دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۵۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 29 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۳۲    
شهریار مغانلو ، خرید جدید پرسپولیس در دیدار این تیم با نفت مسجد سلیمان برای اولین بار فیکس بازی کرد و عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۴۷    
سید شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ایران به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1400 پیامی را منتشر کرد و مدعی شد هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۲    
در حالی که هنوز دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی لیست بازیکنان مورد نظرش را برای اردوی فروردین 1400 اعلام نکرده است، روزنامه اوجوگو پرتغال از دعوت شدن مهدی طارمی خبر داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۲۳    
رسول خطیبی سرمربی تازه وارد تراکتور در اظهار نظری عجیب خطاب به علیرضا منصوریان سرمربی پیشین تی تی ها، مدعی شد او خود می داند که چه بازیکنان بی کیفیتی به تراکتور آورده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۲    
استعمال قلیان و دخانیات در سال های اخیر، آسیب های زیادی به فوتبال ایران وارد کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص مذاکره با باشگاه استقلال در سال های اخیر افشاگری کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۱۷    
ندا شهسواری ، ملی پوش تیم ملی تنیس روی میز ، با شکست در برابر آناستازیا لاوروا ، فرصت بدست آوردن سهمیه المپیک را از دست داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۰۲    
علیرضا جهانبخش ، ستاره تیم ملی گفت : پیراهنی که با آن به تیم چلسی آن قیچی برگردان را زدم را برای آزادی زندانیان به حراج می گذارم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۰۲    
با جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو ، تیم پرسپولیس شوت زن تر شده و یحیی گل محمدی امیدوار است با استفاده از این حربه ، دفاع های بسته حریفان را باز کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۶:۰۲    
دبیر هیئت فوتبال مشهد گفت : طی صحبت هایی که با مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد در رابطه با فسخ قرارداد قاسمی نژاد داشتم ، این اتفاق هرگز نیفتاده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۱:۰۲    
باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی تلاش زیادی برای تقویت خود کرد. اما در جذب بسیاری از اهدافش ناکام ماند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۰:۰۲    
خبرهای عجیب و غریب در فوتبال ایران کم نیستند. به تازگی شنیده شده است یکی از اسطوره های فوتبال ایران برای حضور در یک برنامه تلویزیون اینترنتی ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۷    
تعویق دوباره بازی های انتخابی جام جهانی، برنامه تیم ملی را دچار مختل کرده است. اما دراگان اسکوچیچ معتقد است تیم ملی آمادگی لازم را دارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۲    
استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا حریفان سرسختی پیش رو دارد. اما اتفاق خوبی برای این تیم رخ داده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۷    
از ساعاتی پیش خبری مبنی بر استعفای حمیدرضا آصفی از هیات مدیره استقلال منتشر شده است. خبری که ظاهرا حقیقت دارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۲    
طبق اعلام سایت آماری هو اسکورد میانگین نمرات تمام بازیکنان چلسی و پورتو در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ داخلی محاسبه شده است که در آن مهدی طارمی با میانگین 7 ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۲    
فدراسیون فوتبال از سال ها پیش با بدهی های سنگین مالیاتی روبرو بوده است. مشکلی که حالا با تلاش شهاب الدین عزیزی خادم برطرف شده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۴    
سال 1399 شاید سال چندان جالب و پر باری برای استقلال نبود. اما این سال یک رکورد ویژه برای رشید مظاهری به ثبت رسید ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۳    
سلب میزبانی از ایران در انتخابی جام جهانی به حدی فاجعه آمیز بوده است که شهاب الدین عزیزی خادم را دست به کار کرده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۲    
رامین رضاییان از جمله بازیکنانی بود که در پرسپولیس حواشی زیادی داشت. مدافعی که ممکن است در تابستان پیش رو به فوتبال ایران بازگردد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۷    
از ساعاتی پیش خبری مبنی بر استعفای حمیدرضا آصفی از هیات مدیره استقلال منتشر شد. شایعه ای که آصفی آن را تکذیب کرده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۸    
از ساعاتی پیش شایعه فسخ قرارداد امین قاسمی نژاد با پدیده مشهد منتشر شده است. در حالی که این خبر کذب محض است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۷    
سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال منتفی شد. اتفاقی که واکنش تند مهران کاظمی را در پی داشت ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۷    
تیم دیناموزاگرب کرواسی ، تیم تاتنهام را شکست داد . ژوزه مورینیو بعد از این بازی در رختکن تیم دیناموزاگرب حاضر شد و به آن ها تبریک گفت که این کار باعث تعجب صادق محرمی شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
شجاع خلیل زاده در یک گفتگوی تلویزیونی گفت : من از پرسپولیس نرفتم بلکه از پرسپولیس بیرون کردند ، قرار نبود عکس بوس کردن لوگو من رسانه ای شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
مسعود ریگی ، ستاره فصل پیش استقلال که در زمان سرمربیگری محمود فکری در استقلال عملکرد خوبی نداشت ، با بازگشت فرهاد مجیدی عملکرد خوبی داشته و کادرفنی استقلال را امیدوار کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۷    
قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و پورتو با مهدی طارمی باید ، مقابل چلسی قرار بگیرد . پیش تر علی دایی با هرتابرلین رو در روی چلسی قرار گرفته بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۲    
بشار رسن ، بازیکن پیشین تیم پرسپولیس ، با انتشار یک استوری ، تولد یحیی گل محمدی را تبریک گفت تا شایعات اختلاف با سرمربی پرسپولیس را تکذیب کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۲    
لیست تیم ملی سوریه اعلام شد که خبری از عمر خربین ، مهاجمی که در بازی های چند سال پیش پرسپولیس و الهلال ، چند کل به پرسپولیس زد ، نبود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۰    
تبعات حذف تلخ تاتنهام از لیگ اروپا به دست دیناموزاگرب همچنان ادامه دارد. رابی بورتون در توئیترش کنایه سنگینی به حریف زده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۷    
شهریار مغانلو ، در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان یک حرکت عالی انجام داد و پاس گل زیبایی به وحید امیری داد که او هم با واکس زدن کفش شهریار از او تشکر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۲    
تیم سپاهان در پایان سال 99 صدرنشینی را از پرسپولیس گرفت ، تا زنگ خطری بزرگ برای پرسپولیس در از دست رفتن امپراطوری سرخپوشان در لیگ برتر ایجاد کند .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۲    
شب گذشته پس از حذف غیرمنتظره تاتنهام از لیگ اروپا، جو هارت واکنش عجیبی به این اتفاق داد و سوتی بسیار خنده داری داد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
شرایط استقلال در فصل جاری لیگ بیستم پرنوسان بوده است. علی موسوی در صحبت هایی از مدیران این باشگاه انتقادات شدیدی کرده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
تیم سایپا ، شرایط خوبی ندارد و یکی از گزینه های اصلی سقوط است اما نارنجی پوشان امیدوار اند که با بازگشت محسن مسلمان از مصدومیت شرایط بهتری را پیدا کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۵    
قصه پر رمز و راز امین قاسمی نژاد و استقلال حوصله هواداران این تیم را به سر برده است. ظاهرا این ماجرا هنوز تمامی ندارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۲    
در حالی که مدتی بود شنیده می شد حمیدرضا آصفی قصد کناره گیری از هیئت مدیره استقلال را دارد، این موضوع امروز با استعفای او رسمی شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۳    
با مشخص شدن میزبانان لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید، حالا ساعت برگزاری بازی ها نیز از سوی AFC مشخص شده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۷    
طبق آماری که سایت متریکا منتشر کرده است و با توجه به نمرات بازیکنان در هفته هجدهم لیگ برتر بیستم ایران، مهدی ترابی از پرسپولیس با نمره 8.63 بهترین بازیکن هفته لقب گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۸    
فدراسیون فوتبال رسما داوران هفته نوزدهم لیگ برتر بیستم را مشخص کرد که با توجه به آن علی صفایی بازی پرسپولیس و شهر خودرو را قضاوت می کند و رضا کرمانشاهی نیز دیدار استقلال و پیکان را سوت می زند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۵    
از مدت ها قبل باشگاه های بزرگ اروپایی برای خرید ارلینگ هالند از دورتموند صف کشیده اند. خریدی که ممکن است بسیار سخت انجام گیرد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۳    
با انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و لیورپول به مصاف هم می روند. این قرعه با واکنش جالب تونی کروس همراه بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۷    
سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم های ایرانی برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا تابع سیاست های کلان کشور هستند مدعی شد، شورای برون مرزی مجوز سفر فولاد به عربستان را صادر کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۲    
طبق آماری که متریکا منتشر کرده است، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در بازی دیروز تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر با 77 پاس و رکورد بی نظیر 100 درصد پاس صحیح روز درخشانی را پشت سر گذاشته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۷    
با توجه به شیوع گسترده کرونا و ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم فوتبال شارلوا از جمله کاوه رضایی، دیدار این تیم مقابل برشوت در هفته سی لیگ بلژیک لغو شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۵    
پس از اینکه مهدی طارمی در بازی برگشت مقابل یوونتوس از زمین بازی اخراج شد، دیدار رفت پورتو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۲    
در صورتی که انتقال سید مجید حسینی با آ اک یونان قطعی شود، با توجه به قرارداد باشگاه استقلال با ترابزون اسپور ترکیه آبی ها در 20 درصد از درآمد این انتقال سهیم خواهند بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۷    
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2021 دقایقی پیش به اتمام رسید و طی آن پورتو با مهدی طارمی باید به مصاف چلسی برود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲    
وب سایت رسمی باشگاه آ اک آتن از آغاز مذاکره مستقیم با سید مجید حسینی لژیونر استقلالی فوتبال ایران خبر داد که در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه پرسپولیس نیز قرار داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۱    
روزنامه الشرق دوحه در گزارشی از آینده بازیکنان مطرح لیگ ستارگان قطر، در مورد رامین رضاییان مدعی شد که او در پایان فصل به الدحیل بازمی گردد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۳    
جواد وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده درباره شکست پروژه انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال نسبت به مدیران تیم آبی تهران دست به افشاگری زد و خطاب به آن ها گفت ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
احمد مددی مدیرعامل استقلال با وجود پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی همچنان امیدوار به جذب امین قاسمی نژاد از پدیده مشهد است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۰    
محمد انصاری مدافع پرسپولیس با وجود مخالفت سرخ ها از این تیم جدا شد و در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران به مس رفسنجان پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۲    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هرچه بازیکن بیشتر داشته باشد بهتر است چون که در سه جام (لیگ، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی) می جنگند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی باشگاه پدیده خراسان به منتفی شدن انتقال قاسمی نژاد به استقلال واکنش نشان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۲    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با عملکردی که استقلال در چند بازی اخیر داشته حالا می توان با امیدواری بیشتری از قهرمانی این تیم حرف زد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۷    
روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرد AFC با درخواست عربستان برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ساعت های 21 و 23 موافقت کرده است. عربستان میزبان سه گروه از بازی ها از جمله گروه استقلال است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۲    
شجاع خلیل زاده با الریان قراردادی دو ساله دارد که در پایان فصل بعد به پایان می رسد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۷    
یک پیشکسوت پرسپولیس می گوید رقابت پرسپولیس، استقلال و سپاهان در صدر جدول به نفع فوتبال ایران است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۷    
گل گهر در یک فصل گذشته بازیکنانی را به خدمت گرفته است که اکثر آن ها یا از استقلال مستقیم به این تیم آمده اند یا سابقه بازی در این تیم داشتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۲    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی این تیم در بازی از موقعیت های خوبش استفاده نمی کند، وضعیت برایش خطرناک می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۷    
شهریار مغانلو و مهدی ترابی ، بازیکنان تازه وارد پرسپولیس در بازی دیروز یک گل زدند ، یک پنالتی گرفتند و یک پاس گل هم دادند تا یحیی گل محمدی را رو سفید کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۲    
طبق ادعای روزنامه الشرق مدافع سابق تیم ملی کشورمان به زودی لیگ ستارگان قطر را ترک خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۱    
احمد مددی ، مدیرعامل تیم استقلال در خصوص منتفی شدن انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال گفت : متاسفانه هیچ کس طبق توافقی که انجام دادیم از باشگاه پدیده برای انجام توافق نهایی و فرستادن برگه فسخ آقای ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰    
رسانه های ترکیه ای خبر دادند که پیشنهاد سیدمجید حسینی برای تمدید قرارداد با تیم ترابوزان اسپور ترکیه مبلغ نهصد هزار یورو بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۲    
محمدرضا مهدوی ، پیشکسوت استقلال گفت : با تغییر کادرفنی انگیزه بازیکنان استقلال بالا رفته و با ادامه این روند می تواند به قهرمانی امیدوار باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۷    
ادموند بزیک ، مهاجم پیشین تیم های سپاهان و پرسپولیس گفت : پرسپولیس از نظر من مدعی اول قهرمانی و سپاهان رقیب اصلی اش است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۲    
ناصر ابراهیمی دستیار همیشگی علی پروین در تیم پرسپولیس گفت : من اطمینان دارم که پرسپولیس صدر جدول را از سپاهان پس می گیرد و قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۷    
پنجره نقل و انتقالات زمستانی ، دیروز به پایان رسید و رضایتنامه محمد دانشگر صادر نشد تا او فعلا در این تیم ماندنی باشد و در انتظار نظر فرهاد مجیدی بماند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۲    
سیدجلال حسینی ، کاپیتان تیم پرسپولیس در دیدار با تیم نفت مسجد سلیمان ، آمار درخشانی از خود به نمایش گذاشت و هیچ پاس اشتباهی نداد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۱    
پیام نیازمند ، دروازه بان تیم سپاهان با پنالتی که مقابل تراکتور گرفت ، رقابت فشرده ای را برای انتخاب دروازه بان تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ ایجاد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۳    
سیامک نعمتی در دیدار رفت پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان یک پنالتی خراب کرد و در دیدار برگشت هم اخراج شد تا این تیم کابوس این فصل نعمتی باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۷    
سجاد شهباززاده ، مهاجم تیم سپاهان با گلی که برابر تراکتور به ثمر رساند ، شانزده گله شد و از رکورد 15 گل فصل پیش شیخ دیاباته عبور کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۷:۳۲    
باشگاه استقلال اعلام کرد : با وجود فراهم شدن مبلغ مدنظر باشگاه پدیده در قالب چک ، اما مسئولان این تیم این چک ها را قبول نکردند تا پیوستن امین قاسمی نژاد به استقلال منتفی شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۷:۰۲    
سعید آقایی ، مدافع تیم پرسپولیس در دیدار با تیم نفت مسجد سلیمان سومین پاس گل فصل خودش در لیگ برتر را ارسال کرد و به جمع بهترین پاسور های پرسپولیس رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۲:۰۱    
این روزها در استقلال اتفاقات عجیب و غزیبی رخ می دهد. بهزاد غلامپور مدعی شده است شخصی از سوی لیدرهای باشگاه او را تهدید کرده است ...