دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۴۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 14 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۱    
کتاب تهران تا تیرانا ؛ خاطرات مسعود خدا بنده، عضو سابق سازمان مجاهدین خلق و سرتیم حفاظت از مسعود رجوی به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۴:۱۶    
مشاور رئیس و سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام حدود 770 هزار نفر برای شرکت در کنکور 1402 خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۲:۴۷    
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۲۲:۳۰    
نخست وزیر سابق پاکستان که اخیرا هدف ترور نافرجام قرار گرفته است، خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره تلاش برای ترورش شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۲۲:۲۲    
1- راهپیمایی عظیم 13 آبان 1401 آنچنان با عظمت و باشکوه بود که وسعت دربرگیری و انبوه جمعیتی که در شهرها به خیابان ها و حتی روستاها آمده بودند با راهپیمایی های بزرگ مثل 22 بهمن و روز قدس می توان مقایسه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۲    
رئیس اتاق اصناف ایران از برنامه ریزی برای راه اندازی نمایشگاه های صنفی، به صورت کوتاه مدت، برای صنوف مختلف و به صورت چرخشی در فضای تجاری مترو خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نسبت به گسترش برنامه موشکی ایران ابراز نگرانی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۹    
داریم به جام جهانی 2022 قطر نزدیک می شیم، قطر اولین کشور در غرب آسیاست که میزبانی این رقابت رو به عهده داره و قراره گرونترین جام جهانی تاریخ رو برگزار کنه.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۰۶:۴۶    
اپراتور دولتی برق اوکراین اعلام کرده که در پی حملات روسیه به زیرساخت های انرژی، خاموشی در پایتخت و هفت شهر دیگر اوکراین ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۰۴:۳۴    
حجت الاسلام رفیعی کارشناس مذهبی گفت: امام صادق علیه السلام امنیت، عدالت و رفاه را سه اصل حکومت داری می دانند که خدا به حاکمان عنایت کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۰۳:۴۶    
بر اساس پیش بینی جدید سازمان بهداشت جهانی، در سال های آینده مراکز روان درمانی بخش مهمی از منابع خود را صرف درمان اختلال افسردگی و انواعش خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۰۳:۰۳    
اتحاد کلباء در هفته نهم لیگ امارات با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. در این بازی بازهم فرهاد مجیدی یک تعویض طلایی داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۰۱:۳۴    
فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه گفت: قائم 100 اولین پله از نقشه راه سپاه در توسعه سری ماهواره برهای قائم است که از قائم 100 شروع شده و سپس 105 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۰۰:۴۷    
سخنگوی دولت با اصلاح جمله اخیر خود درباره میزان صادرات نفت در ماه گذشته، گفت: صادرات نفت ایران در ماه پیش رکورد چند سال اخیر را شکست و پول فروش آن جایگزین خلق سرسام آور نقدینگی می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۳:۳۶    
مهدی طارمی در جریان دیدار تیم های پورتو و پاکوش دی فریرا در دقیقه 31 توانست گل دوم پورتو را با حرکتی زیبا و تکنیکی به ثمر برساند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۳:۲۹    
یک نشریه آلمانی امروز از برنامه برلین و 8 کشور اروپایی دیگر برای گسترش تحریم ها علیه ایران در ارتباط با اغتشاشات پراکنده اخیر خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۳:۱۱    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به توان بازدارندگی نظامی ایران، تصریح کرد: دشمن جرات برخورد نظامی با ایران را ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۷    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار نیمه نهایی مقابل امارات به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از روستاهای محروم بشاگرد، از دست خط مقام معظم رهبری رونمایی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۲:۴۹    
حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به عدم تاثیر مصرف آنتی بیوتیک ها در درمان کرونا، نسبت به تاثیر منفی ناشی از مصرف بی دلیل آنتی بیوتیک ها بر سلامت بدن، هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۲:۱۴    
دولت جدید ایتالیا در نخستین گام بسته شدن بنادر خود بر کشتی هایی که توسط گروه های بشردوستانه اداره می شوند را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۱:۵۸    
علاوه بر صرافی های مجاز، از فردا 15 آبان 1401 عرضه ارز توافقی در شعب منتخب بانک های عامل ملی، صادرات، ملت و تجارت هم فراهم شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۱    
یک منبع در وزارت حمل و نقل عراق از تحرک رسمی بغداد برای بین المللی کردن پرونده تعرض به بندر فاو از سوی کویت خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۸    
خبرگزاری انگلیسی نوشت، تحریم های اقتصادی آمریکا علیه کره شمالی جهت توقف برنامه های اتمی و موشکی این کشور به طرز مفتضحانه ای شکست خورده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۱:۱۵    
مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: علمی شدن عطاری ها به صورت آزمایشی در تهران با مشارکت صنف عطاری ها آغاز شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۱:۰۳    
پس از منتفی شدن حضور جواد نکونام، مدیران فدراسیون فوتبال گزینه جدیدی را به عنوان مربی ایرانی تیم ملی در نظر گرفتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۰:۴۵    
منابع رسانه ای می گویند که رژیم آل سعود در ادامه سلسله اعدامهای جمعی شیعیان، این بار حکم اعدام هشت نوجوان را صادر کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۰:۳۳    
توضیح امیرعبداللهیان درباره فروش پهپاد به روسیه به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۰:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد که در تیم ملی فعالیت نخواهد کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۰:۰۸    
سران سه قوه در نشست امروز از حضور باشکوه و کم نظیر مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و اعلام همبستگی ملی قدردانی کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۹:۵۵    
دولت سوئد در راستای جلب موافقت ترکیا با پیوستن استکهلم به ناتو اعلام کرد که کشورش دیگر به صورت بی قید و شرط از شبه نظامیان کُرد در سوریه حمایت نمی کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۶    
امام جمعه تهران تاکید کرد: اقدامات و برنامه های بنیاد 15 خرداد در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت با شتاب بیشتری دنبال شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۶    
وزیر بهداشت گفت: خطر افزایش شیوع کرونا در جام جهانی بسیار زیاد است؛ به همین علت کسانی که به تماشای جام جهانی می روند باید آزمایش پی سی آر داشته باشند و توصیه می کنیم دُز یادآور تزریق کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۳    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی در خوزستان با اعلام دستگیری دو نفر حفار غیرمجاز، از کشف و ضبط دو دستگاه فلزیاب بدون مجوز نیز خبر داد. در قزوین نیز پنج نفر هنگام حفاری غیرمجاز دستگیر شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی بازار متشکل ارزی ایران جزئیات فروش آنلاین ارز را اعلام کرد و گفت: با شروع عرضه ارز در سامانه برخط، از هیجانات بازار ارز کم می شود و بازار به سمت آرامش می رود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۸    
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، شنبه 14 آبان با خانواده ناوسروان شهید سرایداران از بازماندگان حادثه تروریستی شاه چراغ(ع) شیراز، دیدار و دلجویی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۸:۵۵    
وزارت اطلاعات از شناسایی و مسدودسازی 2300 حساب بانکی فعالان غیرمجاز ارزی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۱    
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پرتاب موفقیت آمیز زیرمداری ماهواره بر قائم 100 خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۸:۳۰    
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در دیدار دوم خود برابر قرقیزستان قرار گرفت و موفق شد این تیم را شکست دهد و راهی فینال شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۶    
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: قراردادهای شرکت هایی که قبل از سال 99 منعقد شده و کار را شروع نکردند، ابطال می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۳    
رییس فدراسیون تکواندو گفت: هر چند تیمی جوان را عازم مسابقات جهانی می کنیم اما مطمئن باشید دست و پا بسته نخواهیم بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۵    
شورای فرهنگ عمومی روزهای 13 شهریور ، 25 دی و دومین جمعۀ مهرماه را به ترتیب روز علوم پایه ، روز تاریخ نگاری انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت آیین قالی شویان در تقویم رسمی کشور اعلام کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۷:۲۹    
افزایش تورم و هزینه های زندگی در آمریکا میلیون ها نفر را ناچار به کار در دو شغل و حتی فروش خون کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۹    
سیستم ناوبری ماهواره ای ساخت چین موسوم به بیدو موفق شده در بیش از نیمی از کشورهای جهان به کار گرفته شود و رقابت جدی با جی پی اس آمریکایی داشته باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان اشتباه می کنند که فکر می کنند با چند انفجار و ترور می توانند در کشور ایجاد مشکل کنند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۹    
بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل متحد منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۹    
درپی تایید مصوبه متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری از سوی شورای نگهبان، کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان ماه حقوق افزایش یافته دریافت می کنند و معوقه این افزایش قیمت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۹    
معاون اول رییس جمهور دولت سیزدهم را دولتی انقلابی، مردمی و عدالتخواه توصیف کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی دولت سیزدهم کمک به اقشار ضعیف و محروم جامعه است و امیدوارم با تلاش های دولت شاهد آن باشیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۹    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن اعلام آمادگی ایران برای پهلوگیری و اعزام کروز به قطر برای جام جهانی اظهار کرد: دیگر منتظر گردشگر خارجی به داخل جزیره کیش در طول دوره جام جهانی نیستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۹    
پادشاه بریتانیا پیام تبریکی برای عبداللطیف رشید به مناسبت انتخابش به عنوان رئیس جمهوری جدید عراق فرستاد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۴    
زیرمداری ماهواره بر قائم100 با موفقیت پرتاب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش از تصویب آیین نامه اجرایی حمایت عملی و درازمدت از دانش آموزان خلاق و صاحب ایده خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۰    
رییس مرکز پژوهش های مجلس از تدوین پیش نویس طرح قانونی برای بیان انتقادات و اعتراضات در مرکز پژوهش های مجلس و بررسی و نهایی سازی آن در کمیسیون امور داخلی مجلس و شوراهای مجلس خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۰    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ مصوبه ای تحت عنوان گشت ارشاد نداشتیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۰    
منابع خبری تصاویری از چرت زدن حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین در هنگام سخنرانی پاپ فرانسیس در منامه منتشر کرده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۹    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه ایجاد شبکه جمع آوری آب های سطحی از اهمیت بسزایی برخوردار است بر لزوم توجه به موضوع بازچرخانی آب برای تامین منابع آبی در تهران تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۹    
یکی از افسران سابق ارتش آمریکا اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در فلسطین مرتکب جنایت های جنگی می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۰    
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ دخالتی در جنگ اکراین ندارد و ادعاهای استکبار جهانی در این زمینه تهمتی بیش نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۰    
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از احیاء بیش از 130 واحد تولیدی و اقتصادی در شش ماهه نخست امسال در تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۲    
جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی پس از وقفه 5 ساله، ظهر امروز شنبه با حضور رئیس جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۲    
فرماند ه انتظامی استان البرز گفت: 11 نفر از عوامل اصلی حمله به پلیس در جریان اغتشاش روز پنجشنبه در کرج حین خرو ج از مرز دستگیر شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۲    
ستاره زن یک رئالیتی شو در تلویزیون فرانسه، از مسلمان شدنش خبر داده و آن را انتخابی برخاسته از عقل و قلبش توصیف کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۸    
دبیرکل سازمان ملل در پیامی به رئیس جمهوری عراق بر پایبندی خود به ادامه همکاری با بغداد تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۱    
وزارت بهداشت در جدیدترین آمارها از رعایت موارد بهداشت فردی و عمومی، میزان استفاده از ماسک در اماکن عمومی را 19 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۱    
با آغاز شمارش معکوس انتخابات پارلمانی 12 نوامبر جاری بحرین، تظاهرات هایی جهت تحریم این انتخابات، همزمان با سفر پاپ فرانسیس به این کشور برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۵    
الیو رودریگز پردومو، معاون وزیر خارجه کوبا در حاشیه "نخستین نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد" در تهران با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: درصدد هستیم تا با فراهم کردن شرایط و امکانات بهتر؛ وضعیت کیفی آموزش مدارس انرژی اتمی را ارتقا دهیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۰    
مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه1401)، تا پایان روز چهارشنبه 18 آبان تمدید شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۰    
اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش دما طی هفته جاری و وقوع رگبار پراکنده در ارتفاعات استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۳    
معاون وزیرخارجه روسیه با اشاره به همکاری های دو کشور تهران و روسیه در حوزه های مختلف و ابراز خرسندی از بابت آن گفت: نسبت به گسترش هرچه بیشتر روابط دو کشور در آینده خوش بین هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۳    
کارلوس خولیو رون ماتینز، معاون وزیر خارجه ونزوئلا در حاشیه "نخستین نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد" در تهران با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۳    
صدراعظم آلمان سفر به چین را سفری "درست" در زمانی "مناسب" می داند. او از رهبری چین خواست تا از نفوذ خود برای پایان دادن به جنگ روسیه علیه اوکراین استفاده کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۹    
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به ناآرامی های پنج شنبه 12 آبان در کرج گفت: رئیس قوه قضاییه ساعتی بعد از این حوادث بلافاصله در تماس تلفنی، دستور ویژه برای شناسایی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۵    
حضور نازنین بنیادی در نشست شورای امنیت موجب شد برخی از فعالان ضدانقلاب از وی به عنوان نخست وزیر آینده ایران نام ببرند(!) ادعایی که موجب تمسخر بخش دیگری از اپوزیسیون شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۶    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت که با پیگیری های کمیسیون اصل 90 قرار شده که تمام خانم های مستمری بگیر سرپرست خانوار از حق عائله مندی برخوردار شوند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۸    
سفارت روسیه در عراق اعلام کرد، مسکو و بغداد در حال آماده سازی اقدامات لازم برای امضای یادداشت همکاری در زمینه استفاده صلح آمیز از فناوری های هسته ای هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۳    
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می دانند که انتظار می رود مردم به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۹    
متخصصان در بررسی های خود به نوع جدیدی از آنتی بیوتیک دست پیدا کردند که می تواند در درمان عفونت های ادراری موثر باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۰    
به دنبال اغتشاشاتی که در پی درگذشت مهسا امینی رخ داد، برای نخستین بار زنان یگان های ویژه وارد میدان شدند که اولین مأموریت رسمی آنها بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۳:۴۷    
سلول های موسوم به سلول های "زامبی"، راه جدیدی برای ابداع واکسن سرطان در نظر گرفته می شوند و در حال حاضر، نتایج امیدوارکننده ای را در آزمایش روی موش ها نشان داده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۳:۴۳    
طراحی برج و آپارتمان امروزه به دلیل شهرنشینی و روند رو به رشد جمعیت در حال افزایش است . برج و آپارتمان هایی نیز هستند که صرفا جنبه مسکونی ندارند و با کاربری اداری و تجاری ساخته شده اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۵    
رئیسی دانش آموزان و دانشجویان و به ویژه اعضای تیم های المپیادی را نماد و نمود پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعداد ها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آن ها تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۵    
اگر مادر رضا پهلوی در پیام نقش داشته و دست کم روشن است که کار مشاوران او بوده و پیام هم متضمن به رسمیت شناختن انقلاب 57 و قبول ظلم و فساد در آن دوره و نبود انتخابات آزاد بوده چرا به انتقاد از جمهوری ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۵    
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در اظهارنظری گفته: در جلسه هیئت دولت، بازرس ویژه رئیس جمهور یک گزارش جامع ارائه کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۸    
شهردار تهران با تاکید بر اینکه 47 نقطه به عنوان گلوگاه های سیلابی در تهران شناسایی شده است، گفت: 12 نقطه از این گلوگاه ها رتبه یک، 15 نقطه رتبه 2 و 20 نقطه رتبه 3 را به خود اختصاص دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۴    
رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در "بلوار کشاورز" خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتش زا و سمی دست ساز کشف شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۲    
سرگئی ورشینین، معاون وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه اولین نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل متحد در تهران با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران دیدار و رایزنی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۸    
رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای برنامه پازک در 500 محله در راستای پیشگیری از اعتیاد زنان و کودکان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۴۴    
معاون وزیر خارجه قطر طفره روی رژیم صهیونیستی از اعتراف کردن به مسئولیتش در ترور شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی- آمریکایی شبکه الجزیره را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۰    
رییس جمهور آمریکا که این روزها برای گاف های فراوانش مورد تمسخر قرار گرفته است، در حین سخنرانی در ایالت فلوریدا به جای جمله خانم ها و آقایان از جمله آقایان و همجنسگرایان استفاده کرد!
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۶    
سازمان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که نیروهای الحشد الشعبی امروز شنبه مواضع بقایای گروه تروریستی داعش در استان های دیالی و صلاح الدین در این کشور را با توپخانه هدف قرار دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۷    
بهرام رادان گفت: در فرودگاه قبل از پروازم، دو جوان بیست و چند ساله گفتند نمی توانم از کشور خارج شوم. این دو نفر کارت شناسایی و حکم قضایی هم نشان ندادند. توضیحات بهرام رادان را ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۳    
رئیس آژانس شبکه فدرال آلمان طی اظهاراتی هشدار داد که تأسیسات ذخیره گاز این کشور ممکن است به سرعت در صورت سرد شدن هوا تخلیه شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۹    
بر اساس آخرین تخمین های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) زیرسویه های جدید BQ.1 و BQ.1 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۶    
معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز(شنبه) به منظور بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه، دقایقی پیش وارد استان هرمزگان شد و در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس از سوی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استانی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۲    
رئیس جمهور روز گذشته به جمع دانش آموزان حاضر در اولین اردوی راهیان پیشرفت رفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۲    
سفیر روسیه در آمریکا امروز (شنبه) اعلام کرد، بهبود روابط میان روسیه و آمریکا در چشم انداز میان مدت قابل مشاهده نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه چهار میلیون مسکن در این دولت قرار است ساخته شود، گفت: تا امروز بر اساس برنامه ریزی 1.5 میلیون واحد در دست اجرا داریم و امیدواریم تا پایان امسال به دو میلیون واحد برسد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۵    
رئیس جمهوری ترکیه در دیدار با دبیرکل ناتو اعلام کرد که این کشور تلاش هایش را بر تمدید توافق صادرات غلات اوکراین متمرکز کرده که از 19 نوامبر (28 آبان) منقضی می شود.
  • ۱