دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۴۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 12 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۱    
شیطان برای اینکه انسان هارا فریب دهد از تکنیک هایی مانند وسوسه، اغفال و وعده های دروغ استفاده می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۱    
بی ام و آی 7 به عنوان سدان برقی و لوکس بی ام و از امکانات بسیار پیشرفته ای بهره می برد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۰۶:۰۰    
دختران و پسران زیادی هستند که باوجود داشتن ویژگی های خوب قربانی سوءپیشینه کیفری عضوی از خانواده شان می شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در توییتی به اظهارات بایدن واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۵    
فردی که در جریان اغتشاشات اخیر در شهر ایلام عامل هتاکی و تعرض به خانم محجبه در ایلام بود توسط سازمان اطلاعات سپاه استان ایلام شناسایی و دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی دولت با بیان اینکه طی سال های گذشته حدود 5 میلیون نفر بی جهت به بورس فراخوانده شدند و در بازاری که ذاتش ریسک و سود و زیان است بدون آگاهی زیان دیدند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۰۸:۰۳    
وحید موسوی که برخی پست های اینستاگرامی او باعث دلخوری و انتقاد مردم لرستان شده بود گفت: قطعا جلوی دشمنان خواهیم ایستاد و هر مشکلی که ما داریم به خودمان و خانواده ایران ارتباط دارد و ما همه پای ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۰۶:۰۱    
حالا که رژیم صهیونیستی اوضاع سیاسی نابسامانی دارد و بن بست سیاسی هر روز جدی تر می شود، احتمال بازگشت نتانیاهو به قدرت اوضاع را پیچیده تر می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۰۵:۰۴    
والدینی که نسبت به آینده ی فرزند خود احساس مسئولیت می کنند، باید در نظر داشته باشند که محیط خانواده را به گونه ای شکل دهند تا فرزندان معنای احترام گذاشتن را بیاموزند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۰۴:۰۰    
مدیر سامانه خط 123 کل استان تهران می گوید: بالاترین آمار گزارش ها به 123 مربوط به کودک آزاری است زیرا از نظر قانونی ولی قهری هر بلایی سر بچه می آورد و کسی نمی تواند او را مجازات کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۰۳:۰۳    
شکیرا، خواننده پاپ مشهور که ماجراهایش با همسرش پیکه، خبرساز شده بود، این روزها از رفتار عجیب پیکه ناراحت شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۰۰:۰۲    
ویژگی جدید واتس اپ با نام انجمن ها (Communities) اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود، اما شرکت متا اکنون آن را به طور رسمی در دسترس تمام کاربران قرار داده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۰    
ارزیابی های صورت گرفته از قیمت برخی کالا های اساسی نشان دهنده آن است که برنج ایرانی و ماکارونی درجه یک در مهر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی 138 درصدی داشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۲:۵۷    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و ائتلاف راست گرای متحد با او در انتخابات جدید این رژیم پیروز شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۲:۲۲    
با شیوع بیماری آنفلوانزا در استان کرمانشاه و پر شدن مطب ها و مراکز درمانی از بیماران، تختهای بیمارستان تخصصی کودکان دکتر محمد کرمانشاهی پر شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۲:۰۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار ایجاد قرارگاه اشتغال در استانها شد و گفت: بر اساس گزارش شورای عالی اشتغال، 670 هزار شغل در کشور، طی هفت ماه امسال ایجاد شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۵    
دارنده 8 مدال جهان و المپیک به همراه پدر خود با علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۱:۳۳    
وزارت خزانه داری آمریکا اسامی افراد جدیدی را به بهانه های مرتبط با ایران در فهرست تحریم ها قرار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۱:۲۴    
غیرنظامیان در کی یف پایتخت اوکراین در نتیجه حملات روسیه از کمبود آب رنج می برند. در حالی که جنگ روسیه علیه اوکراین ادامه دارد، غیرنظامیان به دلیل کمبود آب در کی یف در نتیجه حملات روسیه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۱:۰۳    
یک جوان بسیجی در جریان اغتشاشات امروز کرج و در پی اصابت ضربات چاقو به کمر به شهادت رسید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۰:۴۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، با گرامیداشت 13 آبان ماه، تظاهرات سراسری فردا را صحنه نمایش استکبار ستیزی ملت ایران و اعلام شکست فتنه امریکایی صهیونیستی اخیر در جنگ ترکیبی دانست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۴    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امپراطوری رسانه ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام عیار است و تنها راه خنثی سازی آن آگاهی و بصیرت جامعه به ویژه نسل جوان است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۴    
یک تیم ضدامنیتی مرتبط با اغتشاشات توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایلام منهدم شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۲۰:۰۳    
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست درباره زمان و علت انتقال پیروز، توله یوز ایرانی، به پارک ملی توران توضیح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که فارغ از نتیجه انتخابات رژیم صهیونیستی، آنکارا خواهان حفظ روابط با تل آویو به صورتی پایدار است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۹:۰۳    
نخست وزیر سابق پاکستان در تیراندازی یک فرد مسلح به کاروان او زخمی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی در پی حادثه ریزش پل موربی در هند با دولت و مردم این کشور ابراز همدردی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۸:۴۲    
وزارت خارجه آلمان ضمن این ادعا که شهروندانش در ایران با خطر بازداشت خودسرانه روبرو هستند، از آن ها خواست از این کشور خارج شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۸:۲۵    
رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که خون قربانیان حادثه تروریستی شیراز هرگز هدر نخواهد رفت و توطئه ها علیه ایران شکست خواهد خورد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۷    
مراسم خاکسپاری کشته شدگان در حادثه هالووین کره جنوبی، تصاویر غم انگیزی از وداع والدین با فرزندان خود بر جای گذاشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۲    
منبع رسانه ای غربی گزارش داد، وزرای خارجه گروه 7 در نشست دو روزه به میزبانی شهر مونستر آلمان، علیه ایران و روسیه رایزنی می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۴    
تصاویر به دست آمده از وقایع امروز در برخی نقاط کرج حکایت از حمله خشونت بار به نیروی انتظامی دارد. تصاویری تلخ از حمله اوباش را ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۷:۵۵    
قطری ها از کشف 144 کاپ جام جهانی جعلی 2022 در شهر دوحه پایتخت این کشور خبر دادند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۷:۲۶    
متهم ماهان صدارت با جمعی ازدوستان خود در خیابان به زعم خود دو فرد موتور سوار را لباس شخصی شناسایی کرده و با لگد موتور را سرنگون و یکی از افراد را با کارد سلاخی مجروح می کنند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۷    
بر اساس فیلم و تصاویر دوبین های مداربسته، متهم در محل اغتشاشات اقدام به آتش زدن موتور سیکلت و مسدود کردن خیابان کرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۶:۴۴    
طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب تهران از ابتدای طرح برخورد با مشترکان بدمصرف تا 18مهرماه آب 6000 خانوار بدمصرف تهرانی به صورت موقت از ساعت 9 تا 16 قطع شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۷    
سفیر کشورمان در روسیه گفت: جلسه کمیسیون مشترک را مثبت ارزیابی می کنیم و امیدواریم بر اساس این ریل گذاری بتوانیم حرکت کنیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۱    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اغتشاشات خیابانی و هتک حرمت به حرم حضرت احمدبن موسی (علیهماالسلام)، عمق جنایت پیشه گی و ددمنشی دشمنان درنده خوی این مرز و بوم الهی را بیش از پیش آشکار می سازد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۵:۵۷    
در چهاردهمین کنگره حزب دموکرات کردستان عراق، بار دیگر مسعود بارزانی به عنوان رئیس این حزب انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۸    
عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی با انتقاد از مقررات زیاد در کشور و تناقض آنها با یکدیگر بر ضرورت تنقیح آنها برای بهبود عملکرد اقتصادی تاکید کرد .
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۴    
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره اعزام زائران ایرانی به حج عمره و مذاکرات خود با عربستان در این خصوص توضیح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۲    
طی 24 ساعت گذشته 42 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه سه بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۴    
وزیر بهداشت با اشاره به لزوم بازنگری در وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور گفت: امیدواریم امسال ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهور، حکمرانی دیجیتال و دولت هوشمند را لازمه شکل گیری دولت قوی دانست و گفت: اساس کار دولت هوشمند تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات در بخش های مختلف اداری، علمی، تجاری و نظام بانکی و مالی است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۲    
شورای نگهبان در بیانیه ای 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز را گرامی داشت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی مصوب شده و برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۲    
بانک مرکزی در بخشنامه ای خطاب به شبکه بانکی بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۱    
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: انقلاب اسلامی مفتخر است که امنیت خود را از نظام های سلطه و با باج دهی به دست نیاورده و تنها کشوری است که امنیت ملی خود را اجاره نکرده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۴:۰۲    
رئیس پلیس پایتخت گفت: دکتر فرهود، پدر علم ژنتیک ایران پس از 48 ساعت به مطب خود برگشت اما با پیگیری خود عوامل این ربایش که طلب 8 میلیارد تومان پول از وی کرده بودند را دستگیر کردیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۹    
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف درخصوص تعیین تکلیف دانشجویان ممنوع الورود به این دانشگاه به دلیل دخالت در حوادث اخیر توضیح داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۳    
رئیس پلیس پایتخت جزئیات دستگیری عاملان شهادت آرمان علی وردی و همچنین ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک ایران را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۳    
5 نفر از عوامل اصلی شهادت علی وردی توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند. اعترافات کسی که به شهید علی وردی چاقو می زد را ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۹    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تاریخ گواهی می دهد که آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده بلکه به عنوان ابزار سیاسی از آن سوءاستفاده می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۸    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه دیواره های تحریم در ماه های آینده شکسته خواهد شد، گفت: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می بریم و دشمنان متوجه این خطر شده اند که ایران می خواهد به سرعت پیشرفت کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه از هفته آینده، سامانه برخط صرافی ها، با هدف تسهیل ارائه خدمات به متقاضیان عملیاتی می شود، گفت: متقاضیان ارز به جای مراجعه حضوری به صرافی ها ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۲:۲۰    
وزیر خارجه اوکراین به رغم تکذیب مکرر ادعاها درباره ارسال پهپاد و موشک ایران به روسیه باز هم این ادعا را تکرار و ایران را به پاسخ بی رحمانه تهدید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۸    
می گوید تحت تاثیر قرار گرفته و جو گیر شدم. مانتو و روسری ام را در آوردم و شروع کردم به شعار دادن؛ اما حالا پشیمان هستم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۱:۳۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان در پیامی اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران هژمونی پوشالی آمریکا را به چالش کشانده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۱    
هتل الریان قطر که در مرکز شهر دوحه قرار داد، به عنوان محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2022 انتخاب شده است؛ هتلی که با بیش از 200 اتاق، علاوه بر میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مواضع این کشور را درباره موضوع حذف ایران از کمیسیون حقوق زنان سازمان ملل بیان کرده و به سوالی درباره ادعای وجود تهدید حمله ای قریب الوقوع از سوی ایران به مواضعی در ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۵    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که در تیر امسال قیمت 29 کالا، از جمله انواع روغن و برنج بیش از 100 درصد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۳    
در کنار خیابان، دستها را باز کرده و ایستاده اند با کاغذی که پست سرشان بر روی دیوار چسبانده و رویش نوشته اند آغوش رایگان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۴    
در جریان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، پدر، مادر و برادر آرتین سرایداران به شهادت رسیدند. آرتین می گوید: پدرم خاک شده...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۷    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان های کشور را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تدوین لایحه بودجه و برنامه توسعه را به صورت هم زمان پیش می بریم، البته احتمالا لایحه بودجه زودتر آماده می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۸    
انتشار اخبار درهم آمیخته به اطلاعات درست و غلط توسط رسانه های برون مرزی، بازنشر در سطح وسیع و برانگیختگی مخاطب و متعاقبا واکنش رسانه های رسمی کشور و انتشار تکذیبیه ها و سعی مداوم برای اثبات جعلی بودن ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۹:۰۹    
پلیس تهران از دستگیری عاملان شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۸:۱۸    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره نحوه سفر از کیش به قطر برای تماشای بازی های جام جهانی گفت: در صورت تقاضا، امکان پروازهای شاتل از کیش به قطر وجود دارد تا به صورت محدود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۷:۳۲    
در شرایطی که مصرف همه حامل های انرژی در کشور به مرز هشدار رسیده و سازمان های مرتبط با مدیریت مصرق در بخش برق، آب و گاز هم راه به جایی نبرده اند، به نظر می رسد قرار است سازمان جدیدی در دولت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۶:۰۲    
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به آمادگی ایران برای اعزام زائران به عمره مفرده گفت: در صورتی که عربستان با شروط ایران موافقت کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۵:۱۶    
اعدام با طناب دار یا با جوخه آتش، مجازاتی قدیمی و سابقه دار در ایران و در سراسر جهان است؛ بیشتر برای جرایم سنگین نظیر کشتار و تجاوز و غارت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۱:۳۲    
به گزارش فارس، آژانس مسافرتی و بنگاه املاک و بنگاه ماشین برای همه ما، نام های آشنایی است اما آژانس و بنگاه خودکشی چطور؟ می دانستید در یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا کلی آژانس و بنگاه خودکشی وجود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۰:۴۶    
نایب رئیس نظام پزشکی تهران گفت: در آیین نامه سازمان نیز اعلام شده است استعفا حق هر عضو منتخب است و پس از استعفا عضو علی البدل جایگزین فرد مستعفی خواهد شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۳    
عربستان در صدور و اجرای احکام غیرقانونی اعدام و حبس های طولانی به ویژه علیه کودکان و نوجوانان تا جایی پیشروی کرده که به نظر می رسد این جنایت ها تبدیل به یک سرگرمی برای آل سعود شده است.