چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۰۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 18 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۱    
در بازی پرسپولیس و مس نوین کرمان ، محمد انصاری برای دقایقی بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت که باعث امیدواری یحیی گل محمدی برای ادامه فصل شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۱:۲۶    
در آستانه سال جدید و در اجرای فرمایشات رهبری معظم، اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای و اعضای این اتحادیه همان گونه که پیش از این درکنار فعالیت های خود با مشارکت در توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۴    
لوکاس واسکز عصای دست زین الدین زیدان در چند سال اخیر بوده و فقط درون دروازه بازی نکرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
علی علیپور با وجود تلاش فراوان موفق به گلزنی در دیدار با تیم موریرنز نشد؛ دیداری از هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال که در خانه تیم ماریتیمو با نتیجه دو بر صفر به سود حریف خاتمه یافت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۷    
استقلال لیگ بیستم، 3 مهاجم اصلی دارد که در کنار هم ترکیب کامل را تشکیل می دهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۵    
به نظر می رسد مشکلات انتقال فرشاد فرجی به پرسپولیس حل شده باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر از هفته بیستم از سال 1400ادامه پیدا خواهد کرد و تیم ها در این سال دوازده بازی پایانی خود را دنبال خواهند کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
رقم قرارداد مهاجم جدید پرسپولیس مشخص شد که از بسیاری از مهاجمان لیگ برتری پایین تر است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۴    
تیم فوتبال گوا در دیدار نیمه نهایی سوپرلیگ هند، در ضربات پنالتی مغلوب بمبئی سیتی شد و از صعود به دیدار فینال بازماند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت تست پزشکی شهریار مغانلو مهاجم جدید سرخپوشان را تشریح کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۰    
حضور امین قاسمی نژاد در استقلال به نظر سیدمهدی رحمتی بستگی دارد و تا زمانی که او موافقت خود را اعلام نکند این انتقال صورت نخواهد گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۲    
تیم آاِک آتن در هفته بیست و پنجم سوپر لیگ یونان با نتیجه دو بر صفر آپولون را شکست داد . کریم انصاری فرد هر دو گل تیم آاِک را به ثمر رساند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۲:۰۲    
در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حمیدرضا آصفی حضور داشت که ابهاماتی را در پی داشته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۱:۰۲    
مهدی ببری ، مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز به هوادار تهران منتقل خواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۲    
درخشش سرخیو راموس با پیراهن رئال مادرید بر هیچ کس پوشیده نیست. فرناندو هیه رو به تمجید از کاپیتان کهکشانی ها پرداخته است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۷    
احتمالا طی روزهای آینده یکی از میان سرمربی تیم ملی جوانان و هوادار جایگزین خطیبی روی نیمکت آلومینیومی ها خواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۷    
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پیرامون مهدی قائدی و رشید مظاهری نظر نهایی را صادر می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۱    
دو بازیکن استقلال یعنی سید احمد موسوی و بابک مرادی امشب مهمان برنامه فوتبال برتر خواهند بود و به سوالات محمد حسین میثاقی پاسخ می دهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۲    
پس از واکنش های مختلف به منتفی شدن حضور پیروز قربانی در کادرفنی استقلال، پیشکسوت آبی پوشان در این باره نظر جالبی داده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۹    
حجت نظری عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال در واکنش به ادعای جنجالی یحیی گل محمدی کنایه سنگینی به او زد و گفت : “دوستان رقیب و بقیه تیم ها سرشان به کار خودشان باشد”.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۳    
اگرچه پرسپولیس با جذب بازیکنان جدید خیال هوادارن خود را راحت کرده است اما تردید محمدحسین کنعانی زادگان در تمدید قرارداد به هملان اندازه برای هواداران این تیم نگران کننده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۲    
بازیکنان نساجی اولین تمرین خود را با سرمربی جدیدشان برگزار کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۷    
در آستانه دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، نیمار از بند مصدومیت رها شده است و آماده تقابل با تیم سابقش است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۲    
باشگاه تراکتور قصد معاوضه بازیکنان خود در نقل و انتقالات زمستانی را ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۷    
با آمدن فرهاد مجیدی به استقلال همگان تصور می کردند هروویه میلیچ به زودی به جمع آبی پوشان ملحق شود، اما تاکنون اینگونه نشده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۲    
شهریار مغانلو ، مهاجم جدید تیم پرسپولیس امروز تست کرونا و پزشکی را پشت سر گذاشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۹    
باشگاه آرسنال پس از پایان نسل طلایی خود افت شدیدی کرد. تیری آنری در صحبت هایی مدعی شده است قصد بازگشت به جمع توپچی ها را دارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۳    
دو تیم پورتو پرتغال و یوونتوس ایتالیا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت . مهدی طارمی در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۱    
پس از ادعای یحیی گل محمدی درباره اینکه افراد متمولی در باشگاه استقلال کار می کنند، حجت نظری واکنش تندی به این ادعا داشته است. سخنگوی باشگاه استقلال مدعی شد دوستان رقیب سرشان به کار خودشان باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۳    
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: قول می دهیم تلاش مضاعفی کنیم تا میلیچ برگردد. اراده مجیدی بر این است که میلیچ زودتر به اردوی استقلال ملحق شود و حتماً این اراده تأثیر جدی تری خواهد داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۳    
آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، این دیدار را یک فینال برای شاگردانش معرفی کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۸    
باشگاه استقلال در اقدامی عجیب و نادر دو سرپرست برای تیم فوتبال خود برگزید. ابتدا نصرالله عبداللهی به عنوان سرپرست و سپس فرزاد مجیدی به عنوان دستیار او انتخاب شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
پس از شکایت بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس از این باشگاه، واکنش های زیادی به وجود آمده است. شاید جالب ترین آن ها مربوط به شیث رضایی باشد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۷    
نشریه بیلد آلمان مدعی شد که کینگزلی کومان ستاره فرانسوی بایرن مونیخ پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه تا سال 2026 را رد کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۷    
سید احسان حسینی ، مدافع جوان و 22 ساله پرسپولیس از باشگاه شهر خودرو مشهد پیشنهاد دارد و احتمالا با قراردادی قرضی راهی این تیم خواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۸    
بامداد امروز خوان لاپورتا پس از 11 سال دوباره بر صندلی ریاست بارسلونا تکیه زد. لاپورتا در همین بدو ورود دست روی گزینه رقیب گذاشته است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۸    
در بازی مهم هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه زنیت در زمین روبین کازان میهمان این تیم بود و با وجود گلزنی سردار آزمون 2-1 شکست خورد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۲    
باشگاه پرسپولیس برای جذب شهریار مغانلو قرارداد یک و نیم میلیاردی برای نیم فصل با این بازیکن بست که دارای آپشن سیصد میلیونی برای گلزنی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۶    
جعفر سمیعی مدیرعامل جوان پرسپولیس در پیامی احساسی و محبت آمیز برای هواداران پرسپولیس خطاب به آن گفت که به وجودشان افتخار می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۷    
فرهاد مجیدی ، سرمربی استقلال به فراز کمالوند دستور داده که مشکل گلزنی خط حمله استقلال را حل کند تا این تیم در ادامه فصل گلزن تر شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۱    
باشگاه استقلال پس از برکناری محمود فکری، هدایت آبی پوشان را به فرهاد مجیدی سپرد. بهتاش فریبا واکنش جالبی به این اتفاق داشته است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۲    
شب گذشته دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در دربی پایتخت اسپانیا به تساوی 1 بر 1 رضایت دادند. انریکه سرزو واکنش عجیبی به این نتیجه داشته است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۲    
فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم استقلال در نظر دارد که از وریا غفوری در پست هافبک و وینگر راست استفاده کند و وریا باید با پست دفاع راست که سال ها در آن بازی می کرده ، خداحافظی کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۷    
رضا حقیقی ستاره سابق خط میانی پرسپولیس و فجرسپاسی دلایل افت ناگهانی اش را توضیح داده و درباره افت انگیزشی پس از ترک پرسپولیس صحبت کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۸    
پس از برکناری محمود فکری گزینه های مختلفی برای جانشینی وی در استقلال معرفی شدند. حالا ظاهرا ساکت الهامی نیز یکی از آن گزینه ها بوده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۲    
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در شرایطی باز شده که با چهار بازیکن سابق این تیم هنوز هیچ توافقی انجام نشده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۹    
در حالی که باشگاه پرسپولیس تمرکزش را روی تسویه حساب با خارجی ها معطوف کرده بود، مطالبات بازیکنان داخلی که برای این تیم بازی کرده بودند دردسر جدیدی را برای این باشگاه ایجاد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۹    
کادرفنی استقلال با آمدن فرهاد مجیدی دچار تغییرات اساسی شده است. پس از استعفای پرویز مظلومی، حالا نصرالله عبداللهی سرپرست آبی پوشان شد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۷    
اگرچه محمود فکری خیلی زود از هدایت باشگاه استقلال برکنار شد، اما شاید به همان سرعت به دنیای مربیگری بازگردد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۲    
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی هدایت استقلال را برعهده گرفته است و امیدواریم او بتواند با اعضای کادر فنی اش و تلاش های آنان استقلال را به جایگاهی که شایسته نامش است برساند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۷    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما نیاز به تجربه اعضای سابق هیات رئیسه داریم و قرار نیست از روی آنها رد بشویم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
بازیکن سابق پرسپولیس برای دریافت مطالبات خود با مسئولان سابق این باشگاه توافق کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۷    
باشگاه سانتاکلارای پرتغالی درباره انتقال شهریار مغانلو به تیم فوتبال پرسپولیس بیانیه ای صادر و این اتقاق را رسماً تأیید کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه عصر امروز زنیت به دیدار روبین کازان می رود که نام سردار آزمون نیز در بین بازیکنان اصلی زنیت دیده می شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
مهدی طارمی لژیونر موفق پرسپولیسی ایران در باشگا پورتو پرتغال، در آستانه بازی حساس تیمش مقابل رونالدو و یوونتوس مدعی شد که فقط برای سه امتیاز به میدان خواهند رفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۳    
مهدی قایدی ستاره جوان استقلال که مدتی برای اصلاح قراردادش در تمرینات آبی ها شرکت نمی کرد، با باشگاه بر سر قرارداد جدید به توافق رسیده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
شهریار مغانلو مهاجم جدید پرسپولیس دیروز رسما قراردادش را با این باشگاه امضا کرد و خرید بزرگ یحیی گل محمدی لقب گرفت ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۳    
آرش شکرریز وکیل سوشا مکانی با بیان اینکه نباید پرسپولیس زمین بخورد، حکم جدید فدراسیون فوتبال مبنی بر مهلت سه ماهه به باشگاه پرسپولیس برای تسویه بدهی به طلبکاران، را عادلانه توصیف کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
وحید هاشمیان که به همراه پژمان جمشیدی در نشست رونمایی از یک کتاب صوتی شرکت کرده بود، از علاقه خود به تماشای تئاتر ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۳    
پس از حضور فعال فراز کمالوند در کنار زمین بازی استقلال و فولاد و هدایت آبی ها در کنار فرهاد مجیدی، شایعات زیادی پیرامون نیمکت جدید آبی پوشان شنیده می شد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، می گوید اگر پائولو مالدینی بخواهد، حاضر است برای یک فصل دیگر نیز در میلان بماند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
دیاباته ستاره مالیایی آبی ها نتوانست بازهم برای تیمش گلزنی کند تا همچنان در حسرت درخشش برای استقلال در لیگ بیستم بماند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
سنگربان باتجربه گل گهر که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در جام جهانی را هم در کارنامه خود دارد، بار دیگر فرصت حضور در درون دروازه سیرجانی ها را به دست آورد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۱    
وینگر کرمانی تراکتور در ادامه بازیهای خوب ، عملکرد مناسبی در بازی مقابل نساجی داشت و یک پاس گل هم داد و در نهایت شاهد پیروزی تیمش بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
نتایج ضعیف الاهلی طی هفته های گذشته و سه شکست متوالی باعث شده است تا رسانه های سعودی از اخراج سرمربی این تیم طی ساعات آتی خبر دهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
تیم پرسپولیس روز جمعه در مرحله ی شانزدهم جام حذفی مقابل تیم ناشناس مس نوین کرمان قرار میگیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۲    
میلاد فراهانی در برابر پیکان موفق شد دروازه شهر خودرو را بسته نگه دارد و در نهایت این تیم توانست پیروز میدان باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۲    
پس از استعفای مهدی محمد نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال، دقایقی پیش هیئت رئیسه جدید فدراسیون منصور قنبرزاده را به عنوان دبیرکل جدید انتخاب و معرفی کرد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۲    
تاتنهام با چهار گلی که برابر کریستال پالاس به ثمر رساند به رکورد 100 گل در تمام رقابت ها در این فصل رسید و ژوزه مورینیو پس از کسب این موفقیت نتوانست در برابر طعنه زدن به منتقدانش مقاومت کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۹    
باشگاه پرسپولیس تا 48 ساعت دیگر پاسخ خود از کنفدراسیون در خصوص میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا را دریافت خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۹    
نیم فصل لیگ دسته اول برای عبدالله ویسی با یک تساوی دیگر به پایان رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۳    
توماس مولر، ستاره آماده بایرن مونیخ مدعی شد آماده بازگشت به ترکیب تیم ملی آلمان است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۳    
خالقی فر مهاجم نفت آبادان امیدوار است با حل مشکلات این تیم طی روزهای آتی بتوانند بار دیگر در رقابت برای دستیابی به سهمیه آسیا قرار گیرند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۷    
مدافع جوان پرسپولیس برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان بندرانزلی شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۴    
باشگاه استقلال نیز قصد دارد همچون پرسپولیس با جلب رضایت شاکیان خود و درخواست مهلت سه ماهه از فدراسیون فوتبال، شرایط باز شدن پنجره نقل و انتقالاتش را باز کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۱    
گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام ابراز امیدواری کرد روزهای درخشانی پیش رو داشته باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۱    
زین الدین زیدان متخصص نتیجه گیری در استادیوم های رعب آور اسپانیا است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۸    
سرمربی سابق تراکتور هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۵    
مهاجم جنوبی شهرخودرو در فرصت کوتاهی که برابر پیکان به دست آورد توانست نام خود را به عنوان یکی از گلزنان بازی مطرح کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۲    
سرمربی نساجی مازندران پس از تنها 6 هفته حضور در این تیم از سمت خود برکنار شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
احمد نوراللهی با حضور در باشگاه پرسپولیس، مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را آغاز کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
میثم تیموری مدافع چپ تیم تراکتور ترجیح می دهد که توانایی هایش را در زمین نشان دهد و بیرون از میدان سکوت کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۶    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که کارت بازی ستاره این تیم مهدی ترابی صادر شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۳    
هافبک سابق پرسپولیس که در اتفاقی عجیب مسیر حضور در لیگ دسته دوم را در پیش گرفته، مدعی است شرایط به شکلی است که به سرش زده تا در 21سالگی خداحافظی کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۲    
با جذب شهریار مغانلو، پرسپولیس تنها به دنبال مدافع خواهد بود تا کار خود در نقل و انتقالات زمستانی را پایان دهد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۸    
شاهین عباسیان بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: مانده ام چگونه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بدون جلب رضایت ما باز شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۴    
یوسف وکیا با جدایی از گل گهر سیر جان راهی مشهد و تیم شهر خودرو شد و دو بازی است که زیر نظر سید مهدی رحمتی کار میکند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۶    
مهاجم تیم فوتبال سپاهان در حال سپری کردن یک فصل رویایی با پیراهن این تیم اصفهانی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۰    
دیدار آخر دو تیم تراکتور و نساجی درحالی با برتری 2 بر یک سرخپوشان تبریزی به پایان رسید که دو تن از بازیکنان سابق نساجی علیه تیم سابقشان گلزنی کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۰    
سرمربی زوریا لوهانسک در مورد تعویض زودهنگام صیادمنش و نیمکت نشینی زاهدی در بازی هفته هفدهم لیگ برتر اوکراین توضیح داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۷    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که سرخپوشان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ بیستم هستند، گفت: تساوی مقابل صنعت نفت آبادان پس از چند پیروزی متوالی به دست آمد و جای نگرانی ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۱    
این روزها در فوتبالمان خیلی کم شاهد آن هستیم که تیمی، فصل را با همان سرمربی که از ابتدای فصل روی نیمکت داشته به پایان برساند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۸    
سرمربی اسپانیایی السد پس از قهرمانی تیمش در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ابراز خوشحالی کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۵    
مهاجم ایرانی زوریا اوکراین به عنوان دومین لژیونر برتر هفته قاره آسیا انتخاب شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
رئیس فدراسیون فوتبال با درخواست استعفای مهدی محمدنبی، دبیرکل این فدراسیون موافقت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۶    
نشریه قطری به رکوردهای ژاوی در دوران کوتاه مربیگری اش در السد پرداخت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۷    
مهدی عبدی، مهاجمی که در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا توانست دروازه النصر عربستان و اولسان کره جنوبی را باز کند حالا به یک نیمکت نشین دائمی در تیمش تبدیل شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۷    
بهتاش فریبا مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال حق اشتباه در دیدار جام حذفی مقابل پیکان را ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۴    
علی کریمی پستی معنادار در اینستاگرامش منتشر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۸    
جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس توضیحاتی داد.
  • ۱