دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
برگزاری اردوی علمی آینده پژوهی طلاب مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج)، حضور مبلغان مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) در جمع دختران حاشیه شرقی مشهد و برگزاری نشست بصیرتی مدارس علمیه تربت حیدریه با حضور معاون سابق ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۰    
رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان نسبت به اقدامات شک برانگیز عربستان در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان لبنان هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۳    
نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از برخی مدعیان محافظت از حقوق و دستاوردهای لبنان به عنوان ضربه زننده به مصالح وطن یاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۵    
امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: یکی از راه های کاهش طلاق در جامعه اسلامی تحمل و صبر و بردباری زن و مرد در مقابل مشکلات است و زن و شوهر با کوچکترین مشکلی راه حل را طلاق ندانند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که کمبود جمعیت تهدیدی جدی برای کشور محسوب می شود، گفت: فرزندآوری و تربیت فرزندان مسأله بسیار مهم و ریشه ای بوده و فرزندان در مکتب مادران رشد کرده و تربیت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۹    
حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه نظام هستی براساس قانون زوجیت بنا شده است، گفت: خداوند در قرآن می فرماید قانون زوجیت نه تنها در انسان و حیوان و گیاه بلکه از هر چیز زوج آفریده شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۶    
استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان توهم قدرت را منشأ استکبار در برابر خداوند دانست و گفت: عدم آگاهی از ضعف ها و گرفتاری های موجود در دنیا موجب شکل گیری توهم قدرت در بشر است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
مولوی عبدالرحمن مرادی با بیان این که بیداری مردم و رهبری خردمند در ایران زمینه ساز خنثی شدن فتنه ها است، روابط با علمای حوزه را موجب ارتقای سطح آگاهی و بینش در افغانستان برشمرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۵    
مدیر کل کمیته امداد استان قم با بیان این که مردم قم در کمک به کمیته امداد رتبه اول را در کشور دارند، گفت: در 11 ماه گذشته مردم نزدیک به 31 میلیارد تومان به کمیته امداد در قالب هاب مختلف کمک کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۵    
رییس پارلمان لبنان از تشکیل ائتلاف با حزب الله بر اساس گفت وگوی 3 دقیقه ای با سید حسن نصرالله خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۶    
عضو تجمع علمای لبنان نسبت به تاثیرهای منفی حضور هیأت سعودی در بیروت هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۷    
وزیر کشور با حضور در جامعه مدرسین با اعضای این نهاد عالی حوزوی دیدار و گزارشی از وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور ارائه کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۲    
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان از عملکرد جریان 14 مارس و گشودن دروازه های دخالت عربستان در داخلی این کشور به شدت انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۳    
عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان انتخابات پارلمان این کشور را برای جهانیان بسیار مهم توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۱    
حضرت آیت الله وحید خراسانی با در بیان توصیه های به مسؤولان حوزوی برای تربیت طلاب تأکید کرد: در تربیت طلاب همت باید بر 3 مطلب تحکیم عقاید، تعلیم احکام و تهذیب اخلاق باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
مشاور مفتی مصر از راه اندازی شبکه های ماهواره ای اسلامی به زبان های خارجی در مصر با هدف مبارزه با پدیده اسلام هراسی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۷    
وزیر اوقاف مصر با ابراز نگرانی از افزایش استعمال مواد مخدّر و مشروبات الکلی در جوامع اسلامی، شارب خمر را مشمول لعن و نفرین الهی دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۴    
حجت الاسلام والمسلیمن علیدادی با بیان این که مبارزه با قاچاق را مسؤولان جدی بگیرند، گفت: مسؤولان بدانند زمانی می توانند کشوری سالم و پیشرفته داشته باشند که مبارزه با قاچاق را در کشور جدی بگیرند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۱    
حجت الاسلام تمرخانی گفت: نمونه بارز یک طلبه انقلابی حضرت امام خمینی(ره) است که با بصیرت افزایی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و امروز شاهد اقتدار این نظام اسلامی در جهان هستیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۸    
امام جمعه دامغان با دعوت از جوانان و خانواده ها به فراهم کردن شرایط تحصیل آنان در حوزه های علمیه، گفت: تحصیل در حوزه های علمیه هستی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۳    
شیخ الازهر با بیان آنکه مساله فلسطین مهمترین مساله جهان اسلام است خاطر نشان کرد که تضمین صلح جهانی در گرو حل مساله فلسطین است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۱    
مشاور مفتی کنگو با تاکید بر لزوم مبارزه با پدیده تروریسم تاکید کرد که اسلام دین صلح و دوستی است و با جنایات تروریستی بیگانه است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۲    
مفتی اعظم قزاقستان گفت: گروه های افراطی مختلف در اغلب موارد از شعارهای دینی برای اهداف شوم خود استفاده می کنند و نباید مناقشات پیش آمده در سال های اخیر در کشورهای همجوار را به اسلام ربط داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۳    
امام جمعه نجف از اقدام عربستان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که دست هایش به خون مردم مظلوم فلسطین آغشته است به شدت انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه عدالت اجتماعی در سایه خدمت مسؤولان به مردم محقق می شود، گفت: عدالت اجتماعی مورد تاکید رهبری بوده و بی عدالتی در جامعه اسلامی غیر قابل قبول است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
نماینده ولی فقیه در بسیج با بیان این که برخی درصدد نهادینه کردن عدم اطاعت از ولی فقیه هستند، گفت: کسانی که به برکت شهدا به مقامی رسیدند امروز در برابر ولی فقیه می ایستند و حرف های منافقان و ضد انقلاب ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه موقت همدان گفت: عدالت اجتماعی یکی از مهم ترین مسائل کشور ما است، به ویژه که رهبر معظم انقلاب اخیرا در این باره اظهار نگرانی کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۵    
علمای ادیان و مذاهب عراق طی همایشی بر ضرورت مبارزه با گفتمان افراطی در جهان تاکید کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۸    
امام جمعه اراک اقتصاد مقاومتی را نسخه شفا بخش اقتصاد کشور دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی با امور مقطعی و شعار حاصل نمی شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۵    
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه در استان با پدیده خشکسالی و کمبود منابع آبی مواجه هستیم، گفت: رفع کمبود آب سمنان در سطح ملی و بدون هر رویکرد جناحی مورد بررسی قرار گیرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۹    
امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز بزرگ ترین اعتراض مردم در خصوص تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی است که آنها رادر تنگنا و فشار قرار داده است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۶    
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به حقوق معوقه کارگران گروه ملی فولاد، گفت: مالک شرکت اولویت را به کارگران داده و مطالباتشان را پرداخت کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۶    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم 10 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور با رقابت 14 هزار و 43 نفر در استان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به آغاز مهلت نام نویسی برای شرکت در آزمون ورودی حوزه های علمیه، از والدین خواست تا فرزندان علاقه مند و بااستعداد خود را برای تحصیل در مدارس علمیه ترغیب کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: امروز اسلام نیازمند مکتب ائمه اطهار (ع) است، دشمنان اسلام با تشکیل اتاق های فکر استراتژی هایی در جهت حذف و نابودی مکتب انبیای الهی طراحی می کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
امام جمعه قم عزت و اعتبار نظام را در گرو کارآمدی مدیران دانست، گفت: کسانی که به جای عذرخواهی، دنبال توجیه هستند، در پی توانمندی علمی و عملی خود نمی روند و سطح کارآمدی مدیران افزایش پیدا نمی کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۱    
امام جمعه خرم آباد با اشاره به دسیسه های اخیر آمریکا در صحنه بین المللی علیه ایران اسلامی، گفت: این توطئه های با شکست رو به رو شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
امام جمعه موقت بوشهر گفت: هر سال مقام معظم رهبری شعاری را برای سال انتخاب می کنند اما این شعار نباید تنها به زدن بنر از سوی ما ختم شود بلکه عمل کردن به آن لازم است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
امام جمعه برج البراجنه بیروت بر لزوم محافظت از مقاومت در برابر هجمه های داخلی و خارجی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد که توجه به آداب و روسوم دوران جاهلیت موجب استمرار درگیری ها در میان عشائر شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۴    
نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه تلاش مسؤولان باید در جهت مبارزه با فقر باشد، گفت: یکی از مهمترین وظایف حکومت اسلامی مبارزه با فقر و رسیدگی به جامعه مرحوم و نیازمند است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۱    
امام جمعه بیروت، تضعیف مسیحیان از سوی رژیم صهیونیستی را مقدمه یهودی سازی قدس عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان بر اهمیت ترویج فرهنگ وقف تأکید کرد و گفت: برای ریشه کن کردن فقر نیازمند ترویج فرهنگ وقف هستیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۰    
امام جمعه موقت بیرجند گفت: مسؤولان باید به فکر حل مشکلات معیشتی مردم، رکود و بیکاری باشند و این مشکلات را حل کنند، مسؤولان با اقدام جدی در مسیر اقتصاد مقاومتی مشکلات را کم کنند و دل به مذاکرات ندهند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان تنها با تکیه بر ظرفیت داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی ممکن خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
امام جمعه ایلام گفت: طرفداران برجام و بزک کنندگان چهره کریه رژیم های اروپایی چه جوابی برای اهانت آشکار به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی و تمسخر کردن برجام دارند، تا کی دیپلماسی انفعالی ادامه دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۴    
امام جمعه اصفهان گفت: لازم است خانواده شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس که با وجود دلبستگی به فرزندانشان در راه اعتلای اسلام از آن ها گذشتند، توجه بیشتری داشته باشیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۱    
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: در آزمون مرحله استانی المپیاد علمی 39 طلبه خواهر شرکت داشتند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۸    
استاد اخلاق حوزه علمیه با اذعان به اینکه امروز کسی را مانند رهبری در کشور نداریم، گفت: یقیناً انقلاب اسلامی به انقلاب مهدی(عج) متصل خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۵    
امام جمعه صیدای لبنان از مقاومت به عنوان عامل سرافرازی و عزت امت اسلامی یاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۵    
نمایند ولی فقیه در مازندران اشرافی گری را یک آسیب جدی برای انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: وجود تفکر اشرافی گری در میان مسؤولان کشورمان با آرمان ها و ارزش های اصلی انقلاب و نظام اسلامی در تضاد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۲    
خطیب نماز جمعه تهران خواستار نظارت مردم بر همه مسؤولان شد و گفت: مردم ارزش را در هرکسی که دیدند تجلیل کنند و ضد ارزش را در هر کسی که دیدند مایه نقد قرار دهند چراکه نقد آنها سازنده خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۲    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به وحدت و همگرایی به عنوان رمز پیروزی اسلام ومسلمانان در مجامع جهانی نسبت به فعالیت تفرقه افکنان شیعه و سنی هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
جمعی از علما و اساتید اهل تسنن حوزه های علمیه استان هرات افغانستان با آیت الله علیدوست دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۶    
امام جمعه مشهد گفت: لازمه مدیریت کشور و به دست گرفتن سرنوشت و معیشت مردم این است که مسؤولان سطح زندگی خود را تا پایین ترین سطح ممکن کاهش دهند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۰    
عضو هیات امنای بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه ولایتمداری و تبعیت از ولی از شاخصه های حضرت ام البنین(س) بود، گفت: اقامه عزای شهدای کربلا از ناحیه حضرت ام البنین(س) یک اقدام انقلابی بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۹    
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با مقامات سیاسی اقلیم کردستان بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی در عراق تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۴    
فتاح با بیان این که زندگی اشرافی برخی مسؤولان در ارکان نظام اسلامی بیشتر از هر مسأله ای به فقر دامن می زند، گفت که رفع فقر جز با عمل به مدل اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۳    
یکی از علمای عراق نسبت به تضعیف بسیج مردمی هشدار داد و بیان داشت: گرگ های زخمی در کمین بسیج مردمی نشسته اند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۷    
هیاهوی رسانه ای غرب و آمریکا در خصوص تحولات غوطه شرقی دمشق، نیت واشنگتن برای ایجاد یک پایگاه نظامی برای نیروهای این کشور در این منطقه را مخفی می کند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
شورای احزاب و شخصیت های ملی لبنان اظهار داشت که آمریکا، ترکیه، غرب و برخی کشورهای عربی از شکست تروریست ها در غوطه شرقی نگران هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
مسؤول بخش قرآنی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان اینکه تعلیم اسماء به حضرت آدم(ع) از سوی خداوند نشان از ظرفیت وجودی انسان دارد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۴    
دوره آموزشی تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه در مشهد برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۸    
استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان هدایت را عالی ترین نعمت الهی دانست و گفت: هدایت یافتگان درگاه حق باید از طی این طریق خوشحال باشند و نباید از قلت همراهان خود وحشت کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
یکی از رهبران جریان العمل اسلامی بحرین، مشروعیت دهندگان به آل خلیفه را خائن توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
حجت الاسلام و حائری با اشاره به ضرورت ورود به عرصه شبهات موجود در فضای مجازی، گفت: روحانیان و طلاب باید با برقراری ارتباط صحیح با نوجوانان و جوانان به دفع شبهات بپردازند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۵    
دوره تخصصی توانمندسازی مبلغین در پاسخگویی به شبهات حوزه مذاهب اسلامی از سوی مرکز تخصصی مذاهب اسلامی مشهد با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آغاز به کار کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۵    
رییس سومین همایش بین المللی فقه قانون و واقعیت های اجتماعی عدم شناخت واقعیت ها را سبب منزوی شدن فقه دانست و گفت: اگر واقعیت را نشناسیم، فقه را دچار انزوا کرده ایم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۲    
مراسم اختتامیه همایش بین المللی فقه، قانون و واقعیت های اجتماعی شامگاه پنج شنبه در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۹    
مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید مقاومت روز یکشنبه از سوی جنبش امل در جنوب لبنان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۲:۰۸    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه گفت: جریان روشنفکری در نسل اول به صورت خاص و در نسل های دوم و سوم تا قبل از انقلاب اسلامی جریان های القائی و ساختگی هستند که ریشه در واقعیت اجتماعی ملت ما ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۱:۰۵    
نماینده بنیاد بین المللی و علوم وحیانی اسراء گفت: اینکه سرنوشت موضوعی دینی باشد یا نباشد، کدام علم متکلف آن است؟ فلسفه مشخص می کند که موضوع و محمول دینی یا غیردینی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۱:۰۵    
مقرر دیدگاه حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: تجربه در معرفت دینی به شناخت انسان محقق نوعی به صورت شرطیه و نیز موضوع شناسی در نظریه های اجتماعی و همینطور در پرسش دین از فرد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۱:۰۲    
مقرر دیدگاه استاد داوری گفت: اتفاقی که در نامه استاد رخ داده، مثل این است که فردی طی یک طریقی را پیشنهاد داده است که بر سر راه آن پلی است و وقتی به آن می رسد متوجه خراب بودن پل می شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۵۹    
نماینده موسسه اشراق گفت: در اشراق اولویت ما ساختن جبهه فکری و فرهنگی انقلاب قرار داده شده است و در حال حاضر ویژگی اشراق فعالیت ستادی بوده و بسیاری پروژه ها در آنجا به بلوغ رسیده و مستقل شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۵۶    
نماینده مؤسسه سلام گفت: ما ابتدا با گفتگوهای علمی با اساتید دانشگاه ها و برگزاری دوره های علمی با فضلا به دنبال رسیدن به وضعیت شناسی هستیم تا با رسیدن به توصیف مناسب نسخه های متناسب را تجویز کنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۵۳    
نماینده موسسه آفاق حکمت گفت: دستاوردهای جدید علمی هنوز نمی تواند به نهادهای رسمی علم به این سرعت منتقل شود و در حوزه و دانشگاه هنوز ساختاری برای تحقیقات و یا آموزش های بین رشته ای امکان پیدا نکرده ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین درایتی در رابطه با رویکرد فرهنگی مرکز خدمات با محوریت خانواده طلاب، گفت: اینکه مجموعه ای مثل مرکز خدمات حوزه های علمیه نگاه کلانی به مباحث فرهنگی خانواده های طلاب دارد و این ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۴۷    
همایش ملی نکوداشت عالم فرزانه مرحوم آیت الله شیخ محمد فاضل استرآبادی(ره)، تولیت فقید حوزه علمیه فیضیه مازندران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۱    
پیکر رایزن فرهنگی کنسولگری ایران در بصره با حضور علما و فضلا دراهواز به خاک سپرده شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: شبیخون فرهنگی دشمنان حد و مرز نمی شناسد و به دنبال زمینه سازی برای تحقق اهداف شوم دشمنان در ممالک اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۵    
نماینده حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه حضرت ام البنین(س) الگوی مادران شهید است، گفت: تداوم مسیر امام خمینی(ره)، شهدا و ایثارگران، با اطاعت از ولی فقیه میسر است.