دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 14 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
فرشاد فرجی برای پیوستن به پرسپولیس با این تیم به توافق رسیده است اما باید خودش رضایتنامه اش را از تیم شهرخودرو مشهد بگیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۳    
پرسپولیس مدت هاست به دنبال جذب شهریار مغانلو از سانتاکلارا است. لژیونر سرشناس ایرانی به توافق قطعی با سرخپوشان دست یافته است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۱    
قرمزهای پرسپولیس با 6 برد متوالی توانستند یک بار دیگر خود را به عنوان مدعی اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایران معرفی کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
آریا برزگر با وجود مذاکره با ماشین سازی با این تیم قرارداد نبست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۲    
آیا فرهاد مجیدی سرمربی جدید آبی پوشان می تواند تیم را به روزهای خوب خود برگرداند؟ در این گزارش به این سوال پاسخ می دهیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۱    
پرسپولیس بعد از جدایی شجاع خلیل زاده با چند مدافع مذاکرده کرد اما به توافق نرسید گرچه پرسپولیس از نظر دفاعی شرایطی بهتری نسبت به خط حمله خود دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۳    
– سرپرست استقلال هنوز معرفی نشده تا همین مسئله احتمالا سبب شود استقلال در جلسه هماهنگی بدون سرپرست باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۷:۰۳    
سعید مسیگر ، مدیرعامل تیم شاهین بوشهر گفت : فراز کمالوند با باشگاه شاهین قرارداد دارد و کل اعضای هیئت مدیره هم مخالف جدایی او و پیوستنش به استقلال هستند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۲:۰۳    
شهاب الدین عزیزی خادم ، رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته جلسه ای طولانی را با دراگان اسکوچیچ برگزار کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۳    
روز شنبه پرسپولیس در دیداری دشوار به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. دیداری که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۷    
دیوان عدالت اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ امروز رئال مادرید و بارسلونا را به همراه بیلبائو و اوساسونا به پرداخت رقمی در حدود 5 میلیون یورو بدهی مالیاتی محکوم کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۸    
تیم فوتبال تراکتور فرصت این را دارد که با پیروزی در دو بازی باقی مانده امسال، به جمع سه تیم بالای جدول اضافه شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۲    
تیم فوتبال آ اک یونان در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یونان در حضور 83 دقیقه ای کریم انصاری فرد با یک گل مقابل ولوس شکست خورد و به دلیل پیروزی 4-2 در بازی رفت به نیمه نهایی صعود کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۳    
روز شنبه استقلال در دیداری حساس باید برابر فولاد خوزستان قرار بگیرد. تقابل مجدد جواد نکونام برابر تیم سابق خود جذابیت های فراونی دارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۴    
از جواد قراب، فرزاد مجیدی و ستار همدانی به عنوان گزینه های سرپرستی استقلال و جانشینی پرویز مظلومی یاد می شود که باید شانس برادر سرمربی جدید را بیش تر از سایر گزینه ها دانست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۵    
برخلاف اعلام برخی رسانه ها، آریابرزگر و سعید حسین پور قرضی از پرسپولیس جدا شده اند و امکان بازگشت به این تیم را دارند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۶    
در حالی که شنیده می شد آریا برزگر و سعید حسین پور دو ستاره جوان سرخ ها به صورت دائم از پرسپولیس جدا شده اند، اما حالا گفته می شود جدایی آن ها قرضی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۳    
سیدجلال حسینی و مهدی قایدی از تاثیر گذارترین بازیکنان پرسپولیس و استقلال در فصل جاری بوده اند که بارها ناجی تیم خود شده اند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۲    
با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس ، مهدی ترابی آماده حضور در ترکیب اصلی سرخ ها است، اما باید منتظر رسیدن ITC خود از قطر باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۲    
فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال ایمیلی اعلام کرد؛ محرومیت اعمال شده علیه پرسپولیس مرتفع شده است. به این ترتیب پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۱    
پرسپولیس در آغاز نقل و انتقالات زمستانی موفق به جذب مهدی ترابی از العربی قطر شد. اما به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی نتوانست از وی بازی بگیرد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۰    
باشگاه پرسپولیس برای دریافت ITC مهدی ترابی منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقلاتی اش است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۸    
واکنش ها به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال ادامه دارد. فیروز کریمی معتقد است فرهاد مجیدی با استقلال می تواند موفق شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۳    
فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم فوتبال استقلال با داریوش شجاعیان جلسه ای سرپایی برگزار کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۵    
سرانجام پس از کش و قوس هالی فراوان شهریار مغانلو به پرسپولیس خواهد پیوست. لژیونر فوتبال ایران به صورت قرضی به سرخپوشان ملحق خواهد شد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۳    
داوود رادیک ، وکیل ماریو بودیمیر ، بازیکن کروات سابق پرسپولیس از باز شدن پنجره این باشگاه خبر داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۲    
طلب سنگین ماریو بودیمیر از پرسپولیس باعث محرومیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان شده بود. اما امروز این مشکل برطرف شد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۱    
تیم ذوب آهن سینا اسدبیگی و امیرمحمد پناهی را از تیم لیگ یکی هوادار تهران حذب کرد و این دو بازیکن در نیم فصل دوم زیر نظر مجتبی حسینی کار خواهند کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۳    
معین عنایتی ، پسر غلامرضا عنایتی ، آقای گل تاریخ لیگ برتر در بازی امروز تیم استقلال به هوادار گل زد تا به تیم پدرش گلزنی کرده باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۸    
رسول خطیبی ، سرمربی تیم تراکتور امیدواری ویژه ای به درخشش کاپیتان تیمش، مسعود شجاعی در ترکیب تیم محبوب شهر تبریز دارد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۳    
در تمرین امروز استقلال ، فرهاد مجیدی صحبت هایی را با داریوش شجاعیان انجام داد . برخی منابع خبر می دهند که در صورت ادامه مصدومیت های شجاعیان او از استقلال کنار گذاشته می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۸    
تیم سپاهان به دنبال جذب کریم اسلامی از تیم نساجی است و باشگاه مازندرانی اعلام کرده در صورتی اجازه جدایی به اسلامی می دهد که سپاهان خلعتبری یا روح الله باقری را به آن ها واگذار کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۳    
سایت کیک آف با تمجید از پاتوسی نوشت : آیاندا پاتوسی ، امید های باشگاه فولاد خوزستان برای قهرمانی در لیگ برتر ایران را زنده نگه داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۸    
بازیکنان امید استقلال به زودی از تمرینات بزرگسالان این تیم حذف خواهند شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۳    
وکیل سوشا مکانی جزئیاتی از پرونده محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده این بازیکن را اعلام کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۸    
باشگاه شهر خودرو اعلام کرد که به هیچ کدام از بازیکنان خود اجازه جدایی از این تیم را نمی دهد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۰    
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس مهاجمان خیلی خوبی دارد؛ ولی به خاطر استرس و فشار هواداران نتوانسته اند کیفیت واقعی خودشان را نشان بدهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
سرپرست تیم فوتبال استقلال از این تیم جدا شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۶    
سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: پیروز قربانی پس از انصراف از حضور در کادرفنی استقلال در تمرین امروز تیم ما حاضر شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۳    
در مراسم معارفه فرهاد مجیدی شاهد برخورد گرم او با وریا غفوری کاپیتان استقلال بودیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۳    
همانگونه که محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان وعده داده بود، امروز کیت جدید تیم فوتبال سپاهان با حضور محرم نویدکیا و با دو طرح زرد و سیاه رونمایی شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۸    
سید مجید حسینی لژیونر استقلالی فوتبال ایران در ترکیه، در بازی امروز ترابزون اسپور مقابل کاسیم پاشا در هفته بیست و ششم سوپرلیگ ترکیه نیمکت نشین شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۳    
مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی در فضای مجازی مدعی شد که بدهی ماریو بودیمیر به طور کامل توسط باشگاه پرداخت شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۸    
در حالی که با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان خوزستان و شهرستان آبادان شایعه لغو بازی پرسپولیس و صنعت نفت شنیده می شد، سازمان لیگ و هیئت فوتبال آبادان آن را تکذیب کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۳    
در حالی که سعید واسعی به دلیل فسخ غیر قانونی قرارداد با پیکان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت چهار ماهه مواجه شده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۸    
در حالی که پرسپولیس روز شنبه و در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر بیستم در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر می رود، تمرین امروز این تیم با حضور کامل بازیکنان و با آمادگی محسوس آن ها برگزار شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۳    
در حالی که قرار بود فراز کمالوند به عنوان مدیر فنی به استقلال اضافه شود، امروز کار خود را با تمرین دادن بازیکنان و به عنوان مربی آغاز کرد تا دلیل اصلی منتفی شدن حضور پیروز قربانی مشخص شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۵    
باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش رسما اعلام کرد که قرارداد آرمان رمضانی مهاجم خود را در فضایی دوستانه و با توافق دوطرفه فسخ کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۳    
قبل از تمرین امروز استقلال تهران مراسم معارفه فرهاد مجیدی در حضور مدیران و بازیکنان آبی ها برگزار شد و ستاره های آبی پوش به گرمی از سرمربی جدید خود استقبال کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۲    
در حالی که تراکتور با سرمربی جدید خود برای نیم فصل دوم چند بازیکن جدید به خدمت گرفته است، امروز پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شد تا این بازیکنان جدید بتوانند قرارداد خود را ثبت کرده و از هفته ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۷    
در حالی که از پیروز قربانی به عنوان دستیار اول فرهاد مجیدی در استقلال یاد می شد، این اتفاق نیافتاد تا فراز کمالوند با حضور در تمرین استقلال به عنوان دستیار اول کار خود را آغاز کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۲    
مدافع میانی شهرخودرو در حال مذاکره با مدیران این تیم برای صدور رضایتنامه است تا بتواند شرایط انتقال به پرسپولیس را فراهم سازد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۷    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودرو خراسان تاکید کرد هیچ بازیکنی از این تیم جدا نخواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۸    
گلر آلمانی بارسلونا با مهار یک پنالتی کلیدی تیمش را در بازی حفظ کرد و امیدوار به کامبک نگاه داشت. بارسا یک گل دیگر می خواهد تا بازی را به دو وقت اضافه بکشاند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۵    
منچستریونایتد با قبول تساوی بدون گل مقابل کریستال پالاس به روند ضعیف هفته های اخیر خود ادامه داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۲    
استفانو پیولی، سرمربی میلان از عملکرد تیمش مقابل اودینزه راضی نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۲    
هروویه میلیچ بازیکن کروات استقلال با بازگشت فرهاد مجیدی تصمیم دارد دوباره به این تیم برگردد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۲    
تصمیم اشتباه سرمربی پورتو در نیمکت نشین کردن ستاره ایرانی اش تاثیر مستقیم در شکست مقابل براگا داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۲    
سویا معتقد است که حقش در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری خورده شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۶    
رونالد کومان پس از پیروزی امشب بارسا و صعود به فینال کوپا دل ری به ستایش از بازیکنانش پرداخت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۰    
اوله گونار سولسشر هدف منچستریونایتد را کسب سهمیه لیگ قهرمانان توصیف کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۷    
خولن لوپتگی، سرمربی سویا، به حذف تلخ از رقابت های کوپا دل ری بعد از شکست برابر بارسلونا واکنش نشان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۴    
جرارد پیکه مدافع بارسلونا در ثانیه های پایانی بازی شب گذشته برابر سویا گل دوم این تیم را به ثمر رساند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۱    
باشگاه بارسلونا بعد از پیروزی شب گذشته برابر سویا در توئیتی پاسخ تمسخر چندی قبل آن ها را داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۱    
دیدار برگشت استقلال برابر فولاد هم برای مجیدی مهم بود و هم برای محمود فکری و قرعه برای جبران به نام مجیدی افتاد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۸    
فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی میلان، شب گذشته نهمین پنالتی خود را در فصل جاری به ثمر رساند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۵    
فرهاد مجیدی و پیروز قربانی، بعد از سالها این بار در مقام مربی روبروی همدیگر قرار خواهند گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
اللهیار صیادمنش و علی قلی زاده دو بازیکن فوتبال ایران در نظرسنجی بهترین لژیونر هفته قاره آسیا قرار گرفتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۹    
یک سایت بلژیکی ضمن تمجید از توانایی های مجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران، از او به عنوان یک بازیکن ایده آل برای تیم اندرلخت با هدایت وینسنت کمپانی نام برد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از برگزاری جلسه هیئت مدیره این باشگاه برای تعیین تکلیف فراز کمالوند خبر داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۳    
پیروز قربانی گزینه مربیگری تیم فوتبال استقلال گفت: قسمت نبود در خدمت استقلال باشم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۰    
بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم استقلال با این باشگاه قرارداد بست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۸    
ناصر ابراهیمی مربی فوتبال پرسپولیس می گوید که مهاجمان این تیم با استرس بازی می کنند و در بازی عجله می کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۵    
گزینه مربیگری تیم فوتبال استقلال از حضور در این تیم انصراف داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۰    
فرهاد مجیدی چهار روز بعد از بازگشت به نیمکت استقلال باید روبروی تیمی قرار بگیرد که از آخرین تقابلش با آن خاطره خوبی ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۱    
از پیروز قربانی به عنوان اصلی ترین گزینه دستیاری فرهاد مجیدی در استقلال نام برده می شود و برخی رسانه از حضور قطعی این مربی در استقلال خبر دادند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۸    
انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تازه استقلال درحالی رقم می خورد که او پیش از این دو بار به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال نشسته بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۳    
هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال بعد از بازی با پرسپولیس در اقدامی ناگهانی ایران را ترک کرد. او حالا در فکر بازگشت به ایران است و این می تواند خبر خوبی برای آبی های پایتخت باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۴    
فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید فرهاد مجیدی این توانایی را دارد که شرایط را در جمع آبی پوشان تغییر دهد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۸    
داود نوشی صوفیانی دروازه بان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی خوبی برابر استقلال انجام دادیم و می توانستم این تیم را شکست بدهیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۲    
همان سناریوی فصل قبل؛ استقلال از روی یک برگه احتمالا از پیش نوشته و تعیین شده حرکت می کند که درست مثل لیگ 19، هفته هفدهم می شود زمان رونمایی از مربی جدید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
مدیران باشگاه پرسپولیس دیروز جلسه ای را با رئیس جدید فدراسیون فوتبال برگزار کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۳    
جواد زرینچه استوری ای کنایه آمیز را منتشر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پورتو دلیل نیمکت نشینی مهدی طارمی در بازی با براگا را اعلام کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۲    
مارک آندره تراشتگن با سیو پنالتی اوکامپوس در جریان دیدار بارسلونا و سویا، نقش زیادی در صعود تیمش داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۲    
یک سایت پرتغالی اعلام کرد قرارداد شهریار مغانلو مهاجم ایرانی برای انتقال به تیم پرسپولیس روز دوشنبه نهایی شده و این قرارداد قرضی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۷    
ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه و جذب شهریار مغانلو توضیحاتی را بیان کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
کادرفنی انتخاب شده توسط فرهادمجیدی با انتقاداتی روبه رو شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۸    
شجاع خلیل زاده تنها بعد از یک نیم فصل حضور در فوتبال قطر از شرایطش در این لیگ راضی نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۳    
فرشاد فرجی مدافع شهر خودرو مشهد مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته و اگر مشکل رضایتنامه اش حل شود، به پرسپولیس می پیوندد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۱    
فرهاد مجیدی که با عقد قراردادی دو سال و نیمه برای سومین بار سرمربی استقلال شد وعده ای بزرگ به هواداران استقلال داد و گفت: ما می خواهیم کار نیمه تمام خود را در آسیا کامل کنیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۱    
گیشه اخبار داخلی پارس فوتبال همه روزه به بررسی نشریات ورزشی می پردازد. به بررسی روزنامه شوت می پردازیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۱    
گیشه اخبار داخلی پارس فوتبال همه روزه به بررسی نشریات ورزشی می پردازد. به بررسی روزنامه گل می پردازیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۱    
گیشه اخبار داخلی پارس فوتبال همه روزه به بررسی نشریات ورزشی می پردازد. به بررسی روزنامه های ورزشی پنجشنبه 14 اسفند ماه می پردازیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۷:۳۳    
تیم های استقلال و پرسپولیس در رده جوانان روز جمعه آخرین دربی سال را برگزاد می کنند . این بازی از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی فر برگزار می شود.