دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۰۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۱    
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن و عترت به صورت کشوری گفت: طلاب لرستانی در این جشنواره رتبه کسب کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۲    
مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: امروزه عفت و حجاب به عنوان سمبل مقاومت زنان جامعه اسلامی در همه عرصه ها برای مقابله با استکبار جهانی مطرح است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
کفش هایش با اشاره عصایش جلوی پایش جفت می شد و آتش، ریشش را نمی سوزاند. مردم ساده دل چه می دانستند که چیزی به نام آهنربا و مگنت وجود دارد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۰    
محسن رضایی: این اقدام طراحی شده و نمایشی برای انحراف جریان خبری این سفر بود. دستگاه های دیپلماسی و امنیتی از منشا آن غافل نشوند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۰    
تغییر جهت در مناقشه آمریکا و کره شمالی آنقدر تند و سریع به قرار ملاقات ترامپ با کیم جونگ اون کشیده شد که کمتر کسی پیش بینی می کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۷    
تعرض هواداران فرقه شیعه انگلیسی به سفارت ایران در لندن و در ذیل سکوت و حمایت معنادار پلیس انگلیس از این اقدام متجاوزانه، پرده از طرح رژیم خبیث انگلیس در موج آفرینی جدید علیه نظام اسلامی برداشت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
اگر تکلیف به اطاعت از مجتهد مطلق برای ما قابل امتثال و مقدور نبود پس باید به اندازه ای که می توان، عمل کرد که معنای آن این است که در امر ولایت به مجتهد متجزی رجوع شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۱    
واژگانی که در این سه گانه دامن اخلاق علمی را آلوده اند، آن چنان پرشمارند که هیچ نیاز به یادآوری و بازگویی ندارد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۸    
فعال فضای مجازی: پایین کشیدن چند ساعته پرچم ایران در مقابل قدرت منطقه ای مان تنها کاری بود که از دستشان بر می آید.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
فقدان یک ثبات سیاسی پایدار، گمشده دستگاه سیاست خارجه در مواجهه با امریکا و به خصوص اروپا در دوران پسابرجام است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۳    
رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: دفتر تبلیغات خراسان رضوی موظف است از ایده هایی که در جریان فرهنگی کشور به ایجاد ارزش و تعالی می پردازد و سبب تکامل حرکت های تیمی در عرصه های مختلف و به ویژه ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۳    
تشیع انگلیسی پس از توهین به ولایت فقیه و مراجع تقلید با حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن درپی عقده گشایی و سیاه نمایی علیه این کشور است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۰    
وزیر خزانه داری آمریکا در جمع یهودیان در نیویورک گفت: کشورش متعهد به حفظ امنیت رژیم صهیونیستی در برابر ایران است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۷    
گروه طالبان با انتشار بیانیه ای در واکنش به برگزاری نشست علما در اندونزی اعلام کرد که حضور علما در نشست های سفارشی زمینه ساز تأمین منافع آمریکا نشود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۷    
بازاریان قمی حمله به سفارت ایران در لندن و اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی از سوی هواداران گروه منحرف تشیع انگلیسی را محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۴    
ریس هیأت اتحادیه اروپا در یمن با تأکید بر اینکه بحران یمن باید از راه سیاسی و گفت وگو حل شود، اعلام کرد جنگ یمن باید متوقف شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۲    
جریان شناسی اصحاب نبوی در صدد پاسخگویی به این پرسش است که جریان های موجود در عصر نبوی، چه جریانهایی بوده اند و چه ویژگی هایی داشته اند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۱    
تحلیلگر جهان عرب: پروژه شیرازی ها کلید خورد تا عملا اعتراض افکار عمومی برای خرید تسلیحات سعودی از انگلیس برای کشتار در یمن سرپوش گذاشته شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
رییس جمهور آمریکا به فاصله چند ماه در مقابل رهبر کشوری که او را پیر خرفت خطاب کرده و تهدید کرده بود ایالات متحده را با موشک های هسته ای اش نابود می کند، عقب نشینی کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
نقطه فصل آدمی از سایر موجودات و ناطق بودن، فقط سخن گفتن نیست و لوازمی دارد که پوشش یکی از آن هاست؛ داستان آدم و حوا هم نشانه ای کلامی است بر این قاعده.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۶    
روشنفکران ایرانی تلقی روشنگری از نسبت حق و تکلیف را وارونه روایت کردند و امروز نتیجه تخریبی این وارونه گویی را بالعیان در نظام اجتماعی و دستگاه بوروکراسی کشور شاهدیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۶    
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: بعد از انتخابات سنای پاکستان، کشور برای رهایی از چالشهای داخلی و خارجی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۳    
هشدار صریح رهبر انقلاب به سران غربی در خصوص مشروعیت حضور ایران در منطقه و ثمربخش بودن این حضور که در پی تحرکات مرموز فرانسه صورت گرفت، در حالی است که کاخ سفید و شرکایش پس از توافق هسته ای ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۷    
در برخی کشورها زمانی که دولت نتواند مشکلات کلیدی مردم را مرتفع سازد یا رویداد و مصیبتی حادث شود که افکار عمومی را به شدت جریحه دار نماید، برای احترام گذاشتن به افکار عمو می ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۷    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس محل کسب تجربه و کارآموزی نیست بلکه باید حلقه اتصال هنرمندان برجسته برای خلق بهترین آثار در این صحن و سرای ملکوتی باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۴    
مرویان حسینی گفت: استارتاپ ها می توانند یکی از راه های تعامل حوزه و دانشگاه باشد، زیرا از تکنولوژی استارتاپ می توان در ارائه معارف اسلامی به خوبی بهره مند شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۸    
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۶    
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: تسخیر سفارت ایران در انگلیس از سوی عده ای تندرو و حامیان شیعه انگلیسی آن هم در مقابل دیدگان پلیس لندن خود بیانگر خیلی از مسائل پشت پرده حمایت از آنان است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۸    
خواهر شهید علی شهیدزاده در برنامه "در کوی نیکنامان" این هفته عنوان کرد: شرط آرامش و پشتوانه روحی مبارزان و مدافعان حریم انقلاب و نظام در سایه حضور زن معنی پیدا می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۰    
یکی از تغییرات مدنظر ترامپ تلاش برای اینکه توی کله محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان فرو کند که باباجان وقتی از خانه می آیی بیرون جوراب بپوش. زشت است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۱    
آیت الله فاضل لنکرانی با بیان این که مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) صرفاً برای اقامه دین، تبیین دین و شناخت دین تأسیس شده است، ابراز داشت: مجموعه ای نیستیم که برای دنیای خود و دنیای دیگران کار کنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
استاد حوزه علمیه از افزایش آمار طلاق در کشور ابراز تاسف و چالش های مهمی که تهدید کننده زندگی خانواده های ایرانی است را تبیین کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
استاد حوزه و دانشگاه درباره برخورد علما با روشنفکری گفت: وقتی حکمی زاده اسرار هزار ساله را نوشت امام خمینی(ره) با کتاب کشف الاسرار پاسخش را دادند که حضرت آیت الله بروجردی از این جوابیه خیلی خرسند شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۲    
عضو تجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرد که هدف استکبار جهانی از شخصیت سازی در امت اسلامی تخریب چهره اسلام محمدی اصیل است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۳    
عضو جامعه مدرّسین حوزه علمیه قم موسوعه منشور حوزه و روحانیت برگرفته از فرمایشات رهبر انقلاب را مجموعه ای کم نظیر توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۸    
حجت الاسلام ارجمند گفت: باید منزلت طلبگی را توفیقی بزرگ دانست، دیگران اگر به تجارت مادی می پردازند تجارت طلبه و روحانی معنویت و تربیت دینی مردم و هدایت آنها به سمت تعالی و خداوند متعال است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گاهی انسان سال ها دعا می کند ولی دعایش به منزلگاه اجابت نمی رسد ولی افراد مقرب با گفتن یک عبارت خواسته خودشان را از خداوند می گیرند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۲    
شاه آبادی گفت: برای روز نخست سال نو و همزمان با شب شهادت امام هادی(ع) و همچنین سالروز وفات حضرت زینب(س) در سیزدهمین روز تعطیلات نوروزی برنامه های ویژه ای تدارک دیده ایم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۹    
حجت الاسلام ستاری گفت: مسؤولان کشور در همه مجالس باید اخلاق و عفت فاطمی را رعایت کنند و از به حضور در مجالس فسادآلود پرهیز کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۶    
رییس شورای حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه مرگ حقیقتی اجتناب ناپذری است، گفت: یاد مرگ انسان را به داشتن زندگی زاهدانه سوق می دهد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با رد ادعای دین گریزی نسل امروز جامعه، گفت: نسل جوان و امروز جامعه در روحیه مطالبه گری، عدالت خواهی و دانایی کم تر از نسل انقلاب نیست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی قانون گذاری، نظارت و ارتباط تعریف شده و منطقی با مردم را سه وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: لابی کاری یکی از مشکلات مجلس است
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به موضوع آب استان اصفهان، گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۴    
حجت الاسلام هدایتی گفت: بررسی های آماری نشان می دهد افزون بر اینکه از اقشار مختلف در مراسم معنوی اعتکاف شرکت می کنند؛ اما بیشترین شمار شرکت کنندگان در این مراسم از قشر جوان هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین مدنی با بیان این که برنامه ها و دسیسه های دشمنان برای نظام اسلامی خوابی بدون تعبیر است، گفت: کسانی که قصد انجام هنجارشکنی و اجرای طرح های از بیرون تعیین شده را دارند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۲    
معاون تبلیغ حوزه های علمیه با تأکید بر اینکه توانمندی های داخلی کشور بسیار بالا است، گفت: عده ای در کشور به جای توکل به خدا و تکیه بر توان داخلی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۰    
پناه میبرم از بستن داهان منتقدون! من کجا ساخت و پاخت با رژیم عشقالگر و تمامیت خواه قدرت بیگ کجا؟ من حتی قسطی هم به او سلام نمی کنم و دست نمی دهم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۸    
اگر بخواهد جامعه ای دینی شود، عقلانیت این جامعه حتماً یکی از مهمترین عواملش عقلانیت استنباطی است. عقلانیت استنباطی باید به عرصه عقلانیت فعال برگردد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۷    
رییس جمهور در پیامی به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، سانحه سقوط هواپیمای ترابری آنتونوف 26 روسیه و کشته شدن تعدادی از اتباع این کشور را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۴    
حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی در پیامی از حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در انتصاب وی به سمت نماینده ولی فقیه در سپاه قدردانی و سپاسگزاری کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
عضو پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی الازهر تاکید کرد که الگوی فکری این موسسه دینی مبتنی بر مذهب اشعری است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۷    
حامیان جریان شیرازی که سال ها بر طبق تفرقه میان شیعه و سنی کوبیده اند، این بار با حمله به سفارت جمهوری اسلامی در لندن اثبات کردند که مورد حمایت انگلستان هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق عراق، ضمن استقبال از دستور فرماندهی کل نیروهای مسلح این کشور برای تساوی حقوق نیروهای بسیج مردمی با نیروهای ارتش ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۴    
نایب امام جماعت مسجد الحرام در دفاع از نخست وزیر محکوم پاکستانی گفت: اتهام زنی بی اساس به مقامات سبب تفرقه افکنی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۴    
نویسنده کتاب 10 روز با داعش نکته هایی را که احزاب راستگرا در آلمان باید راجع به مسلمانان این کشور و قرآن بدانند، ذکر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۱    
تمام اشکال محاصره هیچ خدشه ای به عزم و اراده مردم کفریا و فوعه وارد نکرده است، مردمی که دستاوردهای اخیر ارتش سوریه در حومه شرقی ادلب که بیش از گذشته به شکستن محاصره آنها نزدیک شده اند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۱    
دانشگاهی در انگلیس در نظر دارد همایشی در راستای زندگی و عقاید زنان مسلمان برگزار کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۱    
به مناسبت ولادت پر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشنی در شهرهای یمن برگزار شد و در این مراسم ها در خصوص ویژگی های حضرت زهرا(س) و اقتدا به ایشان صحبت شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۱    
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امروزه دشمن از جریان بیداری اسلامی احساس خطر کرده است، گفت: امروزه طلاب باید عالم به زمان باشند و با سلاح علم در برابر استکبار جهانی ایستادگی و مبارزه کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۶    
نماینده خبرگان با بیان اینکه دشمنان در پی ترویج فساد و بی بندوباری در جامعه هستند، گفت: جای تأسف است برخی افراد که خود را مسلمان می دانند و بعضا هم لباس و شعار روحانیت را دارند سخنانی به زبان می ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۹    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان از این حزب به عنوان مانعی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی یاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۶    
حجت الاسلام نجفی با اشاره به ضرورت حمایت مسؤولان از مبلغان، گفت: مسؤولان باید در زمینه حضور مبلغان در مراکز فرهنگی و همچنین از میان برداشتن مشکلات و موانع تبلیغی اهتمام ویژه داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: تعادل بین حالت رغبت و رهبت و خوف و رجا نسبت به خداوند نشانه انسان خردمندی است که خود را کنترل و مدیریت می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
چشمی در آپارتمان؛ سنگر کمین، کوچک ترین پنجره دنیا. پست دیده بانی. بازرسی و گشت نامحسوس با قدرت بازدید و توزین افراد بیست نفر در دقیقه.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه حوزه های علمیه پاسخگوی منطقی و استدلالی شبهات هستند، گفت: امروز باید روش های نوین پاسخگویی به شبهات را به حوزویان آموخت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۲    
حجت الاسلام صفری افلاکی گفت: مدیریت مسجد و محله با محوریت مسجد و امام جماعت مساله ای است که در طرح همسایه مسجد مورد توجه قرار گرفته است و می تواند الگویی مناسب برای همه کشور باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
بازنشر نخستین رمان کارآگاهی ادبیات فارسی بعد از 70 سال، انتشار کتاب روایتی از یک ماجرای واقعی در هولوکاست ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: یکی از علل عدم تحقق شعار سال سیاست های غلط اقتصادی است که از گذشته در کشور پی ریزی شده و امروز به مرحله بلوغ منفی رسیده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۳    
حجت الاسلام آزادیخواه گفت: نمی توان نقش علما را در تاریخ این مرز و بوم نادیده گرفت و تاریخ این مرز و بوم سرشار از شجاعت ها و رشادت ها برای ارتقا و هدایت جامعه از سوی علما بوده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۷    
حجت الاسلام دشتکی گفت: امروز در محلات همدان شبکه های تبلیغی توانسته اند که با انگیزه ای وصف ناشدنی شبکه های اجتماعی با محوریت مساجد را با حضور جوانان تشکیل دهند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۸    
حجت الاسلام اکرمی با بیان این که رسیدن به عدالت و کاهش فاصله های طبقاتی در کشور اراده و همت عمومی می طلبد، گفت: مسؤولان باید تلاش کنند تا با تقویت نظارت بر دستگاه ها، تخلف ات را به حداقل برسانند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۹    
عضو پارلمان عراق بیان داشت که برای مبارزه با فساد در دوران پساداعش باید جهاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۴    
امام جمعه همدان گفت: امروز نظام اسلامی خود آماج حملات دشمنان است و روحانیت در سیبل حملات قرار دارد و نیازمند حمایت است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۸    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برگزاری جشن ناهنجار اخیر از سوی شهرداری تهران که به بهانه ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، گفت: این جشن مبتذل و دیگر مسائلی که در حوزه حجاب می بینیم ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۵    
عناوین کتاب های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیئت انتخاب و خرید کتاب بارگذاری شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۳    
رییس ائتلاف ملی عراق در جمع عشائر اظهار داشت که ملت عراق با پشتوانه مرجعیت، شعائر حسینی و عشائر بر داعش پیروز شدند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۰    
بحث بین ارنست رنان و سید جمال الدین بر سر کلیات مسائل فرهنگی و علمی و فلسفی نیست بلکه بیشتر متوجه سرنوشت تاریخی و سیاسی اقوام مسلمان واعراب است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
امام جمعه آبگرم گفت: نبض تفکر و تمدن اسلامی در اختیار روحانیت است از این رو باید در تمام عرصه های علمی پیشرفت کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۹    
با فرا رسیدن سالروز شهادت سه شهید مدافع حرم کرمانشاه، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم کرمانشاه در حسینیه گلزار شهدا برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۳    
با پایان کار دولت سازندگی و بازتولید تفکر فرهنگی آن البته به صورت رادیکال تر در دولت اصلاحات و بیان شعار آزادی ، فضا به شکل عجیبی برای فعالیت جریانات ضد حجاب باز می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۸    
از وی بیش از 50 اثر در موضوعات مختلف به یادگار مانده که کتاب جنة العاصمه درباره زندگانی حضرت زهرا(س) از مشهورترین آنهاست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۲    
وعده ازدواج و بهانه شناخت خصوصیات رفتاری از مهمترین عواملی است که ارتباط بین دخترها و پسرها را در جامعه ما توجیه می کند؛ بخصوص دخترها که معمولاً با وعده ازدواج تن به دوستی می دهند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
در روز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن 400 نفر از مددجویان فعال در برنامه های آموزشی کمیته امداد استان قم به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس مشرّف شدند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
هرکدام از ما از صبح تا شب چقدر بر سر دوراهی ها و چندراهی ها قرار می گیریم؛ از تصمیم برای امور ساده تا تصمیم های پیچیده تری درباره اموری مهم تر مانند ازدواج کردن یا نکردن با شخص خاصی.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
رییس جمهور در احکام جداگانه ای با پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، 5 عضو هیأت امنای کتابخانه های عمومی کشور را برای مدت چهار سال منصوب کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی موضوع تعرض به سفارت ایران در لندن در هفته جاری با حضور مسؤولان وزارت امور خارجه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
همایش بین المللی سلامت روانی مسلمانان هفته آینده در واشنگتن دی سی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
سناتور پاکستانی در پیام خود به مناسبت روز زن گفت: اسلام در واقع امتیازی که برای زنان در مقابل مرد قائل است در هیچ دین دیگری سابقه ندارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
حجت الاسلام خادمی با اشاره به نقش و تأثیر آیین معنوی اعتکاف در ارتقای بعد دینی جامعه، گفت: باید غنابخشی و محتوادهی به این مراسم معنوی رویکرد متولیان و دست اندرکاران باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
احزاب مخالف انگلیس می گویند که توافق انگلیس با سران سعودی برای دریافت کمکی 100 میلیون پوندی برای اقدامات بشردوستانه بین المللی موجب پاک کردن وجهه ریاض در عرصه جهانی می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
اینکه بریده هایی از یک متن را بیرون بکشیم و با بریده های دیگر از متن کتاب، به مصاف یکدیگر ببریم و آن را تناقض بنامیم، اوج بی انصافی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۸    
رییس ستاد برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات این مجمع خبر داد و تعداد واجدین شرایط رای دادن را 50 هزار نفر عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۹    
مدیر حوزه علمیه مازندران از سفر اعضای شورای حوزه علمیه استان به منظور دیدار با برخی مراجع عظام تقلید و علمای حوزه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۶    
معاون پژوهشی مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان از رونمایی هفت جلد تفسیر حکیم و 4 جلد ترجمه اصول کافی اثر استاد انصاریان در بهار سال آینده خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
رییس مجمع تشخیص مصلحت تبیین شخصیت حضرت فاطمه(س) را نیاز امروز جامعه بشری دانست و گفت: برای تأمین حقوق زن در جامعه الگویی برتر و کامل تر از دختر بزرگوار پیامبر اسلام نداریم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۶    
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ورود افراد به بالکن سفارت ایران در لندن نمی تواند بدون موافقت یا چشم پوشی نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس صورت گرفته باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۷    
رهبر انقلاب با بیان این که آزارهایی مانند تحریم اقتصادی حرکت عظیم ملت را متوقف نخواهد کرد، تأکید کردند که نسل جوان امروز برای عقب راندن دشمن از نسل اول آماده تر است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
حجت الاسلام کوششی با بیان اینکه توسعه و تقویت شبکه تبلیغ از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است که این موضوع در استان تهران به خوبی انجام شده است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۲    
عضو انجمن روان شناسی آمریکا معتقد است این عجز فرهنگی و ضعف فکری ماست که تولیدات موثری خلق نمی شود. ما باید مولفه های بومی، محلی، فرهنگی، عاطفی، شناختی و... را درک کنیم.
  • ۱