دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 4 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۶    
بازار نوشت:ارکانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید علت بی توجهی بانک ها نسبت به انجام تکالیف قانونی که حتی در قانون بودجه سال 1401 نیز به آن اشاره شده مشخص شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۶    
عرشه آنلاین نوشت: مبلغ پرداختی به کلیه بازنشستگان از محل صندوق بازنشستگی خواهد بود و دانشگاه یک ریال نیز بابت آن پرداخت نخواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۳    
باشگاه خبرنگاران نوشت:عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان قاچاق میوه های اسرائیلی از طریق امارات به ایران را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۶    
تجارت نیوز نوشت: بازار خودرو همچنان در رکود قرار دارد. اما با افزایش قیمت برخی از خودروها، مردم گمان می کنند که بازار مجددا رونق گرفته است. این بازار در هفته آینده چه روندی را طی می کند؟
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۴    
به گزارش الف به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، نود و ششمین نشست علمی-تخصصی با مدیریت علمی دکتر فرخ مسجدی؛ رئیس امور آب ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه، بسته شدن حرم امام زاده صالح (ع) در تهران و بقاع متبرکه سراسر کشور را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از واردات 50 تن دارو از جمله انواع آنتی بیوتیک ها برای تنظیم بازار دارویی کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۷    
همشهری نوشت:در هفته های گذشته زندان لاکان رشت در آتش سوخت و بعد از آن شایعاتی مطرح شد که برخی از زندانیان در این آتش سوزی کشته شدند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۵    
تلویزیون برای آخر هفته 38 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۶    
دادستان ملایر از شناسایی عوامل شهادت یک پاسدار در این شهرستان خبر داد و گفت: 4 متهم تحت تعقیب قرار گرفتند. ب
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۰۶:۴۷    
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور توضیحاتی در خصوص پذیرفته شدگان دارای مغایرت معدل در رشته محل های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1401 ارائه داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۰۴:۳۱    
معاون کمیسیون اروپا از مرگ 300 هزار نفر در قاره اروپا به دلیل آلودگی هوا و بیماری شمار بسیاری خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۰۳:۰۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امشب با سرمربی لیگ برتری دیدار کرد .
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۰۰:۳۲    
رییس قوه قضاییه طی تماس با رییس کل دادگستری استان فارس دستور داد نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه تلخ حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ اقدام کرده و در اسرع وقت پرونده قضایی تشکیل و خاطیان به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۴    
رییس کانون مساجد کرمانشاه گفت : بر اثر حمله دو جوان به کانون مساجد کرمانشاه، یک نفر دچار سوختگی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۳:۴۵    
مری آن اوانز که یکی از مؤثرترین چهره های رمان نویسی عصر ویکتوریاست، با نام جورج الیوت در عرصه ی ادبیات ظاهر شد تا اقبال گسترده تری از مخاطبان بگیرد. اولین کتابش آدام بید را در نیمه ی قرن نوزدهم نوشت
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام تصریح کرد: تجربه نشان می دهد دشمنان ایران ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۳:۳۸    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای عملیاتی شدن سند مهندسی فرهنگی استان ها خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۳:۳۰    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی امروز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را به عهده گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۳:۲۱    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی در کارخانه شارژ اکسیژن اهواز چهار کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۳:۱۱    
مهدی طارمی با زدن دو گل برابر کلوب بروژ به عنوان برترین گلزن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۳:۰۲    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعلام مشخصات فرد فوتی و مجروحان حادثه متروپل اعلام کرد: ریزش بخشی از سازه تخریب شده متروپل آبادان 2 مصدوم و یک فوتی برجا گذاشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۴    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) تاکید کرد: پاسخی کوبنده در انتظار حامیان و آمران حادثه تروریستی شیراز خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۲:۴۶    
پورتو در شبی که ستاره ایرانی این تیم دبل کرد، برابر بروخه با چهار گل به پیروزی دست پیدا کرد تا شانس این تیم برای صعود به دور بعد بسیار زیاد شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۸    
اسامی مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۳    
ساعت 17:42 دقیقه عصر امروز یک تروریست مسلح وارد حرم شاه چراغ شیراز شد و زائران این مرقد شریف را به رگبار بست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۳    
سخنگوی سازمان ملل متحد حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۹    
بر اساس گزارش شاخص جهانی نوآوری در سال 2022 میلادی که با همکاری سازمان جهانی مالکیت فکری WIPO ، دانشگاه کرنل و مؤسسه اینسید نگاشته شده؛ ایران در جایگاه 53 جهان قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۲:۰۷    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بی نتیجه بودن تروریسم اقتصادی و تروریسم رسانه ای دشمنان ما وقیحانه دست به اینگونه جنایات می زنند و با حمله های مسلحانه و اقدامات تروریستی در این ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهور اوکراین در ادامه ادعاهای ضد ایرانی خود به طرح یک ادعای ضد ایرانی جدید پرداخته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۱    
اعضای هیئت دولت با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل مردادماه سال جاری در چند استان کشور موافقت کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۷    
یکی از شاهدان عینی ماجرا را این گونه روایت می کند: درست موقع اذان بود و منتظر بودیم که امام جماعت تکبیر بگوید که از سمت زنان صدای جیغ شنیدیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۱:۰۳    
هفته ششم لیگ برتر مردان با پیروزی تیم های پیکان تهران، شهداب یزد، شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه، گیتی پسند اصفهان و لبنیات هراز آمل که همگی میزبان بودند، برابر حریفان به پایان رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۰:۴۶    
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران حادثه خونین در حرم شاهچراغ اقدام کرده و مراکز درمانی در رسیدگی به وضعیت مجروحان و مصدومان عمل کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۰:۳۸    
محمد خالد حنفی، وزیرامر به معروف و نهی از منکرطالبان در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در مورد افغانستان گفت: طالبان می خواهد بر قلب های مردم حکومت کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۰:۳۳    
معاون درمان وزیر بهداشت از پرداخت هزینه های کمرشکن درمانی به بیماران تا سقف 50 میلیون تومان در صورت تصویب شورای استانی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۰:۲۹    
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۴    
ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو از تعهد این سازمان و متحدانش برای پیروز کردن اوکراین در میدان جنگ و میز مذکرات با روسیه خبر دادو گفت که متعهد به پیروز کردن اوکراین در جنگ هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۸    
تروریست هایی که بعداز ظهر امروز به حرم مطهر احمد بن موسی(ع) ،شاهچراغ درشیراز حمله کردند دارای ملیت ایرانی نیستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۸    
رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مکلف به رعایت قوانین استاندارد هستند، گفت: با تفکر جدید توانسته ایم جلو تولید پنج خودروی ناایمن را بگیریم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۳    
نیکا شاکرمی ساعتی قبل از پیدا شدن جسم بی جانش توسط اهالی محله ای در تهران، در پیامی خطاب به مادرش نوشت: تقصیر هیچکس نبود! ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۵    
رییس مجلس شورای اسلامی قانون مدیریت داده ها و اطلاعات ملی را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۸    
محققان یک مدل مبتنی بر یادگیری تقویتی طراحی کرده اند که ربات های چهارپا را قادر می سازد در جایگاه دروازه بان فوتبال قرار گیرند. یادگیری تقویتی نوعی روش یادگیری در حوزه یادگیری ماشین است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۱    
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان ها ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۱    
رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونسیتی در یادداشتی، از هراس تل آویو از نزدیکی ایران و روسیه نوشت و اذعان کرد، این اتحاد، قدرت تهران را در تحقق دو هدف راهبردی اش افزایش خواهد داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۸:۵۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از تیراندازی تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) زمان نماز مغرب وعشاء خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۷    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عمر مفید ساختمان در کشورهای پیشرفته صدسال و در ایران 30 سال است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۱    
وزیر انرژی عربستان می گوید ذخایر استراتژیک نفتی فقط برای استفاده در مواقع اضطراری است و نباید برای دستکاری در قیمت نفت مورد استفاده قرار گیرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۸    
داغ شدن دعوای سران رژیم صهیونیستی برای نخست وزیر شدن و اختلافات شدید میان وزیر جنگ و نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۱    
بخش عظیمی از باقیمانده سازه متروپل آبادان (سمت خیابان سعدی) ظهر روز چهارشنبه فرو ریخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۳    
در چهلمین روز درگذشت مهسا امینی خیابان های مرکزی تهران فضای ملتهبی را پشت سر گذاشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۹    
ولادیمر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه گفت که اوکراین در واقع حق حاکمیت خود را از دست داده است و به صورت مستقیم توسط آمریکا راهبری می شود که از کی یف به عنوان اهرمی علیه روسیه و ائتلافش با ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۶    
محمد منظرپور، سردبیر جدا شده از شبکه ایران اینترنشنال یکی از مهمانان برنامه سبز سپید، سرخ است که چهارشنبه ساعت 22:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تایید رای پرونده متروپل آبادان در دادگاه تجدید نظر خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۸    
رئیس جمهور قانون الحاق یک جزء به بند (ه) تبصره (7) قانون بودجه سال 1401 کل کشور را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۳    
رئیس جمهوری روسیه گفت، برخی از بازیگران ژئوپلیتیک از تخریب مستقیم ابایی ندارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده های کشور را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۵    
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم تسریع در عملیاتی شدن توافقات حاصل شده میان ایران و بلاروس اظهار داشت: برگزاری نشست های مشترک اقتصادی یکی از نشانه های عزم و اراده دو کشور برای توسعه روابط خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۱    
رسانه های ترکیه امروز (چهارشنبه) گزارش دادند که پلیس، رئیس انجمن پزشکی این کشور را پس از آنکه وی خواستار تحقیقات مستقل در مورد ادعاهایی مبنی بر استفاده ارتش از سلاح شیمیایی علیه شبه نظامیان کرد در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۲    
نسل نوجوان مطالبه گر است و باید پاسخ سؤال خود را دریافت کند؛ در این شرایط اگر نوجوانان مطالبه و پرسشی دارند باید پاسخ داده شود و اتفاقاً یکی از وظایف آموزش و پرورش همین مسئله مهم و کلیدی است که با ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۰    
براساس ویدیویی که به تازگی منتشر شده، اندکی پیش از آنکه رهبر سابق چین را از اختتامیه کنگره مهم حزب کمونیست در پکن بیرون کنند، این مقام در حال بحث درباره اسناد رسمی دیده می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۱    
مشاور ولادیمیر پوتین با بیان این که اتحاد نظامی- سیاسی روسیه و ایران اجتناب ناپذیر است، تاکید کرد: این اتحاد معماری جدید امنیت استراتژیک در منطقه اوراسیا و به ویژه در قفقاز جنوبی را تعیین خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۰    
جمعیت حاضر در مراسم چهلمین روز درگذشت مهسا امینی بعد از پایان مراسم در آرامستان، به سمت شهر سقز و منازل خود حرکت کردند، اما طی مسیر بازگشت به واسطه تحرکات برخی از آنها و استقرارشان در خیابان های شهر ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۷    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه در قانون اساسی کشور، نقش آفرینی های مهم و اساسی برای مردم و نخبگان تعریف شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۹    
آقای محمد دایی، برادر علی دایی، خبر دروغ تلویزیون اینترنشنال درباره حضور وی در کردستان را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۴    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 170 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه چهار بیمار نیز جان باختند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران پیشنهاد کرد که وزارتخانه حوادث و بلایای طبیعی تشکیل شود، او همچنین از کاهش ساختمان های پرخطر پایتخت به 119 مورد خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۷    
پخش مسابقات جام جهانی 2022 قطر از سوی علی فروغی، به عنوان رئیس شورای هماهنگی ورزش سازمان صداوسیما هم تایید شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۴:۳۱    
سرپرست معاونت کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا خبر داد: دو نماینده از وزارت ارشاد در شورای صدور مجوز تولید و شورای انتشار سریال های نمایش خانگی دعوت شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۴:۳۱    
حالا که دوباره آنفلوانزا، سرماخوردگی و کرونا یا شبه اُمیکرون مجال بروز و ظهور پیدا کرده بد نیست دوباره به بازگشت ماسک به عنوان بخشی از پوشش خود فکر کنیم شاید این بار که آشنایی بیشتری با ماسک و روش ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۲    
معاون صنایع حمل ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص واردات خودرو از کشورهایی همچون کره و ژاپن به دلیل بدعهدی های گذشته و موضع گیری های آن ها پاسخ داد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۷    
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به تحریم های اعمال شده از سوی ایران علیه اتحادیه اروپا در اقدامی متقابل، گفت: به اتحادیه اروپا هشدار و توجه می دهیم که مسیر غیر سازنده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۷    
رئیس کل دادگستری استان زنجان از صدور کیفرخواست برای 119 نفر از اغتشاشگران ناآرامی های اخیر این استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۹    
رئیس جمهور همه دستگاه های دولتی را مکلف کرد که در زمینه تهیه فهرست اموال مازاد و دارایی های غیرمولد خود و برنامه ریزی برای فروش و مولدسازی این دارایی ها با جدیت و سرعت بیشتری عمل کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۹    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از توجه ویژه به ایمنی و ارزیابی ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه در پایتخت خبر داد و اعلام کرد که با امضای تفاهم نامه ای چند جانبه گام های مهم جدیدی برای ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۹    
نخستین جلسه شورای توسعه سواحل مکران ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۶    
رئیس کمیته امداد از افزایش سقف تسهیلات اشتغال زایی مددجویان به 150 میلیون تومان خبر داد و گفت: سقف تسهیلات برای کارفرمایان تا چهار میلیارد تومان افزایش یافته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر پایه ساماندهی توسعه محصول در صنعت خودروی کشور از حیث توسعه پلتفرم و محصول ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۴    
سروده جدید افشین علا که درباره حوادث اخیر است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد که مطالبات دانشجویان باید شنیده شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۷    
وزیر ورزش و جوانان از کاهش هزینه پرواز رفت و برگشت به جام جهانی فوتبال در قطر خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده، هزینه بلیت رفت و برگشت به این رویداد ورزشی 11 میلیون تومان است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۸    
بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب مرغ گرم از 59 هزار و800 تومان به 63 هزار تومان تغییر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۹    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادها در حوزه اتحادیه اروپا بیانیه ای منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۹    
سفیر ایران در قطر از حصول توافق بر سر پخش مستقیم مسابقات جام جهانی فوتبال از صدا و سیما خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۹    
سخنگوی پالایشگاه تهران با تکذیب اعتصاب کارگران این پالایشگاه گفت: کارگران پیمانکاری در خصوص برخی مسائل صنفی گفت وگویی با روسای خود در محوطه این پالایشگاه انجام دادند و با پاسخ به مشکلات آنها و قول ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۵    
به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به سقز، درحال حاضر جمعی از مردم شهرستان سقز به مناسب چهلمین روز درگذشت مهسا امینی در آرامستان این شهر جمع شدند. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۰    
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه تا پایان سال 90 هزار دستگاه خودرو وارد کشور شود، گفت: تاکنون 24 مجموعه و شرکت مجوز واردات خودرو از وزارت صمت دریافت کرده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۸    
استاندار کردستان با تاکید بر اینکه وضعیت سقز پایدار است و مشکلی نداریم گفت: اخبار شبکه های اجتماعی و بعضی رسانه های بیگانه مبنی بر حضور چهره های ورزشی و هنری شاخص در سقز کذب است و این موضوع واقعیت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۹    
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: رای قطعی پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو با 670 شاکی در ساوجبلاغ صادر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۵    
با بچه ها تصمیم گرفتیم بجای این شعارها پرچم ایران را ترسیم کنیم تا جواب بدی آنها را با خوبی داده باشیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۸    
احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای مهم به رئیس جمهور با رونوشت به تمام وزرا، معاونین و روسای دولت، نسبت به کمبود شدید تولید محصولات اساسی غذایی اعم از گندم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی از انجام توافق برای اینکه بلیط رفت و برگشت به قطر کمتر از15 میلیون تومان باشد، خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از 300 متقاضی برای واردات خودرو ثبت نام کرده اند، گفت: از دیروز - سوم آبان - مرحله ثبت سفارش واردات خودرو آغاز شد و قرار است خودروهایی با قیمت متعادل وارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی دولت از ارائه گزارش وزرای بهداشت و تعاون و رییس کل بانک مرکزی درباره کمبود برخی داروهای آنتی بیوتیک در کشور در جلسه هیئت وزیران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۳    
علی رغم غیرقانونی بودن دریافت وجه برای جای پارک در خیابان های تهران، شاهد باج گیری و برخورد هتاکانه عده ای از اراذل در محدوده دربند تهران با پوشش پیمانکار شهرداری هستیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۱:۵۴    
بازار مسکن در کل کشور با تغییر 6.1 درصدی قیمت در مهرماه 1401 مواجه شد که تقریبا دو برابر ماه گذشته بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۲    
سوناک ساعاتی پس از آن که رسما از سوی پادشاه چارلز سوم به عنوان نخست وزیر بریتانیا منصوب شد، در نخستین گام اعضای دولت جدید را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۰۸:۵۳    
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای از دیدار و گفت وگوی وزیر امور خارجه این کشور با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره نظارت بر برنامه هسته ای ایران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۰۸:۴۴    
شهردار تهران با اشاره به اینکه در شیوه جدید نظافت شهر تهران زباله ها از دسترس کوله کتفی ها خارج می شوند از قرارگیری پوشش برای مخازن زباله پایتخت در آینده خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۰۸:۴۰    
صداوسیما درباره مسمومیت و فوت نگین عبدالملکی به روایت دوربین های بیمارستان گزارشی منتشر کرد.
  • ۱