یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۵۱Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 18 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۰    
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: 99 درصد واحد های نانوایی به کارتخوان مجهز شده اند که با اجرای فاز دیگر این طرح، هدررفت حوزه آرد و گندم به حداقل می رسد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۲    
غار دربند شهرستان مهدیشهر با قدمت بین 120 تا 150 میلیون سال، دومین غار بزرگ آهکی کشور است که در دامنه های جنوبی کوه لُهر رشته کوه البرز در ارتفاعات دربند در استان سمنان قرار گرفته است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۳    
روزنامه خراسان نوشت: پرخوری عصبی عوارض خطرناکی برای سلامتی مثل کمبود آب، رفلاکس معده و... دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۹:۴۰    
سیناپرس نوشت: محققان برزیلی، نشان داده اند که مصرف غذاهای فوق فرآوری شده با 57 هزار مرگ زودرس در برزیل، در سال 2019 مرتبط بوده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۳    
در نشست علمی و تخصصی اشاره شد: کنترل تورم و تثبیت اقتصادی مقدم بر آزاد سازی و اصلاح قیمت هاست، قیمت بنزین در ایران پنج سنت است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۵    
استاد برجسته فلسفه گفت: قدرت سیاسی گمان می کند رفتاری که امروز نسل جدید انجام می دهد از سر لج بازی است و عکس العمل سیاسی است. خیر این طور نیست. نحوه بودن، اگزیستانس و هستی که دارد این چنین است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۷    
رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به وقایع روز چهارشنبه چهارم آبان ماه مقابل سازمان نظام پزشکی و با تاکید بر اهمیت شان و جایگاه پزشکی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۱    
ایرنا نوشت: در روزهای پایانی این هفته با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید؛ منتظرت هستم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۷    
خبرگزاری فارس نوشت: در قسمتی از بیانیه به نوع همزیستی پیروان شرع و دیگران اشاره شده بود. اصولا بستر طرح دغدغه های اینچنینی به هیچ وجه با فضای وحشی و بدوی به وجود آمده خوانایی ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۳    
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال 1401 به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود 4 هزار نفر اضافه شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۹    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از دستیابی به موشک های بالستیک هایپرسونیک پیشرفته برای عبور از سامانه های دفاع هوایی پیشرفته خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۴    
تعرفه های جدید خرید تضمینی برق از نیروگاه های تجدیدپذیر انشعابی با افزایش 20 تا 60 درصدی نسبت به سال گذشته از سوی وزیر نیرو ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد از راه اندازی مجدد سوآپ گازوییل در بندرامیرآباد پس از 7 سال توقف از مبدا روسیه خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۰۷:۳۰    
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با غلبه بر برزیل ضمن صعود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان، کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2024 پاریس را قطعی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۰۶:۰۲    
لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۰۴:۳۳    
منابع آگاه از سپرده گذاری یک میلیارد دلاری صندوق اقتصادی قطر در بانک مرکزی مصر خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۰۳:۴۶    
با پیگیری های فدراسیون بوکس ایران، ویزای اسپانیا برای ملی پوشان تیم جوانان صادر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۰۳:۰۴    
وزیر دفاع روسیه دستور عقب نشینی نیروهای روسیه از ساحل سمت راست رود دنِپر را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۰۲:۱۷    
در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و آنتونیو تایانی وزیر امور خارجه ایتالیا، آخرین تحولات مناسبات دوجانبه، بین المللی و منطقه ای مورد رایزنی قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۰۱:۳۱    
️جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری قاتلان بسیجی شهید مجید یوسفی در کمتر از 24 ساعت خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۰۰:۴۹    
نماینده کشورمان نزد سازمان ملل گفت: هیئت فنی ایران برای پاسخ به سوالات آژانس به وین سفر کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۳:۴۰    
سفیر آمریکا در بحرین از عقد قرارداد فروش جنگنده های اف-16 به این کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۳:۳۱    
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه با وزرای خارجه پیشین کشور دیدار کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۳:۱۴    
شورای امنیت ملی روسیه در بیانیه ای به بیان جزئیات دیدار مقامات ارشد امنیت ملی ایران و روسیه در تهران پرداخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۳:۱۴    
شبکه ان بی سی نیوز پیش بینی کرده رقابت میان رافائل وارنوک و هرشل واکر، نامزدهای حزب دموکرات و جمهوری خواه برای کسب کرسی مجلس سنا به دور دوم کشیده خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۲:۵۶    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: 6 نفر در اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۲:۲۷    
سفیر جمهوری خلق چین در تهران درگذشت خواهر علی اکبر ولایتی را به او تسلیت گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۲:۱۴    
در پایان رقابت های قهرمانی جهان جودو نابینایان و کم بینایان در باکو، تیم جودو ایران با کسب 3 مدال طلا و یک نقره قهرمان جهان شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۱:۵۷    
نیکولا رش سفیر جدید فرانسه در آغاز ماموریتش در جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبداللهیان کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۱:۳۲    
پس از حضور روز گذشته معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس، ظهر امروز دانشجویان معترض در این جلسه در دفتر حسینی با وی دیدار و گفت وگو کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۱:۲۳    
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از "منابع آگاه" در فلسطین اشغالی مدعی شد که حمله هوایی به یک کاروان خودرویی در منطقه البوکمال واقع در مرز عراق و سوریه کار اسرائیل بود .
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۱:۱۱    
معاون وزیر علوم گفت: 94 هزار و 406 نفر از دانشجویان دیگر کشورها در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند که این نشان دهنده اعتبار آموزش ما است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۱:۰۳    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به احتمال بازداشت خودسرانه و استرداد به دولت های متخاصم، به هموطنان ایرانی توصیه کرد که درباره سفرهای غیرضروری به استرالیا تجدیدنظر کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۰:۳۶    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۰:۳۶    
تارنمای سی ان ان اعلام کرد که سناتور جمهوریخواه ایالت ویسکانسین بر رقیب دموکرات خود پیروز شد و اکنون جمهوریخواهان در رقابت نفس گیر برای کسب اکثریت سنا پیشتازند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۰:۳۱    
رئیس بنیاد مستضعفان، از آمادگی بنیاد مستضعفان کشور برای واگذاری یکصد هکتار از اراضی این بنیاد برای چهار شهرستان گیلان جهت ساخت و احداث مسکن نهضت طرح ملی مسکن و مساعدت 10 میلیارد تومانی به کمیته امداد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۰:۱۹    
سخنگوی پنتاگون اعلام کرد واشنگتن اطلاعاتی ندارد که نشان دهد جمهوری اسلامی ایران به روسیه موشک بالستیک ارسال کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در دو جلسه تمرینی اخیر تیمش غایب بوده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۹:۵۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع صاحبان و مدیران تعدادی از کسب و کارهای فضای مجازی و برخی از مسئولان اصناف حوزه فناوری اطلاعات گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۹:۵۳    
رسانه های روسیه از مرگ معاون منطقه خرسون در یک سانحه رانندگی خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۹:۴۹    
یک روزنامه لبنانی با انتشار گزارشی نوشت که دولت آمریکا به دولت لبنان ابلاغ کرده است که کمک سوختی ایران به این کشور ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۹:۲۸    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی چهار بیمار نیازمند به عضو شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۹:۱۹    
قیمت یکی از دهکده های هواداری در دوحه قطر برای جام جهانی 2022 مشخص شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۹:۱۴    
معاون اول رئیس جمهور بر آمادگی تهران برای افزایش حجم مبادلات تجاری با مسکو تأکید کرد و گفت: ایران و روسیه باید تلاش کنند استفاده از ارز ملی دو کشور را هر چه سریعتر در مبادلات تجاری فیمابین گسترش دهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۹:۱۴    
بر اساس آمار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک تجارت به رتبه نخست در شبکه بانکی کشور در زمینه فعالیت های ارزی در بخش واردات کشور دست یافت. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۹:۱۴    
وزیر اطلاعات بیان کرد: بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار مستند و مبتنی بر مجموعه اطلاعات دو دستگاه علاوه بر کیس های اطلاعاتی کشف شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۸:۴۱    
وزیر دفاع انگلیس در تداوم اظهارات ضدروس مقامات غربی ادعا کرد که مسکو به تدریج در حال شکست در جنگ اوکراین است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۸:۳۳    
سخنگوی دولت با بیان اینکه امروز در وسط میدان جنگ قرار داریم، گفت: دشمن دائما ایران را رصد و از پیشرفت های کشورمان احساس خطر می کند بنابراین قطعا پیروزی از آن ماست چون ظرفیت، توان و قدرت ایران بالاست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۷    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست اصولی ایران مخالفت با جنگ است، گفت: همکاری کشورهای مستقل، قاطعانه ترین پاسخ به سیاست تحریم و بی ثبات سازی آمریکا و متحدینش است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۷:۵۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با وزیر دفاع قرقیزستان گفت: نیروهای مسلح ایران آمادگی خود را برای توسعه همکاری های دفاعی در ابعاد مختلف آموزشی، عملیاتی و اطلاعاتی اعلام می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۱    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: تابلوی امروز معاملات اوراق سلف سکه بانک مرکزی در بورس کالا بیانگر روند منطقی بازارگردانی بانک مرکزی و اثرگذاری مطلوب این رویه در قیمت های بازار آزاد بود به گونه ای که ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۷:۳۳    
رئیس جمهوری فرانسه با تاکید بر اینکه طی پنج سال ما باید یک دفاع سایبری در سطح جهانی داشته باشیم، گفت: نیروهای هسته ای فرانسه به امنیت اروپا کمک می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۷:۰۳    
پژوهشگران پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و دانشگاه تربیت مدرس، با هدف انتقال هدفمند و مؤثر ژن به غضروف و یافتن راهی برای درمان استئوآرتریت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۹    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به نفوذ سامانه جدید بارشی به 29 استان و افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی 1 تا 1.5 متر در فراساحل و تا 2 متر در جنوب کشور هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۹    
بر اساس آخرین اعلام، منعی برای پخش دیدار دوستانه فوتبال بین تیم های ایران و نیکاراگوئه وجود ندارد و این رقابت فردا (19 آبان ماه) از شبکه سه سیما زنده پخش می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۶:۴۳    
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (چهارشنبه، 18 آبان ماه) با کاهش 150 هزار تومانی نسبت به روز گذشته 16 میلیون تومان معامله شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۰    
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری دو سودامرگ و کشف 38 کیلوگرم روانگردان شیشه از آنان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۰    
وزیر نفت گفت: سواپ فرآورده ها را آغاز کرده ایم و بحث سواپ گازی را هم دنبال می کنیم و امیدواریم در زمستان امسال عملیاتی شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۲    
صالح نیک بخت و علی رضایی وکلای خانواده مهسا (ژینا) امینی در مورد آخرین وضعیت پی گیری پرونده فوت مهسا بیانیه ای صادر کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۴    
در حالی که اواسط اردیبهشت سال جاری قاضی دادگاه سوئد رای داد تا حمید نوری از انفرادی خارج شده و محدودیت های تماس با وی برداشته شود، اما مسولان زندان خلاف رای قاضی عمل می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی وزارت صمت، پیشنهاد واریز 1.5 درصد قیمت خودروهای تولیدی به صندوق ملی محیط زیست داده شد تا منبعی برای اختصاص تسهیلات به دارندگان خودروهای فرسوده ایجاد شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن برای مقابله با ایران قوی و مستقل جنگ ترکیبی را به کار گرفته است، تلاش مضاعف مسئولان اجرایی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۰    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پروژه نهضت ملی مسکن در شش شهر استان تهران به متوسط پیشرفت فیزیکی 45 درصد رسیده و برخی در مرحله نازک کاری قرار دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۲    
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه رتبه ایران در شاخص جهانی نوآوری هفت پله ارتقاء یافت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۰    
ارتش رژیم صهیونیستی به سقوط یک فروند پهپاد خود در نزدیکی مقبره حضرت یوسف (ع) در شرق نابلس در کرانبه باختری رود اردن اذعان کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۵    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران این فرماندهی طی عملیاتی گسترده با اشرار مسلح درگیر، که پس از زمین گیر کردن آنان موفق شدند 2 نفر شرور را دستگیر و سه قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیری ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۲    
مقامات امنیتی لبنان اعلام کردند، طی چهار ماه اخیر هشت گروهک تروریستی وابسته به داعش منحل و 30 تن از عناصر آن بازداشت شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۲    
دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین روز چهارشنبه ضمن رد اتهامات وارده به روسیه مبنی بر دخالت در انتخابات ایالات متحده اعلام کرد که انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا روابط بد بین مسکو و واشنگتن را بهبود نمی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۲    
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: در برخی از رشته ها مانند رشته های علوم پایه و مهندسی، مهاجرت به بیش از 70 درصد می رسد و مهاجرت در رشته های هنر و علوم انسانی کمتر است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۹    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 20 میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شمال تهران خبرداد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۰    
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از مصدومیت شش تن در پی تصادف زنجیره ای هفت وسیله نقلیه سبک و سنگین در محدوده سد منجیل خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۲    
شتاب ماشین ها در شهر زاهدان بیشتر از حد مجاز است. انگار کن یک سوخت کش در جاده ای دور در حال فرار باشد. شیشه ی ماشین ها هم دودی اند. انگار آدم ها همواره در حال پنهان کاری باشند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۸    
نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه که به تهران سفر کرده است، صبح امروز با علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۳    
متصدیان داروخانه ها: هفته ای یک بسته آنتی بیوتیک به ما داده می شود! مردم از شهرهای مختلف برای تهیه یک داروی ساده به ما مراجعه می کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۲    
از سال 2015، حداقل 71 کشور در سراسر جهان دسترسی به شبکه های اجتماعی را مسدود یا محدود کرده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۳    
کافی است سری به داروخانه های شهر سطح شهر بزنید تا بتوانید فهرست بلندبالایی از کمبودهای دارویی را شناسایی کنید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۹    
وزیر بهداشت دستور پرداخت حقوق و مزایای متخصصان ضریب کا در ایام مرخصی زایمان را به دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۴۲    
وزیر اقتصاد در واکنش به سخنان روز گذشته رییس مجلس گفت: آن اظهار نظر خیلی تعجب انگیز بود اما امیدوارم دوستان برای جلوبردن کارهای عقب مانده کمک کنند تا بر زبان آوردن عباراتی که تفرقه و دوگانگی بین قوا ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۶    
شهردار تهران گفت: توجه به شوراهای شهر بسیاری از گره های موجود کشور را باز می کند و در قانون و دین این نگاه وجود دارد و توقع مردم دریافت خدمات است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۲    
جزئیاتی از نحوه شهادت آرمان علی وردی به روایت تعدادی از اغتشاشگرانی که اخیرا توسط اطلاعات سپاه تهران دستگیر شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۲    
حجت الاسلام حاج سید جعفر طباطبایی شیرازی، از خطبای حوزه علمیه مشهد، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۰    
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اتحاد شیعه و سنی دشمنان را عصبانی کرده گفت: مردم سیستان و بلوچستان در برهه های مختلف تاریخ علاقه خود را به کشور و نظام نشان داده اند و این غیرت آفرینی ها در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۶    
رئیس جمهور طی تماس تلفنی با خانواده شهید سید روح الله عجمیان شهادت مظلومانه وی را تبریک و تسلیت گفت و از آنها دلجویی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۱    
کی روش در مورد بازی با نیکاراگوئه، اظهار داشت: بازی با تونس جزئی از برنامه تمرینی ما خواهد بود. همانطور که می دانید چند بازیکن در اردوی تهران بیشتر نداریم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۱    
وزیر ورزش در واکنش به رفتارهای اخیر برخی ورزشکاران کشور گفت: ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک هم این را می گوید. ما اصلا آن رفتارها را نمی پسندیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۲    
رئیس بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی دنبال ایجاد آرامش و ثبات در بازار ارز است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره افرادی که با رسانه های معاند فارسی زبان همکاری می کنند، گفت: همکاری با رسانه های تروریستی حتماً با مجازات و محرومیت روبه روست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۸    
سخنگوی دولت از تصویب صدور مجوز واردات و تامین فوری برخی تجهیزات مورد نیاز فرودگاه های کیش و قشم در جلسه هیات دولت خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۸    
میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: براساس بودجه ای که در حال تدوین آن هستیم هیچ افزایش قیمتی در حامل های انرژی در بودجه 1402 نخواهیم داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۸    
امروزه موتورسواری برای زنان نه یک سرگرمی بلکه یک ابزار مناسب حمل و نقل است که با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، شهروندان ناگزیر به استفاده از آن هستند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۴    
یک دانشمند برجسته چینی اخیرا اعلام کرده از آنجایی که ایستگاه فضایی تیانگونگ چین اخیرا مونتاژ درون مداری خود را تکمیل کرده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۶    
گراهام آرنولد تصمیم گرفت مدافع باتجربه این تیم را برای جام جهانی دعوت نکند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۶    
بهادری جهرمی پس از جلسه هیات دولت: دولت در ازای بدهی ها خود به بخش های مختلف، طرح های نیمه کاره و متوقف مانده را به طلبکاران واگذار می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۶    
سامانه نقشه برداری هدهد پنج بر اساس اصول مهندسی و با بالاترین سطح بهینه سازی در یک شرکت دانش بنیان طراحی و تولید شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۲:۴۶    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به بیان توضیحاتی درباره کمبود دارو و آنتی بیوتیک اشاره کرد و احتکار شرکت های دارویی را در کنار قیمت خرید از تولیدکنندگان یکی از دلایل حاد شدن بحران دارویی کشور دانست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۲    
رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که در حال تدوین نهایی بودجه سال1402 هستیم و پیش نویس آن هفته آینده برای بررسی و تصویب به دولت ارسال می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز سه شنبه 17 آبان ماه در دیدار با جمعی از فرزندان شهدای عملیات والفجر 4 در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۹    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به محدودیت اعلام شده از سوی قطری ها برای جابجایی تماشاگران ایرانی به جام جهانی گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۹    
رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت 8 تا 16:30 می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۵    
مهدی چمران در شصت و چهارمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان ها به عنوان ریاست این مجمع انتخاب شد.
  • ۱