پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۸:۳۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۰    
یکی از علمای ارشد شیعه بحرین در مراسم شهادت چهار جوان این کشور شرکت کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۲    
مراسم پایانی انتخاب چهارمین پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر دوست دار کتاب، سه شنبه 8 اسفندماه بدر تالار وحدت برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
کتاب های روانشناسی دینی ، فلسفه اخلاق ، کشکول و خداحافظ برادر ، در موضوعات دینی، فرهنگی، هنری و انقلاب اسلامی هستند که ترجمه شده و به چاپ رسیده اند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۴    
حسین کاشانی با بیان اینکه هنر خوشنویسی از بی حاشیه ترین هنرها بوده است، گفت: استقبال خوبی از هنر خوشنویسی در استان قم وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
مدیر مرکز نشرهاجرگفت: در این مجموعه اشعاری که در مدح و منقبت حضرت مهدی(عج) و نیز موضوعات مربوط به مهدویت سروده شده اند، آمده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
دبیر کل جنبش النجباء عراق از هماهنگی و همکاری رژیم آل خلیفه با ناو آمریکایی در جنایت قتل سه شهید بحرینی در آبهای آزاد خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۶    
حضرت آ یت الله مکارم برگزاری برنامه های قرآنی را سبب تقویت نظام اسلامی دانست و تأکید کرد که تبعیت از قرآن سلامت جامعه را در ابعاد گوناگون تأمین می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۴    
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: خداوند تاریخ را کلاسی برای تربیت و هدایت و تفکر انسان قرار داده است و مکرر خداوند در قرآن می فرماید به تاریخ نگاه کنید و به سرنوشت گذشتگان فکر کنید و از سرنوشت آنها عبرت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۴    
آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه به مناسبت درگذشت حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس پیام تسلیتی صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۸    
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: مهمترین پیام خون شهدا و مهمترین انتظار شهدا، استقرار ارزش های دینی و در رأس این ارزش ها برقراری قسط و عدالت اجتماعی در میان مردم است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۶    
سه شهید بحرینی بر روی دست های مردم شریف قم تشییع و در بهشت معصومه (س) به خاک سپرده شدند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۶    
یکی از علمای عراق نسبت به وضعیت اسفبار مردم مظلوم سوریه و یمن ابراز نگرانی کرد و خواستار مداخله سازمان ملل برای پایان بحران در این کشورها شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۷    
نماینده حضرت آیت الله سیستانی هر نوع تغییری را زمان بر دانست و خاطرنشان کرد که با اقرار به شکست، اصلاحات سیاسی آغاز می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به دستاوردهای محور مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تکفیری تصریح کرد که سکوت در برابر این پیروزی ها خیانت به امت اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۳    
عضو ارشد حزب الله لبنان با اشاره به تلاش های آمریکا و اسرائیل برای مقابله با حزب الله تاکید کرد که تمام این اقدامات به شکست انجامیده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طی پیامی رحلت عالم عامل حجت الاسلام حاج سیدابراهیم مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۳    
امام جمعه مشهد گفت: آمریکا به جای برهم زدن امنیت ما با عنوان داعش، این بار با عنوان درویش و اندیشه فرقه ملاسلطانی به میدان آمد و همان کاری که داعش در عراق و سوریه می کرد، آن ها در ایران کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۰    
امام جمعه نجف حضور نظامیان آمریکا در عراق به بهانه تامین امنیت و نظارت بر انتخابات آینده پارلمان عراق را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۷    
عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت از دارالافتا خواست تا مانع سو استفاده نامزدهای انتخاباتی از مساجد برای تبلیغات انتخاباتی شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۶    
یک روزنامه سعودی از اقدام نخست وزیر لبنان مبنی بر ارسال دو نامه به مرجعیت عالی شیعیان در عراق و نخست وزیر این کشور درباره سفر فرماندهان الحشد به لبنان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۳    
عالم اهل سنت لبنان با انتقاد از دروغگویی برخی مسؤولان از روحانیان و مفتیان خواست تا از تعارف های بی جهت و توجیه رفتار غلط آنان به شدت پرهیز کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که مدرک گرایی حوزه علمیه را تضعیف می کند، گفت: مبلغان دین اسلام باید مراقب آسیب هایی همچون مدرک گرایی، تجمل گرایی و نفوذ جریانات انحرافی باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۸    
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: اعتماد و اتکا به خارج از کشور، خلاف و اشتباه بوده و در طول تاریخ هر زمانی که سراغ آن ها رفتیم و به دشمنان قسم خورده اعتماد کرده، به پیشرف کشور ضربه زده ایم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۲    
امام جمعه همدان گفت: مساله عدالت اجتماعی و رسیدگی به مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان باید رإس کار مسؤولان قرار بگیرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۹    
نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: حمایت از محرومان و مستضعفان عالم از آرمان های انقلاب است که باید برای تحقق آن از تمام ابزارها و تریبون ها استفاده کرد و مراقب بود که در مسیر اسلام آمریکایی قرار نگیریم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۶    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: از دستگاه های قضایی خواستاریم تا به سرعت عوامل این اغتشاش را قصاص کند و انتقام خون شهیدان خیابان پاسداران را بگیرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اشرافی گری ارتجاع از انقلاب بوده و راه مقابله با آن، ساده زیستی مردم و مسؤولان است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۰    
امام جمعه فقید طبس روز یکشنبه از مدرسه حضرت حجت(عج) تشییع و در جوار بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس به خاک سپرده خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۲    
آیت الله علما با اشاره به لزوم برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خیابان پاسداران، گفت: اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران بی ارتباط با دشمنان انقلاب در خارج از کشور نیست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۶    
امام جمعه اراک با بیان اینکه جوانان در مقابل جریانات فرقه گرایی دشمن ایستادگی کنند، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت از جریانات فرقه گرایی به دنبال ضربه به کشور هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه محکومیت لفظی جنایات اشرار در خیابان پاسداران تهران معنایی ندارد، گفت: برخورد قاطع با آشوبگران و مخلان امنیت جامعه خواست مردم از قوای سه گانه است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
امام جمعه پردیسان با تأکید بر اینکه در مقابل فتنه گران، داعشی ها و دراویش اخلال گر باید قاطعانه و محکم برخورد شود، گفت: دولتمردان باید بدون ترس اخلال گران را مجازات کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۱    
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: وقتی اشراف و افراد ذی نفوذ در صدر مراکز تصمیم گیری قرار بگیرند مصالح اکثریت تأمین نمی شود و تنها منافع اقلیت خاصی از جامعه فراهم می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۳    
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دولتمردان در تزریق عدالت در نظام اسلامی تلاش بیشتری نشان دهند، گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
نماینده ولی فقیه در کاشان با محکوم کردن حادثه خیابان پاسداران تهران و تسلیت به خانواده های شهدا و ملت ایران، گفت: عوامل حادثه خیابان پاسداران باید با سرعت و شدت به مجازات برسند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر رعایت عدالت در جامعه اسلامی، گفت: متاسفانه بی عدالتی در برخی موارد دیده می شود که نیاز است ساختاری عدالتمند در نظام طراحی شود و با کسانی که بی عدالتی می کنند برخورد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
امام جمعه قم با بیان این که آشوبگران ثابت کردند که لیاقت رأفت اسلامی را ندارند، گفت: فتنه گران، ورشکستگان سیاسی و اخلالگران بدانند که با وجود این امت و رهبری و نظام هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: انتظار داریم تمام مسؤولان نظام نهایت تلاش خود را برای رفع تبعیض ها و برقراری عدالت اجتماعی داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
امام جمعه اصفهان با بیان این که بحث حکومت اسلامی ربطی به رفتار غلط برخی از کارگزاران ندارد، گفت: متأسفانه انسان های متدین و متخصص از کار برکنار می شوند و افرادی که هیچ توان و تخصصی ندارند به خاطر ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۷    
امام جمعه خرم آباد با اشاره به برپا شدن آشوب از سوی برخی افراد متعصب جاهل، گفت: دستگاه قضا باید برخورد قاطع با اخلال گران نظم و امنیت داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۴    
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به آشوب اخیر در خیابان پاسداران تهران، گفت: در این حادثه عده ای مزدور و اخلالگر از یک فرقه انحرافی از صبر و حوصله و رحمت نیروی انتظامی سوءاستفاده کردند و متأسفانه سه ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۱    
صالحی گفت: زندگی بدون سختی و مشکلات امکان پذیر نیست اما این رابطه ناب میان زوجین است که حل مشکلات را راحت تر می کند و همسفری آن ها را برای رسیدن به خوشبختی های بیشتر هموار می سازد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۵    
امام جمعه ایلام گفت: فرقه های ضاله بهائیت و وهابیت، صوفی گری و عرفان های تقلبی مصداق آشکار نفوذ فرهنگی و ساخته و پرداخته دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی (ص) است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۹    
استاد حوزه علمیه همدان گفت: فن خطابه به معنای ایجاد انگیزه و تاثیر در مخاطبان است و مبلغان باید قبل ملبس شدن به لباس روحانیت با این امر مهم آشنا شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۹    
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از تمدید مهلت نام نویسی در حوزه خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند تا 20 اسفند ماه جاری نسبت به نام نویسی اقددام کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۶    
استاد حوزه علمیه همدان گفت: حوزه های علیه باید در راستای تقویت مساجد فعالیت بیشتری داشته و مسجد تراز اسلام را با مدیریت امام جماعت و روحانی به نتیجه برساند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
خطیب نماز جمعه تهران اغتشاش و آشوب رخ داده از سوی برخی دراویش در خیابان پاسداران را به شدت محکوم کرد و از دستگاه قضایی خواست با جنایتکارانی که مرتکب قتل و متعرض مردم شده اند به شدت و قاطعیت برخورد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۵    
حجت الاسلام محمدیان با بیان این که تربیت اسلامی اسوه محور است، بر مراقبت از فرزندان در برابر پیام های تربیتی متنوع در جامعه تأکید کرد و خواستار تجدیدنظر در روش های تربیتی شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: امیدواریم مشکل ازدواج، اشتغال و مسکن همه جوانان حل شود اما جوانان باید توجه داشته باشند که به خاطر این دغدغه ها ازدواج را به تأخیر نیندازند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با کمال تأسف بسیاری از مردم از اقامه عدالت فراری اند و قبول آن برایشان سخت است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۰    
مراسم افتتاحیه دهمین کاروان ازدواج دانشجویی سال 96 که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، 800 زوج جوان از سراسر کشور حضور داشتند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۷    
آیت الله قرهی گفت: بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) همه چیز خدا بود که او را فدای ولایت می کند، اگر حضرت زهرا(س) خود را فدای ولایت نمی کردند امروز چیزی به نام دین وجود نداشت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۹    
استاد و پژوهشگر حوزه علمیه گفت: والدینی که از دنیا رفته اند بیشتر از والدینی که در قید حیات هستند، محتاج به فرزندانشان هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۹    
حجت الاسلام ابراهیم مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس صبح امروز به دلیل ایست قلبی در سن 75 سالگی دارفانی را وداع گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۱    
استاد و پژوهشگر حوزه علمیه گفت: بسیاری از خطرهایی که بعد از ازدواج متوجه زن و شوهر می شود به خاطر به تعویق افتادن ازدواج زن و شوهر است؛ تحصیلات بالا مهم نیست بلکه درک شخص و میزان تدین مهم است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: ارتجاع و دنیاپرستی خطراتی است که انقلاب و نظام اسلامی را تهدید می کند بنابراین مسؤولان مراقب باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۹    
مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: قطعأ اگر انقلاب اسلامی با هجمه ای رو به رو شود و دچار زیان و آسیب گردد نتیجه انتصاب دروغگویان و عاشقان استکبار جهانی در مسؤولیت های حساس نظام است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: بسیاری از نخبگان حوزوی استان برای کسب مدارج عالی تحصیلی عازم قم می شوند که پس از فراغت تحصیل، اغلب ماندگار شده و کمتر به شهر و دیار خود بازمی گردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۳    
حجت الاسلام فروغی با بیان این که تمسک به مکتب اهل بیت رمز نجات از فتنه ها و مایه سعادت دنیا و آخرت است، گفت: معرفت و کمال در تأسی به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت ممکن خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۳    
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: در یک سال پایانی عمر پر برکت امام خمینی(ره) می دیدیم ایشان در مناسبت های مختلف تأکید جدی بر تمایز و تقابل میان اسلام ناب و اسلام آمریکایی داشتند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۳    
مسؤول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون با بیان اینکه روحانیت باید از انقلاب اسلامی دفاع کند، گفت: برخی روحانیان در دفاع از انقلاب ابا دارند و در بعضی مجالس که چند نفر کراواتی حضور دارند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۳    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: علما و روحانیان ضمن تبعیت از ولی فقیه باید در راستای تبیین جایگاه ولایت فقیه و رهبری برای مردم بیش از پیش تلاش کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۳    
رسایی: وقتی نامه احمدی نژاد به رهبری را خواندم یاد ادعاهای سران کودتا در انتخابات 88 افتادم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۹    
جمعیت طلاب انقلاب اسلامی پیرو بیانات مقام معظم رهبری بیانیه ای را صادر کرد.