یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۵۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 26 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۸    
حجت الاسلام شفیعی دبیر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه از آغاز رقابت های این جشنواره با سطح سنجی افراد شرکت کننده در رشته های شفاهی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۱    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی راهکارهای کم هزینه و زودبازده برای کاهش آلودگی هوا را بررسی کرد تا خسارت حدود 2/3 میلیارد دلاری آن بر سلامتی مردم تهران کم شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۴    
مردم مشهد با حضور در محل شهادت 2 شهید بسیجی و مدافع امنیت ضمن روشن کردن شمع، یاد این شهدا را گرامی داشته و بر برخورد با عوامل ناامنی تاکید کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۰    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه، بر توسعه همکاری بین نهادهای قضایی و ناظران حسن اجرای امور دو کشور تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۹    
دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهوری گفت: نهادهای ذی ربط اقدامات خوبی در زمینه پیگیری عملیات تروریستی ایذه انجام داده اند و معاون اول رئیس جمهوری هم بر شناسایی و مجازات عوامل این حادثه تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۰    
مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد محور هشتگرد به طالقان به علت بارش برف خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۱    
سرمربی تیم ملی می گوید نمی خواهند رقبا را بزرگتر از چیزی که هستند تصور کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۲    
معاون اول رییس جمهور در جلسه ای برای بررسی حادثه تروریستی ایذه به خوزستان سفر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۴    
نماینده ولی فقیه خوزستان از مصدومان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان گلستان اهواز عیادت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۱    
سفیر و نماینده دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین، در خصوص تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام اظهار کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۲    
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است که نه تنها جمهوری اسلامی بلکه ایران اسلامی هم نباشد بنابراین در این جنگ اختلافات قومی مورد تاکید قرار دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۸    
پس از آنکه حزب دموکرات در انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا اکثریت مجلس نمایندگان را به حزب جمهوری خواه واگذار کرد، نانسی پلوسی اعلام کرد که در کنگره جدید به دنبال ریاست مجلس نخواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی شهرداری تهران، جزئیات مضروب شدن دو مامور مترو در پی حوادث شب چهارشنبه مترو را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۵    
وزیر ورزش و جوانان از سرمربی تیم ملی فوتبال بابت پاسخی که به یکی از رسانه های خارجی در نشست خبری سه شنبه شب داد، تشکر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اجرای عدالت فرهنگی مهمترین هدف دولت سیزدهم است، افزود: هر نقطه از کشور پیشینه گران بها در حوزه فرهنگ دارد که با چنین جشنواره هایی شناسایی و پرورش می یابند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۹    
وزیر ارتباطات ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این وزارت خانه با همکاری سایر دستگاه های مسئول، پیگیری های لازم را در مراجع بین المللی به منظور احقاق حق نخبگان کشور و مردم ایران انجام خواهد داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۲    
دایی کیان پیرفلک کودک شهید در حادثه تروریستی ایذه، این حادثه خونین را شبیه حادثه شاهچراغ دانست و از نیروهای امنیتی خواست تا هر چه سریع تر قاتلین را پیدا کرده و آن ها را به اشد مجازات برسانند تا مادر ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با دستیار رئیس جمهور آذربایجان در امور سیاست خارجی دیدار و گفت و گو کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۸    
سخنگوی قوه قضاییه در پی حوادث استان های خوزستان و اصفهان که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان شد، پیامی صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۹:۰۶    
فرماندار مشهد از شهادت 2 نیروی بسیج و مجروح شدن سه نفر طی ناآرامی های امروز در مشهد خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۲    
ایلان ماسک اعلام کرد انتظار دارد مدت زمانی که برای توییتر می گذارد را کاهش داده و مدیر جدیدی برای اداره این شرکت شبکه اجتماعی پیدا کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۷:۳۳    
ایران به عنوان یکی از کشورهای متاثر از تغییر اقلیم درسال های اخیر با سیلاب های ویرانگری مواجه بوده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۷:۰۱    
یک استاد ژئوپلیتیک دانشگاه با تشریح سیاست خارجی بایدن در قبال ایران بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات میان دوره ای آمریکا گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۴:۳۱    
بررسی قیمت برق و گاز نشان داد که مردم انگلیس، بالاترین قبض انرژی در دنیا را پرداخت می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۳:۳۶    
یک روانشناس خانواده در چهارمحال و بختیاری گفت: والدین باید از ابتدای کودکی برای رای و نظر فرزندان خود احترام قائل باشند در این صورت در زمان نوجوانی نیز آن ها رای و نظر والدین خود را به آسانی می ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۲:۳۲    
"تلسکوپ فضایی جیمز وب" در جدیدترین عکس خود، یک ساعت شنی را در دل آسمان نشان می دهد که آغاز یک ستاره را به تصویر می کشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۲:۲۱    
تولید کارخانه های ایالات متحده در ماه اکتبر کمتر از حد انتظار بود که نشان می دهد با تعدیل تقاضای داخلی و جهانی، تولید قدرت را از دست می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - ۰۱:۰۱    
فقر باعث افزایش آسیب پذیری زنان در برابر خشونت می شود و فرصت های شغلی، مرخصی استحقاقی و دسترسی به مشاوره حقوقی می تواند به کنترل خشونت علیه زنان کمک کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۲۳:۳۱    
وقتی به هوش آمدم دیدم پای ام نیست. خیلی به من سخت می گذشت. در این یک سال و خورده ای 10 سال پیر شدم . وقتی به دکتر مراجعه کردم، گفت باید انگشتت را قطع کنیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۲۳:۰۱    
پایگاه تخصصی اویل پرایس نوشت، مشکل گازی اروپا شدت گرفته است و ایران با آگاهی از فرصت های متعدد برای بهره برداری از این وضعیت به نفع خود در حال افزایش تولید در میدان گازی پارس جنوبی است و روش هایی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۱    
قیمت موادغذایی در سال 2023 با نزدیک شدن به رکود کاهش می یابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۱    
در حالی که 23 درصد اشتغال در کشورهای دنیا را مشاغل خانگی به خود اختصاص داده، وزیر کار می گوید آمار اشتغال خانگی در کشور رضایت بخش نیست و حدود چهار درصد مشاغل کشور ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۱    
پدر فوتبال ایران کی بود؟ حسین صدقیانی بود که از پایه گذاران و از نخستین بازیکنان فوتبال در ایران بود و نخستین لژیونر فوتبال ایران بود و بنیان گذار تیم ملی و نخستین سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۲۱:۴۳    
پرتره ای که گفته می شود در دوران حیات ویلیام شکسپیر خلق شده است به قیمت قابل توجهی فروخته می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۲۱:۲۲    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا توصیه هایی را برای رانندگی ایمن و کاهش تصادفات در هنگام بارندگی ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۲۱:۰۱    
یک آلپاکای انگلیسی، تیم ملی ایران را برنده بازی مقابل انگلیس در جام جهانی قطر معرفی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۳    
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: سندروم پای بی قرار، یک اختلال عصبی است که معمولاً در شب ها و به هنگام استراحت خود را بروز می دهد و با علائمی چون گزگز پا، خارش و یا گرگرفتگی همراه است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۳    
در قطر، اتحادیه ها و نهادهای کارگری ممنوع است و شرایط کاری، آنقدر سخت است که در روند ساخت و سازهای مربوط به جام جهانی، بیش از 6 هزار و 500 کارگر مهاجر، جان خود را از دست دادند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۸    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تقویت زیرساخت های گردشگری است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۱    
وقتی جماعتی در اینستاگرام استوری اعتصاب می زنند اما در واقعیت خبری از اعتصاب نیست!استوری گذاشته به دلیل پیدا شدن تار مو در غذا تا سه روز آینده تعطیل آن یکی استوری زده به دلیل شیوع آنفلوآنزا سه روز ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۱    
زلزله ای با بزرگای 5 ریشتر و در عمق 16 کیلومتری زمین، بندرکنگ در غرب هرمزگان را لرزاند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ترخیص چهار نفر از مصدومان حادثه تروریستی ایذه خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۱    
رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر نقش انکار ناپذیر موتورسیکلت ها در توسعه انضباط ترافیکی و وقوع تصادفات گفت: 6.5 میلیون موتورسیکلت سوار فاقد گواهینامه رانندگی هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۱    
به دنبال فراخوانی که برای چهلم برخی کشته شدگان اغتشاشات در سنندج اعلام شده بود، برخی حاضرین و آشوبگران ضمن تحریک مردم با سردادن شعارهایی و واردآوردن خسارت به اموال عمومی و شخصی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۱    
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه قطعنامه ای را که خواستار همکاری ایران با نهاد دیده بان هسته ای سازمان ملل است به تصویب رساند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۱    
منابع محلی در استان ادلب سوریه از اعزام 800 تروریست از جمله تروریست های داعشی به اوکراین برای جنگ علیه ارتش روسیه خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۱    
مرزبانان سراوان حین پایش و کنترل نوار مرزی دچار سانحه شده و بر اثر شدت جراحات وارده دو سرباز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۱    
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از انجام مذاکرات مربوط به اکتشاف نفت و گاز با سه کشور خارجی خبر داد و گفت: این اقدام با هدف افزایش تعاملات بین المللی انجام گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۶    
بازیکن با سابقه تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از 3 روز تا آغاز جام جهانی 2022 قطر از آمادگی تیم ملی سخن گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۶    
سریال در چشم باد مسعود جعفری جوزانی از امروز ( 26 آبان ماه) از شبکه تماشا پخش می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۱    
شایعه مجدد استعفای رستم قاسمی و عدم حضور او در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، گمانه زنی ها برای خداحافظی قریب الوقوعش از وزارت راه و شهرسازی را تقویت کرده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۶:۵۸    
ششمین دوره جشنواره گل های داوودی در باغ گیاهشناسی ملی ایران در حال برگزاری است. در این جشنواره مجموعه 600 گونه از گل های داوودی در 100 رنگ مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۱    
محمد جواد اخوان مدیر مسئول روزنامه جوان، به نفع پدرام پاک آیین، نامزد نمایندگی مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات انصراف داد و از وی اعلام حمایت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی هیچگونه مدارا و مماشاتی با کسانی که امنیت مردم را مخدوش و در نظم جامعه اخلال به وجود می آورند، نخواهد داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۹    
رئیس کمیته امداد گفت: مستمری آبان ماه مددجویان همراه با افزایش 30 درصدی شنبه 28 آبان به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اقدام چهار کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در زمینه پیشنهاد قطعنامه ای علیه کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۶    
علی لاریجانی گفت: خیرخواهی و آینده نگری برای اصلاح امور کشور به آرامش و ثبات نیاز دارد که امید است به عنایت الهی به زودی در کشورمان محقق شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۶    
رئیس قوه قضاییه تاکید کرد که دستگاه های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با نهایت سرعت و دقت، تمامی دست اندرکاران جنایت ایذه و اصفهان را تعقیب کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۶    
رئیس پارلمان لبنان جلسه امروز (پنج شنبه) پارلمان برای انتخاب رئیس جمهور را باز هم به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان به پنج شنبه آتی موکول کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۷    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی اعلام کرد، بحث درباره موضوع برنامه هسته ای ایران در جلسه شورای حکام ادامه دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۷    
باشگاه پرسپولیس سرمربی تیمش را به کمیته انضباطی این باشگاه دعوت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۷    
فرماندهی انتظامی استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای از شهادت سرهنگ اسماعیل چراغی، یکی از مدافعان امنیت مردم در یگان ویژه پلیس، بر اثر جراحات حادثه تروریستی شب گذشته شهر اصفهان خبر داد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۲    
1- ورود به فاز تروریسم گرم، در واقع چیزی جز اعتراف به شکست پروژه 'اجتماعی سازی آشوب' نیست. از دید صهیونیست ها و سعودی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۵:۲۴    
به گزارش الف سیدمحمود رضوی، مشاور رئیس مجلس در فرهیختگان نوشت: از ابتدای شروع اعتراضات، جماعتی کار ویژه خود را فشار بر چهره ها برای اعلام موضع و همراهی و پشتیبانی از اعتراض ها گذاشته بودند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با روحیه جهادی و با اراده بالا می توان کارهای بزرگی در عرصه تولید و سازندگی انجام داد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۱    
وزیر امور خارجه ایران گفت: سرویس های امنیتی، رژیم جعلی اسراییل و برخی سیاسیون غربی که برای جنگ داخلی، ویرانی و تجزیه ایران نقشه ها کشیده اند، بدانند که ایران، لیبی و سودان نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۴    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که اجرای قانون افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان از مهرماه خواهد بود و به احتمال زیاد این قانون از اواخر آبان اجرایی شده و دولت معوقه مهر را نیز ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۴    
فرماندهی انتظامی استان خوزستان با صدور اطلاعیه ای حمله تروریستی در شهرستان ایذه را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۴    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت مرغ تازه کامل کاهشی شده و حتی در برخی مغازه ها کمتر از نرخ مصوب نیز عرضه می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۸    
تیم ملی فوتبال ایران طی روزهای گذشته در مراسم عکاسی فیفا حاضر شد و بازیکنان تصاویر جالبی را ثبت کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۳:۴۳    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از احیای سوآپ نفت پس از 12 سال خبر داد و گفت: به زودی پروژه انتقال برق به شبکه قزاقستان و ترکمنستان نیز اجرایی خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۱    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (پنجشنبه) نسبت به اظهارات همتای اوکراینی خود مبنی بر اینکه شلیک موشکی به لهستان ارتباطی به اوکراین ندارد، واکنش نشان داد و گفت، چنین اظهاراتی برای آمریکا مدرک نمی شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۶    
سخنگوی دولت گفت: شهدای این چند روز اخیر کشور را باید شهدا و قربانیان تروریسم رسانه ای نامید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۷    
مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت پیاز و رسیدن قیمت این کالای پرمصرف به بیش از 20هزارتومان است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۴    
معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد اتهامات کشورهای غربی مبنی بر به کار رفتن پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین، به نوعی پرده پوشی آن ها در شکست شان در اجرای توافق هسته ای است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۰    
فرمانده فراجا گفت: حافظان امنیت امروز با تکیه بر آیات الهی محکم ایستاده اند و از نظم و امنیت و جان مردم دفاع می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۳:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان کردستان از رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک فردی به نام فواد محمدی در این استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۶    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تأکید کرد: در جنگ شناختی که امروز در جریان است، دانشجویان و اساتید نیازمند اطلاع رسانی درست هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۹    
رئیس جمهور همه مدیران روابط عمومی ها را به بکارگیری نیروهای کارآمد، متعهد و هنرمند و همچنین پرهیز از جذب نیروهای ناکارآمد و بی انگیزه توصیه کرد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۹    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به تشریح آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه پرداخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید هوشیار باشند که این توطئه دشمنان ما است. آمریکا می خواهد که آرامش را از خیابان های ما بگیرد و سفینه هایمان را به آسمان نفرستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۷    
سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس، آمریکا را مسبب بی نتیجه ماندن مذاکرات رفع تحریم ها خواند و گفت: علیرغم مذاکرات طاقت فرسایی که بیش از 18 ماه به طول انجامید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۹    
جو بایدن رئیس جمهور دموکرات آمریکا با انتشار یک بیانیه به شکست این حزب در انتخابات مجلس نمایندگان این کشور اذعان کرد و به جمهوری خواهان تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۰    
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر تاکید کرد، جمهوری خواهان گزینه های بهتری نسبت به دونالد ترامپ برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۰    
حوادث چهارشنبه در تهران، ایذه و اصفهان نشان می دهد، تجزیه طلبان پس از ناکامی در اعتصاب و اغتشاشات وارد فاز اقدام مسلحانه شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۱    
به گزارش ایسنا نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: باید هوشیار بود و آب به آسیاب دشمن نریزیم پیگیر مطالبات بوده و از هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب می خواهیم فقط به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۱    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در 11 استان و بارش برف در 10 استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۱    
کره شمالی همزمان با اینکه نسبت به "پاسخ نظامی قاطعانه تر" به اقدامات آمریکا و متحدانش برای تقویت حضور امنیتی در منطقه هشدار داد، یک موشک بالستیکی را امروز (پنجشنبه) شلیک کرد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۳۴    
بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ 8 آبان 1401 برگزار شده بود، صبح امروز (پنج شنبه) در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه اش در جلسه آغازین شورای حکام مدعی شد که به دلیل اجرایی نشدن تعهدات هسته ای ایران از جمله تعهداتش در پروتکل الحاقی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۴    
در جلسه آتی هیات نظارت که هفته ی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار می گردد، درباره شکایت فراجا از چهار نماینده مجلس تصمیم گیری می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۸    
به گزارش الف؛ تهران 20 شب گذشته 25 آبان رنگ و بویی خودرویی داشت و مصطفی طاهری، رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در این برنامه پاسخگوی بخشی از اقدامات مجلس در خصوص مصوبه اخیر واردات ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی وزرات امورخارجه در واکنش به تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۱    
تعداد شهدای حادثه تروریستی ایذه افزایش پیدا کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۷    
وزیر ارتباطات در صحن علنی مجلس گفته است: مردم به پیام رسان های داخلی اعتماد کردند، 17 میلیون ایرانی در یک روز به یک پلتفرم داخلی پیوستند و60 درصد از ترافیک داخلی مردم ترافیکی است که از پلتفرم های ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۹    
ایلان ماسک با ارسال ایمیلی به کارمندان این شرکت از آنها خواست تا بین ماندن با ساعات کاری بالا یا رفتن از این شرکت تصمیم گیری کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۰۷:۳۳    
فیفا سرویس محفاظتی جدید در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده که هدف آن جلوگیری ازحملات نفرت انگیز به بازیکنان حاضر در جام جهانی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۰۶:۴۷    
در هفته اخیر صرافی ها از اعطای ارز متشکل به کاروان های عتبات خودداری کردند و به این ترتیب مدیران کاروان ها مجبور به خرید ارز با قیمت توافقی و آزاد شدند که موجب بالارفتن هزینه سفر و حتی لغو برخی اعزام ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۰۳:۴۷    
مقام های ارشد ارتش آمریکا از کار دشوار اوکراین در تقابل با روسیه و شکست دادن ارتش این کشور خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - ۰۳:۰۰    
مسئول بانک خون بند ناف جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: نوع زایمان تاثیری در ذخیره سازی خون بندناف نوزاد ندارد ...
  • ۱