دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۳۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 28 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
مرتضی پورعلی گنجی لژیونر ایران در فوتبال چین که همواره مورد توجه و علاقه باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات بوده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۶:۳۲    
با اعلام هوشنگ نصیرزاده ، مدیر تیم تراکتور ، رضا شکاری ، هافبک پیشین این تیم که در ابتدای اول با فسخ قراردادش از این تیم جدا شده بود و صحبت هایی مبنی بر پیوستنش به تیم های پرسپولیس و گل گهر هم مطرح ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۶:۰۲    
باشگاه تراکتور در اخرین ساعات نقل و انتقالات به دنبال جذب وحید محمدزاده از باشگاه ذوب آهن بود که با مخالفت باشگاه اصفهانی روبرو شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۱    
سرانجام در روز پایانی فصل نقل و انتقالات، باشگاه پدیده مشهد راضی به انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال شد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۱    
سلب میزبانی از ایران در انتخابی جام جهانی 2022 واکنش اهالی فوتبال را در پی داشته است. وحید امیری نیز به این اتفاق واکنش نشان داده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۶    
ماجرای انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال به طرز عجیبی پیچیده شده است. مهدی رحمتی مدعی شده است هیچ مشکلی با این انتقال ندارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۱    
سپاهان موفق شد با نتیجه 2 بر 0 از سد تراکتور عبور کند. بردی که سروش رفیعی با ساختن هر دو گل ، نقش زیادی در آن ایفا کرد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۶    
با رسیدن به آخرین دیدار پرسپولیس در سال 1399 برابر نفت مسجدسلیمان، مدیران این باشگاه به وعده خود عمل کردند. آن ها با پرداخت 5 درصد از مطالبات بازیکنان، برد امروز تیمشان را شیرین تر کردند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۲    
پرسپولیس در روزی که یک پنالتی از دست دادف موفق به شکست نفت مسجدسلیمان شد. یحیی گل محمدی تصمیم جالبی در این بازی گرفت ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۱    
سلب میزبانی از ایران در انتخابی جام جهانی به قدری عجیب بود که حالا شهاب الدین عزیزی خادم را برای پس گرفتن این میزبانی دست به کار کرده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۳    
پرسپولیس در سال های اخیر با بدهی های زیادی مواجه شده است. اما به گفته ابراهیم شکوری ، بدهی جدید سرخپوشان از همه عجیب تر است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۲    
یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان واکنش بسیار عجیبی به سوال یک خبرنگار داشت. سرمربی سرخپوشان در واکنش به سوالی درباره مناظره با مهدی رسول پناه از جواب دادن طفره رفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۳    
در حالی که به روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی رسیدیم، طبق صحبت های فراز کمالوند ماجرای انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال همچنان پیچیده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۲    
پرسپولیس موفق شد در دیداری دشوار با نتیجه 2 بر 1 از سد نفت مسجدسلیمان عبور کند. بردی که کمی برای این تیم تلخ هم بود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۲۹    
اسپورت تایم یونان مدعی شد که باشگاه آ اک آتن یونان دنبال خرید سید مجید حسینی لژیونر استقلالی فوتبال ایران در باشگاه ترابزون اسپور ترکیه است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۷    
دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با نتیجه 2 بر 1 به سود سرخپوشان خاتمه یافت. نوید مظفری از عملکرد بیژن حیدری در این دیدار ابراز رضایت کرد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۵    
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به مناسبت آخرین پنجشنبه سال 99 استوری تلخ و ناراحت کننده ای با تصاویر درگذشتگان فوتبال و باشگاه پرسپولیس را به اشتراک گذاشت و برای آن ها طلب شادی روح کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۲    
سعید آقایی ، بازیکن تیم پرسپولیس پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت : خوشحالم که هدیه ای به هواداران دادیم و امیدوارم در سال جدید هم به روند خوبمان ادامه دهیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۰    
تیم گل گهر سیرجان در بیانیه ای اعلام کرده است که در ساعات پایانی نقل و انتقالات قصد ندارد که امین قاسمی نژاد را جذب کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۷    
مهدی رحمتی سرمربی پدیده مشهد در مورد شایعه مانع تراشی او در امضای قرارداد امین قاسمی نژاد مدعی شد که او مسئول نقل و انتقالات باشگاه نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۶    
میلاد فخرالدینی بازیکن پیشین استقلال و مدافع تراکتور پس از شکست 2-0 تیمش مقابل سپاهان مدعی شد که هواداران تبریزی باید صبور باشند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۳    
در دقیقه 94 بازی تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان ، تیم خوزستانی یک فرصت خوب را ایجاد کرد که حامد لک با یک واکنش خوب تیمش را نجات داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۱    
احسان حاج صفی ، کاپیتان تیم ملی که در انتقالی پر سر و صدا از تراکتور به سپاهان رفت در دیدار امروز این دو تیم عملکرد خیلی خوبی داشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۹    
سیدجلال حسینی ، کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت : ما در شرایط عادی هم مشکلات زیادی داشتیم که AFC تیر آخر را به ما زد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۱    
وحید امیری که در بازی پرسپولیس و مس نوین کرمان ، به طور کامل استراحت کرد ، در بازی امروز پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان روی پاس عالی شهریار مغانلو ، گلزنی کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۶    
با اعلام احمد مددی ، مدیرعامل تیم استقلال ، پاداش دو پیروزی اخیر استقلال در لیگ برتر و جام حذفی ، به حساب بازیکنان و اعضای تیم واریز شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۶    
میلاد جهانی ساعتی مانده به دیدار ذوب آهن مقابل پیکان که در پایان با شکست سبزپوشان هم خاتمه یافت، پیامی خبرساز برای دریافت رضایتنامه اش به مجتبی فریدونی مدیرعامل تیم ارسال کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۱    
مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال گفت: شخصی نصفه شب به پسر بیمارم پیام های وحشتناکی داده اما باید بگویم من از تهدید نمی ترسم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۱    
آرمان رمضانی مهاجم جدید استقلال که از پرسپولیس راهی این تیم شد استوری کنایه آمیزی نسبت به ماجرای انتقالش منتشر کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۲    
یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم پرسپولیس گفت : با تلاش بازیکنان توانستیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهیم . به نظرم اخراج سیامک نعمتی درست بود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۶    
سخنگوی باشگاه پدیده اعلام کرد منتظر واریز پول به حساب شان برای صدور رضایت نامه قاسمی نژاد هستند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۱    
یک خبرنگار عربستانی خبر داد همزمان با شروع مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه صادر می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۲    
در فاصله چند ساعت تا پایان نقل و انتقالات هنوز تکلیف قاسمی نژاد مشخص نیست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۹    
میثم تهی دست مدافع میانی و باتجربه نفت مسجدسلیمان موفق شد با حضوری به موقع در محوطه جریمه پرسپولیس گل تساوی طلایی پوشان را به نام خود کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۹    
یحیی گل محمدی شرایط خوبی را در این فصل با حضور ستاره های تیمش پشت سر خواهد گذاشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۶    
یکی از صحنه های تاثیرگذار و تکان دهنده مراسم چهلم علی انصاریان اشک های مادر او در کنار رضا صادقی بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۷    
مهدی ترابی گل اول پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۴    
مدیر برنامه سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم ترابوزان اسپور ترکیه اعلام کرد پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد رد شده است و مذاکره با باشگاه آاک آتن در دستور کار قرار دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۴    
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع بازی از سرمربی نفت مسجد سلیمان رخصت گرفتند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۱    
تیم پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک و با گل های مهدی ترابی و وحید امیری در برابر تیم نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۶    
امین قاسمی نژاد امروز هم به باشگاه استقلال رفت تا پس از توافق با این تیم رسماً قرارداد خود را امضا کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۰    
تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان برای پایان خوش در سال 1399 است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۷    
سرمربی زنیت سن پترزبورگ درباره پنالتی نزدن سردار آزمون در دیدار حساس برابر زسکا مسکو توضیح داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۱    
یکی از بازیکنانی که هنوز پاسخی به باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش نداده، احمد نورالهی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۵    
نساجی مازندران با تغییر در کادر فنی و شرایط متفاوت توانسته در دو دیدار اخیرش به برتری دست پیدا کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۲    
در حالی که قرار بود امین قاسمی نژاد روز گذشته به طور رسمی به استقلال بپیوندد، مسئولان پدیده مشهد درخواست جدیدی را مطرح کرده اند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۶    
میثم حسینی مدافع چپ سابق تیم های پرسپولیس و استقلال امروز دوباره زیر تیغ جراحان می رود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۶    
نزدیک بود که حبیب گردانی در بازی روز گذشته ماشین سازی و استقلال، باعث مصدومیت شدید قایدی شود ولی این اتفاق ختم به خیر شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۰    
شایعه ای مبنی بر دعوای فیروز کریمی و خداداد عزیزی در فضای مجازی به راه افتاد که البته خیلی واقعیت نداشت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۱    
با نامه ارسالی از طرف قوه قضائیه به فدراسیون فوتبال مالکیت باشگاه شهر خودرو تغییر پیدا کرد و به مدیریت استان خراسان واگذار شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۱    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه استقلال بازیکنان زیادی دارد، اما در نقل وانتقالات بازیکنان با نظر سرمربی جذب نشده اند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۰    
باوجود برگزاری جلسه کمیته انضباطی و وساطت فدراسیون کشتی، باشگاه استقلال همچنان با مربیان و کشتی گیرانش تسویه حساب نکرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۴    
پرسپولیس در شرایطی امروز برابر نفت مسجدسلیمان حاضر خواهد شد که فرشاد فرجی اولین حضورش در لیست این تیم را تجربه خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۶    
محمد انصاری مدافع پیشین پرسپولیس که بر خلاف میل یحیی گل محمدی و باشگاه به صورت یکطرفه قرارداد خود را با سرخ ها فسخ کرده بود، برای مذاکره با مدیران مس راهی رفسنجان شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۱    
به مناسبت سالروز تولد رامین رضاییان در 27 اسفند ماه، صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تولد 31 سالگی لژیونر پرسپولیسی فوتبال ایران را تبریک گفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۰    
میلاد جهانی وینگر ذوب آهن و گزینه مورد نظر باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستانی، در پیامی خطاب به مدیرعامل ذوب مدعی شد دیگر برای این تیم اصفهانی بازی نمی کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۲    
یحیی گل محمدی ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان از هفته هجدهم لیگ برتر بیستم را اعلام کرد که در آن نام شهریار مغانلو ستاره جدید سرخ ها نیز دیده می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۴    
حبیب گردانی مدافع باتجربه ماشین سازی تبریز در مورد بازی دیروز تیمش مقابل استقلال و همچنین خطای پنالتی روی مهدی قایدی به صحبت پرداخت و از ستاره جوان استقلال به دلیل این خطا عذرخواهی کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۲    
تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در هفته هجدهم لیگ برتر بیستم به دیدار تراکتور می رود و سجاد شهباززاده آقای گل لیگ امیدوار است درخشش همیشگی خود مقابل تی تی ها را تکرار کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۶    
فرشید باقری که در فصل جاری جایگاه ثابت خود در ترکیب استقلال را از دست داده بود، در نهایت امروز رسما از این تیم جدا شد و به گل گهر سیرجان پیوست تا از این پس شاگرد امیر قلعه نویی باشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۴    
در حالی که با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال این باشگاه نمی توانست خرید های جدید خود را ثبت کند، با باز شدن آن به زودی آبی ها قرارداد هر چهار خرید خود یعنی آرمان رمضانی ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۶    
با گذشت بیش از یک هفته از کنار گذاشتن محمد دانشگر توسط فرهاد مجیدی و وساطت برخی از بازیکنان، احتمال بخشش مدافع جنجالی آبی ها و بازگشت او به تمرینات وجود دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۱    
شجاع خلیل زاده به دوستان نزدیک خود از جمله شیث رضایی اعلام کرده است که قصد دارد به پرسپولیس برگردد و در این راه به نظر می رسد مذاکرات ابتدایی آغاز شده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۹    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام جدید خود برای تیم های لیگ برتری فوتبال و فوتسال و همچنین مسابقات جام حذفی را صادر کرد که در بین آن ها پرسپولیس هم در میان جریمه شده ها دیده می شود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۱    
سهیل یحیی زاده معاون اقتصادی باشگاه استقلال مدعی شد، مهدی رحمتی با مخالفت خود صدور رضایت نامه امین قاسمی نژاد را به تاخیر انداخته است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۶    
با اضافه شدن ترابی و مغانلو دست یحیی در خط حمله باز شده است و البته او ناچار به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش خواهد بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۱    
پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: استقلال خوب بازی می کند و نتیجه می گیرد ولی باید منتظر بازی های زیباتر هم از این تیم باشیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۶    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر قرار باشد مجیدی کوتاه بیاید اوضاع از دستش خارج می شود و کار در ادامه فصل برای او سخت می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۱    
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال خیلی خوب بازی کرد و مزد این خوب بازی کردن را به سه امتیاز شیرین در تبریز به دست آورد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۳    
پیشکسوت سرخپوشان تهران گفت: برای هوادار پرسپولیس مهم ترین مساله کسب 3 امتیاز هر مسابقه است؛ حالا این سه امتیاز می خواهد با یک گل رقم بخورد یا 6 گل.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۲    
مدیر باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین خبر خرید قطعی اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی از تیم فنرباغچه و فروش او به باشگاه شاختار دونتسک را تکذیب کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۱    
مجید حسینی پس از 3 فصل بازی برای ترابزون اسپور از این تیم ترکیه ای جدا خواهد شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۶    
مدافع تیم استقلال تهران برای ادامه مسابقات فصل در این تیم ماندنی است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۱    
فرشاد فرجی ، خرید جدید پرسپولیس که در لیگ برتر شماره 33 را پوشیده است ، قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شماره 5 را بپوشد که پیش از این بشار رسن می پوشید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۱    
27 اسفند سال 1350 با برگزاری دیدار پرسپولیس ایران و کروزیرو برزیل در حضور هشتاد هزار تماشاگر ، ورزشگاه آزادی افتتاح شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۳    
به احتمال فراوان کمال کامیابی نیا ، ستاره تیم پرسپولیس ، با وجود گلزنی و درخشش در دیدار با مس نوین کرمان در دیدار با نفت مسجد سلیمان نیمکت نشین خواهد بود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۱    
در بازی افتتاحیه ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس و کرزیرو برزیل ، صفر ایرانپاک اولین گلی که در این ورزشگاه زده شد را به نام خود ثبت کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۷:۰۱    
حنیف عمران زاده ، مربی پیشین استقلال پس از جدایی فرشید باقری از استقلال خطاب به او گفت : تو فنی خوب بودی اما بعضی کار ها را مثل بعضی ها بلد نبودی.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۶:۳۱    
کارت بازی سامان نریمان جهان و ابوالفضل رزاق پور ، خرید های جدید تراکتور صادر شد و این دو بازیکن می توانند در دیدار با سپاهان به میدان بروند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۶:۰۷    
در بازی استقلال و ماشین سازی ، فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم استقلال به بابک مرادی بازیکن تیمش انتقاد کرد که داور به اشتباه فکر کرد که به او اعتراض کرده است و به مجیدی کارت زرد داد.