دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۴۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 16 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۰    
شنبه 14 آبان یک اغتشاشگر با خودرو روبروی مسجد جامع شهر قرچک توقف کرده و قصد پرتاب یک کوکتل مولوتوف به سمت بسیجی ها را داشته اما قبل از پرتاب، کوکتل مولوتوف درون ماشین آتش گرفته است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۹    
انفجارهای مهیبی لحظاتی پیش شهر مأرب را لرزاند. منابع نزدیک به ائتلاف سعودی-اماراتی مدعی شدند که انصارالله با موشک های بالستیک انبار تسلیحات مزدوران سعودی را منهدم کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۵    
صادق پژمان، مدیرعامل سابق بنیادملی بازی های رایانه ای ای: آخرین پیمایشی که در کشور در حوزه مصرف بازی های دیجیتالی انجام شده نزدیک به 32 میلیون نفر بازیکن شناسایی شده که حدود 1 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۰۸:۴۶    
فیلمی از دادگاه متهمین آشوب های اخیر منتشر شده است. متهم بعد از مشاهده فیلم های آشوب هایش می گوید میخواستم ببینم نرده ها محکم است یا نه!
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۰۵:۲۰    
یک مطالعه جدید نشان داده که چگونه داده های شتاب سنج های گوشی های هوشمند می توانند راه حلی برای تعمیر و نگهداری پل ها در دسترس قرار دهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۰۳:۴۵    
فوق تخصص گوارش و کبد کودکان گفت: در بیماری های ویروسی، تب بیش از پنج روز و سرفه های شدید همراه با خلط خونی و تنگس نفس و کاهش هوشیاری از علامت های هشدار است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۰۳:۰۳    
فیروزکوه- معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه از بارش اولین برف پاییزی در محور این شهرستان در محدوده گدوک خبر داد و گفت: رانندگان برای سفر حتما مجهز باشند و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۰۱:۳۴    
رهبر جریان صدر عراق به اتفاقات اخیر ایران واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۰۰:۴۷    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی برخط با سفرا و سرکنسول های ایران در اروپا، ایرانیان مقیم اروپا را سرمایه های مهم جمهوری اسلامی در خارج از کشور خواند و بر ارتقای خدمت رسانی به آنها تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۳:۴۷    
سید حیدر محمدی به سمت رییس سازمان غذا و دارو منصوب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۳:۳۹    
بعداز ظهر امروز یکی از دانشجویان پسر دانشگاه شیراز به دلیل نامعلومی خود را از طبقه 13 خوابگاه مفتح این دانشگاه به پایین پرتاب کرد و جان باخت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۶    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه مالیات ستانی از شیوه های سنتی، ناکارآمد و پرفساد عبور کرده افزود: اقتصاد کشور تا پایان دولت سیزدهم، وارد فصلی جدید از مالیات ستانی و رها از بودجه نفتی می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۳:۱۳    
منابع عراقی از کشته شدن یک تبعه آمریکایی در منطقه الکراده بغداد به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۳:۰۰    
در آستانه انتخابات میان دوره ای آمریکا، ایلان ماسک از آمریکایی ها می خواهد به جمهوری خواهان رأی دهند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۱    
همراه اول با هدف همراهی ملی پوشان فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی 2022 قطر، طرح قرعه کشی جام جهانی خود را با فراخوان سراسری آغاز کرد. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل فهرست این تیم برای جام جهانی 2022 را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۳    
بانک تجارت 14 واحد ارزی و یک شعبه ارزی- ریالی خود در تهران را برای فروش ارز به متقاضیان اختصاص داده است. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۶    
نماینده باشگاه پرسپولیس بامداد فردا به تنهایی عازم قطر و سپس سوئیس خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۴    
حزب لیکود خبر داد که رئیس جمهور آمریکا تلفنی با نتانیاهو گفت وگو کرده و پیروزی وی در انتخابات کنست را تبریک گفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۰:۱۲    
عربستان سعودی در حال حاضر لبنان را در آستانه شکست محاصره مالی می بیند و نقش حزب الله در این میان غیر قابل کتمان است، و به همین دلیل در تلاش است با توطئه دیگری خود را به عرصه سیاسی لبنان بازگرداند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از 60 نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۵    
قیمت طلا در بازارهای جهانی با کاهش 5 دلار و 12 سنتی به 1676.75 دلار در هر اونس رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۰:۳۹    
در پی اظهارات مداخله جویانه رئیس پارلمان نروژ، سفیر این کشور در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۷    
نخست وزیر انگلیس به بنیامین نتانیاهو ، رئیس حزب لیکود رژیم موقت صهیونیستی بابت پیروزی در انتخابات پارلمانی تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۲    
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که پیروزی جریان راستگرای افراطی در رژیم صهیونیستی، نوید نابودی سریع این رژیم را می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۴    
رئیس اسرائیل امروز (دوشنبه) با رئیس امارات در شهر شرم الشیخ مصر در حاشیه نشست آب و هوا دیدار کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۰    
بر اساس توافق ایران و ارمنستان تا سال 2030، صادرات گاز ایران به این کشور 2 برابر خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۸    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت مردی که با دریافت وجه نقد به خروج غیرقانونی مادر و دختری از کشور کمک کرده بود، خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۸:۵۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مجلس اصلاحاتی در لایحه دولت در زمینه ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان انجام داد که دولت نیز با آن موافق بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۷    
رئیس جمهور قانون موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۳    
شهردار تهران با بیان اینکه سال قبل توجه ما این بود که به یک نقطه باثباتی برسیم و پس از آن تحولاتی را ایجاد کنیم چرا که جز با تحول و تغییر بنیادین و اساسی در ابعاد مختلف مشکلات حل نمی شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دو کشور ایران و عراق باید در سطوح مختلف رایزنی هایی را به صورت برنامه ریزی شده داشته باشند تا بتوانند با استفاده از تشکیل کمیسیون مشترک ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۰    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش باران و کاهش 2 تا 5 درجه ای دما در 27 استان و وزش باد و خیزش گردوخاک در 13 استان هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۱    
مسئولان اردنی در سایه پیروزی بنیامین نتانیاهو رئیس حزب افراطی لیکود رژیم صهیونیستی در انتخابات اخیر، به کابینه آتی این رژیم درباره وضعیت قدس هشدار دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تاکید بر مواضع مداخله جویانه و ضد ایرانی بروکسل، در خصوص مذاکرات رفع تحریم ها مدعی شد اوضاع درباره برجام در مسیر درست پیش نمی رود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۸    
تذکر روز گذشته نماینده چابهاردر مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات اخیر در استان سیستان و بلوچستان نه تنها حواشی را در داخل صحن علنی که در فضای مجازی هم به دنبال داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۴    
نشست خبری هفتۀ کتاب، با پایان کار طرح های فصلی و خبر آغاز به کار سامانۀ خرید از کتابفروشی ها و تغییراتی دیگر در برگزاری این رویداد و همچنین رونمایی از پوستر این هفته برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۶    
دبیر اتحادیه صنف عطار و سقط فروشان تاکید کرد که فروش هر نوع داروی گیاهی از جمله داروی لاغری و ترک اعتیاد در عطاری ها ممنوع است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از بهترین بسترها برای بیان سخنان و ابراز اعتراضات دانشگاه ها هستند که افراد بیایند و در آنجا بحث و موضوعات را بررسی کنند و به نتیجه برسند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۹    
داستایفسکی اگرچه با رمانهای پرو پیمان و طولانی اش در میان علاقمندان ادبیات داستانی شهره است و معمولا نیز شاخص ترین آثارش از میان همین رمانها همانند: ابله، برادران کارامازوف، شیاطین ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۴    
مرکز رسانه قوه قضاییه از برگزاری دادگاه "رسیدگی به اتهامات افرادی که بزرگراه اشرفی اصفهانی تهران را مسدود کردند" خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: فضای کسب و کار برای ما خیلی مهم بود و نهایتا از دستور کار خارج شد و به شورای عالی فضای مجازی سپرده شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (دوشنبه) گفت، پکن به لندن تاکید دارد تا از اصل چین واحد تبعیت کرده، هرگونه تماس رسمی با تایوان را متوقف و از ارسال سیگنال های نادرست برای نیروهای جدایی طلب حامی استقلال ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۶:۱۵    
ایلان ماسک، مالک جدید توئیتر با انتشار توئیتی اعلام کرد که حساب های جعلی در این شبکه برای همیشه مسدود خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۴    
بانک مرکزی از عرضه اولیه اوراق سکه بهار آزادی در روز سه شنبه 17 آبان در بورس کالای ایران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۰    
فیلمی از آتش سوزی یک ساختمان در نزدیکی میدان فردوسی تهران را ببینید. آتش نشانان در حال اطفای حریق هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۵    
با اجرای طرح شهید بابایی از سوی بنیاد ملی نخبگان، از همه شرکت ها و نهادهای دولتی و غیردولتی دعوت شد تا در این رویداد مساله محورحضور یابند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۷    
رئیس سازمان کنترل مواد پرتوزای عراق از موافقت آژانس بین المللی انرژی اتمی با تأسیس هشت رآکتور هسته ای در این کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۹    
مشاور تیم مذاکره کننده ایران در صفحه توییترش به اظهارات تهدیدآمیز رییس جمهور اوکراین علیه ایران در زمینه ادعای به کار رفتن پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین، واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۵    
درپی تغییر قیمت ها در بازار ارز، بازار اجاره کارت ملی برای خرید 2000 دلار با نرخ توافقی از صرافی ها نیز رونق گرفته است که بازار متشکل ارزی و قوه قضائیه نسبت به این موضوع به مردم هشدار داده اند و آن ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۸    
رئیس قوه قضاییه: معاون اول دستگاه قضا و دادستان کل کشور روند تکمیل پرونده های عناصر اصلی ناارامی های اخیر را به صورت روزانه پیگری کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۳    
بچه ای در چین که سرش بین میله های پنجره گیر کرده بود نجات یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۳    
وزارت امور خارجه آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد، دیپلمات های ارشد ژاپنی، کره جنوبی و آمریکا پرتاب های موشکی اخیر کره شمالی را محکوم و آن را "تنش زا و خطرناک" توصیف و بر تعهدات دفاعی خود مجددا تاکید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۸    
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از بازداشت عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی و دستگیری فردی که در پوشش ایجاد کانال های دوستیابی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبرداد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۴:۴۶    
رئیس جمهور تحقق کامل نظام اداری در تراز جمهوری اسلامی را نیازمند نگاه و نگرش تحول گرایانه دانست و گفت: امروز همه قبول دارند که نظام اداری نیازمند تحول است و در دولتی که پرچم تحول خواهی را برافراشته ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۴:۴۶    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: هیچگونه محدودیتی برای تغییر قوانین در کشور وجود ندارد . قانون اساسی تصریح کرده است که این قانون می تواند هر 10 سال یکبار مورد بازنگری قرار گیرد و البته این مسئله نیز ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۸    
رییس مجلس شورای اسلامی قانون افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان را برای اجرا به رییس جمهور ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۴:۲۹    
چندی پیش ناسا با انتشار گزارشی اعلام کرد که یک توده پنج کیلومتری گاز متان در جنوب شهر تهران وجود دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: "ایران" یوزپلنگ مرکز تحقیقات پارک ملی توران شهرستان شاهرود و مادر پیروز، دی یا بهمن ماه سالجاری پس از یک زایمان سزارین موفق، آماده باروری دوباره می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۲    
دبیر جشنواره فیلم عمار در نشست خبری: در ملاقاتی که با رضا کیانیان داشتم، گفتم؛ من بازیگر تئاتر بودم و بعد طلبه شدم / رضا کیانیان گفت؛من طلبه بودم بعد بازیگر شدم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۲    
شبکه سعودی ایران اینترنشنال در مصاحبه با یکی از فعالان اپوزیسیون، در توهینی آشکار به اعتقادات مذهبی مردم ایران، واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) را پروپاگاندا و دعوای خانوادگی دانست!
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۲    
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت که بررسی های کمیسیون حقوقی نشان می دهد که گزارش سازمان زندان ها درباره اتفاقات آتش سوزی اخیر در زندان اوین درست بوده و ما این گزارش را تایید می کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۸    
رئیس قوه قضاییه گفت: تردید نداریم که دشمن همه اقدامات سخت، نرم و ترکیبی خود را در راستای تلاش برای متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب بکار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: حوزه پرورشی، عامل تحول بنیادین و تربیت است چراکه انقلاب اسلامی، امام و رهبر معظم انقلاب (ره) و رئیس جمهور، ذاتا تربیتی هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: بررسی آمارهای مقدماتی پولی و اعتباری در پایان مهرماه 1401 حاکی از تداوم روند کاهنده رشد دوازده ماهه نقدینگی در سال جاری می باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۲:۴۲    
فدراسیون فوتبال درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای بیانیه ای صادر کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۴    
طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کسب و کارهای دیجیتال با ثبت نام در پلت فرم های داخلی مجوز فعالیت را دریافت می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۴    
بازگشت راست افراطی های اسرائیل و فردی مانند ایتمار بن غفیر که از بازمانده های جنبش تروریستی کاخ است به عرصه قدرت رژیم صهیونیستی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۷    
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: طی 45 روز اخیر مرزداران غیور ایران اسلامی ضمن انهدام چندین باند قاچاق سلاح و مهمات حدود 600 قبضه سلاح جنگی را کشف و ضبط کردند که در کشف سلاح جنگی در مقایسه با مدت مشابه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۹    
صباحی فرد، فرمانده پدافند هوایی: 3 سال است در حوزه لیزر به توانمندی های خوبی رسیدیم و در حال انجام تست های میدانی سلاح های لیزری هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۹    
میرتاج الدینی تاکید کرد: نمایندگان مجلس نیاز دارند که از طریق ساترا، گزارش های تخصصی در خصوص وضعیت نمایش خانگی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۱    
تصادف میان یک دستگاه مینی بوس حامل چند دانش آموز و یک دستگاه کامیون در منطقه "کیندیا" واقع در غرب گینه منجر به کشته شدن دست کم 22 نفر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۱:۵۲    
نخست وزیر سابق پاکستان اعلام کرد، راهپیمایی ضد دولتی اش به مقصد نهایی اسلام آباد از فردا (سه شنبه) از همان نقطه ای که روز پنجشنبه در ایالت پنجاب مورد حمله قرار گرفت و زخمی شد، از سر گرفته خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۴    
اطلاعیه دوم وزارت اطلاعات درباره فاجعه ی تروریستی حرم شاهچراغ منتشر شد .
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت، آماده سازی برای الحاق اوکراین به اتحادیه اروپا به همان اندازه زمان می برد که انحلال اتحادیه اروپا طول می کشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۹    
رئیس جمهور کره جنوبی در رابطه با وقوع حادثه مرگبار هالووین در پایتخت این کشور عذرخواهی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۱    
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت با اشاره به جزئیات اجرای آزمایشی طرح دارو رسانی درب منزل بیماران خاص و صعب العلاج ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۱    
ساختمانی در نزدیکی بلندترین برج جهان در دبی دچار حریق شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۹    
کارشناس برنامه درمان ناباروری وزارت بهداشت ضمن تشریح خدمات درمان ناباروری و نحوه پوشش بیمه ای این خدمات، شرایط اعطای وام قرض الحسنه چهار درصدی به زوج های نابارور را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۱    
به گزارش تسنیم شب گذشته یک فایل صوتی از صحبت های رعنا رحیم پور خبرنگار بی بی سی منتشر شد که در آن وی به نحو بی پرده ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران خبر می دهد و تاکید می کند که هدف پشت پرده آشوب ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۱    
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: 14 نفر از عوامل مرتبط با شهادت آرمان علی وردی توسط مجموعه سپاه و نیروی انتظامی تا امروز دستگیر شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۶    
هم زمان با پایان آتش بس در یمن، موج تازه ای از اختلافات میان عربستان و امارات در این جنگ ظاهر شده که می تواند ابوظبی را به مسیر خروج تدریجی از ائتلاف سعودی بکشاند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۶    
پاپ فرانسیس هنگام بازگشت از بحرین گفت که "عشق و محبت زیادی" هم به روسیه و هم به اوکراین دارد و درگیری میان این دو کشور او را "عمیقا اندوهگین کرده است."
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۷    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه به عملکرد تیم ملی در جام جهانی امیدوار هستیم، گفت: کارشناسان می گویند در حال حاضر یکی از بهترین تیم های ملی ادوار فوتبال کشور را داریم .
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه پرتاب موفقیت آمیز ماهواره بر قائم 100 را نمایش دیگری از اقتدار ملی و توانمندی جوانان دانشمند ایرانی در فتح قله های علم و فناوری های نوین زیر سایه تحریم ها و فشارهای حداکثری ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۳    
ضرغامی در دانشگاه شریف: ما باید دایره را وسیع تر کنیم، مرزبندی ها را رقیق تر کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۹    
یکی از دیپلمات های ارشد آمریکایی برای تقویت روابط با کشورهای آسیای میانه به ازبکستان، ترکمنستان و قزاقستان سفر کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۱    
بر اساس برآوردهای اولیه، در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در تانزانیا، 19 نفر جان خود را از دست دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۳    
منابع سوری از کشته شدن ده ها تروریست در حملات روسیه و سوریه به ادلب و درعا خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۴    
کره شمالی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که پرتاب های موشکی اخیرش "حملاتی شبیه سازی شده" علیه کره جنوبی و آمریکا بوده و این درحالیست که کره جنوبی ادعا می کند که برخی از قسمت های موشک کره شمالی را در نزدیکی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۹:۴۱    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور، کاهش دما و ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۹    
شرکت متا پلتفرمز سرگرم برنامه ریزی برای آغاز اخراج هزاران کارمندان در هفته جاری است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۱    
رییس جمهور فرانسه و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی که به تازگی ائتلافش پیروز انتخابات این رژیم شده است، در تماسی تلفنی درباره ایران گفت وگو کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۷    
دادستان تهران گفت: 75 هکتار مشتمل بر زمین های فضای سبز، 40 قطعه زمین محصور، 70 باب مغازه و واحد تجاری منطقه 19 رفع تصرف و آزادسازی کامل شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۲    
فرمانده مرزبانی فراجا: 5 هزار قبضه سلاح در 45 روز گذشته در مرزهای کشور کشف و ضبط شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۹:۰۴    
مجری برنامه تهران 20 و نماینده مجلس درباره پیمان های پولی با یکدیگر بحث کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۹:۰۴    
دستگاه بوروکراتیک کشور به گونه ای است که حل مسائل و چالش ها حتی در بحرانی ترین شرایط هم به امری زمان بر تبدیل می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۰۹:۰۴    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر یکی از پرافتخارترین تیم های دنیا عنوان قهرمانی رقابتهای جام بین قاره ای را به خود اختصاص داد.
  • ۱