دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۳۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 21 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۸    
تهدید به تصویب قطعنامه علیه ایران رویه ای است که سه کشور اروپایی به همراه آمریکا در ماه های اخیر و پیش از شروع به کار هر نشست فصلی در پیش می گیرند با این هدف که ایران را به انجام همکاری های بیشتر در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۸    
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون سراسری سال 1402 (نوبت اول) از ساعت 8 صبح تا 17 امروز یکشنبه 22 آبان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس چارچوب های تعیین شده برای واردات خودرو را کنترل می کند و با اسامی شرکت های وارد کننده خودرو خیلی کاری ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد آلودگی هوا خبر داد و گفت: از امروز شنبه 21 آبان تا دوشنبه 23 آبان، شاهد کاهش کیفیت هوا در بخش های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان تهران هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
در نشست عصر امروز سران سه قوه که به میزبانی آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در دفتر رئیس جمهور برگزار شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تدوین طرحی جامع برای واگذاری زمین به مردم، اساتید دانشگاه ها و کارکنان دستگاه های اجرایی جهت ساخت مسکن تأکید و برنامه ریزی لازم برای آغاز عملیات ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
رأی گیری انتخابات پارلمانی و شوراهای شهر بحرین که در سایه تحریم مردم و احزاب و گروه های مختلف برگزار شده است، شامگاه شنبه به پایان رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
رئیس اتاق بازرگانی کشور اندونزی از سخنرانی ایلان ماسک مالک جدید توئیتر در نشست کشورهای گروه 20 در بالی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد: پاسدار مدافع حریم ولایت وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشگر ویژه عملیاتی 25 کربلا بعد از ظهر شنبه در حین پاسداری از مرزها و نیز ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله سید علی اصغر حسینی، امام جمعه سابق یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
رئیس جمهور با استقبال از تمایل روسیه برای تقویت همکاری های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران، گسترش پیوندهای زیرساختی از جمله تقویت و توسعه خطوط مواصلاتی در حوزه اوراسیا را موجب رونق روابط تجاری و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
عباس رافعی معتقد است: در شرایط فعلی که سینما دچار رکود شده، اگر فیلم هایی همسو با مطالبه جامعه به نمایش درآید مردم حتما از سینما استقبال می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه هنوز وضعیت رجیستری آیفون 14 تعیین تکلیف نشده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
آیا واقعا در محصولات بدون شکر از هیچ نوع شیرین کننده کالری زا یا مضر برای دیابتی ها استفاده نمی شود؟
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
ویدئویی از برخورد با عاملان هتک حرمت به لباس یک روحانی در میدان انقلاب تهران را مشاهده می کنید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۲    
اگر شما هم به معنای واقعی طرفدار و پیرو شرکت خوش نام ال جی هستید ، حتما همیشه سعی می کنید بروز ترین محصولات این کمپانی را در لیست لوازم خانگی هوشمند خود قرار دهید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۲    
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۹    
رسانه سعودی ایران اینترنشنال می گوید بی بی سی رسانه نظام است، رعنا رحیم پور وابسته است؛ ولی با مالیات انگلیسی ها علیه ایران فعالیت می کنند!
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۴    
دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: رسیدگی قضایی به پرونده های اغتشاشات اخیر در مشهد و استان آغاز و وارد مرحله رسیدگی در دادگاه شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۴:۳۰    
شهردار تهران در واکنش به فاسد شدن مواد غذایی در سوله های مدیریت بحران که توسط یکی از اعضای شورای شهر تهران مطرح شده بود، گفت: در سوله های مدیریت بحران مواد غذایی نگهداری نمی شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۲    
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرهیز از مصرف آنتی بیوتیک در شروع بیماری های ویروسی یک اصل است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۳    
عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی لایحه بودجه در مجلس نباید به گونه ای عمل کنیم که سقف بودجه با در نظر گرفتن درآمدهای غیر واقعی و غیر قابل تحقق افزایش یابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۱    
معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی از اجرایی شدن مصوبه کمیسیون موضوع اصل 138 قانون اساسی مبنی بر تعیین کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار از ابتدای فروردین 1401 خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۲    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد پیامدهای ابتلای مجدد به بیماری کووید-19 از اولین باری که بیمار به کروناویروس آلوده می شود، خطرناکتر است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۴    
سریال طنز جزر و مد که از سال گذشته انتظار آنتن را می کشید، از امشب از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۱    
قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 156 نفر در جریان وقوع سیل و آبگرفتگی در پنج استان کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۱    
تایلر هانسن خبرنگار آمریکایی که در جریان یک کنفرانس از مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید درباره جنایات آمریکا در عراق و افغانستان سوال کرد، بازداشت و از جلسه اخراج شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق املاک و مستغلات می تواند نقدینگی سرگردان خرد که در کشور وجود دارد را به خود جذب و به سایر بازارها مانند ارز و سکه هم کمک کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۴    
آلمان و ایسلند در اقدامی ضد ایرانی از شورای حقوق بشر سازمان ملل خواستند تا برای بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران یک نشست برگزار کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷    
روایت دوست و همراه شهید آرمان علی وردی از نحوه شهادت آرمان در شهرک اکباتان را در این ویدئو می شنوید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷    
بر اساس اعلام اداره کل هوانشاسی استن تهران، وضعیت جوی این استان، آسمانی ابری ودر شهرهای پرجمعیت استان، افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۵    
فدراسیون فوتبال با انتشار این ویدئو نوشت: گل به خودی بازیکن مراکش در جام جهانی 2018 روسیه در واپسین ثانیه های بازی که سه امتیاز شیرین را برای شاگردان کی روش به ارمغان آورد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۱    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حوادث اخیر استان گفت: با همکاری خوبی که معتمدان، ریش سفیدان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۹    
دیدار مسیح علی نژاد و رئیس جمهور فرانسه با استقبال و تلاش رسانه های معاند برای القای این موضوع مواجه شد که دیدار آنها به دعوت مستقیم کاخ الیزه صورت گرفته است اما به نظر می رسد که گروه های معاند و ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص انتقادات و ابهامات پیش آمده پس از جلسه مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه ها در اجرای تبصره 18 بودجه 1400 - 1401 توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۶    
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی ضمن استقبال از طرح شیخ الازهر برای برگزاری گفت وگوهای اسلامی- اسلامی از وی دعوت کرد تا به ایران بیاید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۷    
بیماری آنفلوآنزا به طور کلی بیماری خفیف تا متوسطی محسوب می شود، اما می تواند شدید و در بعضی مواقع کشنده باشد. با این حال باید بدانید که این بیماری، قابل پیشگیری است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۳    
متاسفانه ناخودآگاه میل آدم ها برای دنبال کردن اخبار بد بیشتر از خبرهای خوب بوده، این در حالیه که تاثیر اونها هم بر سلامت جسم و روان بیشتر بوده.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۳    
این روزها و در هیاهوی قطع و وصل اینترنت و فیلتر شدن برخی پیام رسان های خارجی، واقعیت های اندوهباری هم به چشم می خورد که نه دولت به آن توجه دارد و نه صاحبان پیام رسان های داخلی. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر لزوم آغاز یک روند سیاسی که به اشغال پایان بدهد، تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۶    
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و طرح تحول آموزش ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۲    
رئیس جمهور با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان در مسابقات قهرمانی جهان را تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۴    
مشاور رسانه ای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در پاسخ به مقاله تهدیدآمیز یک رسانه صهیونیستی تاکید کرد که در صورت وقوع هر گونه حمله به ایران ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) از افزایش قابل توجه تولید سرم در شرکت داروپخش خبر داد و گفت: با توجه به نیاز داخل به برخی اقلام مورد نیاز دارویی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۵    
رئیس پلیس راه کردستان گفت: یک دستگاه اتوبوس در محور دهگلان - سنندج، منجر به مصدومیت چندین نفر شد که حال یکی از آنها وخیم است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۷    
پارمیدا قاسمی پیرامون حاشیه های حضورش در مراسم اختتامیه لیگ تیر و کمان جام خلیج فارس با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی اش گفت: موقع اهدای مدال و جوایز روی سکو ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس کل بانک مرکزی از بسته جدید ارزی این بانک برای بازار ارز طی روزهای آینده خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۴    
شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران اعلام کرد که هم اکنون (21 آبان ماه) شاخص کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور با اشاره به اینکه قیمت مرغ گرم به پایین تر از نرخ مصوب رسیده، گفت: مرغداران قیمت مصوب را رعایت می کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات پاراالمپیک جهان را تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۹    
نخست وزیر انگلیس در دیدار با پادشاه اردن، امان را یکی از مهمترین همپیمانان انگلیس در منطقه دانست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۷    
رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزاد چابهار گفت: 16 ملوان زندانی اهل سیستان و بلوچستان در تانزانیا با تلاش و پیگیری وزارت امورخارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دارالسلام در کشور تانزانیا ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۸    
رییس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست 10مرد و یک زن در پرونده شهادت بسیجی حافظ امنیت شهید سید روح الله عجمیان" در کرج و اتهام افساد فی الارض برای متهمان این پرونده خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۰    
پویش بزرگ همه، هوادار ایران در آستانه جام جهانی فوتبال با رونمایی از نخستین بیلبورد تبلیغاتی توسط سازمان زیباسازی شهر تهران آغاز شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۰:۲۶    
رنکینگ برترین آزادکاران جهان در سال 2022 میلادی اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۰:۲۲    
نماهنگ به اذن خدا به مناسبت سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی مقدم منتشر شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی پنتاگون در واکنش به ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران گفت که واشنگتن به نظارت دقیق بر توسعه و تکثیر موشک های پیشرفته در ایران ادامه خواهد داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۸    
رییس سازمان غذا و دارو ضمن تشریح علل ایجاد برخی کمبودهای دارویی اخیر بویژه در حوزه آنتی بیوتیکها و درمان های حمایتی و همچنین اقدامات انجام شده در جهت تامین نیاز کشور ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۵    
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی ها به دنبال تزلزل در اراده ایران و مقامات ایرانی هستند و حتی اگر ما از آرمان های خود دست بکشیم و مطابق نظر آنها رفتار کنیم منفعت اندکی به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۵    
رهبر شیعیان بحرین در سخنانی در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور خواستار تحریم این انتخابات از سوی ملت بحرین شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۲    
فصل زمستان با توجه به سرما و گاهی کاهش بارندگی، باعث بروز انواع آلودگی می شود. آلودگی هایی که می تواند سبب بروز مشکلات تنفسی و .. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۰    
1- قرن 21 را بسیاری از تحلیل گران به نام چین نام نهادند. 2_ چین با 14 تریلیون دلار تولید ناخالص ملی دومین اقتصاد جهان است. 3-چین به تنهایی 10 درصد ثروت جهان را در اختیار دارد. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۰    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان این که بین دموکرات ها در آمریکا و جریان راست افراطی در رژیم صهیونسیتی در مورد نحوه برخورد با موضوعاتی همچون ایران ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۷    
کاظم غریب آبادی معاون بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر اظهار داشت که به نیویورک سفر کرده است تا "روایتی صحیح از وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران و اغتشاشات اخیر و نقش مخرب برخی کشورها ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۶    
پرونده های طلاق یکی از شایع ترین پرونده های حقوقی این روزها به شمار می رود. افراد زیادی هستند که روزی زندگی خود را با عشق و علاقه شروع کرده اما در نهایت به این نتیجه رسیده اند که بهتر است از هم جدا ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۶    
یکی از آموزش های مهم تربیتی، آموزش مدیریت مالیه. کودکان باید یاد بگیرن چطور دخل و خرجشون رو از همون بچگی کنترل کنن!
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۶    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران به تازگی از دستیابی ایران به موشک بالستیک هایپرسونیک پیشرفته خبر داده و آن را یک جهش بزرگ نسلی در حوزه موشکی توصیف کرده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۶    
چین در واکنش به سفر یک مقام انگلیسی به تایوان واکنش نشان داد و از انگلیس خواست به سیاست چین واحد متعهد بماند. پیشتر نیز سفر مقامات آمریکایی به تایوان خشم چین را برانگیخته بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۶    
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم: ایران رتبه اول شدت مصرف انرژی در جهان را دارد؛ 2.5 برابر دنیا و حدود 15 برابر ژاپن. از 25 میلیون خودروی شماره گذاری شده حدود 6 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۶    
مردم در شهر خرسون به خیابان ها رفتند و با در دست داشتن پرچم اوکراین، عقب نشینی نظامیان روس از این شهر را جشن گرفتند. فیلمی که در ادامه مشاهده می کنید روز گذشته در شهر خرسون ضبط شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره روند بازرسی ها از شرکت های تابعه این وزارتخانه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۰۸:۳۷    
وقتی کرونا دو سال پیش به کشور ما رسید خیلی ها بیش از پیش به اهمیت اکسیژن خون پی بردن، اما بد نیست بدونید که کاهش این فاکتور مهم در بدن غیر از بیماری های ویروسی می تونه دلایل دیگه هم داشته باشه.