چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۴:۰۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 6 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۰:۰۶    
نهاد آب و هوایی سازمان ملل می گوید که سطح اتمسفری سه گاز گلخانه ای در سال 2021 میلادی به رقم بی سابقه بالایی رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۱    
پدر سارینا ساعدی به جزئیات علت فوت دخترش پرداخت و ادعاهای رسانه های معاند مبنی بر بیرون بودن و حضور سارینا در اغتشاشات را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۳۹    
سفیر و معاون نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل گفت: آمریکا از اجرای قرار موقت دیوان بین المللی دادگستری در عدم اعمال تحریم علیه غذا و داروی ایران خودداری می کند و در این مدت نیز تحریم هایی را در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۵    
شورای علمای شیعه افغانستان با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز (ایران) از سوی عوامل تروریستی گروه داعش ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۲    
وزیر آموزش وپرورش در پیامی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام را تسلیت گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۶    
شب گذشته مقابل خانه خانواده آرتین مراسم عزاداری برپا بود و امشب نیز مردم همچنان حضور دارند و با خانواده این کودک مظلوم همدردی می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۲    
صبح امروز (جمعه، 6 آبان) سپر ایمنی گوگل اخطاری برای برخی کاربران روبیکا ارسال کرد و متاقب آن، روبیکا طی اطلاعیه ای درباره این موضوع توضیح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۸    
یک موتورسوار پس از بی احتیاطی یک راننده خودرو که اقدام به باز کردن ناگهانی درب کرد واژگون شد و به زیر تریلی در حال عبور از خیابان کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۹    
پاسخ قاطع امام خمینی(ره) به تروریست هایی که می گفتند کار خودشان است را در این ویدیو ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۴    
چهارشنبه شب، پرونده کودک ربایی میلیاردی توسط پلیس پایتخت به نتیجه رسید و کودک 10 ساله ربوده شده به آغوش خانواده اش بازگشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۷    
تروریست از فاصله حدود 4 متری دو جوان را با اسلحه کلت هدف قرار داده است. مراسم تشییع این دو شهید فردا عصر 7 آبان 1401 در آمل برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۲    
فرمانده انتظامی سنندج: عصر امروز هنگامی که ماموران انتظامی شهرستان برای تامین نظم و امنیت شهروندان در میدان آزادی مستقر بودند 2 نفر از اراذل و اوباش پس از لخت شدن و عربده کشی با سلاح سرد به ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۷    
خواهر آرتین دختری که یک هفته قبل از مراسم عروسی اش عزادار پدر، مادر و برادرش شد. خواهر آرتین خطاب به مخبر: جواب آرتین رو چی بدم، منتظره بره خونه پدر و مادرش رو ببینه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۷    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با فواد حسین، رای اعتماد پارلمان عراق و انتخاب مجدد وی به عنوان وزیر خارجه عراق را به وی تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۸:۳۴    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و "دیمیتری کولبا"، وزیر امور خارجه اوکراین تلفنی گفت وگو و تبادل نظر کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۶:۰۴    
درخت پسته ای که 6 قرن همراه و یار قدیمی بنای تاریخی مزار مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی بوده هنوز ثبت آثار ملی نشده و شماره ثبت مجزا ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۵:۰۴    
گوگل از اوایل سال میلادی آینده به پشتیبانی مرورگر کروم در ویندوز 7 و ویندوز 8.1 پایان می دهد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۴:۰۶    
اگر چک های صیادی برگشت بخورند بانک ها باید فورا غیرقابل پرداخت بودن آن را ثبت کنند و گواهی عدم پرداخت را به مشتری بدهند اما وضعیت رفع سوء اثر از چکی که صبح برگشت خورده اما ظهر همان روز پاس شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۳:۰۶    
مطالعات جدید نشان می دهد که مصرف شیرین کننده های کم کالری جایگزین شکر، حافظه را ضعیف می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۱:۰۷    
استاد پوست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:افراد باید با کاهش استرس، عدم مصرف دخانیات و دوری از عوامل محیطی مخرب، مانند آلودگی هوا، تا حد امکان از سفید شدن زودرس مو ها جلوگیری کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۲۳:۵۷    
یک کارشناس مذهبی گفت: نشانه های مختلفی برای ظهور منجی موعود وجود دارند که طبیعی و اجتماعی هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۷    
برای بازیابی فایل های حذف شده خود می توانید چند روش آسان را به کار بگیرید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۲۰:۳۳    
پژوهشگران آمریکایی، جوهر زیستی هیدروژلی دوشبکه ای ساخته اند که می تواند مجاری و رگ ها را در بافت زنده، چاپ سه بُعدی کند و درمانی برای بیماری های قلبی-عروقی باشد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۱    
رئیس انجمن صنایع علوم غذایی کشور گفت: تحقیقات نشان می دهند که ویتامین دی برای بیماران مبتلا به کرونا به دلیل کمک به ارتقای سطح ایمنی بدن موثر است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ایجاد ساز و کاری برای مقابله با قاچاق سوخت از نیروگاه ها خبر داد و گفت: باید نحوه بازتوزیع یارانه بنزین تغییر کند تا عادلانه شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمعیت هلال احمر، گفت: محموله 49 تنی آنتی بیوتیک امشب از طریق کشور هند وارد ایران می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۸    
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۸:۱۷    
درحادثه تروریستی حرم شاهچراغ "آرتین سرایداران" پدر، مادر و برادرش را از دست داد که این اتفاق واکنش گسترده ای در میان هنرمندان ایجاد کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۳    
معاون حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تبدیل ساختمان های مسکونی به مدارس و مراکز آموزشی ابراز نگرانی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۹    
رئیس جمهور پیشین افغانستان حمله تروریستی به زایرین زیارت شاه چراغ در شهر شیراز (ایران) را شدیداً تقبیح و محکوم کرد و آن را خلاف تمام موازین دینی و ارزش های انسانی دانست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۰    
یک کارشناس بازار سکه و طلا ضمن اشاره به روند صعودی قیمت سکه و طلا در بازار یک هفته اخیر، علت این موضوع را افزایش قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی که پیش بینی نیز نمی شد دانست و عنوان کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۵    
خبرنگاری در زاهدان از وضعیت آرام در سطح شهر با وجود تلاش بی وقفه ضدانقلاب بیرونی در روزهای اخیر برای ایجاد تنش در این شهر حکایت دارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۳    
رییس گروه استاندارد و ارزیابی محصولات ستاد توسعه فناوری نانو با بیان اینکه درست است که ما در تولید مقاله و ارزیابی محصولات نانو جلو هستیم ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۶:۳۲    
بینندگان الف هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۸    
رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی جامع با اعلام اینکه جهان در مهمترین دهه از زمان پایان جنگ جهانی دوم تا کنون به سر می برد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۹    
رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو می گوید یکی از اصلی ترین دلایل کمبود آنتی بیوتیک در روزهای گذشته، تغییر الگوی مصرف دارویی مردم در دوره کرونا بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۱    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش های دست دوز تهران گفت که در حال حاضر بیش از 70 تولید کننده کفش در شهرک صنعتی قرچک مستقر هستند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک گفت: ایستگاه هوشمند اتوبوس در میدان تجریش برای اولین بار در کشور راه اندازی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۶    
معاون اول رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان در شیراز شد را شرکت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۲    
تصاویری از حرم شاهچراغ(ع) پس از نماز جمعه امروز در شیراز
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۲    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت دسترسی آسان و ارزان مردم به درمان و پیش بینی به موقع نیازهای دارویی و درمانی گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۲    
مقامات آمریکایی اعلام کردند که با نزدیک شدن زمستان و با هدف عقب راندن نیروهای روسیه از نواحی کلیدی در جنوب اوکراین، پنتاگون یک بسته کمکی نظامی 275 میلیون دلاری به کی یف می فرستد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۳    
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با تایید لغو پروازهای لوفت هانزا از فرودگاه امام خمینی، گفت: موضوع کشف جسد در پرواز تهران- لوفت هانزا در صورت درخواست مکتوب این هواپیمایی بررسی می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۹    
در قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری کشور در محکومیت حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز با تاکید بر حفظ وحدت ملی، قومی و مذهبی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۶    
عباس محمدیان رییس سابق بسیج رسانه که مدتی است به مسولیت اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد منصوب شده طی یادداشت درباره این جابجایی نوشت :
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۶    
ناصر ممدوح با شنیدن خبر درگذشت جلال مقامی با ذهنی خسته و دلی گرفته می گوید: جلال مقامی اسطوره بود؛ چه آن زمانی که جای خیلی از هنرپیشه ها صحبت می کردند و چه آن زمانی که دیدنی ها را اجرا می کردند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۶    
امام جمعه شیراز گفت: امروز آرتین 5 ساله سند مظلومیت ملت ایران است چراکه جلو یک بچه 5 ساله در حرمی که محل قداست و امنیت است پدر و مادر و برادرش و دیگرانی را به گلوله بستند و کشتند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۸    
مردم سراسر ایران امروز بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایات تروریستی شیراز، راهپیمایی کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۴    
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به حادثه تروریستی شیراز گفت : انتقام این خون های پاک از مسببین اصلی این حوادث یعنی استکبار جهانی گرفته خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۴    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به محمد شیاع السودانی انتخاب وی به عنوان نخست وزیر عراق را تبریک گفت و تاکید کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۰    
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: بسیاری مشکلات موجود در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرابخشی و خارج از کنترل این وزارتخانه است و منتقدان باید واقع بین و منصف باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۰    
ایسنا/فارس برنامه های مربوط به برگزاری مراسم تشییع، خاکسپاری و بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، اعلام شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۳    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج که صبح امروز اتفاق افتاد، 17 مصدوم برجای گذاشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۷    
رئیس جمهوری لبنان در سخنانی گفت که نخست وزیر مامور به تشکیل دولت در این کشور تمایلی برای به سرانجام رساندن پرونده تشکیل دولت جدید ندارد و به همین دلیل ریاست جمهوری در آستانه پذیرش استفعای دولت است .
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۳    
معاون سازمان حج و زیارت با بیان این که سهمیه حج سال 1402 ایران هنوز تعیین نشده و پس از مذاکره با عربستان تعداد زائرانی که از ایران به حج اعزام خواهند شد، مشخص می شود، گفت: در هر صورت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۷    
جان کربی تصریح کرد که واشنگتن تصمیمی برای کاهش تحریم های خود علیه سوریه یا خارج کردن نیروهایش از خاک سوریه ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۸    
عفو بین الملل اعلام کرد، داعش در سال میلادی کنونی صدها تن را در شمال شرق مالی سر برید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۷    
مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای حادثه تروریستی تلخ حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۶    
در ساعت های گذشته ویدیویی در فضای مجازی با شرح اخراج مهمان برنامه زنده شبکه چهار مورد توجه کاربران قرار گرفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۷    
پیکر زنده یاد جلال مقامی، یکشنبه هشتم آبان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۸    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری نوبت اول کنکور سراسری براساس مصوبه شورای عالی فرهنگی در اواخر دی ماه خبر داد و گفت: آزمون سراسری دی ماه فقط برای دروس تخصصی برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۴    
مردم تهران و سراسر کشور امروز پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (علیه السلام) را محکوم می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۰    
محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، پس از کسب رای اعتماد کابینه دولت جدید آقای محمد شیاع السودانی، با نخست وزیر جدید عراق، ملاقات و گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۷    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تعامل می توان به دنبال راهکار برای حل مشکلات بود اما اگر راه تعامل بسته شد می توان به سراغ استیضاح رفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۷    
دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که تمامی مذاکرات درخصوص پرونده ترسیم مرزها، به صورت غیرمستقیم انجام شد و هیات های لبنانی و اسرائیلی در زیر یک سقف با یکدیگر دیدار نکردند و این مسأله شبهه عادی سازی را ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین حادثه تروریستی در شیراز را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۴    
حدود 10 روز پیش فرزند یک خانواده در شهریار و منطقه دولت آباد به نام مجتبی در حال رفتن به مدرسه توسط آدم ربایان ربوده شد،که در نهایت در عملیات 10 روزه کارآگاهان پلیس آگاهی کودک به آغوش خانواده بازگشت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی شهرداری تهران از ایجاد 21000 پارک حاشیه ای هوشمند در 14 منطقه تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۳    
خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت حادثه تروریستی هولناک و اندوه بار حرم مطهر احمد بن موسی(ع) و شهادت زائران بی گناه این مضجع شریف ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۸    
ستاد حقوق بشر با ارسال گزارشی به سازوکارهای بین المللی حقوق بشری و کشورهای جهان، با تشریح حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۹    
سخنگوی دولت در توییتی با انتشار تصویری از آرتین، کودکی که خانواده خود را حادثه تروریستی شیراز از دست داد نوشت: برای ساختن آینده آرتین ها، یک ایران متحد خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۵    
مجمع جهانی بیداری اسلامی، در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز، ضمن تسلیت، این حمله جنایت کارانه را محکوم و خواستار همبستگی و اتحاد ملت بزرگ ایران در برابر توطئه دشمنان گردید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۱    
اجازه بدهید یک مرور بکنیم. از منظر امنیتی در مرحله استمرار اجباری آشوب هستیم. طرف طراح، در حال سوزاندن دسترسی ها و سرمایه های بیست و گاهی 30 ساله خود است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۸    
بازی خوردن ایران از روسیه، نقش مخرب روس ها در برجام و روند احیای آن و تله روسیه برای حضور ایران در جنگ اوکراین ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۲    
شورای تامین سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری 16 این شهر از سمت خود عزل شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - ۰۰:۱۷    
اشتیاق کشورهای عربی برای احیای روابط با سوریه ای که توانست خود را در قلب معادلات منطقه و جهان حفظ کند ...