سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۳:۳۰Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 7 آبان 1401 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 31 فروردین 1401 الف 31 اردیبهشت 1401 الف 31 خرداد 1401 الف 31 تیر 1401 الف 31 مرداد 1401 الف 31 شهریور 1401 الف 30 مهر 1401 الف 1 آبان 1401 الف 2 آبان 1401 الف 3 آبان 1401 الف 4 آبان 1401 الف 5 آبان 1401 الف 6 آبان 1401 الف 7 آبان 1401 الف 8 آبان 1401 الف 9 آبان 1401 الف 10 آبان 1401 الف 11 آبان 1401 الف 12 آبان 1401 الف 13 آبان 1401 الف 14 آبان 1401 الف 15 آبان 1401 الف 16 آبان 1401 الف 17 آبان 1401 الف 18 آبان 1401 الف 19 آبان 1401 الف 20 آبان 1401 الف 21 آبان 1401 الف 22 آبان 1401 الف 23 آبان 1401 الف 24 آبان 1401 الف 25 آبان 1401 الف 26 آبان 1401 الف 27 آبان 1401 الف 28 آبان 1401 الف 29 آبان 1401 الف 30 آبان 1401 
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۹    
مدیر کل بیمه سلامت استان تهران تاکید کرد: رفاه حال بیماران خاص در طرح دارو رسان اولویت بر هر مساله ای است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۳    
شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال اول سال تحصیلی 1402 1401 ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۶    
رئیس کل دادگستری استان البرز با تکذیب ادعای تجاوز به آرمیتا عباسی گفت: این خانم از گذشته دارای مشکلات گوارشی مربوط به بیماری هموروئید بوده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۲    
دانشگاه صنعتی شریف از آزادی دو دانشجوی بازداشتی خود خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۵    
وزیر ارتباطات، گفت: برای ما حتی یک کسب وکار هم که از تصمیمات امنیتی این روزها متأثر شده باشد، مهم است اما رقم های مطرح شده درباره اثر بستن یک پلتفرم خارجی بر اقتصاد دیجیتال ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۸    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه می گوید قصد دارد قانون اساسی جدیدی را برای ترکیه ارائه دهد که به گفته او حقوق و آزادی های شهروندان را تضمین می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۹    
پیکر مطهر 6 شهید حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بر دوش مردم ولایتمدار این شهر تشییع و در حیاط حرم مطهر به خاک سپرده شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۱۰:۲۶    
پیکر جلال مقامی دوبلور و گوینده پیشکسوت امروز (یکشنبه) هشتم آبان ماه از مقابل خانه هنرمندان تشییع و سپس برای خاکسپاری به قطعه هنرمندان بهشت زهرا برده شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۵    
در پی ازدحام جمعیت در یکی از خیابان های کره جنوبی که جشن هالووین در آن برگزار می شود دست کم 146 نفر کشته و صدها نفر دیگر مجروح شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۰۸:۴۹    
چند جوان هنگام خروج یک خانم از مترو، چادر را سر وی کشیدند و به وی فحاشی کردند. این بانو بعد از درد و دل با حافظان امنیت، از آن ها برای حفظ امنیت کشور تشکر می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۰۴:۳۳    
فرمانده انتظامی الیگودرز از فوت 2 نفر بعلت اختلافات قبلی در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۰۳:۰۳    
در رقابت های لیگ امارات، شاگردان مجیدی یک شاهکار بزرگ خلق کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۰۲:۱۶    
پیروز تنها یوزپلنگ باقیمانده از میان 3 توله یوزی است که برای اولین بار در کشور در شرایط نیمه اسارت متولد شده اند اما شواهد حاکی از آن است که سازمان محیط زیست هیچ برنامه ای برای این توله یوز 6 ماهه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۰۰:۴۷    
عصر امروز فردی که در تجمعات دانشجویی دانشگاه تهران حضور داشت، وقتی با درخواست مأموران حفاظت فیزیکی مبنی بر ارائه کارت دانشجویی روبرو شد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی دولت ضمن پاسخ به سئوالات جوانان و دانشجویان در دانشگاه شیراز، گفت: دولت بین معترض و اغتشاشگر تفاوت قائل است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۳:۲۴    
با برداشته شدن محدودیت های مربوط به کووید در سئول، جمعیت کثیری به مناسبت هالووین به سمت یک کلوپ شبانه محبوب در پایتخت کره جنوبی هجوم بردند که این رویداد ده ها کشته و زخمی برجای گذاشته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۸    
زمان برگزاری سومین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مشخص شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۲:۵۱    
در هفته هشتم لیگ امارات، شباب الاهلی به مصاف العین رفت و به برتری 2 بر یک رسید. نوراللهی در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت اما در دقیقه 79 مصدوم شد و بیرون رفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۲:۳۸    
پلیس در اطلاعیه ای علت فوت پریسا بهمنی را تصادف رانندگی در اتوبان چمران اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۲:۲۵    
دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه تظاهرات مردم ایران پیام محکمی به دشمنان این مرز و بوم است، گفت که توافق ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی، یک پیروزی بزرگ و تاریخی برای لبنان است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۲:۱۳    
سخنگوی فرودگاه های عمان از صدور بخشنامه ای به فرودگاه های این کشور مبنی بر ورود همه شهروندان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به عمان برای تمامی مشاغل تجاری بدون روادید قبلی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۰    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۰    
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هشدار داد که دو راه بیشتر پیش روی خود ندارند؛ یا آتش بس و پرداخت حقوق یا موشک و پهپاد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۱:۴۲    
بازیکنان استقلال تا بازی سوپرجام که یازدهم آبان برگزار می شود، در تیم خود خواهند بود و بعد از این بازی به اردوی تیم ملی می روند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۱:۲۶    
مسکو مشارکت خود در توافق انتقال غلات در دریای سیاه را پس از حمله کی یف به بندر سواستوپل در شبه جزیره کریمه، به حالت تعلیق درآورد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۱:۱۴    
کتاب خاطرات میخائیل گورباچف در ایران 23 سال پیش و با ترجمۀ روان فریدون دولتشاهی و به همت مؤسسۀ اطلاعات منتشر شد و چاپ های متعددی داشته و در صفحات نخست کتاب متن کامل پیام امام خمینی به او در اواخر عمر ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۱:۰۰    
لیونل مسی گل تساوی بخش پاری سن ژرمن را به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۰:۴۸    
در نشست مشترک سران قوا که بعد از ظهر امروز شنبه به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد، اعضا به بررسی مسائل مختلف و اولویت های کشور پرداختند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۰:۳۶    
سازمان اروپایی -سعودی حقوق بشر در بیانیه ای، اصلاحات ادعایی ولی عهد سعودی را دروغین خواند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۰:۳۱    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 طی سال جاری با احتساب منابع بانکی به حوزه های گردشگری و صنایع دستی کشور اختصاص یافته است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۰:۱۸    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مردم دیروز در تجمعات شان، نفرت شان را از استکبار و آمریکا و رژیم صهیونسیتی نشان دادند. و خودِ دشمنان خیلی اوقات موجب وحدت ملت ایران می شوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۲۰:۰۱    
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تا این لحظه شرکت هواپیمایی لوفتهانزا به صورت رسمی کوچکترین اطلاعاتی درباره یافتن جسد در پرواز تهران-فرانکفورت خود را به ما ارائه نکرده و این موضوع در حد ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۹:۴۹    
سخنگوی دولت در جلسه پرسش و پاسخ با مسئولان و نمایندگان تشکل ها و کانون های دانشجویی دانشگاه شیراز ضمن بیان اینکه دولت برنامه ای با 37 اولویت در موضوعات مختلف تدوین کرده و لازم است همه آن را مطالعه ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۹    
بایرن مونیخ با پیروزی پر گل برابر ماینتس موقتا به صدر جدول رده بندی بوندسلیگا صعود کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۰    
شهردار کی یف از کشورهای غربی خواست پتو، لباس گرم و ژنراتور برای اوکراین بفرستند تا این کشور بتواند زمستان را پشت سر بگذارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۹:۱۸    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب شایعات فضای مجازی در باره استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۹:۰۱    
گروهک تروریستی داعش نام عامل حمله تروریستی شیراز را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۸:۵۲    
محمد جواد ظریف خبر منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر انتقال پول از سوی وی و همسرش به بانکی در شانگهای چین را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۸:۴۷    
وزارت امور خارجه هند با انتشار بیانیه ای حمله تروریستی شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۸:۱۷    
مشاور وزیر کشور در امور فناوری گفت: وضعیت مدیریت پسماند کشور قابل قبول است، اما در حوزه پردازش و تفکیک زباله دچار عقب ماندگی و مشکلاتی هستیم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۸:۰۱    
معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: هم اکنون 2500 عنوان مجرمانه در کشور داریم که با اصلاح قانون، 400 عنوان آن از جمله مواردی که مجازات نقدی یا تحمل حبس کمتر از یک سال برای آن در نظرگرفته شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۴۹    
یکی از تابلوهای نقاشی پیت موندریان هنرمند مشهور هلندی چندین دهه به صورت وارونه در موزه به نمایش گذاشته شده بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۳    
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی کشورمان در توییتی با هشتگ #امپراتوری_دروغ نوشت: رسانه های تروریست سعودی-لندنی هنوز هیچ اسمی از اسامی مسوولانی که مدعی شدند در حال فرار از کشور هستند منتشر نکرده ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۱۴    
قاسم هاشمی نژاد، نویسنده، مترجم، مصحح و منتقد ادبی است که در کارنامه ی خود طیف وسیعی از سبک ها را آزموده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۲    
بلومبرگ اعلام کرد که دارایی مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بوک، تاکنون 100میلیارد دلار در سال جاری میلادی کاهش یافته است که این کاهش بزرگترین کاهش دارایی میان ثروتمندترین افراد جهان محسوب می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۳    
محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی، به عنوان خواننده سرود رسمی تیم ملی کشورمان در جام جهانی قطر معرفی شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۳    
نخستین جلسه دادگاه دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر در تهران برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۳    
خبر دستگیری علی دایی صحت ندارد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۶    
روز گذشته عده ای آشوبگر با سردادن شعارهای ساختار شکنانه پرتاب سنگ به سمت ماموران پلیس و آتش زدن لاستیک قصد متشنج کردن فضای شهر را داشتند آنها حتی به توصیه های مولوی عبدالحمید هم توجه نکردند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حادثه شیراز، اشتباه راهبردی آمریکا بود، گفت: آمریکایی ها دنبال برهم زدن اتحاد ملی ملت ایران هستند، بنابراین انتقام اصلی باید در اجتماع اتفاق بیفتد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۴    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بخشی از تفویض اختیارات به استان ها صورت گرفته است و دیگر برای برخی تصمیم گیری ها نیاز به اجازه از مرکز نیست.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۱    
معاون امور آزمون های سازمان سنجش گفت: ما در سازمان سنجش درنظر داریم که حق هیچ داوطلبی ضایع نشود و افرادی که محق ورود به دانشگاه نیستند، به دانشگاه ها وارد نشوند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۲    
سفارت ژاپن در ایران در پیامی، حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرده و با خانواده قربانیان این حادثه ابراز هم دردی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۴    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه سفر یک روزه خود به استان کرمان از روند احداث پارک آبی کرمان بازدید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۱۵    
سرلشکر حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی(ع) گفت: شیراز را از آسمان ببینید ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۲    
تصاویر حمله وحشیانه برخی دانشجو نماها برای تخریب درب های دانشگاه شریف و تهدید یک دختر دانشجو را مشاهده می کنید. گفته می شود این تصاویر مربوط به امروز و مقابل درب شمالی سلف البرز است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۰    
مقامات بهداشتی اکوادور روز گذشته (جمعه) اعلام کردند که در مجموع 12 نفر در دو استان این کشور قربانی مسمومیت با مشروبات الکلی شده و 52 نفر دیگر نیز دچار مسمومیت ناشی از متانول شده اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۴    
سامانه همتا به واحدهای صنفی در مورد گوشی آیفون 14 هشدار داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۲    
معاون فنی و آماری سازمان سنجش گفت: در آزمون امسال و هنگامی که فرصتی برای ویرایش اطلاعات اعلام شود، 5 بار فرصت ویرایش اطلاعات برای داوطلبان درنظر گرفته ایم و هنگامی که کد 16 رقمی اطلاعات برای داوطلبان ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۷    
بیمه مرکزی با توجه به اهمیت اصالت بیمه نامه های صادر شده سامانه ای را با نام سامانه سنهاب راه اندازی کرده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۳    
برخی نهادهای حقوقی و همچنین خانواده پزشک زن تونسی که در عربستان به 15 سال حبس محکوم شده، خواستار آزادی او شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۹    
رهبر معظم انقلاب در پی وقوع هر ناآرامی در کشور، ضمن تحلیل وقایع، تبیین ابعاد و عوامل ایجاد آن به بیان توصیه هایی خطاب به جوانان، دانشجویان، مردم و مسئولان پرداخته اند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۴    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه 8 آبان آغاز می شود و روز شنبه 14 این ماه به پایان می رسد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۴    
به تازگی از سوی برخی کارشناسان اعلام شده که مخازن گاز اروپا برای زمستان امسال 100 درصد پر شده و قیمت گاز سقوط کرده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۷    
با آغاز فرایند واردات خودرو و افزایش تعداد ناوگان حمل ونقل، موضوع اسقاط خودروهای فرسوده برای جلوگیری از پارکینگ شدن شهرهای بزرگی مانند پایتخت مطرح می شود ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۴    
درحالی که خبرهایی مبنی بر اعلام هشدار امنیتی توسط گوگل پلی برای نصب و استفاده از نرم افزار فیدیبو منتشر شده، تاکنون سندی در این باره منتشر نشده و این موضوع از سوی دست اندرکاران آن نیز تکذیب شده است.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۷    
رئیس پلیس فتا فراجا از شناسایی تعدادی کلاهبردار حرفه ای با شگرد " برقراری تماس صوتی از بستر پیام رسان های موبایلی" خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۴    
فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع): آمریکایی می خواهند ایران به آن زمانی برگردد که چادر را از سر زنان کشیدند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۴    
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از تجهیز پایتخت به 308 دستگاه ماشین آلات تخصصی حوزه برف روبی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۹    
ما به جوانانمان آن عده قلیل که گول خورده اند باز هم می گوییم شرارت را کنار بگذارید، امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید، از جان این ملت چه می خواهید؟ فکر نکنید بایدن ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۹    
فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع): آل سعود، نمی توانید برای ملت ایران اضطراب بیاورید و خودتان در آرامش باشید؛ آرامش تان را می گیریم.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۴۷    
سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین با بیان اینکه ایران برادر بزرگ محور مقاومت است، حمله تروریستی شاهچراغ را به شدت محوم کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۳۹    
بعد از ظهر روز گذشته (جمعه) در پی تیراندازی در اطراف کلیسایی در شهر "پیتسبرگ" واقع در ایالت پنسیلوانیای آمریکا شش تن زخمی شدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۳۴    
مدیر گروه حقوق خصوصی مرکز پژوهش های مجلس : کمبود وکیل تخصصی یک نقص درسیستم قضایی کشور محسوب می شود و لازم است دستگاه قضا نسبت به افزایش ظرفیت نیروهای تخصصی این رشته اقدام کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ما صرافی ها را موظف کردیم آمار خرید و فروش و قیمت عرضه و تقاضای شان را در سایت بازار متشکل افشا کنند که بر همین اساس تاکنون حدود 300 صرافی آمار خودشان را لحظه به لحظه منتشر می ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران در دیدار با خانواده دو شهید مدافع امنیت گفت:دشمنان در اغتشاشات اخیر به معنای واقعی با همه ذخایر و توانایی های خود به میدان آمده بودند و همه پس اندازشان را خرج کردند ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۹    
سخنگوی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که پزشکان به دلیل شکستگی جمجمه و جراحت شدید دست راست، شوهر او را عمل جراحی کردند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۰    
معاون دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که ایران یکی از محورهای اصلی نشست سران اتحادیه عرب خواهد بود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۷    
همزمان با برگزاری نشست سالگرد تاسیس اتحادیه بین المللی علوم زمین در کشور اسپانیا، دو سایت ایرانی در کنار 100 سایت برتر زمین شناسی دنیا قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۷    
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از بررسی دلایل ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف تهران طی روزهای اخیر خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن یک تن در پی حریق در ساختمان هفت طبقه در محدوده اشرفی اصفهانی خبر داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۱    
سکته مغزی نشونه هایی مثل مشکل دید ناگهانی، سردرد شدید، حالت تهوع و... داره که با دچار شدن بهش بهتره هرچه سریعتر با اورژانس تماس بگیرید
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۶    
ویزای قطر برای شهروندان ایرانی هنوز لغو نشده و برای ورود به این کشور همچنان باید ویزا دریافت کرد، جام جهانی فوتبال 2022 قطر شاید تنها فرصتی باشد که اتباع ایرانی امکان سفر بدون ویزا به قطر را داشته ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۹    
در بسته 10بندی حمایت فوری از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا واریز شدن منابع جهت حمایت از سهام شرکت های تولیدی بزرگ کشور دیده می شود.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت قاطعانه مدافع حقوق امثال آرتین هاست، تاکید کرد: مردم و دولت امروز نشان دادند که همدل و متحدند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۳    
دارورسانی درب منزل بیماران خاص، یکی از آرزوهای سال های دور نظام سلامت کشور است که بارها و بارها تا پای اجرا رفته و هر بار با چالش هایی مواجه شده است ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۹    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر دیگر وضعیت نظام وظیفه به عنوان "شرط" پرداخت وام ازدواج مطرح نیست و بسیاری از بانک ها این وام را به افرادی که سربازی ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۶    
وزارت امور خارجه ایتالیا حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم و با خانواده قربانیان و مجروحان اعلام همبستگی کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۱۰:۱۶    
مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز و به سمت حرم حضرت شاهچراغ(ع) ادامه دارد. حضور گسترده مردم در مراسم تشییع را ببینید.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۴    
یک متخصص اکولوژی و مدیریت حیات وحش در واکنش به حذف تصویر یوزپلنگ آسیایی از پیراهن تیم ملی گفت: حذف این تصویر از پیراهن تیم ملی کار صحیحی نیست چراکه یوز به عنوان گونه چتر می تواند توجه مردم به سایر ...
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۶    
مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)، صبح شنبه هفتم آبان، با حضور اقشار مردم شیراز در میدان امام حسین(ع) این شهر برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۲    
نمایندگی ایران در سازمان ملل به تلاش آمریکا برای برگزاری نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل با هدف سیاسی حتی به قیمت نقض قوانین بین المللی واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۷    
با حضور پر شور مردم کلانشهر شیراز و سایر نقاط فارس، آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۹    
در ساعت اولیه بامداد امروز شنبه هفتم آبان ماه، محموله 50 تنی انواع آنتی بیوتیک وارد کشور شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۵    
فرمانده انتظامی استان کردستان فراخوان برای تجمع، اغتشاش و ایجاد ناامنی جلوی بیمارستان کوثر سنندج را دسیسه ضدانقلاب خواند و گفت: مردم مراقب این نقشه ها باشند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۸    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور افتتاح رسمی هتل کاروانیکا وکیل، بازدید از چند پروژه تاریخی و گردشگری و حضور در پنجمین نمایشگاه گردشگری ساعاتی دیگر به کرمان سفر می کند.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، هلاکت عامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) را تایید کرد.
الف   ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - ۰۸:۳۰    
وزیر آموزش وپرورش با تاکید بر اینکه مدارس دولتی نیازمند حمایت هستند گفت: تمرکز و اولویت ما بر این است که معلم ثابت به مدارس مرزی تخصیص دهیم.
  • ۱