دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۰۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 7 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۴    
تیم آنتورپ درحالی که علیرضا بیرانوند را روی نیمکت داشت ، با نتیجه پنج بر دو مغلوب رنجرز شد تا در مجموع با شکست سنگین 9 بر 5 از لیگ اروپا حذف شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۶:۳۲    
محمود فکری ، سرمربی تیم استقلال به بازی فردین رابط اعتقاد ندارد و به همین دلیل باشگاه استقلال قصد دارد او را به طور قرضی جدا کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۲:۰۲    
پدر رشید مظاهری گفت که به فوتبال علاقه ای نداشته و به همین دلیل مخالف بازی کردن رشید بوده که غلام پیروانی مانع این کار شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۲    
در فاصله کمتر از یک هفته تا انتخابات فدراسیون فوتبال، مصاحبه اینترنتی علی کریمی از سوی ساترا مجوز پخش نگرفت ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۷    
باشگاه ذوب آهن اصفهان نگرانی خودش را نسبت به شیوع کرونا اعلام کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۲    
بدون تردید علی کریمی مشهورترین چهره در بین نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال است و بسیاری از هواداران فوتبال، امیدوار به پیروزی وی در انتخابات هستند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۷    
علی پروین یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان دو بازیکن تازه درگذشته پرسپولیس را گرامی داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۲    
علی پروین به مناسبت روز مرد استوری جالبی را در اینستاگرامش منتشر کرد. اسطوره باشگاه پرسپولیس و تیم ملی با انتشار عکسی از علی انصاریان و مهرداد میناوند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۱    
آلکسی گراسیموف ، مدافع لیگ برتر روسیه توانمندی های سردار آزمون، مهاجم زنیت سن پترزبورگ را در خط حمله ستود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۳    
با نزدیک شدن به زمان انتخابات فدراسیون فوتبال، نامزدهای پست ریاست اهداف و برنامه های مدنظر خود را بیان می کنند. شهاب الدین عزیزی خادم وعده جالبی در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو داده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۷    
استقلال در شرایطی باید در آغاز نیم فصل دوم برابر مس رفسنجان قرار بگیرد که مهدی قایدی و رشید مظاهری آمادگی کافی را برای این دیدار ندارند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۲    
تمرینات استقلال از فردا در زمین تهرانسر برگزار می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۷    
استقلال در نیم فصل اول لیگ بیستم به رتبه سوم جدول دست یافت. در بین بازیکنان این تیم، مهدی قایدی آمار بهتری از خود نشان داد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۲    
سجاد آقایی مهاجم استقلال از جمع آبی پوشان جدا شد و به نساجی قائمشهر پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۱    
باشگاه پرسپولیس در ماه های اخیر با شکایت های فراوانی از سوی بازیکنان خارجی خود به فیفا مواجه شده است و در اکثر آن ها نیز شکست خورده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۳    
عرفان گل محمدی ،مهاجم جوان تیم نساجی مازندران با سید سجاد آقایی ، بازیکن استقلال ، معاوضه شد و با عقد قراردادی به استقلال تهران پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۲    
شهاب زاهدی ، لژیونر ایرانی که به تازگی از المپیک دونتسک به زوریا اوکراین منتقل شده ، گفت : من احساس خوبی در اینجا دارم و برای قهرمانی به زوریا آمده ام.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۹    
لیونل مسی که در بارسلونا رابطه بسیار نزدیکی با لوییس سوارز داشته است، هنوز ارتباطش را با ستاره اروگوئه ای حفظ کرده و قصد دارد در نزدیکی رستوران او یک رستوران احداث کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۷    
سیدمهدی رحمتی ، سرمربی تیم شهرخودرو مشهد گفت : هر تیمی بازیکنی از ما می خواهد ، باید کتبا مکاتبه کند و هوایی کردن بازیکنان با پیشنهاد های هنگفت ، دور از اخلاق است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۴    
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی 2 بر 0 تیمش مقابل مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا مدعی شد که بازیکنان تیم به اندازه کافی قدر فرصت ها را ندانسته اند و انتظارات او را برآورده نکرده اند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۲    
مراسم قرعه کشی جام حذفی فردا برگزار می شود و تیم های لیگ برتری و هشت تیم لیگ یکی حریفان خود در مرحله یک شانزدهم نهایی را خواهند شناخت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۲    
با اعلام رسمی باشگاه نساجی ، سید سجاد آقایی ، مهاجم جوان تیم استقلال با عقد قراردادی به این تیم پیوست و پنجمین خرید مازنی ها لقب گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۳    
در حالی که مهدی ترابی هنوز نتوانسته قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کند، در تمرینات نقش پر رنگی دارد و با هنرنمایی خود بازیکنان سرخپوش را به وجد آورده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۷    
گفته می شود که مشکل قراردادی مهدی قایدی با باشگاه استقلال برطرف شده و این بازیکن در جمع آبی پوشان تهرانی ، ماندنی خواهد بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۲    
سهیلا منصوریان ، ستاره تیم ملی ووشو ، در صفحه رسمی خود عکسی را با مهدی عبدی منتشر کرد و به طنز نوشت : سهیلا منصوریان ، با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۹    
در هفته هفدهم لیگ آذربایجان ، تیم نفتچی باکو با نتیجه یک بر صفر مغلوب زیرا شد . سامان نریمان جهان در این بازی به طور کامل نیمکت نشین بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۷    
محمود فکری که به شکل غیرمنتظره ای چند گزینه جانشینی اش از لیست مدیران استقلال خارج شدند فرصت چندانی برای بازسازی اعتماد هواداران و هیئت مدیره آبی ها ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۲    
پیشکسوت استقلال می گوید این تیم باید حاشیه ها را کنار بگذارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۷    
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان تهرانی گفت: هواداران استقلال از اتفاقات سالهای اخیر به شدت ناراحت هستند و همین باعث می شود آنها دست به رفتارهایی مغایر با هنجارهای اجتماعی بزنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۲    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس نباید مغرور شود، آنها باید در ادامه بازی ها همین قدر مقتدر پیش بروند تا به هدف بزرگ خود که قهرمانی است برسند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۷    
خبر پیوستن احتمالی طالب ریکانی به استقلال از سوژه های یکی دو روز اخیر فوتبال ایران بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۲    
یحیی گل محمدی برای بازی با سایپا روی مهدی ترابی حساب کرده است اما ستاره سرخ ها ممکن است این دیدار را از دست بدهد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۷    
سرخ پوشان پایتخت تا پایان مسابقات نیم فصل تنها تیم بدون شکست خانگی لیگ برتر فوتبال لقب گرفتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۲    
باشگاه استقلال قصد ندارد، هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز را به خدمت بگیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷    
علی کریمی که این روزها برنامه انتخاباتی اش هم مجوز پخش نگرفته است، در واکنش به جمله علی کفاشیان که گفته بود پس از انتخابات جواب کریمی را خواهم داد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۲    
رضا قوچان نژاد که چند سالی است در نقل و انتقالات فوتبال ایران مورد توجه پرسپولیس قرار دارد، مدعی شد که از آمادگی خوبی برخوردار است و باید بیش تر در زووله بازی کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۰    
در حالی که کم تر از پنج روز دیگر تا آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر بیستم باقی نمانده است، شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس برای آماده سازی هر چه بهتر خود امروز تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۲    
یوسف وکیا مدافع گل گهر سیرجان که چندان مورد توجه امیر قلعه نویی قرار نداشت، با فسخ قراردادش رسما به شهر خودرو پیوست و شاگرد مهدی رحمتی شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۰    
دمیتری سلیوک، مدیربرنامه مشهور روسی اعتقاد دارد که فرضیه مذاکره باشگاه سویا با سردار آزمون درست نیست، چرا که در صورت شکایت زنیت یوفا سویا را با جریمه سنگینی مواجه خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۵    
سهیلا منصوریان ستاره تیم ملی وشو بانوان ایران عکسی از خود با پیراهن پرسپولیس و در کنار مهدی عبدی به اشتراک گذاشت و به شوخی خبر از پیوستن خود به پرسپولیس داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
تمرین امروز پنج شنبه 7 اسفند استقلال در حالی در کمپ تیم های ملی برگزار شد که محمود فکری به بازیکنان روز مرد را تبریک گفت، بابک مرادی پس از اتمام مصدومیت به تمرین بازگشت و مهدی قایدی باز هم غایب بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۲    
در حالی که سعید واسعی بارها از علاقه خود به استقلال سخن گفته است، اما یحیی گل محمدی علاقه ویژه ای به سبک بازی او دارد و شاید پرسپولیس برای جذبش تلاش کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۱    
مهدی سیاه پوش پزشک استقلال مدعی شد که شیخ دیاباته مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و مشکلی برای همراهی آبی پوشان مقابل مس رفسنجان ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۶    
بنا بر ادعای سایت فوت نیوز بلژیک باشگاه اندرلخت که تابستان گذشته در جذب سید مجید حسینی ناکام بود، قصد دارد دوباره برای خرید او اقدام کند، این در حالی است که المپیاکوس یونان ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
عکسی در فضای مجاری از وحید طالب لو ، کاپیتان و دروازه بان پیشین استقلال ، منتشر شده که او در آمریکا در صف دریافت واکسن کرونا قرار دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استفاده از واژه فعلا برای حمایت از کادر فنی تیم فوتبال استقلال غلط است و ما تا پایان فصل از این کادر فنی حمایت خواهیم کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم پرسپولیس ، به مناسبت روز مرد پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و خطاب به کادرفنی پرسپولیس نوشت : روزتان مبارک مردان زحمت کش و پرتلاش .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۲    
رسانه های چینی اعلام کردند که باشگاه تیانجین تدا به علت ورشکستگی به لیگ آماتور سقوط می کند و شاگردان افشین قطبی به لیگ اصلی بر می گردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۷    
فرانک فرکوترن ، سرمربی تیم آنتورپ بلژیک گفت : علیرضا بیرانوند ، فعلا واجد شرایط نیست ولی امیدوارم تا پیش از بازی علائم خوبی به ما نشان دهد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
مونچی ، مدیر ورزشی تیم سویا در گفتگویی از آغاز مذاکرات این باشگاه برای جذب سردار آزمون ، مهاجم تیم ملی ایران ، از باشگاه زنیت خبر داده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۷    
رسانه مطرح سعودی اسپورت ، در خبری اعلام کرد که باشگاه النصر عربستان با پیشنهاد هفت میلیون یورویی به دنبال جذب ایوان راکیتیچ است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۲    
شنیده می شود ، مرتضی پورعلی گنجی که در این سال ها همواره مدنظر پرسپولیس بوده در آستانه دریافت رضایتنامه از تیم چینی و پیوستن به تراکتور قرار دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
سازندگان برنامه اینترنتی تی وی تاک در پستی اینستاگرامی اعلام کردند که با وجود رایزنی های بسیار زیاد برنامه علی کریمی پخش نخواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۲    
باشگاه تراکتور درخواست رسمی خود را برای جذب محمد ایران پوریان به باشگاه آلومینیوم اراک فرستاد اما این باشگاه با جدایی این بازیکن مخالفت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
غلامحسین پیروانی ، پیشکسوت فوتبال ایران درباره کاندیدا شدن علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت : علی کریمی با تجربه است و از جنس فوتبال است. بعضی ها جوری حرف می زنند که انگار او بی سواد است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
پدرو هنریکوئس ، کارشناس فوتبال پرتغال گفت : طارمی که در ریوآوه گلزنی می کرد می توانست به بنفیکا بیاید ولی این تیم او را نخواست. باید بفهمیم که چرا ؟
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۸    
ویتالی ورنیدوب ، کاپیتان تیم زوریا لوهانسک گفت : شهاب زاهدی فوتبالیستی خوب با سرعتی مناسب است. او لیگ اوکراین را می شناسد و به تدریج نیاز تیم ما را درک می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
تیم اندرلخت بلژیک قصد دارد که در پایان فصل وقتی قرارداد سید مجید حسینی به پایان می رسد ، او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۱    
یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس ، در نظر دارد که کمال کامیابی نیا را به پست هافبک دفاعی برگرداند و یک مدافع جدید را برای پرسپولیس جذب کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۳    
روزنامه ojogo پرتغال در گزارشی با تمجید از مهدی طارمی گفت : طارمی فراتر از گلزنی عمل می کند. مهاجم پورتو همیشه در حال پیشرفت است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۲    
احسان پهلوان ، هافبک تیم پرسپولیس در نیم قصل اول عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و امیدوار است که دراگان اسکوچیچ او را به تیم ملی دعوت کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
در اسفند ماه سال 1370 تیم منتخب بازیکنان استقلال و پرسپولیس با هدایت مشترک علی پروین و منصور پورحیدری به مصاف تیم مک دونالد اتریش رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اتریشی به پایان رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۲    
تیم پیکان برای جذب آرمان رمضانی از پرسپولیس پیش قدم شده و قصد دارد که او را برای استفاده بهتر از پرتاب اوت های نادر محمدی جذب کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۷    
نیکولای بودوروف ، مدافع بلغارستانی ، فصل قبل به استقلال آمد و عملکرد مناسبی در بازی ها نداشت و حالا آبی ها باید 140 هزار دلار به او بدهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۲    
در بازی های نیم فصل اول لیگ بیستم تیم استقلال در برابر پیکان ، پرسپولیس و صنعت نفت مساوی کرد و امیر قلعه نویی در تیم گل گهر به هر سه این ها باخت تا رابطه ای عجیب با نتایج استقلال داشته باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۱    
گفته می شود که پس از اتفاقات و حواشی اخیر و انتقادات هواداران استقلال از محمود فکری ، روحیه بازیکنان استقلال بالا رفته و آن ها می خواهند جواب همه بی انصافی ها را در زمین بدهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۲    
سیامک نعمتی ، هافبک پرسپولیس ، در نیم فصل اول بر روی چهار گل تاثیر مستقیم داشت و علاوه بر آن 18 دریبل موفق و 14 پاس کلیدی را هم به نام خود ثبت کرد تا آماری درخشان به جا بگذارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۷:۰۲    
در هفنه سی و دوم لیگ چمپیونشیپ انگلیس ، تیم برنتفورد با نتیجه سه بر صفر شفیلد ونزدی را شکست داد. سامان قدوس در این بازی یک گل زد و یک پاس گل هم داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۶:۳۲    
ابراهیم شکوری ، معاون اجرایی پرسپولیس در واکنش به شکایت ها علیه سرخپوشان یک استوری را در اینستاگرام منتشر کرد و این اتفاقات را عجیب خواند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۶:۰۲    
حافط کاظم زاده ، مجری برنامه ورزشگاه شبکه تهران درباره تجمع هواداران استقلال در مقابل مجلس گفت : به نظر من این تجمعات خودجوش نیست و از احساسات هواداران استقلال سواستفاده می شود.