دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۴۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس فوتبال 8 اسفند 1399 - parsfootball.com

پارس فوتبال 29 اسفند 1393 پارس فوتبال 29 اسفند 1394 پارس فوتبال 29 اسفند 1396 پارس فوتبال 1 فروردین 1397 پارس فوتبال 29 اسفند 1398 پارس فوتبال 31 فروردین 1399 پارس فوتبال 31 اردیبهشت 1399 پارس فوتبال 31 خرداد 1399 پارس فوتبال 1 تیر 1399 پارس فوتبال 1 مرداد 1399 پارس فوتبال 1 شهریور 1399 پارس فوتبال 30 مهر 1399 پارس فوتبال 30 آبان 1399 پارس فوتبال 30 آذر 1399 پارس فوتبال 30 دی 1399 پارس فوتبال 30 بهمن 1399 پارس فوتبال 1 اسفند 1399 پارس فوتبال 2 اسفند 1399 پارس فوتبال 3 اسفند 1399 پارس فوتبال 4 اسفند 1399 پارس فوتبال 5 اسفند 1399 پارس فوتبال 6 اسفند 1399 پارس فوتبال 7 اسفند 1399 پارس فوتبال 8 اسفند 1399 پارس فوتبال 9 اسفند 1399 پارس فوتبال 10 اسفند 1399 پارس فوتبال 11 اسفند 1399 پارس فوتبال 12 اسفند 1399 پارس فوتبال 13 اسفند 1399 پارس فوتبال 14 اسفند 1399 پارس فوتبال 15 اسفند 1399 پارس فوتبال 16 اسفند 1399 پارس فوتبال 17 اسفند 1399 پارس فوتبال 18 اسفند 1399 پارس فوتبال 19 اسفند 1399 پارس فوتبال 20 اسفند 1399 پارس فوتبال 21 اسفند 1399 پارس فوتبال 22 اسفند 1399 پارس فوتبال 23 اسفند 1399 پارس فوتبال 24 اسفند 1399 پارس فوتبال 25 اسفند 1399 پارس فوتبال 26 اسفند 1399 پارس فوتبال 27 اسفند 1399 پارس فوتبال 28 اسفند 1399 پارس فوتبال 29 اسفند 1399 پارس فوتبال 30 اسفند 1399 
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است هواداران باید به سرمربی این تیم اندکی فرصت دهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۱    
مدافع خبرساز فوتبال ایران تقریبا جدایی اش از پیکان تهران هم قطعی شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۱    
وحید شیخ ویسی دروازه بان پیشین تیم فوتبال پیکان گفت: برخی اتفاقات باعث شد تا از پیکان جدا شوم و در شخصیت من نبود که در این تیم بمانم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۸    
باشگاه مس رفسنجان شرایط سختی را برای انتقال هافبک خود به تراکتور داشت تا این جابجایی اتفاق نیفتد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۵    
لیست مازاد اولیه تراکتور مورد تایید کادرفنی جدید نبوده و تغییراتی در آن به وجود می آید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۲    
مدیر اجرایی باشگاه تراکتور گفت: درباره اشکان دژاگه با هیچ تیمی مذاکره و توافق نخواهیم کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۳    
ریواس گیلمن، مهاجم ونزوئلایی سابق الریان و الهلال به صورت رسمی به تیم الشرطه عراق ملحق شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۶:۳۲    
باشگاه تراکتور برای چندمین بار با جدایی سعید واسعی و پیوستن او به استقلال مخالفت کرد تا این بازیکن فعلا در جمع سرخپوشان تبریزی ماندگار شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۶:۰۲    
باشگاه استقلال و محمود فکری با جدایی فردین رابط از این تیم و لژیونر شدن او مخالفت کردند . فردین رابط با پیشنهادی از تیم دالکورد سوئد مواجه شده بود .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۲:۰۲    
بر اساس خبرهای رسیده مهدی قایدی از فردا به قهر خود با باشگاه استقلال پایان می دهد و در تمرین این تیم شرکت خواهد کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۰:۰۲    
مرتضی تبریزی از جمله مهاجمانی بود که نتوانست در استقلال دوام بیاورد. مهاجم سابق آبی پوشان در شکایت از تیم سابقش نیز ناموفق بود ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۷    
شهریار مغانلو مهاجم تیم سانتاکلارا با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۲    
مهدی قایدی به خبرساز ترین چهره باشگاه استقلال در روزهای اخیر تبدیل شده است. مهاجم آبی پوشان که بیش از 10 روز است در تمرینات تیمش شرکت نمی کند، اصرار بر تغییر قراردادش با استقلال دارد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۷    
علی دشتی به جمع شاگردان قلعه نویی اضافه شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۲    
کمتر از یک هفته تا آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر باقی مانده است. باشگاه استقلال همچنان در تلاش برای تقویت خود در فصل نقل و انتقالات است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه میزبانی در دیدار با العین امارات حق فولاد است، گفت: متقاعد کردن دادگاه عالی ورزش سخت بوده و بعید است پنجره نقل و انتقالات ما باز شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۳    
پس از منتشر شدن شایعه برکناری محمود فکری از سرمربیگری استقلال، عباس سرخاب قاطعانه از سرمربی آبی پوشان حمایت کرده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۲    
علیرضا حقیقی چند روزی است که تمرینات اختصاصی خود را با مربی دروازه بان های گل گهر آغاز کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۷    
حواشی اخیر باشگاه استقلال واکنش بسیاری از اهالی فوتبال را در پی داشته است. کاظم اولیایی ادعای عجیبی را درباره این حواشی مطرح کرده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۲    
بازیکن مدنظر تیم فوتبال استقلال برای پیوستن به این تیم پیشنهاد مالی عجیبی به مدیران استقلال داده که با مخالفت آنها روبه رو شده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۷    
فردین رابط که از بازیکنان تیم های پایه باشگاه استقلال محسوب می شود و به تازگی به تیم بزرگسالان استقلال راه یافته است، اخیرا با پیشنهادی از سوی تیمی از سوئد مواجه شده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۲    
مهاجم استقلال همچنان در تمرینات غایب است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۰    
باشگاه استقلال این روزها با حواشی زیادی مواجه شده است. احمد مددی در تمرین امروز آبی پوشان وعده پرداخت مطالبات آن ها را داده است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۲    
در برنامه این هفته فوتبال 120 با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور ، بخش ویژه ای به مناسبت روز پدر پخش شد که مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۰    
حامد لک دروازه بان موفق این فصل پرسپولیس ، عکسی از خودش و سیامک نعمتی را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت : تو یه الماسی اونا نمیتونن بشکوننت .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۸    
علی کریمی قسمتی از صحبت های پخش نشده اش در برنامه انتخاباتی اینترنتی اش را در اینستاگرام قرارداد که در آن به اعضای مجمع می گوید که به حق رای خود خیانت نکنند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۷    
مهدی تارتار در رابطه با تقابل تیمش با استقلال در جام حذفی گفت : تقابل با استقلال و پرسپولیس همیشه ویژه است اما ما جام حذفی را مسابقه تدارکاتی می بینیم.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۴    
عبدالله روا در برنامه ویدیوچک کنایه هایی را به کری خوانی محمدجواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات ، برای استقلالی ها بعد از بازی پرسپولیس و گل گهر زد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۲    
ایزد سیف الله پور ، مدیر تیم نساجی گفت : سجاد آقایی را با عرفان گل محمدی معاوضه کردیم و این اتفاق با توافق دو باشگاه استقلال و نساجی صورت گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۷    
شاهین طاهرخانی ، بازیکن فصل پیش استقلال که در ابتدای فصل به دلیل شروط عجیب و غریب ، جذب پرسپولیس نشد ، با تصمیم مهدی تارتار از پیکان کنار گذاشته شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۲    
تکلیف آرمان رمضانی برای ادامه فصل مشخص نیست و او همچنان اعتقاد دارد که اگر کادرفنی پرسپولیس همان فرصتی که در اختیار دیگر بازیکنان قرار داد را به او می داد ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۷    
محمود فکری ، بعد از نیم فصل حضور در استقلال ، امروز با ظاهری شبیه دوران فوتبال خود در تمرینات آبی پوشان تهرانی حاضر شد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۲    
تیم مس نوین کرمان که حریف پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی است ، در لیگ دسته دوم در رده نهم جدول قرار دارد و هدایت آن را هم فرزاد حسین خانی بر عهده دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۷    
حسین حیدری ، بازیکن جوان پیشین تیم های استقلال ، قشقایی شیراز و پیکان تهران با عقد قراردادی رسمی راهی تیم ماشین سازی تبریز شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۱    
در حالی که مهدی قایدی به دلیل اختلاف با باشگاه استقلال در مورد قراردادش، نزدیک به دو هفته است که در تمرینات آبی ها شرکت نکرده است، امروز به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۲    
حبیب گردانی ، مدافع سال های دور تیم های سپاهان و تراکتور که به علت دوپینگ چهار سال محروم شده بود ، با امضای قراردادی به تیم ماشین سازی تبریز پیوست.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۷    
فرهاد مجیدی ئک استوری را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت : آفرین بر حسد ! چقدر عدالت پیشه است ،نخست به سراغ صاحبش می رود و او را می کشد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۸    
پس از اتمام نظرسنجی AFC برای بهترین گل از طریق ضربه ایستگاهی در سال 2020 میلادی، گل زیبای رامین رضاییان به شارجه امارات با 84 درصد آرا بالاتر از گل علی کریمی بهترین گل ایستگاهی شناخته شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۷    
علیرضا بیرانوند لژیونر پرسپولیسی فوتبال ایران در بلژیک که این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند ، مدعی شد که قصد جدایی از آنتورپ را ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۲    
سردار آزمون لژیونر موفق و ایرانی فوتبال روسیه که سال 2018 با مبلغی در حدود 12 میلیون یورو به زنیت پیوست گرانترین انتقال باشگاه روبین کازان در سال های اخیر بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۰    
مهرداد محمدی لژیونر ایرانی باشگاه العربی قطر با عملکرد عالی خود در سه بخش گلزنی، دریبل موفق و شوت در چارچوب بهترین بازیکن تیمش بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۲    
امین قاسمی نژاد مهاجم شهر خودرو که با غیبت خود در تمرینات تیم مشهدی شایعات زیادی در مورد انتقالش به تیم های دیگر از جمله پرسپولیس ایجاد کرده بود، به تمرینات بازگشت و به شایعات پایان داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۰    
در حالی که باشگاه نساجی مازندران با انتخاب مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید خود دنبال تغییرات گسترده و تقویت تیم خود است ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۸    
با اعلام وب سایت فوتبال کریتیک مهدی طارمی به افتخاری بزرگ دست یافت و بالاتر از هری کین انگلیسی بیست و ششمین گلزن برتر سال 2021 لقب گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۷    
در حالی که مهاجمان پرسپولیس نین فصل اول لیگ برتر را پرفروغ نشان ندادند و انتقادات زیادی را به جان خریدند، در آستانه آغاز نیم فصل دوم آمادگی بالایی را در تمرینات سرخ ها مخصوصا تمرین امروز نشان می دهند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۲    
امروز سال روز دربی معروف استقلال و پرسپولیس است که با گلزنی مهدی هشمی نسب برای سرخ ها همراه بود و آخرین شادی گل خود را با پیراهن قرمز انجام داد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۷    
در حالی که مهدی قایدی بیش از یک هفته است که در تمرینات آبی ها شرکت نمی کند، نه تنها پیشنهاد جدید مالی استقلال را رد کرده است، بلکه به پاسخ سرمربی برای بازگشت به تمرینات نیز پاسخ منفی داده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۲    
در حالی که جدایی آرمان رمضانی از پرسپولیس قطعی به نظر می رسد، این بازیکن همچنان امیدوار به باقیماندن در لیست بازیکنان یحیی گل محمدی است و به پیشنهادات خود پاسخی نداده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۱    
در حالی که باشگاه استقلال در جذب پنج بازیکن اول لیست محمود فکری یعنی پیمان بابایی ، مهدی کیانی ، طالب ریکانی ، میثم تیموری و میلاد جهانی ناکام مانده است، حالا در تلاش برای خرید حامد پاکدل است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران دقایقی پیش به اتمام رسید و تیم های لیگ برتری از جمله تراکتور، پرسپولیس و استقلال حریفان خود را شناختند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۲    
احمد مددی مدیرعامل استقلال که این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند، یک بار دیگر در تمرین آبی پوشان حاضر شد و به بازیکنان وعده داد که به زودی مطالباتشان را پرداخت می کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۷    
شهریار مغانلو لژیونر ایرانی باشگاه سانتاکلارا پرتغال که از شرایط خود در باشگاهش راضی نیست، همچنان به مذاکراتش با پرسپولیس ادامه می دهد و حتی پیشنهاد تراکتور را هم رد کرده است تا نشان دهد در ایران فقط ...
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۲    
هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل مس رفسنجان همراهی کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۷    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از نگاه رسانه فرانسوی در میان شگفتی سازان لیگ قهرمانان اروپا در مرحله حذفی قرار گرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۲    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری می کند انتخابات فدراسیون فوتبال فرد لایق را به عنوان ریاست انتخاب کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۷    
هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیشنهاد مالی باشگاه تراکتور را نپذیرفت.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۲    
قرارداد حسینی هیچ مشکلی ندارد و بر اساس قانون حسینی هیچ مشکلی برای نشستن روی نیمکت ما ندارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
مدافع سابق استقلال با بیان اینکه فوتبالی ها خانه نشین شده اند و غیرفوتبالی ها مدیریت را به دست گرفته اند گفت: حضور چندین ساله غیرفوتبالی ها ضربه شدیدی به این ورزش پرطرفدار زده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۲    
بر خلاف اینکه بسیاری فکر می کنند سرمربی پرسپولیس به دنبال افزودن مهاجم شهرخودرو به تیمش است، اما برای او جذب مدافع این تیم اولویت بیشتری دارد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۷    
یحیی برای نیم فصل دوم برای قرار دادن مهدی ترابی در ترکیب خود مجبور به چند جابه جایی در ترکیب خود است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۲    
یک سایت بلژیکی از احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از تیم آنتورپ خبر داد؛ اتفاقی که احتمالا با جذب قطعی دروازه بان بلژیکی عملی شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۷    
علیرضا رحیمی ، مدیر تراکتور در اینستاگرام نوشت : پیشنهاد خوبی به شهریار مغانلو ارائه دادیم اما او به دلیل علاقه شخصی تیم دیگری را انتخاب کرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۲    
استقلال در حالی باید دوشنبه به مصاف مس رفسنجان برود که قایدی در تمرینات پیش از این بازی غایب بوده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۱    
با خوحه به عملکرد پرنوسان مهدی شیری در ماه های اخیر و مصدومیت صادق محرمی ، احتمالا وریا غفوری دوباره به تیم ملی بر می گردد .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۳    
مهدی طارمی ، مهاجم فعلی تیم پورتو ، قبل از حضور در تیم پرسپولیس ، فوتبال را کاملا کنار گذاشت و دو سال به خدمت مقدس سربازی رفت .
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۲    
مهدی دغاغله ، مهاجم پیشین تیم های ملوان بندرانزلی ، پرسپولیس ، سایپا و مس کرمان راهی لیگ عراق و تیم قعر جدولی الحدود شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۷    
پیروز قربانی که در چند وقت اخیر حسابی از تیم پرسپولیس تعریف کرده بود ، این بار هفته آینده به عنوان مربی سایپا باید رو در روی پرسپولیس قرار بگیرد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۲    
گفته می شود که باشگاه بنفیکا به دلیل اینکه قصد داشت ادینسون کاوانی را بگیرد از جذب مهدی طارمی صرف نظر کرد تا این بازیکن راهی پورتو شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۷    
گفته می شود که باشگاه ماشین سازی تبریز به دنبال جذب سعید حسین پور ، هافبک جوان تیم پرسپولیس است و این بازیکن به زودی راهی تبریز می شود.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۵    
یحیی گل محمدی به شدت به دنبال تقویت خط دفاعی پرسپولیس است و در این راستا قصد دارد محمد اهل شاخه را از تیم صنعت نفت آبادان جذب کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۸    
در بازی های برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا تیم دیناموزاگرب در غیاب صادق محرمی ، یک بر صفر کراسنودار را شکست داد و در مجموع با پیروزی چهار بر دو راهی مرحله بعدی شد.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۲    
مهدی قایدی چند روزی است که در تمرینات استقلال حاضر نمی شود و خواهان افزایش قرارداد و قرار گرفتن بند جدایی در قراردادش است که باشگاه استقلال با شرط دوم مهدی قایدی مخالفت کرده است.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۷:۰۲    
تیم پرسپولیس هفته آینده باید به مصاف سایپا برود و در صورتی که بدهی خود به بودیمیر و مکانی را پرداخت نکند نمی تواند از مهدی ترابی در این بازی استفاده کند.
پارس فوتبال   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۶:۰۲    
حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس گفت : هواداران ، گول بازی های داخلی و برد های یک بر صفر را نخورند ، تیم برای ادامه فصل و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد.