دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۰۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 9 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۵    
فرشته کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که در لیگ کویت بازی می کند به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا راهی بیمارستان شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۴    
خولن لوپتگی معتقد است اخراج لیونل مسی می توانست روند مسابقه مقابل بارسلونا را تغییر بدهد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۸    
جدایی هافبک تیم فوتبال تراکتور از جمع شاگردان رسول خطیبی قطعی شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۳    
به نظر می رسد مهدی قایدی و باشگاه استقلال هنوز درباره بند فسخ قرارداد به نتیجه نرسیده اند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۲    
شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی سانتاکلارا به دنبال گرفتن رضایتنامه با مبلغ کمتر از این تیم پرتغالی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۲    
سعید حسین پور، هافبک جوان قرمزپوشان پایتخت به ماشین سازی پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۲    
علی کریمی به کنایه روز گذشته مهدی علی نژاد درباره برنامه اقتصادی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۰    
مهاجم لژیونر فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس شرایط خود و باشگاه پرتغالی اش را تغییر داد تا راهی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی پیدا کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۲    
مهرداد عبدی ، هافبک تیم سایپا درباره دیدار تیمش با پرسپولیس گفت : پرسپولیس تیم بزرگی است و قهرمان نیم فصل هم شده است ، اما مقابل تیم ما کار راحتی نخواهد داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۰    
باشگاه سپاهان تصمیم گرفته است که در نقل و انتقالات زمستانی هیچ بازیکنی را به استقلال ندهد . پیش از این گفته می شد ممکن است کیانی به استقلال برود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۳۳    
دیروز جعفر سمیعی مدیر عامل پرسپولیس و احمد مددی ، مدیرعامل استقلال در جلسه ای با شهردار تهران شرکت کردند و حناچی به آن ها قول داد که ردیف بودجه ای برای این دو باشگاه در نظر بگیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۲:۰۲    
علی کریمی ، نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران بیانیه جدیدی از حساب اینستاگرام خود منتشر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۱:۰۲    
سعید مهری ، هافبک تراکتور با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، خبر از پایان کار در این تیم داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۲    
محمد نادری از جمله بازیکنانی بود که با جدایی از پرسپولیس و پیوستن به استقلال، لقب یاغی را برای خود بدست آورد. اما عملکردش در تیم آبی پوش پایتخت چندان راضی کننده سرمربی و هواداران استقلال نبوده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۷    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با سایپا غایب است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۲    
در فاصله کمتر از 24 ساعت تا انتخابات فدراسیون فوتبال در اتفاقی عجیب یک شخص به عضو مجمع انتخابات سفارش کرده است به علی کریمی رای ندهد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۷    
استقلال به دنبال جذب دو بازیکن تراکتور است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۲    
پرسپولیس مدت هاست به دنبال جذب شهریار مغانلو برای نیم فصل دوم است. طبق آخرین شنیده ها، لژیونر فوتبال ایران برای پیوستن به سرخپوشان چراغ سبز نشان داده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۱    
هافبک جوان پرسپولیس با امضای قراردادی راهی ماشین سازی شد تا در نیم فصل در جمع شاگردان مهدی پاشازاده حاضر باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۳    
در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال، مهدی علی نژاد ادعای عجیبی را درباره رئیس بعدی فدراسیون فوتبال مطرح کرده است که با واکنش تند علی کریمی همراه بوده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
مدیران باشگاه پرسپولیس برای انتقال قرضی سعید حسین پور شرایط خاصی را در نظر گرفته اند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۷    
باشگاه استقلال به شدت علاقه مند به جذب امین قاسمی نژاد است. ظاهرا مهاجم شهرخودرو به توافقات اولیه با آبی پوشان دست یافته است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۲    
کمال کامیابی نیا ، بازیکن پرسپولیس تولد مربی کروات و پیشین این تیم را تبریک گفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۲    
عبدالله روا در برنامه ویدیوچک شبکه ورزش ، در برنامه این هفته ویدیوچک ، کنایه هایی را نسبت به آخرین صحبت های سرهنگ علیفر درباره مجید جلالی زد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۳    
در هفته سی و سوم چمپیونشیپ انگلیس تیم برتفورد در حضور هشتاد و چهار دقیقه ای سامان قدوس دو بر یک استوک سیتی را شکست داد . قدوس نمره خوب 7.5 را در این بازی گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۷    
درخشش مهدی طارمی در فوتبال پرتغال زبانزد خاص و عام شده است. حالا لژیونر ایرانی پورتو می تواند با گلزنی برابر اسپورتینگ تاریخ ساز شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۸    
در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس ، تیم برایتون با نتیجه یک بر صفر مغلوب وست برومویچ شد . علیرضا جهانبخش در این بازی نود دقیقه نیمکت نشین بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۹    
تیم بارسلونا در هفته بیست و پنجم لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا با دو گل تیم سویا را شکست داد . گل های بارسلونا را در این بازی لیونل مسی و عثمان دمبله به ثمر رساندند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۱    
پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به دنبال تقویت خود است تا در نیم قفصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا با قدرت به مصاف حریفان خود برود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۸    
عبدالله روا در برنامه این هفته ویدیوچک ، کنایه هایی را به اتفاقات اخیر ورزش ایران از جمله بی اطلاعی سجاد آقایی از زمان تمرینات استقلال و امتحان آنلاین نسرین قمی در تمرینات فوتسالیست ها زد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۶    
فردا انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار می شود و نماینده باشگاه استقلال ، اسماعیل خلیل زاده و نماینده باشگاه پرسپولیس هم جعفر سمیعی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۴    
عکس مهدی عبدی با سهیلا منصوریان برای او گران تمام شد و کادرفنی پرسپولیس او را به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی 20 میلیون جریمه کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
محمد نوری ، کاپیتان سال های دور پرسپولیس که در این فصل در پیکان حضور دارد ، بالاخره موفق شد کرونا را شکست دهد و به تمرینات پیکان بازگردد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
در تمرین امروز رئال مادرید خبرهای خوشی برای هواداران لوس بلانکوس منتشر شد و ستاره های مصدوم زیدان از جمله فده والورده، مارسلو، آلوارو اودریوسولا و رودریگو گوئس در تمرینات گروهی حضور فعالی داشتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۰    
امید دره و طاها شریعتی ،دو مدافع وسط تیم سایپا به دلیل مصدومیت دیدار این تیم در برابر پرسپولیس را از دست دادند اما محسن مسلمان به این بازی می رسد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۴    
در حالی که کریم انصاری فرد به دلیل اختلاف با سرمربی جدید آ اک کم تر فرصت بازی پیدا می کرد، با مصدومیت اولیویرا دیگر مهاجم تیم یونانی فرصت مناسبی برای بازی پیدا کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۲    
بازی تیم های زنیت و روستوف در لیگ روسیه با تساوی دو بر دو به پایان رسید که در این بازی سردار آزمون یک فرصت خوب را داشت که ضربه سرش را دروازه بان روستوف گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۹    
پپ گواردیولا سرمربی موفق منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس به یک رکورد بزرگ رسید و توانست در 273 بازی که هدایت سیتیزن ها را برعهده داشت، 200 پیروزی به ارمغان بیاورد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۷    
قرارداد مهدی شیری ، امید عالیشاه و محمد انصاری در پایان این فصل قراردادشان با پرسپولیس به پایان می رسد و در صورت عدم تایید یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا می شوند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۴    
علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم فوتبال برایتون پس از چند هفته مصدومیت و دوری از میادین در ترکیب 18 نفره تیمش مقابل وست بروم قرار گرفته است و منتظر فرصتی خواهد بود که گراهام پاتر در این بازی به او ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۲    
داریوش شجاعیان در اقدامی عجیب برای درمان مصدومیتش ، هماهنگی با پزشکان استقلال نداشته و وضعیت بهبودی خود را از طریق دکتر امین نوروزی پیگیری می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۹    
رسول خطیبی سرمربی جدید تراکتور دستیاران خود در این تیم را در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر بیستم معرفی کرد که نامی از عباس چمنیان در جمع آن ها دیده نمی شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۷    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سرخوشان نیازمند تقویت خط دفاعی خود هستند، گفت: پرسپولیس نیازمند یک دفاع وسط استاندارد است تا دیگر دغدغه ای در خط دفاعی نداشته باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۴    
سایت اسپانیایی تودو فیچاخس مدعی شد که باشگاه میلان خواهان به خدمت گرفتن چیرو ایموبیله ستاره لاتزیو شده است و در اندیشه جذب او است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
عجیب است که از عناصر اصلی تشکیل دهنده دفاعی توانمند پرسپولیس در سال های نخست هدایت این تیم توسط برانکو ایوانکوویچ فقط سیدجلال حسینی باقی مانده.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۷    
افاضلی بیان کرد تا چند دستگی در استقلال درست نشود نمی تواند قهرمان شود
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۲    
باشگاه پرسپولیس پیگیر پرونده سوشا مکانی شده تا مشخص شود او چطور توانسته حکم محکومیت 800 میلیونی علیه این باشگاه بگیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۷    
هواداران استقلال از محمد تقوی شاکی هستند و در فضای مجازی به شدت از آن انتقاد می کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۲    
کفش های ورزشی مدافع تیم استقلال تهران در مجموعه ورزشی راه آهن اکباتان ربوده شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۷    
عرفان گل محمدی به صورت رسمی به استقلال پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۲    
سرپرست کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، ضمن توضیح در رابطه با شرایط به وجود آمده ناشی از قانون منع جذب بازیکنان خارجی ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۷    
در حالی که تلاش استقلال برای جذب میثم تیموری بی نتیجه مانده بود و با پاسخ منفی باشگاه تراکتور رو به رو شد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۲    
در فاصله کم تر از یک روز تا انتخابات فدراسیون فوتبال شنیده می شود که باشگاه پرسپولیس و شخص ابراهیم شکوری قصد حمایت کامل از علی کریمی را دارند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۷    
تمرین امروز شنبه 9 اسفند پرسپولیس در حالی برگزار شد که بازیکنان این تیم زیر نظر یحیی گل محمدی در یک روز بانشاط و شاداب به مرور کارهای تکنیکی و فوتبال هدفمند پرداختند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۲    
در حالی که فردین رابط هافبک جوان استقلال برای داشتن فرصت بیش تر بازی قصد جدایی از آبی ها را داشت، مخالفت محمود فکری مانع از این اتفاق شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
معرفی و دانلود دو سریال پرطرفدار شبکه نمایش خانگی.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۷    
مهدی طارمی در ادامه درخشش و یکه تازی خود در لیگ برتر پرتغال این بار با انتخاب سایت “گل پوینت” به عنوان بهترین مهاجم ماه فوریه، در ترکیب منتخب این لیگ قرار گرفته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
امید نمازی سرمربی سابق ذوب آهن عزادار درگذشت یکی از دوستان صمیمی و همکارانش است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
در حالی که رسول خطیبی سرمربی جدید تراکتور سخت در تلاش است تا تی تی ها را در نیم فصل دوم با قدرت به میدان بفرستد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
محمد طیبی ، مدافع باتجربه صنعت نفت آبادان نیز با پیشنهاداتی در نیم فصل مواجه شده تا شرایط علیه این باشگاه باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۲    
احتمال ماندن لیونل مسی در بارسلونا نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۲    
مرتضی تبریزی پس از یک سال و 14 روز بالاخره می تواند با آغاز رقابت های نیم فصل دوم، به میادین برگردد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۶    
کریستیانو رونالدو در فینال کوپا دل ری با ضربه سر تماشایی خود شکیرا و دیگر هواداران بارسلونا را شگفت زده کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۶    
بر اساس اعلام باشگاه نساجی سجاد آقایی مهاجم تیم استقلال با عرفان گل محمدی معاوضه شده است. مهاجم اهل بندرعباس.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۳    
ادامه ی قهر مهدی قایدی با استقلال می توانست از دو منظر برای این بازیکن جوان پیامدهای منفی به دنبال داشته باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۰    
باشگاه پرسپولیس مخالفت قطعی خود را در قبال انتقال و معاوضه علیرضا ابراهیمی به این تیم را اعلام کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۷    
باشگاه شهرخودرو با بازیکن بومی گل گهر سیرجان قرارداد امضاء کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۷    
حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی در پرسپولیس در واکنش به شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون این تیم و جذب شهریار مغانلو اعلام کرد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۷    
مهاجم نساجی مازندران با عقد قراردادی به شهرخودرو پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۷    
مهاجم سابق آبی پوشان پایتخت که این روزها در جمع شاگردان ابراهیم صادقی توپ می زند، زیرنظر کادرفنی مس رفسنجان قرار گرفته و احتمالا نیم فصل دوم را در این تیم به میدان می رود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۱    
ستاره تیم فوتبال شهرخودرو باوجود پیشنهادات مالی هنگفت همچنان در تمرینات تیمش شرکت می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۸    
جدیت و روحیه ی بالای سید مهدی رحمتی شرایط تیم فوتبال شهرخودرو را به ثباتی نسبی رسانده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
شاهین عباسیان و ابوالفضل درویشوند دو بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به شمار می روند که این روزها با حکم کمیته تعیین وضعیت به دنبال دریافت مطالباتشان هستند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۲    
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو تاکنون مقابل 12 تیم در لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی شده و امروز به دنبال شکار سیزدهمین تیم است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۲    
مهدی قایدی ستاره تکنیکی استقلال که پس از مدت ها به تمرینات این تیم بازگشته بود، با استقبال محمود فکری مواجه شد و در آغوش او قرار گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۹    
حمید استیلی، سرمربی تیم امید ایران می گوید که مجمع فدراسیون فوتبال در قبال انتخابی که می کند مسئولیت دارد و باید پاسخگوی آن باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۶    
رونالد کومان به دلیل استفاده از یک داروی رقیق کننده خون دچار خونریزی بینی شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۳    
دز مک آلینان مربی گلرهای سابق ذوب آهن به طرز ناگهانی درگذشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۰    
چندی پیش در خبرها داشتیم احتمال دارد علی لطیفی سرمربی تیم چوکای تالش به کادر فنی استقلال اضافه شود که لطیفی در واکنش به این خبر گفته بود به قراردادش با چوکا باید پایبند باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۷    
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: با وجود تلاش های انجام گرفته از سوی باشگاه پنجره تیم در فصل نقل و انتقالات باز نشد اما با تمام توان وارد نیم فصل دوم لیگ می شویم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۱    
امیرعلی حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که AFC مختصات و طرح و رنگ پیراهن پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۲    
اسماعیل حلالی معتقد است پروتکل های بهداشتی فقط در لیگ برتر رعایت می شوند و هیچ نظارتی روی لیگ های دیگر وجود ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۹    
تیم فوتبال استقلال با وجود آماده شدن مجموعه نفت تهرانسر، باز هم تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی فوتبال برگزار خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۶    
باشگاه شارجه امارات خبر استعفای سرمربی اش را تکذیب کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۳    
در حالی که مهدی قایدی پس از بازی با سپاهان تمرینات استقلال را نزدیک به دو هفته تحریم کرده بود، بالاخره امروز در محل تمرین آبی ها آفتابی شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۳    
مهدی قایدی بعد از مدت ها غیبت در تمرین امروز استقلال حاضر شد تا فکری شرایط سود بردن از این بازیکن تاثیرگذار در دیدار با مس رفسنجان را داشته باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۰    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال هنوز هم مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر است و هیچ کس نمی تواند بگوید این شانس برای استقلال وجود ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۰    
هواداران باشگاه الدحیل بعد از باخت تیمشان مقابل السد خواستار برکناری سرمربی تیمشان شدند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۷    
باشگاه ماشین سازی تبریز با درخواست سرمربی جدید، خواهان جذب چند بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
باشگاه الاهلی عربستان دو بازیکن با تجربه خود را به دلیل مصاحبه علیه باشگاه جریمه نقدی کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در این مدت با بیش از 10 بازیکن برای حضور در نساجی مذاکره کرده ایم ولی برخی از آنها نگران این هستند که اگر در یک بازی تیم نتیجه نگیرد با فحاشی و توهین مواجه شوند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۸    
برایتون در حالی امروز به مصاف تیم نوزدهم جدولی وست برومویچ آلبیون می رود که جهانبخش آماده است و می تواند برای تیم پاتر به میدان رود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۵    
مرتضی اسدی بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور اعتقد دارد اعضای مجمع باید با آگاهی و شناخت به فردی رای بدهند که بتواند به فوتبال کمک کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
مهدی قایدی مجددا از امروز تمرینات خود را با تیم استقلال از سر می گیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
با توجه به نفراتی که در اختیار کادر فنی تیم فوتبال استقلال هستند، به نظر می رسد حتی اگر این تیم نتواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، خیلی ضرر نکرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
2 بازیکن تیم های نساجی و گل گهر سیرجان با تیم فوتبال شهرخودرو قرارداد امضا کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
قرمزها تا روز دوشنبه فرصت دارند که اقدامات لازم را نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود انجام دهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۹    
در حالیکه بسیاری از روزنامه ها و رسانه ها از توافق مغانلو و پرسپولیس خبر داده اند برخی خبرها حاکی از آن است که مغانلو جایی در لیست بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل دوم ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۷    
تا به حال دقت کرده اید که استقلال در هر بازی نسبت به بازی گذشته خود چند تغییر داشته؟ حالا که به نیم فصل بازی ها رسیدیم فرصت مناسبی است تا این موضوع را بررسی کنیم که استقلال برای هر بازی چند تغییر ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
نیم فصل اول لیگ برتر بیستم ایران با بازی معوقه پرسپولیس و گل گهر سیرجان به پایان رسید، از این رو عملکرد تیم ها در بازی هایی که گذشت مورد بررسی قرار گرفته است ...
  • ۱