دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۵۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 16 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۱    
عده ای معتقد بوند اگر واکسن کرونا زودتر وارد کشور می شد مهرداد میناوند و علی انصاریان را از دست نمی دادیم ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۱    
با نزدیک شدن به پایان فصل جاری فوتبال در اروپا شایعات زیادی درباره فصل نقل و انتقالات تابستانی شنیده می شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۷    
علیرضا جهانبخش پس از انتقال از آلکمار به برایتون عملکرد پرنوسانی داشته است. اما همین انتقال وی سود قابل توجهی را نصیب فوتبال ایران کرده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: به جز پرسپولیس پنجره نقل و انتقلاتی باشگاه های دیگر هم به دلیل بدهی داخلی بسته است و در این زمینه تبعیضی وجود ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۲    
در هفته 22 لیگ برتر پرتغال ، تیم پورتو با نتیجه دو بر صفر ، ژیل ویسنته را شکست داد. مهدی طارمی در این بازی پاس گل دوم تیمش را به اولیویرا داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۳    
کارشناسان داوری نظرات خود را درخصوص صحنه های مهم دیدار استقلال و فولاد ارائه داده اند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۱۷    
سیاوش یزدانی مدافع استقلال مدعی است که شرایط مالی این باشگاه روند خوبی را دنبال می کند و آنها بعد از برد برابر فولاد به دنبال صدرنشینی خواهند بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۱۱    
در بازی دیروز ذوب آهن و ماشین سازی ، فرشاد محمدی مهر ، بازیکن دو فصل پیش تیم استقلال و فعلی ذوب آهن یک گل از راه دور زیبا را به ثمر رساند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۶:۴۷    
هافبک استقلال امیدوار است در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۶:۳۲    
دروازه استقلال در واپسین دقایق بازی و در شرایطی که یک فرصت عالی گلزنی برای تیمش از روی نقطه پنالتی به دست آمده بود، با شرایط ویژه و استرس بالایی بازی را دنبال می کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۶:۳۲    
در بازی دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن ، در دقایقی از بازی تیم ماشین سازی با دوازده نفر بازی کرد که پس از این اتفاق داور مسابقه یکی از بازیکنان ماشین را اخراج کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۲    
زلاتکو کرانچار ، سرمربی پیشین تیم های سپاهان و پرسپولیس چندی قبل جان باخت . باشگاه سپاهان برای زنده نگه داشتن یاد او با بنری به نام کرانچار وارد زمین بازی با آلومینیوم شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۲:۰۴    
استقلال توانست با پنالتی ارسلان مطهری گل پیروزی بخش خود مقابل فولاد را به ثبت رساند تا فرهاد مجیدی اولین برد خود را کسب کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۰۱    
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل خاصی نبود و من دین خود را به مردم بوشهر و باشگاه شاهین ادا کردم. شرایط برای ما فراهم نشد و تا زمانیکه آنجا بودم به تعهدات عمل نشد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۳    
پس از برتری 1 بر 0 استقلال برابر فولاد خوزستان، بهتاش فریبا واکنش جالبی به این نتیجه داشت و مدعی شد استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۶    
مدافع استقلال گفت : مصدومیت من 4-3 هفته بیشتر طول نکشید. برخی مسائل دیگر بود که اکنون نمی خواهم درباره اش صحبت کنم زیرا گذشته است و امیدوارم بتوانم این روند را حفظ کنم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۱    
باشگاه استقلال مدت هاست به دنبال جذب امین قاسمی نژاد است. مهاجم باشگاه شهرخودرو واکنش مبهمی به این ماجرا دارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۶    
مهدی قائدی ، بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل قراردادم هنوز حل نشده، اما گفته اند به زودی حل می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۱    
پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، مهرداد خانبان با انتشار یک استوری کنایه سنگینی را به فدراسیون فوتبال زده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۳    
هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی بعدی این تیم را از دست داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۲    
استقلال موفق شد در دیداری دشوار با یک گل از سد فولاد خوزستان عبور کند. هروویه میلیچ به برتری آبی پوشان واکنش جالبی نشان داده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۱    
ارسلان مطهری ، بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: هم هند بود و هم روی من خطا اتفاق افتاد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۶    
هنوز چند ساعتی از شنیدن خبر باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نمی گذرد که خبری شوکه کننده هواداران این تیم را در بهت فرو برده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۱    
محمد دانشگر ، مدافع تیم فوتبال استقلال دیدار آینده تیمش را از دست داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۶    
افشین پیروانی پس از تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان انتقادات شدیدی از عملکرد فدراسیون فوتبال کرده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روی یک ضربه پنالتی گل خوردیم و بازی را باختیم، اما مشکلی نداریم. نه فحش می دهیم، نه بی احترامی می کنیم، نه استوری علیه کسی منتشر می کنیم و نه گریه می کنیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
استقلال موفق شد در روز بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت مربیگری با یک گل از سد فولاد خوزستان بگذرد. دیداری که با تک گل آۀن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من فقط از باشگاه خواستم که قاسمی نژاد را جذب کند و در این مسیر باید مذاکرات درستی با باشگاه شهرخودرو صورت بگیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
در بازی امروز فولاد خوزستان و استقلال ، در ابتدای بازی جواد نکونام و فرهاد مجیدی ، برخورد سردی با هم داشتند که ریشه آن به دیدار برگشت فصل قبل بر می گردد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۵    
تیم فوتبال استقلال در اولین بازی با هدایت فرهاد مجیدی از سد فولاد خوزستان گذشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۹    
بازی تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید . در این بازی حسین ساکی مدافع تیم صنعت نفت ، بهترین بازیکن دیدار بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۱    
تیم پرسپولیس بعد از ده هفته نتوانست در لیگ برتر گلزنی کند . آخرین بازی که سرخپوشان در آن موفق به گلزنی نشدند ، به هفته هفتم و بازی با سپاهان بر می گردد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر هیچ به نفع آبی پوشان به پایان رسید. ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۶    
باشگاه پرسپولیس قصد داشت که امروز با شهریار مغانلو قرارداد ببندد اما به دلیل برگزاری بازی پرسپولیس با صنعت نفت آبادان ، این اتفاق انجام نگرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۱    
میثم تیموری در بازی امروز تیم های تراکتور و نساجی به تیم پیشین و شهر زادگاهش گل زد اما خوشحالی ای عجیب و غریب داشت و نشان داد که از زدن این گل راضی نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۶    
فراز کمالوند مربی جدید تیم استقلال یک پیام اینستاگرامی را دقایقی قبل منتشر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: هر زمانی که یاد درگذشت کرانچار بیفتم گریه ام می گیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۶    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت : با توجه به شرایط باد و وضعیت نامناسب زمین بازی پرموقعیت و جذابی را شاهد نبودیم ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۱    
حیدر سلیمانی معتقد است عرب براقی قضاوت بی دردسری را در بازی صنعت نفت و پرسپولیس داشته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۶    
مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: بهتر بود باشگاه استقلال در بحث جذب فراز کمالوند از تیم ما اخلاق مدارتر عمل می کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۱    
مدافع شهر خودرو به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی ایران که جزء بازیکنان اصلی شنزن چین محسوب می شود، دیروز در مقابل تیم افشین قطبی به میدان رفت و در حاشیه این بازی با سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی عکس یادگاری گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
تیم های نفت آبادان و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
در حاشیه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، برادران پیروانی عکس یادگاری گرفتند، حامد لک در آغوش پورموسوی قرار گرفت و وحید امیری نیز یاد یک شهید را زنده کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۱    
11 بازیکن اصلی استقلال برای دیدار مقابل فولاد خوزستان اعلام شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۵    
دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۶    
مهدی ترابی که به دلیل صادر نشدن مجوز بازی خود از سوی فدراسیون فوتبال فرصت حضور در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان را پیدا نکرد، مجبور شد از روی سکوها این دیدار را تماشا کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۱    
با وجود تلاش و رایزنی زیاد مدیران پرسپولیس برای صدور کارت بازی مهدی ترابی، فدراسیون فوتبال آن را تا پرداخت مطالبات طلبکاران سرخ ها توسط باشگاه معلق کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۲    
گل گهر سیرجان با نظر مستقیم امیر قلعه نویی امروز یک مدافع ملی پوش به نام محمد آقاجانپور را که سابقه بازی برای شهر خودرو و مس رفسنجان را در کارنامه دارد، به خدمت گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۴    
با وجود رسیدن ITC مهدی ترابی برای بازی در پرسپولیس، اما به دلیل بدهی های داخلی سرخ ها فدراسیون فوتبال مجوز بازی ترابی را برای دیدار مقابل نفت آبادان صادر نکرد تا عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس را رقم ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۲    
علی ملیح زاده عضو تیم حقوقی فدراسیون فوتبال مدعی شد پس از ماه ها تلاش موفق به محکوم کردن باشگاه برایتون برای پرداخت مبلغ 576 هزار یورو حق رشد علیرضا جهانبخش شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۱    
اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال در آستانه بازی این تیم با فولاد خوزستان با حضور در اردوی آبی ها حمایت ویژه خود را از فرهاد مجیدی اعلام کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۶    
فراز کمالوند ، صالح مصطفوی و بهزاد نوشادی دستیاران فرهاد مجیدی با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را به صورت رسمی با آبی ها امضا کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۱    
ابراهیم شکوری ، سخنگوی باشگاه پرسپولیس می گوید هر تعهدی لازم بوده، مدیران این باشگاه به مسئولان فدراسیون برای صدور رضایتنامه جهت بازی کردن بازیکنان جدید این تیم داده شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۶    
باشگاه پرسپولیس پس از جذب مهدی ترابی به علت محرومیت نقل و انتقالاتی هنوز نتوانسته است از وی استفاده کند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۳    
مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش در پاسخ به اتهام زنی علی کریمی مبنی بر مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال کنایه سنگینی به کریمی زد و گفت : “ما علی کریمی را جدی نمی گیریم”.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 به دیدار صنعت نفت آبادان می رود و یحیی گل محمدی در سمت چپ خط دفاع از علی شجاعی به جای سعید آقایی استفاده کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۴    
میکل آرتتا در مورد اهداف پیش روی خود برای پیشرفت آرسنال سخن گفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۴    
نیما انتظاری هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان با استعلام از سازمان لیگ، بازی امروز تیمش مقابل سایپا را به دلیل محرومیت از دست داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۱    
هروویه میلیچ به فرهاد اطمینان خاطر داد که شرایط بدنی خوبی دارد و همین فردا اگر به ایران برگردد می تواند با چند جلسه تمرین به ترکیب اضافه شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۵    
بر خلاف ابتدای فصل، شرایط بین آنتونیو کونته و اینتر بسیار خوب توصیف می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۲    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به درخواست باشگاه های نروژی برای تحریم جام جهانی 2022 قطر به دلیل کشته 6500 کارگر خارجی از سال 2010 تاکنون واکنش نشان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۹    
قرارداد فراز کمالوند با باشگاه استقلال به عنوان مدیرفنی به امضا رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۶    
ستاره سابق تیم ملی و باشگاه استقلال، در روزهایی که خبرهای زیادی پیرامون بازگشتش به میادین وجود دارد، این موضوع را تکذیب کرد و تاکید داشت که علاقه ای به بازگشت دوباره ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
دفتر باشگاه استقلال از صبح امروز شاهد حضور افراد متعددی از کادر فنی قبلی، فعلی و همینطور بازیکنان بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
بازیکن تیم استقلال گفت : بیشتر برای توافق به باشگاه آمدم تا جدا بشوم. مقصد من هنوز مشخص نیست. پایبند عشق به استقلال بودم. آقا فرهاد هم مردانگی کرد و فعلا اجازه جدایی به من داده است و قطعی جدا می شوم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۳    
بوتز دروازه بان فرانسوی تیم آنتورپ به لیست این تیم برگشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۰    
طراحی لباس فصل بعد بارسلونا سوالات بی پاسخی را در ذهن هواداران این تیم ایجاد کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۷    
ساعاتی پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، نامه نگاری پرسپولیس با العربی و فدراسیون فوتبال قطر آغاز شد تا ITC ترابی صادر شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۱    
میثاق معمارزاده دروازه بان اسبق پرسپولیس نسبت به بی توجهی کمیته تعیین وضعیت به شکایت بابت مطالباتش اعتراض کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۱    
سعید واسعی می گوید که دستمزد او به هیچ عنوان نجومی نیست و او حتی در بین 10 بازیکن گران قیمت فصل هم قرار ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۸    
یورگن کلوپ در مورد خریدهای احتمالی لیورپول در فصل تابستان صحبت کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
قرار است که باشگاه برایتون بابت مکانیزم مشارکت در حق آموزش علیرضا جهانبخش ، مبلغ 573 هزار یورو به فدراسیون فوتبال ایران بپردازد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۲    
ناظر دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس اعلام کرد تا این لحظه مهدی ترابی اجازه بازی در این مسابقه را ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۹    
باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته درخواست رسمی خود را برای جذب ابوالفضل جلالی به باشگاه سایپا ارائه کرد ولی با پاسخ منفی نارنجی پوشان مواجه شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۹    
آرمان رمضانی که در پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت، از قائمشهری ها پیشنهاد دریافت کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۷    
خلیل زاده ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هرکسی سرمربی استقلال شود از او حمایت می کنم. نه تنها در زمان فکری، قبل و بعد اوهم حمایت کردم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۱    
جلال چراغپور کارشناس فوتبال گفت: فوتبال هم همین است وقتی مربی عوض می شود کت و شلوار که تغییر نمی کند در واقع تفکرات و نظرات تغییر می کند، مربی باید قیچی باغبانی دست بگیرد و هرس کند!
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۶    
کاپیتان ایرانی الخریطیات از تلاش تیمش برای بقا در لیگ ستارگان قطر خبر داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۶    
یکی از خوشحال ترین بازیکنان در مراسم معارفه فرهاد مجیدی مهدی قایدی بود. بازیکنی که پیش از حضور فرهاد مجیدی در استقلال یکی ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۶    
مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: فراز کمالوند سرمربی ما است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۳    
باشگاه الشرطه برای بازی پیش روی خود مقابل الدیوانیه در لیگ عراق خواهان قضاوت داور خارجی شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۳    
یک رسانه روس خبر داد مهاجم ایرانی زنیت بازی با روبین کازان را از دست داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۳    
مربی زنیت سن پترزبورگ عشق مهاجم ایرانی تیم به پرورش اسب را توصیف کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس کار سختی برای انتخاب ترکیب خود در ادامه رقابت های لیگ برتر فصل جاری دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۷    
مهدی فنونی زاده هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: با شرایطی که در تیم آبی پوش تهران به وجود آمد، فکری بهترین تصمیم را برای جدایی از آبی پوشان گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
آیا صالح مصطفوی نقش مغز متفکر کادر فنی تیم فرهاد مجیدی را ایفا خواهد کرد؟
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
اولین روز نشستن فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال در سومین مقطع حضورش، رویارویی با گزینه اول آبی ها برای هدایت شان در تمام این فصل است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
ماریتیمو فردا شب و در یک بازی حساس از هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال میزبان تیم موریرنز است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
باشگاه پرسپولیس در تلاش برای گرفتن کارت بازی هافبک خود در روز بازی با صنعت نفت آبادان است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، انگیزه مهدی قایدی برای موفقیت را بیشتر از قبل کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۲    
بازی تیم های پرسپولیس و نفت آبادان می تواند تقابل جالبی بین گلزنان برتر دو تیم باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
دقایقی قبل فراز کمالوند و فرزاد مجیدی وارد باشگاه استقلال شدند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۴    
اعضای کادر فنی پیشین تیم استقلال صبح امروز در محل این باشگاه حاضر شده و برای دریافت مطالبات خود اقدام کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۴    
سجاد آقایی مهاجم استقلال در نیم فصل به نساجی قائمشهر پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحات کاملی درباره به خدمت گرفتن فرهاد مجیدی داد و گفت این پروسه چندان راحت نبوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
محمد کاظمی همچنان به عنوان مدیررسانه ای باشگاه استقلال به فعالیتش ادامه خواهد داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۵    
سرمربی الدحیل از تغییر نکردن ترکیب تیمش در بازی الخریطیات خبر داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۲    
سیدجلال حسینی هر قدر در فوتبال الگوی خوبی است، در رعایت کردن پروتکل های بهداشتی هم می تواند یک نمونه ویژه باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
برخی از بازیکنان استقلال در واکنش به استوری مرفاوی در جمع خود گفته اند: ما حرف گوش نمی کردیم؟ چه کسی حرف گوش نمی کرد؟ اگر واقعاً چنین فضایی بر تمرینات و مسابقات حاکم بود ...
  • ۱