرود رشت گفت: اداره ورزش و جوانان گیلان ریالی به سپیدرود کمک نکرد، اگر هزار تومان کمک کردند مدرک بیاورند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۷    
باشگاه استقلال خواستار بازگشت دروازه بان تیم آلومینیوم اراک به تیم استقلال به دلیل پرداخت نشدن تعهدات شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۱    
سِربابی چارلتون اسطوره باشگاه منچستریونایتد هم واکسن کرونا را زد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
آمادگی بالای مهدی ترابی در تمرینات پرسپولیس باعث تعجب هم تیمی هایش شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۱    
یحیی گل محمدی برای اینکه نشان بدهد از بسیاری از همکاران خود پخته تر و با سیاست تر است از گل گهر سیرجان که 5 گل از پرسپولیس خورده بود به عنوان یکی از بهترین تیم های لیگ بیستم یاد کرد!
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۳    
سرمربی تیم اتلتیکومادرید می گوید با وجود آشنا بودن سبک بازی تیمش برای حریف انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا، او تصمیم ندارد تغییری در برنامه های تاکتیکی نماینده اسپانیا ایجاد کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۷    
دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در تمرینات این تیم غیبت دارند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۲    
احمد جمشیدیان بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال باید برای این فصل با همین داشته ها سر کند و از الان برای قهرمانی در لیگ بعدی برنامه ریزی کند.
  • ۱