دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۵۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۹    
حجت الاسلام جباری گفت: به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نخستین روز کتابخانه گردی در شهر قم از کتابخانه حضرت آیت الله خامنه ای آغاز می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۳    
طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان روی بازگشت اموال مسؤولانی که در دوره 40 سال اخیر مدیریت کرده اند اشاره دارد، آیا این طرح توجیه دارد؟
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۳    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر رضوی در آستانه سالروز ولادت صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان جشن میلاد یاس نبوی می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۶    
آیا نمی توان پرسید که چگونه جریانات معارض یا بی تفاوت نسبت به اهداف نظام به راحتی از بودجه عمومی کشور برای تحقیق و پژوهش استفاده می کنند، اما اختصاص اندک بودجه ای برای تحول در علم سکولار ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
حضرت آ یت الله سبحانی با بیان این که تمرکز حوزه خواهران باید بر تربیت مبلغان دینی باشد، خواستار تربیت نویسندگان و مبلغانی شد که از ارزش ها دفاع کرده و جایگاه زن در اسلام را تبیین کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۴    
در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ که اواسط ماه میلادی گذشته برگزار شد، هیچ کدام از شرکت های تأمین سوخت این کشور، حاضر نشدند به هواپیمای حامل محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران سوخت رسانی کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۱    
این درست که رفتار و گفتار ما نباید موجب دین گریزی شود و این هم درست که ذات هر فتنه و انحرافی، ناظر بر عدم بصیرت و فقدان قضاوت صحیح ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
آیت الله اراکی گفت: روایاتی با این مضمون وجود دارد که عدم رعایت نظافت، محیط شهر را محیطی غیر معنوی می کند؛ یعنی حتی برای حفظ معنویت باید این نظافت را رعایت نمود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۳    
ما زیربار هیچ مذاکره ای درباره توانایی موشکی و قدرت دفاعی و مسائل منطقه ای نمی رویم اما حاضریم با هر طرف خارجی وارد گفت وگو شویم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۳    
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: وزیر امورخارجه همیشه در حاشیه این گونه اجلاس های بین المللی در چهارچوب دیپلماسی فعال و همه جانبه و در جهت تامین منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران با شخصیت ها و نخبگان حاضر ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۹    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت: ژاپن از اهمیت و جایگاه ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و آمادگی گسترش روابط با ژاپن در زمینه های مختلف وجود دارد و ایران از این امر استقبال ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۸    
مراسم اختتامیه کنگره ملی شیخ عبدالحسین تهرانی به همراه رونمایی از کتاب های خطی در وصف شیخ عبدالحسین تهرانی در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۲    
نشست علمی صورت بندی دولت در جامعه اسلامی در "تعامل فلسفه و جامعه شناسی سیاسی"با ارائه حجت الاسلام محمد جواد نوروزی در مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۲    
ناصر نادری برگزاری جشنواره کتاب برتر کودک را نشانه مدیریت هوشمندانه عرصه نشر کودک دانست که در حکم کالای گمشده این روزهای عرصه فرهنگ است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس از میزبانی 38 کتابخانه عمومی در تمامی شهرستان های فارس از طرح ملی کتابخانه گردی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
مراسم پایانی اولین جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۹    
حجت الاسلام نوچمنی گفت: اگر بخواهیم شبکه فراگیر تبلیغ جهانی داشته باشیم وظیفه مسلمانان است که با پرداخت وجوهات شرعی کمک کنند تا مخارج تبلیغات اسلامی و نیازهای مسلمانان در سراسر جهان اسلام تامین شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۰    
جلسه شورای عالی اشتغال به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی تشکیل شد و در آن مهم ترین برنامه ها و طرح های دولت برای ایجاد اشتغال پایدار در سال 1397 مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۸    
رییس دانشگاه تبریز از راه اندازی دبیرخانه احیای مکاتب تبریز در چهار عرصه خبر داد و گفت: شناخت و احیای مکتب فقاهت تبریز مورد توجه ویژه قرار دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۵    
حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که دولت مردان انگیزه ای برای اجرا کردن اقتصاد مقاومتی در کشور ندارند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۲    
امام جمعه موقت بیرجند گفت: انسانی که معرفت به عصمت ندارد و معصوم را نقد کند نشانه ناآگاهی وی است، خدا و پیامبران را نقد کردن معنا ندارد و معصوم قابل نقد نیست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به این مطلب که مردم از تبعیض و بی عدالتی رنج می برند، گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۳    
حضرت آ یت الله جوادی آملی با بیان این که دشمن کینه توز به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، گفت: نمی توان به آمریکایی ها اعتماد کرد از این رو قبل از این که دیگران بگویند برجام خطر دارد ما به مسؤولان گفتیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۶    
همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) شب شعر حجاب و عفاف وجشن میلاد کوثر در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۴    
ضرورتی که طرح بحث علم دینی دارد، صرفاً یک ضرورت نظری نیست. این گونه نیست که بگوییم بحث علمیِ خوبی است یا انگیزه کاوش از واقعیت و کشف واقعیت و فهم واقعیت موجب شود که این بحث را تعقیب کنیم و ببینیم علم ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۱    
مدیر کانون تخصصی سلامت گفت: بهترین راهکار برای مقابله با افراد سودجو در عرصه طب اسلامی این است که مردم به سمت آموختن طب اسلامی روی آورده و این علم اهل بیت(ع) را بیاموزند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۶    
استاد درس خارج حوزه با بیان این که از بزرگترین مظاهر فسق جریان سازی در برابر ولی امر شرعی است، گفت: برخی با جریان سازی هایی درصدد مقابله با خط فکری حکومتی ولی فقیه هستند که باید با جدیت مقابله کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: علمِ مدرسه ای، مقدمه علم موهبتی است و تشریع، مقدمه تشریف و تکوین است برای اینکه انسان بتواند به وجود نوری، الهی، ملکوتی و عرشی خود برسد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۴    
حجت الاسلام دانشی با اشاره به این که دولت در اجرایی کردن شعار سال نمره خوبی ندارد، گفت: باید دولت بداند اقتصاد مقاومتی زمانی در کشور اجرایی می شود که به تولیدات داخلی اهمیت دهد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برخورداری از اسماء حُسنی نوعی کمال برای پروردگار محسوب می شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با اشاره به این که پویایی فقه شیعه ظرفیت پاسخگویی به همه نیازهای روز جامعه را داشته و دارد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
تشییع پیکر پدر شهید دیلمی، برگزاری محفل انس با قرآن در شادگان، آموزش تخصصی به 30نوجوان مستعد قرائت قرآن در اهواز و بازدید دانشجویان عراقی از یادمان شهدای هویزه چند خبر کوتاه از خوزستان هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: نهادینه شدن آموزه های قرآن و اهل بیت منجر به پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۹    
مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه حوزه و روحانیت زیربنای فکری نظام اسلامی است، گفت: روحانی نماهای وابسته جاده صاف کن غرب و غرب زده ها و مشکل آفرین در جامعه اسلامی هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۳    
حجت الاسلام عرب پور با اشاره به این که بانوان در جامعه حضرت ام البنین را در همسرداری و تربیت فرزند الگوی خود قرار دهند، گفت: فرزندان صالح و وفادار به امام و ولایت، نشانگر خوب تربیت کردن مادر است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در مجتمع فرهنگی 5 آذر برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
وقتی وارد اتاق مسئول علمی کنگره شدم با استقبال ایشان مواجه شدم و وقتی ایشون رو به مصاحبه با رویکرد بررسی شخصیت فرد مورد نظر کنگره دعوت کردم با آرامشی عجیب گفت که از ایشان اطلاع چندانی نداره.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
دبیرکل اتحادیه رادیوتلویزیون های عراق بیان داشت که دیدار با رسانه های داعشی عربستان مایه ننگ، حزن و اندوه ملت عراق است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما نمی توانیم مبانی نظری دیگر مکاتب و کشورها را اخذ کرده و بدون بازخوانی و بازسازی وارد حوزه عملیاتی کنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۷    
رییس ستاد اجرایی تحول بنیادین آموزش و پرورش، مبانی نظری را چهارچوب فکری اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و بر شناخت دقیق این مبانی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، تبیین و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از مطالبات رهبری دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۹    
مسؤول مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه گفت: در بحث ترویج و تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید دغدغه ها و مطالبات رهبری مدنظر باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۳    
در جلسه هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص پس از بحث و بررسی اعضا و ارائه توضیحات نماینده دولت، مواردی از عدم انطباق بودجه با سیاست های کلی تصویب شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
این روزها که هند برای ما ادبیات مقاومت را روایت می کند و قادری ها در برنامه هفت به وقت شام ایران را تحقیر می کنند، باید به آوینی پناه برد تا به جای مهران احمدی که از لمپنیسم سخن می گوید ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۷    
شورای نگهبان نظر خود را در خصوص مصوبات، اساسنامه ها و نامه های دیوان عدالت اداری اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۶    
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بیان داشت که دانشجویان با تمسک به سیره اهل بیت (ع) باید از ارزش های اسلامی پاسداری کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری سنت حسنه اعتکاف در مساجد محوری استان همزمان با ایام البیض خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۰    
حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه انتظارات دولت و ملت از برجام محقق نشد، گفت: : دولتمردان در زمینه مسائل اقتصادی و تحقق شعار سال به این جمع بندی رسیده اند که نتوانستند کام ملت ایران را در اشتغال و ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۱    
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه علما تأکید ویژه ای بر نشر معارف قرآن کریم دارند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۸    
تولیت آستان مقدس جضرت معصومه(س) با بیان اینکه راه رسیدن به کمال تمسک به دو ثقل یعنی قرآن کریم و اهل بیت(ع) به صورت توأمان است، گفت: مشکلات جامعه بارجوع به قرآن و معارف اهل بیت(ع) حل می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
حجت الاسلام اسکندری گفت: قطعاً شخص مؤمن بر خلاف علم، تجربه و آگاهی رأی و سخنی ندارد و در موضع گیری ها، ظنون و گمانه زنی های خود، خدا را مدنظر قرار می دهد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۹    
دکتر جعفر مدرس پزشک و متخصص کودکان تبریزی است که در همایش بزرگدئاشت علامه مدرس تبریزی به ذکر خاطراتی از پدربزرگ و پدرش پرداخت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۳    
مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه هیچگاه حوزه و علما و طلاب سهم اجتماعی آنها به صفر نخواهید رسید، گفت: اما باید توجه داشته باشیم که اگر حوزه انقلابی نباشد سهم آنان تقلیل می یابد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۰    
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: چشم امید برخی به فریاد رسی آمریکا و معامله با آن در مسأله امنیت کشور، نشأت گرفته از چراغ سبز دشمن است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۴    
مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات اروپایی قرآن کریم در مرکز اسلامی هامبورگ کشور آلمان و با سخنرانی رییس این مرکز برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۴    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، مهم ترین دلیل بر عدم موفقیت دولت در تحقق شعار سال را نقد و مطالبه جدی مردم از دولت نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۱    
معاون امور طلاب حوزه علمیه استان ایلام گفت: ایام اربعین که عاشقان سید الشهدا از طریق مرز مهران تردد می کنند می طلبد تا حوزه علمیه دارای مجتمعی فرهنگی برای طلاب سراسر کشور در شهرستان مهران باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۸    
سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت بررسی ها مفهوم و مصادیق رجل سیاسی گفت: همچنان این موضوع در دستور کار است اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
رییس ائتلاف ملی عراق خاطرنشان کرد که ملت عراق با شکست جریان تروریستی داعش دسیسه های دشمنان را خنثی کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۱    
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۰    
به گفتۀ مدیر کمیتۀ ناشران داخلی، پس از تست نهایی و مرتفع شدن اشکالات احتمالی آن، ثبت نام از ناشران داخلی با توجه به ضوابط انجام می پذیرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۸    
نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه دانشگاه باید مظهر علم و عمل باشد، گفت: پذیرفتنی نیست دانشگاه ها به ویژه دانشگاهی که پسوند اسلام را دارد گزارش هایی مبنی بر حرکت ضد ارزشی از آن منعکس شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۸    
نویسنده کتاب مهارتهای زندگی بر آن است تا تبیینی نظام مند و منسجم مبتنی بر آموزه های دینی برای خوانندگان مطرح کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۵    
انتشارات دارالحدیث کتاب الگوی تنظیم رفتار جنسی با رویکرد اسلامی را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۶    
حجت الاسلام مسعودی درباره کتاب فقه الحدیث نوشت: کوششی که در این کتاب به انجام رسیده، تدوینی نو از فهم حدیث و گامی کوچک برای آگاهی از شیوه فهم متن حدیث است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۶    
سردار جعفری گفت: باید جامعه قرآنی و به ویژه بسیج با فهم و عمل به آیات نورانی قرآن به مساله سبک زندگی اسلامی بیش از دیگران توجه داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۶    
رمان وقت معلوم نوشته کفاش نامزد جایزه جلال آل احمد در سلسله نشست های انجمن داستان طلاب نقد می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۳    
آیت الله ری شهری درکتاب ایمان در قرآن تفاوت ها و مرزهای ایمان و اسلام را شرح داده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۳    
حجت الاسلام مهریزی در کتاب روایات زنان در کتب حدیث شیعه به جمع آوری احادیث از صد و بسیت و چهاربانوی روای شیعه پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۳    
حجت الاسلام برنجکار در کتاب علم کلام یک دوره کلام اسلامی را بر مبنای کتاب تجرید الاعتقاد محقق طوسی شرح داده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۱    
معاون آموزش مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی از آغاز نام نویسی و فرایند پذیرش این مؤسسه در پایه 9 و 10 و رشته های تحصیلی فقه الاقتصاد، فقه الجزا، فقه خانواده و فقه سیاسی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۱    
آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر 4 شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز با حضور مسؤولان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور ارومیه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: بر اساس آیات قرآن استغفار و انابه دو سازوکار برای قرار گرفتن در خط عبودیت و بندگی و رسیدن به حیات طیبه است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۲    
رییس شورای حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه منکران علم دینی، علم را همان چیزی می دانند که در غرب وجود دارد، گفت: برخی سیاسیون دریافت درستی از دینی یا غیردینی بودن علم ندارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۹    
آیت الله حیدری با اشاره به نگاه حزبی برخی دولتمردان، گفت: اختصاص بودجه دولت به حزب و استانی خاص، تبعیض و بی عدالتی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۳    
حجت الاسلام کیانی با اشاره به آغاز حضور طلاب در مناطق جنگی، گفت: از 20 اسفندماه اعزام اردوهای راهیان نور حوزه های علمیه کشور به مناطق جنگی آغاز و تا دهم فروردین ماه ادامه خواهد یافت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۰    
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی با موضوع بیداری و مقاومت اسلامی در بجنورد، گفت: علمای شیعه و اهل سنت کشور لبنان به عنوان سخنرانان ویژه در این گفتمان ها سخنرانی کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۷    
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از موانع برقراری عدالت اجتماعی، قدرت طلبی مسؤولان است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۴    
رییس شورای حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه بخل ورزی نهایت تنگدستی است، گفت: انسان بخیل در دنیا مانند تنگدستان زندگی می کند و در آخرت مانند توانگران گران به حسابش می رسند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۸    
حجت الاسلام خادمی گفت: یکی از جاذبه ها و شاخصه های تبلیغی رسول خدا این بود که در همه دعوت ها و انذارها ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۸    
معاون اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با ایام البیض مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در بیش از 150 مسجد شهری و روستایی این استان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵    
همزمان با هجدهم اسفند سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و امام راحل، جشن میلاد و مراسم ازدواج آسان از سوی نهاد امامت جمعه بجنورد در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۳    
حجت الاسلام جمالی با بیان جزییات پذیرش مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی از برگزاری آزمون ورودی این مؤسسه در تاریخ 31 فروردین ماه 97 خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۳    
حجت الاسلام همتیان، جامعه اسلامی را نیازمند مجتهدانی در رشته های تخصصی اقتصاد، مدیریت، رسانه و مانند این ها دانست و گفت: مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی به دنبال تربیت نیروهایی دستگیر جامعه اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۳    
حضرت آیت الله علوی گرگانی خواستار ساماندهی نیازمندان جامعه در کمیته امداد امام خمینی(ره) شد و بر ایجاد اشتغال و کار تولیدی برای مدد جویان و نیازمندان جامعه تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۱    
مدیر عامل خبرگزاری رسا بر ضرورت معرفی نسل جدید فضلای حوزه از سوی رسانه ها تأکید کرد و گفت: مطالبه گری برخی طلاب از مسؤولان باید به صورت مشفقانه در رسانه ها مطرح شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال زمان برگزاری هشتیمن دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم را بیستم اسفند در فیضیه و بیست ویکم در پردیسان و شهرک مهدیه اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۰    
اسدی موحد طلبه جوانی است که با وجود شرایط دشوار سختی ها را برای تبلیغ و ترویج ارزش های دینی به جان خریده و سال های بسیاری را دور از خانواده و شرایط مناسب زندگی برای بازتاب مضامین ناب اسلام در کنار ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۷    
نخستین دوره تربیت مدرس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور 80 نفر از استادان و معلمان آموزش و پرورش سراسر کشور آغاز به کار کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
حجت الاسلام اسدی گفت: اجرای فرایض امر به معروف و نهی از منکر باید توأم با حفظ حرمت و کرامت انسان ها و مدارا با افراد باشد تا اثرگذاری داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
کارشناسی ستاد اقامه نماز استان قم گفت: بسیاری از مشکلاتی که در جامعه امروز ما وجود دارد به دلیل عدم شناخت کافی ما از اخلاق ورفتار یکدیگر می باشد کودکان نیز دارای چنین ویژگی هایی می باشند که در سن 7 ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
حجت الاسلام نوری برای این که مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم جایگاه خود را به دست آورد ورود افراد مسوؤلیت پذیر به مجمع را ضروری دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید مجوزهای زیست محیطی بر اساس کار کارشناسی و مشاوره صورت گیرد تا طبیعت ناب حفظ شده و نسل های آینده هم از مواهب طبیعی بهره مند شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۳    
دولتمردان محترم لطفا پاسخ گویند: مگر کود ساخت داخل چه کمبودی دارد که دست به دامن خارجی ها می شوید؟
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ارزیابی کلی نسبت به عملکرد دولت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، اقدامات صورت گرفته در این خصوص را ضعیف عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۱    
علمای شیعه و سنی لبنان تصریح کردند: سکوت شورای امنیت در قبال جنایت های آمریکا شبهه برانگیز است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۱    
دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای خبر دیدار معاون رییس جمهور در امور زنان با این مرجع تقلید درباره ورود زنان به ورزشگاه ها را تکذیب کرد.
  • ۱