چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۴:۱۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 15 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۶:۵۶    
بهزاد غلامپور در حالی باردیگر مربی دروازه بان های استقلال شد که فصل گذشته انتقادات زیادی به وارد بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۶    
تنها چند روز تا برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا باقی مانده است. خوان لاپورتا وعده های جذابی به هواداران این باشگاه داده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۹    
حامد لک دروازه بان پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت برای دهمین بار در لیگ بیستم موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۰    
تونی کروس، هافبک رئال مادرید، فاش کرده که پس از اختلاف نظرش با مسوت اوزیل، خیلی از مردم او را نازی خطاب کرده اند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۱    
روز شنبه در یکی از حساس ترین دیدار های آلمان، بایرن مونیخ در آلیانز آرنا میزبان دورتموند است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۵    
در جلسه هماهنگی دربی کرمان از پیراهن های دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در شرایطی رونمایی شد که طرح جدید پیراهن تیم میزبان جالب توجه بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۷    
پرسپولیس در هفته هفدهم باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۱    
الشرطه عراق موفق به کسب پیروزی مقابل زاخو شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
باشگاه ملوان مدافع جوان استقلال را به خدمت گرفت تا این بازیکن هم برای خدمت سربازی اش راهی انزلی شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۶    
شایان مصلح مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان این روزها به دلیل آسیب دیدگی دور از میادین است ولی همچنان خنده از صورتش نمی رود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۱    
باشگاه شهرخودرو مشهد برای جدایی فرشاد فرجی از این باشگاه و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس ، درخواست دو میلیارد پول نقد کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۷:۳۱    
جواد نکونام دو بازی آخرش با استقلال را به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان پیروز شده و امید دارد که امروز هم در برابر تیم فرهاد مجیدی به پیروزی برسد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۷:۰۱    
درحالی که برخی از منابع در چند روز گذشته از علاقه پرسپولیس به جذب مجید حسینی خبر می دادند اما پرسپولیسی ها هر گونه پیشنهاد به این بازیکن را تکذیب کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۶:۰۱    
تیم گوا که فصل گذشته با قهرمانی در لیگ هند به لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود ، در این فصل چهارم لیگ هند شده و به پلی آف آسیا صعود کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۲:۰۰    
مهاجم تراکتور مدعی است که محرومیتش قابل پیگیری است و شرایط بازگشت به این تیم را دنبال خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۱:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:ابتدای فصل هم از استقلال و هم از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم اما با منطق و قلبم تصمیم گرفتم در فولاد بمانم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۵    
سیروس پورموسوی ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا فقط به بردن فکر می کنیم و ان شاءالله از بازی فردا بتوانیم روند رو به رشدمان را آغاز کنیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۳    
استقلال با انتخاب فرهاد مجیدی، سرمربی جدید خود را شناخت. اما شنیده ها حاکی از آن است که آندرانیک تیموریان قرار بود به استقلال بازگردد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
به نظر می رسد که مهدی ترابی در بازی با صنعت نفت نیمکت نشین خواهد بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
شهاب زاهدی از جمله لژیونرهای بااستعداد فوتبال ایران محسوب می شود. ستاره ایرانی زوریا انگیزه بالایی برای آقای گلی در اوکراین دارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی هفته هفدهم تیمش مقابل صنعت نفت آبادان ضمن مهم دانستن این بازی از فرسایشی شدن مسابقات فوتبال در ایران انتقاد کرد و گفت ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۳    
علی علیزاده ، معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: مبلغ قرارداد کیانی کذب و دروغ است اما خیلی از تیم ها بیشتر از این پول را می دهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۵    
اللهیار صیادمنش مهاجم جوان و استقلالی پیشین فوتبال ایران در اوکراین که احیا شده و روزهای خوبی را پشت سر می گذارد، بازیکن ماه فوریه لیگ اوکراین شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۵    
پرسپولیس در دیداری دشوار باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود. نکته جالب این دیدار تقابل رضا خالقی فر با تیم سابقش است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۳    
در آستانه تقابل حساس آبی پوشان پایتخت مقابل فولاد، در اردوی این تیم یک اتفاق مهم رخ داد و ارسلان مطهری و مربی این تیم نیز با یکدیگر آشتی کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۸    
پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال زمزمه های بازگشت هروویه میلیچ به جمع آبی پوشان شنیده می شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۳    
پرسپولیس در شرایطی فردا برابر صنعت نفت آبادان قرار خواهد گرفت که قادر به سود بردن از سعید آقایی نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۲    
پرسپولیس برای تقویت دفاع میانی خود به دنبال این است تا مدافع مدنظرش را از لیگ ترکیه و تیم ترابوزان اسپور به ایران بکشاند ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۱    
محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با الومینیوم اراک گفت : تنها تیمی که ، پرسپولیس را شکست داده و در بیرون از خانه تراکتور را برده ، قطعا تیم خوبی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۹    
علیرضا علیزاده ، هافبک تیم گل گهر سیرجان گفت : محمود فکری ، به من لطف داشت و من را برای استقلال می خواست اما امیر قلعه نویی با این انتقال مخالفت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۴    
علیرضا حقیقی ، دروازه بان تیم گل گهر امیدوار است که بعد از مدت ها فردا دوباره در ترکیب تیمش در برابر مس رفسنجان قرار بگیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۳    
پس از کش و قوس های فراوان ، به گفته برخی از منابع ، شهریار مغانلو ، مهاجم نیم فصل اول سانتاکلارا پرتغال فردا برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس می رود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
مدیران سپاهان همچنان درحال تلاش هستند که احسان حاج صفی را جذب کنند و حتی راضی هستند که رضا میرزایی و مرتضی منصوری را هم به تراکتور بدهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۳    
به گفته برخی از منابع خبری ، پیوستن امین قاسمی نژاد به استقلال قطعی شده و این بازیکن که در لیست فرهاد مجیدی هم هست ، تا 48 ساعت آینده استقلالی می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۵    
ریکاردو سوارس ، سرمربی تیم ژیل ویسنته ، پیش از دیدار با پورتو گفت : مهدی طارمی ، یک گلزن و تمام کننده مادرزاد است و باید مراقب او باشیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۰    
با تصمیم فرهاد مجیدی ، مهدی مهدی پور که به علت سرماخوردگی تمرین امروز استقلال را از دست داد ، از لیست استقلال برای بازی با فولاد خط خورد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۷    
باشگاه بایرن مونیخ امروز رسما قرارداد جمال موسیالا پدیده 18 ساله خود را تا سال 2026 تمدید کرد تا خیال خود و هوادارانش را از حضور طولانی مدت او در آلیانز آرنا راحت کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۸    
باشگاه استقلال بخشی از طلب نیکولای بودوروف را تامین کرده و در تلاش برای است تا با جور کردن بقیه طلب این بازیکن بلغارستانی ، پنجره نقل و انتقالات را باز کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
با وجود اعلام برنامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021، اما به نظر می رسد که همچنان احتمال تغییر این برنامه وجود دارد، چرا که فدراسیون فوتبال قطر دو سناریو برای مسابقات داخلی خود در نظر گرفته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۳    
ادموند بزیک ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت : به نظرم پرسپولیس بازی مالکانه و خوبی به نمایش می گذارد و لایق ترین تیم برای قهرمانی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۸    
محمد عباس زاده و میثم تیموری در بازی فردای تیم های تراکتور و نساجی در مقابل تیم شهرشان قرار می گیرند و از نظر احساسی تقابل سختی خواهند داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۳    
زاریا استانیسلاو، مدیر ورزشی باشگاه زوریا از شهاب زاهدی لژیونر پرسپولیسی ایران در فوتبال اوکراین تمجید کرد و مدعی شد که زاهدی آمادگی بالایی دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۸    
مهدی تارتار سرمربی پرسپولیسی پیکان تهران مدعی شد که تیم بسیار جوانی در اختیار دارد و اگر مقابل شهر خودرو هوشیار نباشند، آسیب می بینند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۳    
در حالی که استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر بیستم فردا به دیدار هم می روند، فرهاد مجیدی و جواد نکونام سرمربیان دو تیم در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۸    
با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در استان خوزستان و شهرستان آبادان، سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار پرسپولیس و صنعت نفت بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۳    
مهدی عبدیان که شایعه اختلاف او با فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال شنیده می شد، امروز به تمرین آبی ها رفت و با یک دسته گل از مجیدی استقبال کرد تا به این شایعات پایان دهد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۸    
وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که علیرضا حقیقی با رفتن روی قوس و قزح و پرداختن به حواشی، فوتبالش دچار افت شدیدی شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت : ما 6 امتیاز از صدر جدول عقب هستیم ولی بازی های رو در رو داریم و تلاش می کنیم از نظر شکل بازی و نتیجه گیری بهترین شرایط را فراهم کنیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۳    
تمرین امروز جمعه 15 اسفند استقلال در حالی از ساعت 13:30 در مجموعه تهرانسر برگزار شد که مهدی مهدی پور به دلیل سرماخوردگی غایب بود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۸    
ابراهیم شکوری با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود مدعی شد که ITC مهدی ترابی صادر شده است و او مشکلی برای همراهی پرسپولیس مقابل نفت آبادان ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۳    
سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین مدعی شد که حضور فراز کمالوند در استقلال منتفی شده است و با انتقالش به این تیم باشگاه شهین مخالفت کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۵    
سعید مراغه چیان پیشکسوت استقلال با اعلام اینکه این تیم در بیراهه قرار دارد، مدعی شد که با توجه به مشکلات روحی بازیکنان و ضعف های مدیریتی اگر بهترین مربی را هم بیاورند نتیجه نمی گیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۳    
صالح مصطفوی آنالیزور تیم ملی ایران در زمان کارلوس کی روش، امروز به همراه بهزاد نوشادی در تمرین استقلال حاضر شد تا حضور او به عنوان دستیار فرهاد مجیدی قطعی شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۲    
تمرین امروز جمعه 15 اسفند پرسپولیس در حالی از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که بازیکنان سرخپوش تمرین شادابی را پشت سر گذاشتند و یحیی گل محمدی نیز حضور فعالی در این تمرینات داشت و با ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۱    
در حالی که عرفان گل محمدی چند روز پیش از سرمربیگری فرهاد مجیدی با سجاد آقایی بین دو باشگاه استقلال و نساجی معاوضه شده بود، مورد تایید مجیدی قرار نگرفت تا در آستانه جدایی از آبی ها قرار بگیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت : ما با سختی پنجره را باز کردیم اما به راحتی بسته شد. به خاطر قضیه بودوروف این پنجره بسته شد. چند هفته ای است تلاش می کنیم منابع مالی را تامین کنیم تا پنجره باز شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۳    
تیم فوتبال جوانان استقلال امروز در دربی پایتخت در این رده سنی با تک گل فرهاد عباسی پرسپولیس را شکست داد تا در تمام رده های سنی پایه سرخ ها را مغلوب کرده باشد و هواداران آبی را به آینده تیمشان امیدوار ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۸    
فرهاد مجیدی دیروز اولین تمرین خود را با بازیکنان استقلال در دور جدید حضورش برگزار کرد و خطاب به آن ها هشدار داد که علیه محمود فکری سرمربی پیشین آبی ها صحبت نکنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۳    
تیم فوتبال استقلال برابر فولاد تنها یک بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
مدافع استقلالی ها برای گذراندن دوران خدمت سربازی راهی ملوان شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۳    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگویی به تحلیل آخرین وضعیت این تیم پس از تغییر و تحول در کادر فنی آبی پوشان پرداخت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۸    
سرمربی جدید استقلال بر خلاف عادت قبلی این بار در نشست خبری حاضر می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
مصدومیت علیرضا بیرانوند، دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ به پایان رسیده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۸    
مربی جدید تیم استقلال در رابطه با ترک شاهین بوشهر و پیوستن به استقلال تهران صحبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۳    
فرهاد مجیدی در اولین جلسه تمرین استقلال 6 بازیکن تیم را کنار گذاشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۸    
سرمربی جدید تیم استقلال تهران در آستانه بازی برابر فولاد خوزستان انتخاب شده است و راه پر پیچ و خمی را پیش رو دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۸    
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای از هواداران پرسپولیس در خوزستان و شهر آبادان درخواست کرد که پیش از دیدار با صنعت نفت در جلوی هتل یا اتوبوس تیم تجمع نکنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۳    
پیشکسوت سرخپوشان پایتخت، گفت: تجربه سید جلال حسینی برگ برنده پرسپولیس در دیدارهای اخیر بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
روزنامه الریاضیه عربستان به نقل از منابع آگاه فاش کرد که اختلافات شدیدی بین بازیکنان الاهلی رقیب استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و رئیس این باشگاه وجود دارد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
اسماعیل حلالی ، پیشکسوت محبوب پرسپولیس گفت : به نظر من پرسپولیس با بازگشت عیسی آل کثیر نیاز به مهاجمی مثل شهریار مغانلو نداشت و تقویت خط دفاعی در اولویت بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۵    
باشگاه شاهین به جدایی سرمربی این تیم و پیوستن او به استقلال واکنش نشان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۳    
تیم امید پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ امید های تهران مقابل تیم پیکان به تساوی بدون گل رسید . پیکان از مدعیان قهرمانی امید های تهران است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۶:۳۳    
چند بازیکن استقلال از بازگشت فرهاد مجیدی به تیم بسیار خوشحال شدند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۶:۰۳    
بعد از بسته شدن پرونده شکایت ماریو بودیمیر از پرسپولیس ، حالا مدیران این تیم در نظر دارند که قبل از کشیده شدن پرونده اوساگونا به فیفا با او توافق کنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۳    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ به شائبه لغو بازی سرخ پوشان مقابل صنعت نفت واکنش نشان دادند.