دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۴۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 22 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۶    
یک راننده قصد داشت خودروی خود را در کنار خیابان پارک کند. او که پدال گاز و ترمز را اشتباه گرفته بود، خودرو را راهی کانال آب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۰۵:۰۵    
نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو روز چهارشنبه، 25 آبان 1401 پس از برگزاری قرعه کشی بر روی سایت این شرکت خودروسازی قرار خواهد گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۱    
مریم صادقی، معلم آموزشگاه استثنایی ارمغان، قله 6 هزار و 189 متری آیلند پیک در نپال را فتح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از امضای تفاهم نامه برای ساخت اولین محله الگو در شهر تهران با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۳    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور پرترددترین جاده های کشور در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۳    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: هر سال بودجه 10 هزار میلیارد تومانی برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اختصاص خواهد یافت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۲    
وضعیت بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی زمانی که در حال سخنرانی در اجلاس شرم الشیخ بود، سوژه رسانه های عربی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۰۷:۴۴    
مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان سازمان بهزیستی کشور، گفت: هیچ سازمانی به جز بهزیستی تا به امروز برای اجرای بندهای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت از ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۰۷:۴۴    
اعلام لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران افکار کی روش را برای مهم ترین تقابل های فوتبال ملی در سال جاری به نمایش گذاشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۰۳:۲۳    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از تمدید طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی خبرداد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۰۳:۲۳    
به نوشته یک روزنامه آمریکایی، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در جریان دیدار اخیر با رئیس جمهور اوکراین، به وی پیشنهاد کرده که در مورد مواضع مذاکره "واقع بینانه" فکر کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۰۰:۲۷    
محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه مهندسین گفت: خبر مستند دارم حدود شش ماه قبل، شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه گذاشتند و ابلاغ کردند مبنی بر این که در برخورد با بی حجابی، برخورد فیزیکی نباید انجام شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۳:۵۱    
فرمانده فراجا گفت: حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود و دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند تا ایران قوی را تضعیف کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۷    
نیروهای ترکیه و عناصر مسلح وابسته به آنها با توقف فعالیت ایستگاه علوک و هدف قرار دادن شبکه برق تغذیه کننده آن، آب حدود یک میلیون شهروند استان الحسکه واقع در شمال سوریه را قطع کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۷    
استان خوزستان با یک میلیون و 750 هزار نفر حاشیه نشین، دارای رتبه اول حاشیه نشینی در کشور است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۷    
طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران انشعاب 9 هزار و 300 خانوار بدمصرف به طور موقت قطع شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۷    
رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از بازداشت باند آدم ربایی در سنندج خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۷    
نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان، گفت: موظف هستیم در جریان این سفر با اقشار و گروه های مختلف دیدار کنیم و آنچه مطالب و درد دل و پیشنهاد مردم وجود دارد شنیده شود و نقش ما بیشتر در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۷    
کریم بنزما می گوید کریستیانو رونالدو، هم تیمی سابقش در رئال مادرید، هنوز به خاطر کسب توپ طلا توسط او به او تبریک نگفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 12 هزار میلیارد تومان برای اتمام تعهدات در پردیس نیاز داریم، گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۷    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین از کشف و ضبط ده ها اشیای تاریخی، فلزی، سنگی، آجری، سفالی، کاغذی و ... هنگام بازرسی از یک منزل در ورامین خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۷    
منابع خبری سوریه از شهادت دو سرباز سوری و زخمی شدن سه نفر دیگر در حمله رژیم صهیونیستی به حمص خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۷    
رئیس مرکز کنترل دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: از ابتدای آبان ماه با کاهش دما، شاهد رشد 70 درصدی مصرف گاز در بخش های خانگی و تجاری نسبت به ماه قبل از آن هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۰:۵۸    
وزارت خارجه فرانسه طی مواضعی ضدایرانی، بازداشت شهروندان فرانسوی در ایران را اقدامی تحریک آمیز خواند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۰:۵۱    
گفته می شود درحالی که بسیاری از مردم ایران با دیوان حافظ اُنس دارند، گمان می کنند با حافظ و افکارش هم آشنایند؛ اما این گونه نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۴    
محققان با ثبت فعالیت الکتریکی در مغز هنگام مشاهده درد و رنج دیگران، به علت همدردی افراد با انسان های دیگر پی بردند و مشخص کردند که درد دیگران نیز ناحیه مشابهی را در مغز فعال می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۸    
رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری قاتل فراری که بر سر اختلافات ملکی برادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۰:۰۰    
جلسه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۵۶    
رئیس جمهور وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش روی کسب و کارها با سرعت و جدیت پیگیری و رفع کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۵۶    
رستم ایرانشهر ، خاطرات مردم سیستان وبلوچستان از روزهای شهادت حاج قاسم سلیمانی به قلم فریده الیاسی فرد توسط انتشارات راه یار روانه بازار نشر شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه انفجار استانبول تاکنون 6 کشته و 53 زخمی بر جای گذاشته است، اظهار کرد که تروریست ها در ترکیه به اهداف خود نخواهند رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۲۰    
زنگ ورزش مدارس شهر تهران، فردا به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۲۰    
معاون سیما از تدارک تلویزیون برای پوشش تمام بازی های جام جهانی و پرداختن دیگر برنامه ها به فرامتن این رویداد خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۸    
خبرگزاری اسپوتنیک طرح شرکت های دارویی غربی مبنی بر انجام آزمایش هایی برای استفاده نیروهای ائتلاف نظامی ناتو از داروهای مخدردار در اوکراین را فاش کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۸    
در تاریخ ایران به خصوص در زمان سلطه مغولان بر ایران که 160 سال به طول کشید، به گواهی تاریخ در موج اول حمله مغولان به ایران قتل، غارت، کشتار ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۸    
پنج روز پیش بود که لباس تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های فوتبالی جام جهانی 2022 قطر رونمایی شد. لباسی که پس از حواشی بسیار درباره ی طرح آن، حالا با مشکل ناهماهنگی بین سازمان ها نیز مواجه شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۸    
نگاه بر صفحه کتاب و چشمها بر واژه ها . کلمات همچون دریچه ای که مینوی خرد را بر هزار پرسش جهان اندیشه می گشاید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۸    
جزئیات رایگان شدن آموزش فیلمسازی در 10 استان کشور به انجمن سینمای جوانان ایران ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۸    
بانک سپه و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک وابسته به وزارت صمت در راستای گسترش تعاملات دوجانبه و حمایت از صنایع کوچک تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۸    
بانک صادرات ایران برای تسهیل داد و ستد، کاهش هزینه مبادلات، ارتقای سرعت معاملات در فضای کسب و کار و افزایش کارایی چک، چک امن دیجیتال را به عنوان خدمتی نوین ارائه کرد. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۸    
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ما امروز به فضل الهی سیطره دریایی خود را حفظ کردیم و پهنه دریایی خود را گسترش دادیم گفت : الان به قدرت و فناوری دست یافته ایم و دشمنان از آن در هراسند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۸    
احکام اولیه دادگاه های ناآرامی های اخیر در تهران صادر شد که طی آن یک نفر به اعدام و پنج نفر دیگر به حبس محکوم شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۷    
برنامه تلویزیونی ماجرای امروز روایت مظلومیت شهدای فتنه های داخلی از زبان خانواده این شهدای بزرگوار در قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبین خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۷    
رئیس جمهور قانون معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۷    
پادشاه اردن تاکید کرد: مساله فلسطین در رأس اولویت های ما بوده و راه حل آن پایان اشغالگری است و ما به نقش محوری خود در منطقه ادامه خواهیم داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۷    
فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری از دستگیری 70 متهم و کشف 52 پرونده سرقتی در طرح ضربتی مقابله و برخورد با جرایم خشن در 24 ساعت گذشته خبرداد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۷    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، از سرمایه گذاران به عنوان فرماندهان اقتصاد مقاومتی در کشور نام برد و گفت: بدنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران در مناطق آزاد کشور هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۲    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به اختصاص مبلغ 50 هزار میلیارد ریال از محل منابع سپرده های پس انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی به شرکت های دانش بنیان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۶    
مصرف داروهای افسردگی (AD) در جهان طی دو دهه اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته و اروپایی ها بزرگترین مصرف کننده این داروها هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۱    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از حمایت 357 ایرانی خارج از کشور از 8265 یتیم و فرزند محسنین تحت پوشش این نهاد خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۷    
دونالد ترامپ ساعاتی بعد از اعلام شکست "بیک مسترز"، نامزد جمهوریخواه ایالت آریزونا در کسب کرسی "مارک کلی" دموکرات در مجلس سنای آمریکا، شدیدا از این مساله عصبانی شده و خواستار تکرار برگزاری انتخابات شد!
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۴    
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری سال 1402 گفت: موضوع ایجاد سابقه تحصیلی و تاثیر قطعی آن اتفاق خوبی بود؛ قبلا، تاثیر سوابق ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۹    
در جریان مجمع عمومی فدراسیون ووشو، اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون مشخص شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۶    
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به آخرین آمار مسافران متروی پایتخت، از افزایش آمارهای تردد مسافران نسبت به سال گذشته خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۶    
پس از تاخیر 50 دقیقه ای در حضور کارلوس کی روش در نشست خبری، مدیر رسانه ای تیم ملی اعلام کرد این برنامه لغو و به فردا موکول شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۶    
طبق برآوردهای اولیه از تقسیم پست ها در کابینه آتی رژیم صهیونیستی، احتمالا حزب لیکود کرسی وزارت جنگ را برای خود حفظ می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۶    
این روزها فیلم ها و تصاویری از بلال نصرویی خواننده محلی در زاهدان در حال گردش است که رسانه های معاند آن را به خدانور یا یاغی مشهور شیرآباد نسبت داده اند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۶    
امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد ضمن اعلام ارتقای برد انهدام سامانه باور 373 گفت: برد انهدام این سامانه به بیش از 300 کیلومتر ارتقاء پیدا کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۴    
براساس مطالعات انجام شده، آلودگی هوا روی بدن انسان اثرات منفی فراوانی دارد. در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم. آسم و سر درد مزمن از مهم ترین عوارض آلودگی هواست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۴    
نشست قضایی معاون اول قوه قضاییه با قضات دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد و مصدق در این نشست خاطرنشان کرد که قضات دادسرا و دادگاه های انقلاب در خط مقدم نظم و امنیت مردم و نظام ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۴    
مبادلات تجاری کشور در هفت ماهه سال جاری نشان می دهد که میزان این مبادلات جمعا 60 میلیارد و 130 میلیون دلار بوده که افزایش 10 درصدی داشته است، این در حالی است که وزن مبادلات با کاهشی 17 ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
در شرایطی کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت تصویب شد که موافقان آن بر لزوم ساماندهی وضعیت اتباع خارجی تاکید کرده و مخالفان، این طرح را مغایر با برخی قوانین کشور می دانستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده خدابنده پیرامون اظهارات رئیس جمهور آذربایجان در خصوص تمامیت ارضی ایران گفت: نوه که نمی تواند منکر بابابزرگ خود شود. سخن های ایشان مبنایی ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
منصور براتی کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در برنامه شیوه در شبکه چهار گفت: اقدام به حملات سایبری، خرابکاری هسته ای و اقدام به ترور مقامات ایرانی از 2019 تاکنون ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
از جام جهانی 2014 برزیل بود که بازار انیمیشن های مرتبط با جام جهانی بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
روزنامه عربستانی براین باور است که تفکرات کی روش می تواند باعث تاریخ سازی ایران در جام جهانی 2022 و صعود این تیم به دور بعد شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه فعالیت و روزانه حدود 300 تا 400 کیلوگرم محموله های مواد مخدر را در کشور پخش می کرد، خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: در حال حاضر هماهنگی خوبی بین وزارتخانه های نیرو و نفت برای تامین سوخت نیروگاه های کشور صورت گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سحرگاه امروز - یکشنبه - با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در شهر ری از این مضجع مبارک زیارت و نماز صبح را آنجا اقامه کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
یک فعال حوزه کار با تاکید بر ترمیم حقوق و دستمزد کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی، از آغاز واریز معوقات بازنشستگان سایر سطوح مزدی خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
دیشب شبکه های معاند در راستای پروژه نخ نمای کشته سازی بار دیگر به دروغ فردی به نام احسان خواجوی را کشته اعتراضات جا زدند و گفتند او همچون پدرش در دزفول با اصابت چندین گلوله کشته شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: نمایندگانی از اقشار مختلف مردم استان در این ایام و به مناسبت "روز اصفهان" ضمن حضور در محضر رهبر معظم انقلاب ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
قائم مقام دبیر شورای نگهبان طی یادداشتی به برخی شبهات درباره قانون اساسی و تداوم آن پاسخ گفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
این تجمع که در شهر برلین برگزار شد، مردم نسبت به گرانی و افزایش قیمت و هزینه های زندگی و همچنین بحران انرژی اعتراض نمودند
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
دستیابی ایران به موشک های پیشرفته هایپرسونیک با توجه به قدرت گیری مجدد نتانیاهو و دیگر تندروهای صهیونیست در اراضی اشغالی و همچنین طرح برخی تهدیدات علیه ایران در منطقه قفقاز جنوبی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
علیرضا دبیر می گوید کشتی گیرانی که در فینال جام جهانی مقابل آذربایجان شکست خوردند، بدلیل باخت انفرادی که داشتند، شادی نکردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
نماینده مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در صحن علنی مجلس: من صدای مردمی هستم که خرید یک خودروی بی کیفیت داخلی هم برای آنها آرزو شده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی با انگلیس و شرایط تیم ملی ایران سخن گفت و عنوان کرد این تیم به دنبال نمایش عالی در قطر است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۸    
سفیر سابق کشورمان در آذربایجان با بیان این که رزمایش ناتو در باکو نشان دهنده آن است که جمهوری آذربایجان به دنبال ماجراجویی است و درواقع قصد دارد به نحوی پای ناتو را به منطقه باز کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۸    
کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران از لحظاتی پیش در محل استانداری تهران تشکیل جلسه داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۸    
یکی از حرفه های بسیار مهم در دنیای مدرن امروز طراحی گرافیک است. چشم شما هر روز با جلوه های نوین این هنر مواجه می شود و ممکن است به اهمیت گرافیک در خلق آن آثار فکر نکنید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در بررسی لایحه بودجه نباید منابع غیرقابل تحقق برای بودجه خلق کند و با تعیین این گونه درآمدها و مصارف اجرای بودجه را با چالش مواجه کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۸    
اجاره خودرو با راننده در تهران اگر اهل تهران هستید یا از تهران قصد سفر دارید و یا به تهران سفر کرده اید و به دلیل خستگی، نداشتن گواهی نامه، استرس رانندگی و.. ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۸    
بر اساس گزارش رسانه های ترکیه، رجب طیب اردوغان بر تعهد کشورش به جستجوی مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین تاکید و آمریکا و دیگر کشورهای غربی را به تحریک مسکو متهم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۸    
درب ریلی مخفی از لحاظ زیبایی شناسی، مفهوم جدیدی از درب های کشویی را با طراحی زیبا و مدرن به نمایش می گذارد. یک محصول نوآورانه که پاسخ گوی نیازهای زیبایی شناختی و عملکردی بازار است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۸    
جنبش حماس قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل درباره فلسطین را یک دستاورد و گام مهم دانست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۸    
مدیر آزمایشگاه ملی آنفلوآنزا و استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه امسال آنفلوآنزا شیوعش را در ایران خیلی زود آغاز کرد، گفت: در حال حاضر ویروس غالب در کشور، آنفلوآنزا است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
مهاجم ایرانی لورکوزن در فهرست این تیم برای دیدار برابر اشتوتگارت قرار نگرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
دولت سیزدهم گام های بلندی برای یک تحول اساسی در مالیه عمومی به منظور کاهش تورم ، کاهش خلق پول و کسر بودجه برداشته است. احیای اصل 53 قانون اساسی ، وجه همت دولت است . قرار است براساس؛ ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
هزاران نفر از آلبانیایی های ساکن انگلیس روز شنبه در اعتراض به سیاست های مهاجرتی دولت ریشی سوناک دست به تظاهرات زدند و وزیر کشور انگلیس را که به آمار بالای مهاجرت این افراد اعتراض کرده بود "نژادپرست" ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
معاون سید حسن نصرالله اعلام کرد که آمریکا لبنان را از دریافت کمک های سوخت ایران منع کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با واقعی سازی قیمت گاز تنها برای مشترکان پرمصرف، این مشترکان به سمت کاهش و بهینه سازی مصرف خود خواهند رفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
پارک هه ایل بازیگر کره ای جایزه روزنامه نگاران آسیایی را دریافت کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
نادری، نماینده مجلس در دانشگاه تهران درباره فیلترینگ فضای مجازی گفت: رئیس مجلس به نمایندگیِ از بخش زیادی از مجلس، پیگیر رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت در کنار هم پیگیر حل مسائل کلان و به کارگیری تمامی ظرفیت ها برای گره گشایی از مشکلات مردم هستند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
عباس سلیمی نمین، پژوهشگر تاریخ معاصر می گوید خشمی که برخی از جوانان را به کف خیابان ها می کشاند لزوماً برخاسته از تأثیرات رسانه ها و اینترنت نیست بلکه گاهی ضعف های داخلی چنین شرایطی را فراهم می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت ها با حضور هواداران فوتبال و نمادهای خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
با گذشت چند روز از انتخابات میان دوره ای آمریکا در نهایت امروز (یکشنبه) مشخص شد که کنترل مجلس سنای کنگره آمریکا باز هم در اختیار دموکرات ها قرار گرفته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
امروز روز جهانی ذات الریه یا پنومونی هست. به همین بهونه اینجا نگاهی به 6 نکته درباره این بیماری ریوی انداختیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۱    
یک بمب افکن بی 17 در جریان نمایشگاه هوایی دالاس آمریکا در آسمان حرکت می کرد که یک هواپیمای کوچک تر با آن برخورد کرد. این برخورد منجر به سقوط هر دو هواپیما شد ...
  • ۱