دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۵۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 11 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۰    
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۳    
شهید استوار یکم فرید کرم پور 30 شهریور ماه امسال از سوی محمد قبادلو به وسیله خودرو زیر گرفته شد و به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۳    
حدود 15 سال پیش، دانشمندان دانشگاه کیوتو در ژاپن به کشف قابل توجهی دست پیدا کردند. وقتی آن ها فقط چهار پروتئین را به یک سلول پوست اضافه کردند و حدود دو هفته منتظر ماندند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۱۹:۲۲    
در نوشته های تاریخی، چیزهایی که به نوعی خارج از این جهان به نظر می رسند و نویسندگان معاصر از آنها به عنوان قدرت های الهی یاد می کنند، بسیار است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۱    
برای مادر شیرده نوشیدن بیش از سه لیوان چای سیاه و سبز در روز ممکن است تحریک پذیری کودک را افزایش دهد و باعث افزایش حرکات بیشتر روده او شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۰۲:۰۴    
فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 560 عدد سکه عتیقه مربوط به دوره ساسانی و هزاره اول قبل از میلاد در شهرستان رودبار خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۰۱:۰۲    
تحقیقات نشان می دهد که نهنگ ها روزانه 10 میلیون قطعه میکروپلاستیک می خورند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۹:۲۴    
نخستین جشنواره ملی تولید و صادرات انار، امروز در مسجد جامع تاریخی ساوه و با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی، سفرای کشورهای خارجی، تجار و بازرگانان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: فرآیند اجرایی برای خصوصی سازی شرکت های خودروساز آغاز و بر این اساس ارزش گذاری خودروسازان انجام شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۷:۱۳    
طی هفته های اخیر شعار های کاملا متفاوتی از اعتراضات دانشجویی رونمایی شده که ولخرجی در به کار بردن شعار های تند نماد بارز آن است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۴:۵۴    
منابع رسانه ای فلسطین از انجام یک عملیات استشهادی در یکی از ورودی های مسجد الاقصی خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۲    
اخبار سیاسی بازار خودرو را مجددا ملتهب کرده است. اما این التهاب به گونه ای نبود که رکود از بازار خارج شود. کارشناسان پیش بینی می کنند خودرو در روزهای آینده با افزایش قیمت همراه می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۴    
در حالیکه رسانه های معاند از درگیری و ناآرامی در نوشهر خبر می دهند، مشاهده عینی حاکی از وجود آرامش در این شهر است و تنش و درگیری صحت ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۵    
سردار سیاری با بیان اینکه دشمنان از سال گذشته برای این فتنه برنامه ریزی داشته اند گفت: فتنه گران از اول مهر 1401 بخشی از ماموریت حجاب و جریان دیگری با موضوع مسایل صنفی را دنبال کردند با چهار گام ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۶:۴۹    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مدیرانی که کارشان وابسته به فضای سایبری است و بدون آن نمی توانند تداوم کار داشته باشند باید سواد لازم امنیت و پدافند سایبری را کسب کنند و اگر بعد از آموزش دیدند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۴:۳۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر می خواهیم تورم کنترل شود حتما باید مسکن بسازیم؛ زیرا مسکن بیشترین وزن را در تورم دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۳:۴۶    
دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان طی حکمی عباسعلی کدخدایی را به سمت مشاور وزیر و رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۳:۰۱    
کاروان تیم فوتبال استقلال پس از شکست دادن نساجی و قهرمانی در سوپرجام ایران، دقایقی پیش با پروازی اختصاصی به تهران بازگشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۳:۵۱    
تیم فوتبال رئال مادرید در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا توانست حریف را شکست دهد و به عنوان صدرنشین صعود کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۳:۳۲    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران 8 مقام و یک نهاد کانادایی از جمله وزیر امنیت عمومی ، رئیس ستاد ارتش و فرمانده های نیروی هوایی و دریایی این کشور و نشنال پست را تحریم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۳:۱۶    
فیلم لحظه بازداشت عامل دوم حمله تروریستی شاهچراغ منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۳:۱۶    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: نظرات خود را با رویکردی سازنده و رو به جلو به طرف آمریکایی ارائه کردیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۲:۴۹    
معاون وزیر خارجه خطاب به سفرای خارجی مقیم تهران گفت: تاکنون اسمی از زهرا پاپی و امیرحسین نارویی 10 ساله و 623 بیمار تالاسمی که از اردیبهشت 1397 به خاطر تحریم های یکجانبه و محرومیت از دسترسی به دارو ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۲:۳۵    
نمایندگان چین و روسیه اقدام آمریکا و آلبانی در برگزاری جلسه غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره تحولات ایران را محکوم کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۲:۲۶    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ساعتی قبل سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 به سمت کلانتری 16 شهرستان خاش اقدام به تیراندازی کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۲:۱۸    
معاون رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین اقدام این کشور برای تنفس مصنوعی به اغتشاشات گفت که برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل تلاش می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۲:۰۵    
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال نسبت به قهرمانی این تیم در سوپرجام واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۱:۴۷    
هنوز سرنوشت مدیران، کارگزاران و مشاوران وزارتخانه های عراق، کسانی که وابسته به جریان صدر هستند، مشخص نیست ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۱:۳۵    
رئیس سازمان سینمایی کشور با بیان اینکه ایران در حوزه صنعت سینما در دنیا رتبه خوبی دارد، گفت: سینمای ایران در کشورهای مختلف جهان شناخته شده و این سرمایه خوبی است که پس از انقلاب ایجاد شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۵۲    
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به تلاش های گسترده دولت فعلی رژیم صهیونیستی برای حفظ دولت، بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی به همراه نخست وزیر این کشور با حضور در دانشگاه "چونگ آنگ" به دو دانشجوی ایرانی حادثه هالووین ادای احترام کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۴    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۵    
روابط عمومی معاونت اول قوه قضاییه در خصوص خبر مربوط به آزادی متهمان ناآرامی های اخیر توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۵    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و روسیه خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۷    
مدیرعامل بانک تجارت از پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان، از کار افتادگان و وظیفه بگیران بانک خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اعلام کرد: ایران بر اساس احترام متقابل و در چارچوب اصول و قواعد بین المللی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۹    
بانک سپه 33 هزار و 848 میلیارد ریال در قالب 74 هزار و 985 فقره تسهیلات تکلیفی در مهرماه سال جاری در حوزه های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض الحسنه خوداشتغالی پرداخت کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۴    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا طی اطلاعیه ای از آخرین پیگیری ها نسبت به ناپدید شدن دو دانشجوی ایرانی اعلام کرد که خبر سلامتی مهرداد حسینیان دریافت شد و این امید وجود دارد که به زودی خبر خوش ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم پرتلاش و پرهیزگار حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباسعلی اختری را تسلیت گفتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۰    
معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت که در صورت نیاز، امکان بازنگری در تعلیق مجازات اعدام در روسیه وجود دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۹:۴۷    
اتاق اصناف ایران اعلام کرد: براساس دستور معاون رییس جمهور و نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۹:۳۴    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه سیاست دولت سیزدهم خانواده محوری است به همین منظور موضوع توانمندسازی زنان به ویژه در مقوله کارآفرینی در حوزه زنان و خانواده به عنوان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۹:۱۸    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت به مناسبت شهادت تعدادی از هم وطنان عزیزمان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در شیراز دفتر یادبودی در مقر سفارت گشایش کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۹:۰۵    
پیگیری ها حاکی است خانواده فرشته احمدی پیکر وی را بدون تشکیل پرونده در پزشکی قانونی و صدور جواز دفن به خاک سپرده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۸:۴۸    
وزیر خارجه عربستان بر توجه ریاض نسبت به امنیت و ثبات سوریه و حمایت خود از تمامی تلاش ها جهت حل بحران این کشور تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۸:۲۸    
معاون سیاسی وزارت خارجه در نشست با سفرای مقیم تهران با بیان اینکه تحریم های یکجانبه، بزرگترین پروژه نقض نظام مند حقوق بشر در جهان است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۸:۲۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش مسکن در کشور شرایط خوبی ندارد، به گونه ای که برخی از مردم در چادرها و زیرپله ها زندگی می کنند اما باید با اقدامات جهادی ساخت مسکن را با سرعت جلو ببریم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران مسیر پیشرفت، عدالت و مقاومت را با قوت ادامه خواهد داد، تصریح کرد: تلاش برای بی ثبات کردن ایران ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۷:۵۸    
اینستاگرام صفحه رییس مجلس شورای اسلامی را تعلیق کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۷:۵۴    
مطالبه اخیر شهاب حسینی و برخی سوال هایش درباره وضعیت سینما دغدغه جدی بسیاری از فعالان این حوزه است که نسبت به ادامه شرایط فعلی و آینده سینما نگران هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۷:۴۱    
ویکتور هوگو رمان نودوسه را در هفتاد سالگی نوشت، چندسالی بعد از آنکه به جمهوری خواهی دو آتشه بدل شده بود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۲    
امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی 100 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کلنگ زنی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۴    
سنگربان بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد که به سرطان پوست مبتلا شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۵    
پژوهشگران می گویند آب آشامیدنی که از شیر آب می نوشید قبلاً 10 بار توسط مردم نوشیده شده است، زیرا فاضلاب قبل از بازگشت به شیر آب به طور مداوم در یکی از دو چرخه متفاوت تصفیه می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۲    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه هنوز تب حضور در جام جهانی داغ نشده است، گفت: ما برای پروازهای هر شهری که ایرلاین ها درخواست دهند، هیچ محدودیتی نداریم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۴    
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) یازدهم آبان ماه 1401 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که طی روزهای آینده هیاتی از ایران به منظور دیدار و رایزنی با مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی به وین سفر می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۴    
سخنگوی کرملین به ادعای مطرح شده در گزارشی مبنی بر وجود تهدید حمله قریب الوقوع ایران به مواضعی در عراق و عربستان واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۱    
صندوق بین المللی پول با بررسی 10 شاخص کلان اقتصاد ایران در سال 2022، از رشد 3درصدی بخش نفتی و غیرنفتی اقتصاد ایران، افزایش تولید و صادرات نفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۲    
نماینده البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دادستان کل کشور می تواند در موضوع واردات داروهای بی تأثیر در درمان کرونا و بعضاً آلوده و دارای عوارض ورود کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 115 بیمار جدید کووید 19 در کشور شناسایی شدند و همچنین یک روز دیگر بدون فوتی کرونا در کشور ثبت شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۱    
برخی حوادث را ما هرگز فراموش نکرده و نمی کنیم و درباره شهادت سلیمانی پای حرفی که زده ایم ایستاده ایم و در وقت خودش به آن عمل خواهد شد. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۱    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: عزم وزارت بهداشت برای اجرای یک برنامه ملی و حذف بیماری های هپاتیت ویروسی تا سال 1410، جدی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۵    
نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول این قوه با محور بانک مرکزی و موضوعات مربوط به این حوزه برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل ایران خودرو گفت: این شرکت دیگر هیچ تاخیری در تحویل خودرو به مشتریان ندارد و شاهد این ادعا صفر شدن همه معوقات مربوط به تحویل خودرو است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۹    
رئیس جمهور گفت: تلاش دشمن ایجاد مانع برای فعالیت و خدمت رسانی دولت به مردم است، اما دولت مصمم است مسیر خدمت و پیشرفت را با قوت ادامه دهد و این حرکت با آشوب ها و فضاسازی ها متوقف نمی شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۹    
3 نفر از عناصر فعال در اغتشاشات اخیر که در قالب "شهروند-خبرنگار" با موسسه آمریکایی (توانا تک و شبکه سعودی اینترنشنال) همکاری می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۱    
وزیر دادگستری گفت: با اصلاح ساختار وزارت دادگستری در صدد افزایش بهره وری هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۷    
نایب رییس انجمن داروسازان ایران با اشاره به وضعیت توزیع آنتی بیوتیک ها در کشور، گفت: اکنون هر روز توزیع آنتی بیوتیک در استان ها وجود دارد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۷    
دبیرکل سازمان ملل متحد بار دیگر خواستار برقراری صلح در فلسطین و پایان اشغالگری رژیم اسرائیل در کرانه باختری شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۳    
دبیر شورای نگهبان گفت: تاریخ 100 ساله اخیر ایران، سرشار از جنایت دولتمردان آمریکا و طرفداران آن ها در حق مردم این سرزمین است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۳    
با خروج میشل عون از کاخ بعبدا لبنان رسما برای نخستین بار خلأ ریاست جمهوری و بحران دولت را یک جا تجربه می کند تا این کشور وارد مرحله تازه ای از بن بست سیاسی گردد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق کارکنان دولتی گفت: آن چه با کمیسیون برنامه و بودجه و مجلس توافق کردیم را قبول داریم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۳    
سفر قریب الوقوع رییس بانک مرکزی عمان به تهران علاوه بر نتایج مثبت اقتصادی، احتمالا نتایج سیاسی را نیز در جایگاه یک کشور ثالث به دنبال خواهد داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۴    
پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مراسم 13 آبان ماه را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۵    
آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ در شیراز است که پدر، مادر و برادرش در برابر چشمان او در این حادثه به شهادت رسیدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۲    
روح الله دهقانی، سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهوری در حوزه علم و فناوری شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۲    
ثریا قاسمی تاکید کرد که هیچ صفحه ای در فضای مجازی ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۳    
براساس اسناد تنظیم شده توسط دادستان ها در دادگاه، مردی که به حمله به خانه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و کوباندن چکش بر سر همسرش متهم شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۶    
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: حدود 6.5 میلیارد دلار از تفاهم نامه با شرکت گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۵    
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: توله یوز ایرانی (پیروز ) شرایط خوبی دارد اما باید جنگنده شود که امیدواریم یک روز در منطقه توران رهایش کنیم تا در شرایط طبیعی قرار گیرد و به خوی درندگی برسد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۵    
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: باید بستر حضور شخصیت های محبوب و امین مردم در صداوسیما فراهم شود و حق قضاوت به مردم داده شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۳:۲۵    
در پی وقوع انفجار در یک اتوبوس حامل کارمندان دولت طالبان افغانستان که امروز (چهارشنبه) رخ داد، هفت تن زخمی شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۳:۲۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: اداره برخی فدراسیون ها با سرپرست هیچ مشکلی ندارد و گاهی پیش می آید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۷    
معاون اول قوه قضاییه گفت: بیش از 90 درصد کسانی که در حوادث اخیر دستگیر شدند بعد از 24 ساعت آزاد شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۸    
وزیر نفت گفت: جمهوری اسلامی و فدراسیون روسیه باید از ظرفیت و پتانسیل های هر دو کشور به نفع مطلوب استفاده کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۳    
توماج صالحی که پیش از بازداشت به نیروهای امنیتی می گفت فرار کنید، پس از دستگیری می گوید اشتباه کردم، منظور من شما نبودید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به دروغ وقیحانه و بی شرمانه آمریکایی ها در ابراز دلسوزی برای ملت ایران گفتند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارات با اشاره به اینکه دولت وظیفه خود در زمینه واردات خودرو را انجام داده است، گفت: الان توبت فعالان اقتصادی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۳    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت که وزرات راه و شهرسازی دست از سر اراضی درجه یک و دو کشاورزی کشور و همچنین اراضی ایستگاه تحقیقاتی و دانشگاهی کشاورزی بردارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۳    
سخنگوی دولت با اشاره به انتظارات از دولت سیزدهم در جهت از بین بردن ریشه های فساد به ویژه فساد اداری از تاکید ویژه رییس جمهوری و صدور دستوراتی از سوی وی در این زمینه خبر داد .
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۰    
ازسرگیری روابط حماس و دولت سوریه بعد از 10 سال در وهله نخست آثار مثبت خود را در تقویت انسجام محور مقاومت منطقه در مقابله با پروژه صهیونیستی نشان می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۰    
پلیس هلند معترضین کرد را که قصد حرکت به سمت سفارت ترکیه در شهر لاهه را داشتند، زیر سم اسب های خود، له کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۶    
اسرائیلی ها درحالی در پنجمین انتخابات متوالی این رژیم شرکت کردند که چشم اندازی برای تغییر شرایط و خروج از بحران سیاسی و امنیتی نمی بینند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۴    
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام اولیه حدود 160 هزار داوطلب در کنکور نوبت اول خبرداد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۳    
صنعت گاز گذر آرام و بی دغدغه از زمستان امسال را مستلزم مدیریت مصرف گاز طبیعی اعلام کرده و این درحالی است که پیش بینی می شود میزان مصرف در نیمه دوم سال 1401 معادل شش درصد افزایش یابد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۸    
در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، چهارشنبه 11 آبان صدها تن از دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۸    
مراسم تشییع پیکر آیت الله عباسعلی اختری صبح امروز در تهران از مقابل مسجد جامع جمهوری برگزار شد.
  • ۱