چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۰:۳۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 9 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۱:۱۸    
سخنگوی شورای شهر تهران خطاب به عباس عبدی در خصوص شایعه تغییر نام شهرک اکباتان گفت که اگر منبع خبر شما رسانه روباه پیر است درست می فرمایید اما دوباره تاکید می کنم تغییر نام شهرک ها در اختیار شورا نیست ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۸:۳۱    
سومین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه اجرایی کشور در دولت سیزدهم، به ریاست معاون حقوقی رئیس جمهور و با حضور معاونین حقوقی دستگاه های اجرایی و معاون رئیس جمهور و سازمان امور اداری و استخدامی کشور ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۳:۴۸    
نخستین خودروی اقتصادی داخلی مقرر است با همکاری گروه خودروسازی سایپا و انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان با نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1402 راهی خیابان ها و جاده های کشور شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۰۹:۱۲    
یکی از شکارچیانی که در کوه های پوشیده از برف به حیات خود ادامه می دهد، گوش سیاه است. این گربه سان از جانداران و جوندگان کوچک تغذیه می کند. شکار این حیوان را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۴    
تصاویری از توقیف یک نفتکش خارجی توسط نیروی دریایی سپاه منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۸    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: لغو ویزای 14 روزه تجار، گردشگران و رانندگان ایرانی به قزاقستان اجرایی شده است و از 20 آبان 1401 لغو ویزای ایران هم برای قزاقستان عملیاتی خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۳    
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه ما به دانشجویان اعتماد کامل داریم، گفت: برای صرف غذا توسط دانشجویان دختر و پسر فضایی مشترک اختصاص یافته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۰    
در اغتشاشات اخیر برخی افراد با تخریب و آتش زدن اموال عمومی موجب ایجاد آشوب در خیابان ها شدند که این اقدامات از دید دوربین های نظارتی دور نمانده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۵    
رکود همچنان در بازار خودرو جولان می دهد. اما بعد از افزایش قیمت برخی از خودروهای داخلی، سطح معاملات مقداری افزایش پیدا کرده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۵    
نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران: نامگذاری یا تغییر نام شهرک ها در تهران با مدیریت شهری نیست. 6 هزار تماس مردمی برای تغییر نام شهرک اکباتان داشتیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۹    
مصوبه مهم هیأت منتخب شورای دانشگاه تهران درباره فرصت برگزاری کلاس های جبرانی در نیمسال اول سال تحصیلی 1402 – 1401، به دانشکدگان، دانشکده ، مرکز، مؤسسه و پردیس های دانشگاه تهران ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۱    
فرمانده پدافند غیرعامل گفت :شورایعالی امنیت ملی دستور به فیلتر اینستاگرام و واتساپ داد و تا زمانی که این شرکت ها تعهد ندهند که قوانین کشور ما را رعایت کنند این مصوبه ادامه دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۷    
مراسم یادبود شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی شامگاه دوشنبه ( 9 آبان 1401) با حضور جمعی از مردم در شهرک اکباتان تهران برگزار شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۷:۳۳    
عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه آرمان انقلاب اسلامی رویش جوانانی چون شهید علی وردی است، گفت: شهادت آرمان علی وردی نماد سربلندی انقلاب اسلامی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۳:۴۸    
وزیر نفت گفت: تاکنون سرمایه گذاران و شرکت های روس قرارداد هفت میدان نفتی و گازی را با ایران به ارزش 4.5 میلیارد دلار نهایی کرده اند که بعضی از پروژه ها تاکنون هفت تا 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۳:۰۳    
اگر شخصیت رضاخان اجرایی نبود و واقعا بر تخت سلطنت می نشست، مصدق مخالف نبود چون مشروطه خواه بود و بعدها نشان داد حتی به محمدرضاشاه هم وفادار است و قرآن مُهر کرد که در پی برانداختن سلطنت نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۱:۳۰    
وزارت خارجه کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی نسبت به ادامه برگزاری رزمایش در منطقه هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۱:۱۰    
احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به معاون اول رئیس جمهور نسبت به کمبود حدود 200 قلم دارو در آینده ای نزدیک هشدار داد و نوشت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۱:۰۵    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۰۰:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمانه با جمعی از دانش آموزان نخبه مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، به مدت سه ساعت مشکلات، دغدغه ها، پیشنهادها و راهکارهای آنها درباره مسائل نوجوانان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۹    
معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر از ریزش معدن پابدانا در کرمان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۳:۲۳    
وزیر حمل و نقل لبنان خبر داد که روسیه ده ها هزار تن سوخت و گندم رایگان به لبنان اهدا می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۹    
صدر اعظم آلمان با حمایت از اغتشاشگران از بررسی تحریم های بیشتر علیه ایران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۲:۵۲    
آیت الله عباسعلی اختری نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۲:۳۹    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی جزئیات اجرای اولین ریال های دیجیتال بانک مرکزی جمهموری اسلامی ایران و همچنین پیش نویس سند رسمی این طرح مهم را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۲:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور سرزده در منزل شهید سیدفرید معصومی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۵    
پرفسور فرهود از سالم بودن وضعیت جسمانی خود خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۱:۵۷    
وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه کمبود واکسن آنفلوآنزا در کشور نداریم، گفت: با توجه به اینکه پیش بینی آنفلوآنزا را می کردیم، بنابراین به مقدار کافی واکسن وارداتی و تولیدی تأمین کردیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۸    
سفیر جدید روسیه در تهران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبداللهیان کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۳    
نامه های خصوصی به نیت انعکاس عمومی نوشته نمی شوند، اما اغلب پس از انتشار به عنوان جذاب ترین بخش آثار برجای مانده از یک هنرمند یا نویسنده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۰    
وزارت امور خارجه ایران تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی از جمله مایکل کوریلا فرمانده سنتکام و معاونش، سازمان سیا، بنیاد اتحاد علیه ایران هسته ای و گارد ملی آمریکا را تحریم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۳    
فرمانده پدافند غیرعامل گفت :شورایعالی امنیت ملی دستور به فیلتر اینستاگرام و واتساپ داد و تا زمانی که این شرکت ها تعهد ندهند که قوانین کشور ما را رعایت کنند این مصوبه ادامه دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۹    
وزارت خارجه کانادا از اعمال تحریم های جدید علیه ایران به دلایل حقوق بشری خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۶    
رئیس مجلس گفت: ما همیشه به دنبال این بوده ایم که کشورهای اسلامی با یکدیگر یکپارچه و متحد باشند، اما برخی دولت های منطقه با دخالت های خارجی، به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه و بین کشورهای اسلامی هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۴    
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما جزئیات پروازهای این شرکت در ایام جام جهانی و قیمت بلیت های این پروازها را اعلام کرد. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۱    
از آغاز جنگ روسیه علیه اوکراین، گفتگوهای تلفنی جو بایدن و همتای اوکراینی اش به یک امر عادی تبدیل شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۲    
رئیس جمهور روسیه در آستانه دیدار با همتایان ارمنستانی و جمهوری آذربایجانی گفت، تضمین صلح و ثبات در منطقه جنوب قفقاز امری حیاتی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۹    
رییس فدراسیون فوتبال در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرکز همه روی موفقیت تیم ملی است و جام جهانی برای همه اهمیت دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۹    
مجله نیویورکر امروز در گزارشی مفصل با تیتر آیا اصغر فرهادی، کارگردان برنده اسکار ایده ها را دزدیده است؟ وارد ماجرای ادعایی سرقت سوژه فیلم قهرمان شده که شاگرد او آزاده مسیح زاده آن را طی شکایتی مطرح ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۹    
نماینده آمریکا در امور ایران ابراز امیدواری کرد که واشنگتن ممکن است روزی به توافق هسته ای با ایران دست پیدا کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۹    
آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر با صدور بیانیه ای کشته شدن یک دانش آموز در مدرسه پروین اعتصامی این شهرستان را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۸    
152 کشور جهان خواهان پیوستن رژیم صهیونیستی به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای ان پی تی شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۴    
انگلیس و ولز اعلام کردند هیچ برنامه ای برای اقدام حمایتی از اتفاقات ایران در جام جهانی نخواهند داشت. فدراسیون فوتبال آمریکا نیز در پاسخ به این درخواست سکوت کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیروزی ایگناسیو لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل را به وی و مردم این کشور تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۸    
مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین از اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که نژادپرستانه تلقی شده بود، انتقاد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
سفیر ایران در دانمارک گفت: هنوز پلیس گزارش نهایی حمله و جزییات مربوط به فرد حمله کننده اخیر به سفارت را به ما نداده است اما او فارسی صحبت می کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۷    
رئیس جمهور قانون مدیریت داده ها و اطلاعات ملی را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای عالی فضای مجازی ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۳    
اسحاق جهانگیری در مطلبی با عنوان قدرت مردم، صدای مردم بیان کرد: کشور امروز در شرایط دشواری است. مردم مهمترین سرمایه ایران هستند و انسجام و وحدت ملی اصلی ترین مولفه قدرت و بازدارندگی ملی ایران بوده و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۸    
وزیر خارجه پیشین کشورمان در توییتی نوشت که گفت وگو تنها راه خروج از "مخمصه ملی کنونی" است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست کمیسیون صنایع و معان مجلس گفت: قیمت کارخانه ای خودرو داخلی افزایش نمی یابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در مورد پدیده موسوم به آعوش رایگان گفت: البته که این آغوش ها ارزشمند است اما به راحتی آن را دارند از زنان و دختران ما می گیرند و حراج می کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۳    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سخنرانی معاون اول رئیس جمهور در بیست و یکمین نشست نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۴    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نامه ای، رسما از وزیر گردشگری دعوت کرد تا نقدهای خود را در نشستی صریحا مطرح کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۱    
رئیس حزب لیکود و نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی یک روز مانده به انتخابات پارلمانی این رژیم در اقدامی تبلیغاتی با تکرار مواضع قبلی خود گفت که در صورت پیروزی در این انتخابات ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۱    
آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر با صدور بیانیه ای کشته شدن یک دانش آموز در این شهرستان را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۱    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که جنگ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان چندین دهه در جریان بوده و اکنون باید آن را متوقف کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از گزارش کمیته تحقیق مجلس در مورد حادثه زاهدان را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۹    
فرمانده سپاه بابلسر گفت: در روزهای گذشته جریان معاند، با سوء استفاده از تعدادی از دانشجویان فریب خورده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۵    
رئیس اتاق اصناف ایران دستورالعمل های ساماندهی سطح عرضه محصولات دخانی و بررسی راهکارهای مبارزه با قاچاق و تقلب را توضیح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۰    
تجمع برخی از جانبازان و خانواده های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر 10 صبح فردا (سه شنبه 10 آبانماه) مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۰    
به گفته وزیر امور خارجه تایلند، شی جینپینگ قرار است در نشست همکاری اقتصادی آسیا-پاسیفیک (اپک) که ماه آتی میلادی در بانکوک برگزار می شود، شرکت کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۶    
رییس اتاق اصناف ایران نوشت: مجلس با رای اعتماد مجدد به کارنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، گام های بزرگی در رشد و پیشرفت اقتصاد کشور بردارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۷    
دبیر فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: هیچ مشکلی برای خروج مرتضی مهرزاد عضو تیم ملی والیبال نشسته از کشور وجود ندارد و وی فردا 10 آبان همراه تیم عازم بوسنی می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۹    
پس آنکه روز گذشته خبری از مفقود شدن پروفسور فرهود منتشر شد یک منبع آگاه در گفت وگو با ایسنا دستگیری داریوش فرهود توسط نهادهای امنیتی را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۴    
انتشار تصاویر برگزاری مراسم هالووین در پایتخت عربستان سعودی با حمایت هیأت سرگرمی این کشور، طی ساعات گذشته در شبکه های اجتماعی موجی از خشم و تمسخر بسیاری از شهروندان سعودی و مسلمانان را به همراه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۶    
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی در آلودگی هوای شهر تهران نقش قابل توجه ای دارند که برابر آمارهای ارائه شده 38 درصد از آلودگی هوای پایتخت سهم حمل و نقل است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۷    
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی تجارت مشترک ایران، ترکیه و عربستان سعودی با اتحادیه اروپا پرداخته که نشان از فاصله قابل توجه در آمار این همکاری های مشترک دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۰    
سازمان اروپایی حقوق بشر عربستان فاش کرد، مقامات سعودی حکم اعدام 15 زندانی سیاسی از جمله چند کودک را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۱    
"فراس ابیاد"، وزیر بهداشت موقت لبنان روز گذشته (یکشنبه) هشدار داد که اگر این کشور نتواند شیوع وبا را مهار کند، ممکن است این بیماری در لبنان بومی شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۳    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن پنج نفر در پی تصادف یک کامیون و پژو خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۴    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط اعلام کرد: از تاریخ 16 شهریور 1401 ( 7 سپتامبر 2022 )، مهر اقامت عمان در گذرنامه اتباع خارجی درج نمی شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۰    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش سوزی گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۰    
شهردار منطقه 9 آلودگی های صوتی و محیطی و مشکلاتی که مجموعه فرودگاه مهرآباد به خصوص برای ساکنین غربی تهران ایجاد کرده را معضلی دانست که می بایست هر چه سریعتر حل و فصل شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه کمیسیون صنایع و معادن به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۲    
جمعی از نظامیان اوکراینی قطعات داخلی شاهد136 را بررسی کردند و مشاهده شد که همۀ قطعات آن ساخت کشورهای مختلف جهان آمریکا، لهستان، چین و غیره هستند و اساساً ارتباطی با ایران ندارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۸    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: پس از بررسی کامل فیلمی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و اینگونه القاء می کند که پلیس در حال تخریب و شکستن موتورسیکلت های مردم است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۸    
ابوالفضل ظهره وند سفیر سابق ایران در ایتالیا گفت: ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای همواره مورد نظر مردم جهان و سایر قدرت ها قرار دارد بنابراین باید رسانه ای حقیقت گرا در خط مقدم فعال باشد تا از تحریف ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۰    
تصویبنامه اصلاح مصوبه قبلی هیات وزیران با موضوع ضوابط واردات خودرو ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۷    
رئیس سازمان خصوصی سازی از به نتیجه رسیدن رقابت بر سر بلوک 587 میلیارد و 400 میلیون سهمی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که 12 درصد سهام این شرکت را شامل می شود، خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: فیلم تخریب موتور سیکلت های مردم توسط پلیس "صحنه سازی" است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: انتظار و توقع مردم آن است که عوامل و مسببین قضایای اخیر شناسایی، دستگیر و مجازات شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۲    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از دستگیری عنصر دوم عملیاتی و عوامل پشتیبانی حمله ی تروریستی حرم شاه چراغ خبر داد .
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۴    
باشگاه الاهلی قطر 2 مدافع ملی پوش ایران را در اختیار تیم ملی قرار نداد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۱    
در حادثه تیراندازی در شهر "تالاهاسی" واقع در ایالت فلوریدای آمریکا، یک نفر کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۳    
مقامات هند از افزایش شمار قربانیان حادثه فروریختن پل در این کشور خبر دادند و اعلام کردند که تاکنون 141 نفر در این حادثه جان باخته اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۹    
طی حکمی از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر بهرام دارائی به عنوان دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی این معاونت منصوب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۵    
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات اعطای وام های 150 میلیونی و چهار میلیارد تومانی به سربازان ماهر را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۷    
ایلان ماسک در یکی از نخستین اقدامات خود پس از خریداری توئیتر، قصد دارد تا از کاربران توئیتر در ازای دریافت تیک آبی، ماهانه 20 دلار دریافت کند!
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۲    
بیمار مبتلا به آنفلوآنزا آنقدر بدحال می شود که نمی تواند بدون کمک دیگران از جایش بلند شود و در موارد شدید ممکن است در بیمارستان بستری شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۸    
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کره جنوبی نمی تواند در خصوص اغتشاشات به ایران درس مدیریت بدهد؛ اگر مدیریت بلد بودند یک جشن در سئول این همه کشته نمی داد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۴    
درحالی که حدود یک ماه از ورود آیفون 14 به کشور می گذرد، همچنان امکان رجیستری این تلفن همراه وجود ندارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل موسسه تصویر شهر خبر داد: از نیمه آبان ماه سینماهای راگا و تماشا، علاوه بر سه شنبه ها در روزهای یکشنبه نیز بلیت خود را به صورت نیم بها ارائه می دهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۰    
دادستان تهران از تخریب 27 سازه غیر مجاز در حریم شهرداری منطقه 5 واقع در مرادآباد خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۲    
یک کارشناس اقتصادی اصل متناسب سازی را به منزله واقعی کردن دستمزدها و مستمری ها دانست و با اشاره به زمان اجرای متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشگری ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۴    
نشریه معتبر اتلتیک گزارشی در خصوص آینده لیونل مسی پس از جام جهانی 2022 قطر منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۹    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه باید رفتارهای نیروی انتظامی در بحرانی ترین شرایط کشور مورد توجه قرار گیرد گفت که تغییر ساختار نیروی انتظامی می تواند جلوی برخی هزینه های بی مورد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۸    
نخستین گروه از زائران حرم های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) از مبدا مشهد مقدس وارد سوریه شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۴    
رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله 13 آبان گفت: مراسم گرامیداشت 13 آبان با عنوان 13 آبان، حماسه ایستادگی مقاومت و استکبارستیزی در بیش از 900 شهر و استان از ساعت 9 ...
  • ۱