دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۴۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 20 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
هوشمندسازی ساختمان ها از نظر نوع عملکرد و میزان کنترل های قابل انجام توسط کاربر به دو دسته بی ام اس BMS و اتوماسیون خانگی تقسیم می شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۵    
محرومیت عیسی آل کثیر به گونه ای بود که این مهاجم از حضور در تمرین پرسپولیس نیز محروم بود و به همین دلیل مشخص نیست این مهاجم چقدر آماده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر در مصاف تیمش برابر مس کرمان نیز غیبت دارد، تا یکبار دیگر در فصل جاری شاهد سکونشین امیرقلعه نویی باشیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۷    
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از صعود با این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیامی را منتشر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
مدیر فنی تیم فوتبال استقلال از تلاش کادر فنی استقلال برای دستیابی به منابع علمی روز دنیا خبر داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۲    
سعید آذری ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت : چطور پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را باز کردند اما پنجره نقل و انتقالات فولاد را باز نکردند ؟
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۲    
یک سایت اماراتی مدعی شد که میزبانی گروه A لیگ قهرمانان آسیا به عربستان ، گروه B به امارات ، گروه C به عربستان ، گروه E به هند و گروه D هم به عربستان رسیده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۲    
پرسپولیس در حالی باید جمعه به مصاف مس نوین برود که یحیی گل محمدی در این بازی می تواند از دو بازیکن جدید خود استفاده کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۷:۱۷    
شهر خودروشرط سنگینی برای انتقال قاسمی نژاد به استقلال گذاشت. موضوعی که انتقال مهاجم این تیم به استقلال را تقریبا منتفی کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۷:۰۲    
طبق گفته برخی از منابع خبری ، فرشاد فرجی بعد از بازی ذوب آهن و شهرخودرو در جام حذفی به طور رسمی به پرسپولیس می پیوندد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۶:۴۷    
باشگاه پرسپولیس بخش دیگری از قراردادهای فصل جاری اعضای این تیم را قبل از پایان سال پرداخت می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۶:۳۲    
باشگاه پرسپولیس با فرزاد حاتمی توافق و مبلغ بدهی او را تسویه کرد تا باز هم اقدامی را در راستای تسویه با طلبکارانش انجام دهد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۶:۳۲    
کمالوند مربی استقلال درباره جذب بازیکن و پنجره نقل و انتقالاتی گفت : مجیدی به مدیرعامل باشگاه لیست داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۶:۰۵    
احمد مددی ، مدیرعامل تیم استقلال گفت : مبلغ نجومی که باشگاه های دیگر به قاسمی نژاد پیشنهاد داده اند را ما نمی توانیم پرداخت کنیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۲:۰۰    
به نظر می رسد رشید مظاهری شانس بیشتری به نسبت حسین حسینی برای بازی مقابل پیکان داشته باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۱:۰۳    
هنوز معلوم نیست مهدی ترابی پس از بازگشت از قطر، با همان آمادگی فوق العاده ای که هواداران پرسپولیس به یاد دارند به میدان می رود یا از شرایط آرمانی اش دور شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۳    
درخشش مهدی طارمی در سطح اول فوتبال اروپا روزافزون شده است. حالا ستاره ایرانی پورتو به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ برتر پرتغال معرفی شده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
ظاهرا شاگردان یحیی گل محمدی باید برای برگزاری مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 باید به کشور هند سفر کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۳    
فرشید باقری از جمله بازیکنانی است که نوسانات زیادی در استقلال داشته است. هافبک آبی پوشان بارها در مقابل درب خروجی باشگاه قرار گرفته است اما هر بار در جمع آبی پوشان ماندنی شده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۸    
به احتمال زیاد خط حمله پرسپولیس در بازی با مس نوین دستخوش تغییر و تحول خواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۳    
مهدی محمدنبی در اتفاقی غیرمنتظره و مشکوک از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال استعفا داد تا شاید دوباره به پرسپولیس بازگردد. این شایعه با واکنش شدید هواداران پرسپولیس در فضای مجازی روبرو شده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۲    
باشگاه آلومینیوم اراک از کادرفنی قبلی این تیم شکایت می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۱    
فوتبال ایران به لحاظ دیپلماسی ورزشی و روابط بین الملل همیشه ضعیف بوده است و در اکثر مواقع نیز حق خود را ضایع شده دیده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۳    
سازمان لیگ فوتبال ایران گفت که پرونده شهرداری ماهشهر به دلیل انصراف از شرکت در جام حذفی، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۸    
باشگاه استقلال عملکرد چندان جالبی در فصل نقل و انتقالات نداشته است. به تازگی خبر رسیده است که سعید مهری ممکن است با خریدی جدید معاوضه شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۳    
شب گذشته در دیدار پرحاشیه پورتو و یوونتوس، مهدی طارمی با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. اتفاقی که با واکنش تند حمید درخشان همراه بوده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۰    
سرمربی آلومینیوم اراک گفت : من تا پایان فصل قرارداد دارم و حالا احساس می کنم انتخاب خیلی خوبی کردم. انتخاب من با ذهنیت دیگری بود و حالا می بینم هواداران واقعاً یار دوازدهم هستند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۳    
تیم فوتبال شهرداری ماهشهر احتمالا به محرومیت یکساله از حضور در جام حذفی و جریمه چندین میلیون تومانی محکوم می شود
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۲    
پس از اینکه هروویه میلیچ تهران را شبانه ترک کرد و دیگر برنگشت، موجی از حملات از سوی هواداران استقلال به سوی مدیریت باشگاه به راه افتاد. خلاء هافبک کروات کاملا مشهود است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۳    
حسین ماهینی ، بازیکن سابق پرسپولیس درباره پیام صادقیان گفت : الان با هم در ارتباط هستیم و به او گفتم اگر همین حال هم برگردد می تواند راحت بازی کند اما دیگر تصمیمش را گرفته و کله شق است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۰    
علیرضا منصوریان ، امروز به عنوان سرمربی تیم آلومینیوم اراک انتخاب شد و نکته حالب این بود که منصوریان با کیت تراکتور در این مراسم حضور پیدا کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۰    
کریم باقری ، مربی تیم پرسپولیس ، مثل دوران بازیگری اش ، همچنان با قدرت در تمرینات حضور پیدا می کند و در اکثر بازی های درون تیمی در تیم برنده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۸    
فردین رابط ، بازیکن تیم استقلال ، قصد دارد که برای بازی بیشتر از استقلال راهی یک تیم دیگر شود و موافقت فرهاد مجیدی برای این اتفاق را هم گرفته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۸    
تیم امید پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر امید های تهران با نتیجه دو بر یک و با گل های محمد عمری و امیررضا پورتقی تیم اسپهبد قارن را شکست داد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۲    
حسین ماهینی ، مدافع تیم فوتبال سایپا در گفتگویی پس از ماه ها سکوت درباره چگونگی جدایی اش از پرسپولیس، به این موضوع واکنش نشان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۸    
مهدی تیکدری ، هافبک تیم تراکتور گفت : تیم ما با پنج پیروزی متوالی به صدر جدول لیگ برتر صعود می کند ، همان اتفاقی که برای پرسپولیس هم افتاد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۳    
طبق ادعای نشریه الاتحاد تیم شارجه امارات ، رقیب تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا ، با ماجد راشد ، بازیکن جوان و بیست ساله تیم اتحاد کلباء به توافق رسید .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۸    
حسین ماهینی، بازیکن فعلی تیم سایپا، فصل گذشته بعد از سال ها حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۳    
هروویه میلیچ در خصوص شرایط خود برای حضور در استقلال صحبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۸    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: آخرین مستندات خود را برای CAS ارسال کردیم و هنوز از ما مستندات می خواهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۳    
مربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی این تیم برابر استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال به مدیران این باشگاه لیست داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۳    
بازیکن تیم فوتبال استقلال بخشی از قرارداد خود را به این باشگاه بخشید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۶    
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هافبک سابق استقلال برای لیگ بیست و یکم به این تیم برخواهد گشت
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۱    
اعضای هیات مدیره استقلال از علی نامداری خواسته اند این پول را بدهد اما او اعلام کرده تاکنون 50 میلیارد پول به این باشگاه داده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۲    
سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس مدعی شد که به زودی موزه باشگاه پرسپولیس ساخته و کاپ ها و افتخارات سرخ ها در آن نگهداری خواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۴    
ایمان حسین پور معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس پس از جلسه با بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس مدعی شد که باشگاه قصد دارد در مسیر حرفه ای شدن گام بردارد بنابراین به برگزاری دوره های آموزش حقوقی نیاز ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۸    
مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: شب گذشته هم مجیدی لیست مورد نظر خودش را به مدیرعامل باشگاه ارائه کرد و فکر می کنم دو یا سه بازیکن جدید باید حتماً جذب استقلال شوند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۹    
مهدی پاشازاده سرمربی ماشین سازی تبریز که تیمش فردا در جام حذفی باید به دیدار فولاد خوزستان برود، مدعی در بازی فردا بازیکنانش به حد نصاب نمی رسند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۰    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، تیم ها به تکاپوی بیشتری افتاده اند. این در حالیست که باشگاه استقلال هنوز بازیکنان مدنظرش را جذب نکرده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۷    
در حالی که باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر تعیین تکلیف وضعیت شکایت خود از شجاع خلیل زاده است، کمیته استیناف به زودی حکم خود را برای تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۲    
تمرین امروز پرسپولیس که آخرین تمرین شاگردان یحیی گل محمدی پیش از سفر به کرمان برای بازی در جام حذفی بود، با پاسکاری های تحت فشار در روز شاداب بازیکنان پیگیری شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۹    
با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا با تعویق طولانی مدتی همراه بوده است. شایعاتی مبنی بر میزبانی بحرین در ادامه این رقابت ها به گوش می رسد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۷    
از میانه فصل گذشته و با منتفی شدن بازگشت آندرا استراماچونی بود که فدراسیون فوتبال قانون منع جذب خارجی ها را گذاشت ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۱    
فراز کمالوند مدیرفنی و دست راست فرهاد مجیدی در استقلال مدعی شد که سرمربی آبی ها خرید 2 تا 3 بازیکن جدید را در دستور کار خود دارد و لیستی از بازیکنان مد نظرش را به باشگاه داده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۵    
با نزدیک شدن به زمان بازی های ملی، دراگان اسکوچیچ ابراز امیدواری کرده است با بازی های تدارکاتی انجام شده، صعود به جام جهانی میسر شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۹    
با حکم شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ، حمیدرضا گرشاسبی رئیس کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوق، اجرایی و تعیین فرآیند برون سازمانی سازمان لیگ حرفه ای فوتبال شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
با فرارسیدن ماه مارس میلادی و بازی های ملی در این ماه، علیرضا بیرانوند از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست ویژه ای کرده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۱    
شهریار مغانلو ستاره و خرید جدید پرسپولیس پس از انجام اولین تمرین با سرخ ها، آن را خوشحال کننده توصیف کرد و به تمجید از سید جلال حسینی پرداخت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۹    
در شرایطی که پیش از این عنوان شده بود که شهریار مغانلو در تیم های پایه پرسپولیس عضویت داشته، این موضوع رد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۶    
خولن لوپتگی، سرمربی سویا، پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ برابر دورتموند، گفت که شاگردانش می خواستند صعود کنند و فکر می کند که سزاوار صعود نیز بودند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۶    
تمامی لوازم خانگی موجود در سل از برندهای مختلف کاملا اصل بوده و همراه با گارانتی معتبر به خریداران عرضه می شود در نتیجه خیالتان از بابت بالا بودن کیفیت محصولات موجود در فروشگاه لوازم خانگی سل آسوده ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۶    
در حالی که منابع غیر رسمی از شانس بالای پرسپولیس برای میزبانی از گذوه پنجم لیگ قهرمانان آسیا خبر می دهند، امروز یک روزنامه عربستانی مدعی شد که تا فردا میزبان ها مشخص خواهد شد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۳    
مجتبی لطفی مدافع نیم فصل اول شاهین شهرداری بوشهر برای تقویت خط دفاعی نارنجی پوشان به عضویت شاگردان ابراهیم صادقی در آمد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۳    
بعد از جدایی مهدی پاشازاده از تیم پاس همدان هنوز جانشین او مشخص نشده است اما به نظر می رسد این اتفاق امروز رخ خواهد داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۰    
با جذب ترابی و مغانلو و حضور دیگر نفرات تهاجمی پرسپولیس، اکنون باید در انتظار یکی از هجومی ترین پرسپولیس های چند بازی اخیر در آغاز جام حذفی بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۰    
ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم. تقریباً همه چیز دیجیتالی شده است از جمله صنعت نشر. چه چیزی دوست داشتن نیست؟ سیستم عامل های انتشار (منظور نوع چاپ) چاپ دیجیتال همه چیز را آسان ، راحت ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۷    
مهدی ترابی در نیم فصل دوم با پیراهن شماره 21 در ترکیب سرخپوشان حاضر خواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۷    
مهاجم سابق پرسپولیس بعد از جدایی از مس رفسنجان به هوادار تهران پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۴    
دروازه بان نفت مسجدسلیمان اعلام کرد با تمام توان به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۴    
هنگام صحبت در مورد استانبول ، بیشتر وب سایت های مسافرتی و کتاب های راهنما بر منطقه قدیمی شهر تمرکز می کنند که دارای تمام نشانه های باستانی بیزانس و عثمانی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
مطبوعات پرتغال از پیروزی پورتو مقابل یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نوشتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
رسانه ایتالیایی فوق ستاره یوونتوس و ستاره ایرانی پورتو را ضعیف ترین بازیکن میدان انتخاب کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
پس از اشتباه مرگبار شب گذشته رونالدو که منجر به دریافت گل دوم و حذف برابر پورتوی 10 نفره در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ شد، مدیر یووه راجع به آینده این فوق ستاره صحبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۵    
صفحه اسپورت امارات در توئیتر با انتشار عکسی از علی کریمی پیشکسوت و اسطوره پرسپولیس نوشت : “علی کریمی جادوگر در باشگاه شباب الاهلی”.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۲    
باشگاه الدحیل قطر قبل از دیدار با السیلیه در لیگ ستارگان آخرین وضعیت مصدومان و محرومانش را اعلام کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۲    
سرمربی الاهلی عربستان برای جدایی از این تیم به توافق اولیه رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۹    
رئیس دپارتمان تیم های ملی گفت: احتمال دارد در اردوی آینده جهانبخش و قدوس را در اختیار نداشته باشیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۶    
احمدرضا زنده روح هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: امیرقلعه نویی روی اصول اخلاقی خودش پا نگذاشت و کار را نیمه تمام رها نکرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۳    
پرسپولیس طلبکاران داخلی زیادی دارد که عده ای از آنها هیچ شکایتی از باشگاه ندارند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۳    
بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست کرده است هرطور شده برای تیم ملی اردو بگذارند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۰    
کارشناس فوتبال ایران نگاه ویژه فدراسیون به تیم های ملی و برون سپاری امور باشگاه ها را اتفاق مثبتی قلمداد کرد و گفت: باید به وضعیت بحرانی تیم ملی توجه ویژه ای شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
محمد مومنی پیشکسوت استقلال گفت: هواداران از تیم و فرهاد مجیدی توقع بازی زیبا را دارند و اینکه پس از چند سال ناکامی، شادی را برای آنها به ارمغان آورد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۴    
فرهاد مجیدی به دنبال فراموش کردن خاطرات تلخش از جام حذفی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۱    
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است محمود فکری بیشترین صدمه را از تصمیمات خودش خورد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۸    
لیونل مسی در بارسلونا می ماند، چرا که مدیر محبوبش رئیس باشگاه شده و خانواده اش هم پس از سال ها زندگی کردن در این شهر، به آن عادت کرده اند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۸    
باشگاه شارلوا با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش، تولد 25 سالگی علی قلی زاده را تبریک گفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۲    
پیراهن امضا شده دو پیشکسوت فقید فوتبال ایران که چندی قبل از دنیا رفتند، به مزایده گذاشته شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۶    
سیامک نعمتی بازیکن ملی پوش پرسپولیس گفت: ما در این سال ها فکر کردیم به جای صحبت درباره تیم های دیگر فقط و فقط روی بازی های خودمان تمرکز کنیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۲    
استقلال و پرسپولیس درآمد های خود از سازمان لیگ را پیش خور کردند و حالا هر دوی آن ها با خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا روبرو هستند
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۳    
باشگاه پرسپولیس از پیراهن های جدید خود در سال 1400 رونمایی می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۳    
هالند جوان، با به ثمر رساندن 2 گل در بازی برگشت، بزرگ ترین نقش را در صعود تیمش به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۰    
مدافع آلمانی بایرن مونیخ از تیم های مطرح ایتالیایی و انگلیسی پیشنهاد دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۱    
علی اصغر عاشوری هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعتقاد دارد سپاهان در پایان بیستمین دوره لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست پیدا می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۱    
فرشید باقری در دوران حضور محمود فکری چندان مورد توجه او نبود و یکی دو بار تا آستانه جدایی هم پیش رفت با چراغ سبز فرهاد در دقایق پایانی روبه رو شده و به بازی برود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۵    
یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر برگزار نخواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۵    
پورتو در شبی که مهدی طارمی اخراج شد، با وجود شکست 3 بر 2 مقابل یوونتوس با گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
باشگاه پورتو پس از پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا و حذف یوونتوس به تمجید از بازیکنان خود پرداخت و با انتشار پوستری از طارمی حمایت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
دروازه بان الدحیل بهترین بازیکن زیر 23 سال لیگ ستارگان قطر انتخاب شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
محمد نادری بازیکن استقلال به کمک های مالی طرفداران این تیم به حساب رسمی باشگاه واکنش نشان داد.
  • ۱