پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۳:۵۷Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۵    
حجت الاسلام هادی از انتشار شماره 48 فصلنامه اخلاق خبر داد و گفت: این فصلنامه از سوی پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان چاپ می شود و نسخه الکترونیک آن در دسترس علاقه مندان قرار می ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
آهنگ جنگ در شامات هر لحظه با همپوشانی و تعارض منافع بازیگران متعدد دولتی و غیردولتی شکل و ریتم متفاوتی به خود می گیرد که فهم پویایی آن را حتی برای ناظران حرفه ای نیز سخت می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
جیمز وولسی ، رییس اسبق سازمان اطلاعات آمریکا چند روز پیش میهمان شبکه تلویزیونی فاکس نیوز بود. وقتی خبرنگار از او پرسید، آیا واشنگتن در امور داخلی و انتخابات سایر کشورها دخالت می کند؟ پاسخ شنید؛ بله .
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۷    
آقای روحانی رییس جمهور برای دومین بار طی چند ماه اخیر در سخنان خود تلویحاً به مسأله اسلامی سازی علوم پرداخته و موجی از انتقاد به سخنانش را به همراه آورده.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۸    
شگرد جدید در عرصه رسانه، هست کردن مسائل نیست و نیست کردن مسائل هست است و فلسفه پدیداری آمدنیوز که توسط شبکه های جاسوسی دشمن تدارک دیده شده همین است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۶    
رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا از هیچ قدرتی در دنیا به اندازه ایران وحشت ندارد، گفت: باید قدردان نعمت نظام اسلامی و ولایت فقیه باشیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۶    
فعال فضای مجازی: اینکه روحانی در سخنرانی خود به علوم اسلامی حمله می کند نشان می دهد که یک آشنا این سخنرانی را برایش تنظیم می کند!
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۳    
فعال فضای مجازی: ربیع قصیر از شهدای حزب الله لبنان تمام جهیزیه همسرش را از ایران خرید تا پول شیعه در اقتصاد شیعه بگردد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۳    
به لحاظ تقویم انتخاباتی، برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان در ششم ماه می آینده تا اندازه زیادی به معنای یک انتخابات دیرهنگام است چرا که قرار بود این انتخابات چهار سال قبل برگزار شود اما چندین دور تمدید ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۰    
تنش میان اسراییل و لبنان، در طول سال های گذشته همواره وجود داشته ولی طی ماه ها و هفته های اخیر به دلیل مناقشه بر سر استخراج منابع نفت و گاز در دریای مدیترانه و احداث دیوار حائل در مرزها شدت یافته است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۷    
اکنون که با وقوع انقلاب مبارک اسلامی و ظهور مجدد دین و آسمان در صحنه جهان، امکان جبران فاجعه و برون رفت از بن بست و استیصال پدید آمده ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۹    
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نخستین جایزه کتاب سال نهج البلاغه با همکاری خانه کتاب و بنیاد نهج البلاغه در اسفندماه 97 خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۸    
تحلیلگر سیاسی: بریتانیایی که دومین فروشنده سلاح به سعودی است و بمب هایش در یمن کودکان را می کشد بدون هیچ مدرکی میخواهد ایران را مجازات کند، نام این کار خدمات پس از فروش بریتانیا به سعودی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۸    
محمدرضا قائمی نیک یادداشتی با عنوان علم دینی و اسم رمز بودجه نگاشته و به سوال هایی پیرامون این بحث پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۸    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: روش شریعتی ترکیبی از سه مؤلفه است، یک اگزیستانسیالیسم ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۲    
شریعتمداری: امروز هم اشعث ها هستند و مثل همان اشعث ها نق می زنند، یکی تسلیم شدن در مقابل آمریکا را سیاست هوشمندانه! جا می زند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۹    
بعیدی نژاد: نشست دیروز شورای امنیت به هنگام بحث پیرامون یمن به عرصه اختلافات پیرامون ایران تبدیل شد ولی آمریکا برای تحقق اهداف اش علیه ایران هیچ اقبالی پیدا نکرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۷    
روشنفکران که دوست تر می دارند داوری را استمرار سروش و شبستری قلمداد کنند، با تحریف شخصیت و اندیشه، که از طریق آن نائینی را تحریف و مصادره کردند، در صددند با داوری نیز چنان کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
خسروپناه: تعجب می کنم از کسانی که میلیاردها تومان خرج علوم انسانی سکولار در کشور می شود و دلشان نمی سوزد اما مختصر هزینه برای علوم انسانی اسلامی را تاب نمی آورند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
فردی که لقمه حرام در شکمش قرار گیرد، از چشم خداوند می افتد، خداوند ریسمان زندگی چنین فردی را بر دوش خودش می اندازد و مدیریت زندگی را به خود او واگذار می کند و این فرد دیگر نمی تواند منتظر امام ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
حضرت زهرا(س) در خطبه فدکیه ابیاتی ایراد فرمودند که مضامین آن ما را به تحلیل و فهم بهتر اوضاع امت پیامبر اسلام(ص) در آن مقطع زمانی می رساند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۸    
امام جمعه تبریز در یک گفت وگوی خواندنی و جذاب می گوید که برای ارتباط با مردم و جوانان از رفتن به خوابگاه دانشجویان و سینما گرفته تا زندان و ورزشگاه دریغ نمی کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ادبی سلام سردار در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران گفت: سلام بر سردار ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۳    
رییس جمهور تأکید کرد: سردار پر افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل الله، سرلشکر قاسم سلیمانی، در برهه ای بسیار حساس از تاریخ ایران و جهان با مجاهدتی غرور آفرین در جبهه مقاومت موجب خدمتی بزرگ به ملتهای منطقه ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۵    
رییس مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر از برگزاری همایش قم آینده و آینده قم به همت این مؤسسه در قم خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۰    
حجت الاسلام بابائیان با تاکید بر توجه مسؤولان به مردم و مشکلات آن ها، گفت: زندگی اشرافی برخی از مسؤولان در جامعه اسلامی بسیاری از مردم به ویژه حقوق بگیران و طبقه ضعیف جامعه را آزرده می کند و مسؤولان ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۷    
استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر برگزاری همایش ها و کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های لارستان، گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۴    
رییس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه در حدود یک هزار و 700 مدرسه این استان نماز جماعت برپا می شود، گفت: استان سمنان در عرصه توجه به نماز در کشور ممتاز است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۸    
امام جمعه خورموج گفت: نگاه ما در کارهای تبلیغی سیستمی و پرهیز از جزئی نگری باید قرار گیرد و دستیابی به همه این اهداف با استعانت از منظومه فکری میسر خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۵    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بدگمانی به مومن مذموم است، گفت: انسان باید به دیگران حسن ظن داشته باشد و این یک وظیفه الهی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۲    
امام جمعه بیروت نسبت به کشیده شدن نزاع های انتخاباتی به درگیری مسلحانه هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۲    
استاد حوزه علمیه گفت: عده ای فکر کرده اند با از بین بردن قدرت ملی می توانند به ثروت ملی دست یابند و با دلبستگی به غرب انرژی هسته ای ایران را تعطیل کردند اما به ثروت ملی نرسیدند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۹    
تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه بزرگترین عامل رشد انسان اخلاص است، گفت: شاکله اصلی بزرگان دین اخلاص در عمل است و خداوند محرک اصلی مخلصین در کارهایشان است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین اسکندری از آغاز دوره آموزشی ویژه مسؤولان هیئت های مذهبی با محوریت امربه معروف و نهی از منکر خبر داد که پیشگیری از منکرات و آسیب های اجتماعی محور مورد توجه در این دوره است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۳    
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، انتقال سفارت آمریکا به قدس را تعرض به همه اعراب و مسلمان عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۷    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به آغاز طرح تذکر لسانی از هفته جاری گفت: این طرح با مشارکت 150 نفر از آمران در محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا انتهای خیابان صفاییه اجرا خواهد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۸    
مراسم بزرگداشت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید مهدی صحفی یار دلسوز امام خمینی (ره) در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد اختلاف میان مسؤولان در نظام اسلامی را روزنه نفوذ دشمن عنوان و تأکید کرد که این اختلافات ظاهری نمی تواند رشته برادری میان مسلمانان را پاره کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۹    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر راهکار نزدیک شدن به عصر ظهور دانست و گفت که حقوق شهروندی نباید بهانه تعطیلی این فریضه الهی شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۳    
استاد حوزه علمیه با اشاره به روحیه شجاعانه و جهادی مرحوم حجت الاسلام صحفی گفت: ایشان همواره در مقام خطابه بدون ترس امر به معروف و نهی از منکر می کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۴    
نماینده سابق پارلمان بحرین با انتقاد از وضعیت حقوق بشر در این کشور گفت: حقوق بشر در بحرین به حالت خفقان درآمده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۷    
رییس جمعیت علمای صور لبنان، تبانی جهانی را عامل تعطیلی کلیسای قیامت در قدس توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۲    
در این کتاب به بیش از 480 سؤال درباره احکام مطهرات، نجاسات و تخلی پاسخ داده شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۶    
برگزاری اختتامیه جشنواره کتاب های صوتی نابینایان، میزبانی 467 کتابخانه کشور برای طرح کتابخانه گردی، به روز رسانی اطلاعات کتاب های ناشران از عناوین اخبار کوتاه دنیای نشر است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۹    
حسین خرازی سرانجام در مراحل پایانی عملیات کربلای 5، در حالی که فرماندهی لشکر 14 امام حسین(ع) را بر عهده داشت، به شهادت رسید.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۶    
عضو هیأت علمی موسسه امام یکی از علل انحراف از مسیر عدالت را وجود تفکر لیبرال در برخی نخبگان دانست و گفت: گاهی این افراد در رأس قرار می گیرند و مسیر انقلاب اسلامی را به سمت بی عدالتی سوق می دهند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۱    
امام جمعه شهرستان قرچک حوزه های علمیه را پایگاه های مستحکم اسلام در برابر انحرافات دانست و گفت: روحانیت به عنوان پرچم داران انقلاب اسلامی، با تقویت روحیه ایستادگی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۸    
نشر معارف چاپ چهارم کتاب "ابوعلی کجاست؟" و چاپ دوم کتاب "تو شهید نمی شوی" را با تدوین دفتر مطالعات جبهه فرهنگی منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۲    
مراسم نکوداشت آیت الله محمد فاضل(ره)، تولیت فقید مدرسه علمیه فیضیه مازندران، دهم اسفند در بابل برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۶    
حجت الاسلام اسکندری با بیان این که اصلی ترین آداب نماز، خشوع و محقق دانستن وعده های الهی مانند بهشت، جهنم، حساب و صراط است، گفت: خشوع برای قلب و جوانح و خضوع برای اعضا و جوارح است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: یکی از شاخصه های اصلی حوزه انقلابی، حوزه ولایی است؛ یعنی حوزه ای که در پرتو ولایت حرکت کرده و سیاست های ولایت را اعمال می کند حوزه انقلابی می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: روحانیان مبلغ باید برای رواج ازدواج های آسان و اسلامی تلاش کنند؛ زیرا حاصل تشکیل خانواده اسلامی نسلی پیرو اهل بیت است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۰    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه کمیته امداد را به محرومیت زدایی بیشتر تا رسیدن به عدالت اجتماعی در جامعه تشویق کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۷    
مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب جلوه های رفتاری حضرت زهرا (س) به همت مؤسسه بوستان کتاب برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۱    
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این که خلف وعدم و پیمان بستن بر مبنای دروغ از عوامل ایجاد نفاق قلبی در آدمی است، گفت: قرآن کریم از خلف وعده تعبیر به نفاق می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۱    
حجت الاسلام حسینی با بیان این که اغلب مناطق شهری و روستایی کشور با معضل کمبود روحانی و مبلغ حوزوی مواجه هستند، گفت: این امر در استان آذربایجان شرقی نیز نمود عینی دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۵    
جبهه العمل اسلامی لبنان تأکید کرد که تلاش رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس بی فایده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۶    
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر حجت الاسلام سید مهدی صحفی پدر شهیدان محمد تقی و روح الله صحفی امروز با حضور حوزویان و دیگر اقشار مردم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنان برخی مسؤولان دیروز و امروز را با مبانی دینی و منطق ناسازگار دانست و تأکید کرد که نباید با برخی اقدامات سوژه به دست دشمنان داده شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان برگزاری مراسم اعتکاف را نیازمند یک مدیریت توانمند دانست و گفت: اعتکاف در تمامی مراکز باید در اختیار مجریان غیر اداری باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس، برنامه ریزی نادرست مسؤولان را از عوامل عقب افتادگی در اجرای عدالت دانست و تأکید کرد که دولتمردان برای کاهش فاصه طبقاتی و ایجاد عدالت نسبی باید اهتمام کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۱    
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه بحث موشکی از خطوط قرمز نظام اسلامی است، گفت: برخی ها مذاکره درباره بحث موشکی را برای برون رفت از ضعف و سوء مدیریتی عنوان می کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۸    
رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اول اعراب و مسلمانان و مسیحیان یاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۵    
حجت الاسلام شیخ بهایی با بیان این که آموزش و پرورش باید تربیت اسلامی را به بچه ها یاد دهد، گفت: وظیفه اصلی آموزش و پرورش در کشور این است که جوانان و نوجوانان را به امر دین راهنمایی کند تا جامعه ای با ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۷    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که عربستان و آمریکا به شدت برای شکست حزب در انتخابات پارلمان لبنان تلاش می کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۷    
تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق با بیان اینکه برخی مسؤولان شایستگی جایگاهی که دارند را ندارند، گفت: عدالت این است که اشخاص در جایگاه خود قرار بگیرند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۴    
رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امسال از 10 تا 15 مهرماه شهرستان اراک میزبان مسابقات سراسری قرآن خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به عدالت توجه داشته و بداند که توسعه و پیشرفت برای کشور لازم است اما باید عدالت محور باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۸    
حجت الاسلام مقنی با بیان اینکه جوایز بخش معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دو برابر شده است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۶    
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت تبیین فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در این راستا خواهران مبلغ در مراکز دانشگاهی و خوابگاه ها در جمع دانشجویان خواهر فعالیت دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۰    
امام جمعه الیگودرز به اقدامات مراکز نیکوکاری در راستای رفع مشکلات اقشار محروم اشاره و عنوان کرد: مسؤولان باید از مراکز نیکوکاری حمایت کنند تا شاهد ارتقای بیشتر فعالیت این مراکز در زمینه رفع محرومیت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۰    
علمای بحرین از احکام قضایی صادر شده به وسیله دادگاه های این کشور به عنوان تجاوزی آشکار به اسلام یاد کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۷    
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از تمدید مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه خبر داد و گفت: تا 20 اسفند ماه جاری علاقه مندان ورود به حوزه می توانند با مراجعه به سایت حوزه نسبت به ثبت نام اقدام ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۷    
امام جمعه موقت بجنورد گفت: باید دانشگاه آزاد اسلامی از نظر علمی، تربیتی، انقلابی، شاخصه های ارزشی الگویی برای سایر دانشگاه ها شود و سایه اش بر آموزش عالی بیفتد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۴    
حضرت آیت الله فرهنگی به فعالان فرهنگی توصیه کرد در مقابل اعتراض افراد خسته نشوند و به کار خود ادامه داده و به وظیفه خود عمل کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۶    
امام جمعه کرج با بیان این که مراقبه نیاز به مداومت و استمرار دارد، گفت: در مراقبه باید از اینکه اعمال را به نفع خود بگیریم پرهیز کنیم؛ یعنی در محاسبه اعمال نیز باید تقوای الهی را پیشه کنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۳    
دوره آموزشی اندیشه اسلامی(طرح ولایت 2) ویژه روحانیان، طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی مساجد شهرستان تبریز برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۷    
همایش نقش علما و روحانیت در وحدت امت اسلامی به همت نمایندگی ولی فقیه در استان کردستان و با مشارکت معاونت امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب و مرکز گفتمان صلح 9 اسفند برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
مراسم استقبال از پیکر مطهر 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز با حضور وزیر اطلاعات و مقامات ارشد استانی در فرودگاه بین المللی ارومیه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز هویت دینی نسل جوان با یک بحران جدی مواجه است، گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور از اشتغال به تحصیل 65 هزار طلبه در حوزه های علمیه خواهران و فارغ التحصیل شدن 45 هزار طلبه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
فرزند یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بیان داشت که خون شهدا از عوامل اصلی امنیت، عزت و ثبات عراق است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۵    
آیت الله مروی به همراه مسؤولان دبیرخانه شورای عالی حوزه پنج شنبه این هفته به منظور دیدار و گفت و گو با مسؤولان و طلاب و روحانیان استان البرز به این استان سفر می کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۹    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که مؤمن به آل الله نه تنها خود به نماز اول وقت اهتمام دارد بلکه برای دعوت دیگران به نماز قیام می کند،گفت: نماز اول وقت شاه کلید حل مشکلات جامعه اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۶    
حجت الاسلام حسینی مقدم از شرکت 9 هزار و 400 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن خبرداد و گفت: آزمون پایانی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در روز 10 اسفند ماه سال جاری ساعت 8 صبح در محل برگزاری نماز جمعه قم ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
حضرت آیت الله نوری همدانی با تصریح بر این که امروز روز به میدان آمدن است، گفت: حوزه علمیه باید انقلابی باشد اما این مورد نباید در حرف باقی بماند بلکه باید عملی شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۴    
مراسم تشییع حجت الاسلام صحفی عصر امروز از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم معصومه(س) انجام و پیکر این روحانی وارسته در حرم به خاک سپرده می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۴    
نماینده مجلس خبرگان با بیان این که نتیجه اعتماد به غربی ها به ویژه آمریکا همین بدعهدی ها و دشمنی های بیشتر است، گفت: به جای دل بستن به غربی ها باید جهادی عمل کنیم تا شاهد رفع مشکلات کشور باشیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۴    
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه از اسکان و ادامه تحصیل طلاب مناطق زلزله زده در مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه خبر داد و گفت: خوشبختانه درس و بحث طلاب برقرار بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۱    
رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۳    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: شهدا قله همه ارزش های متعالی را فتح کرده اند و با عملشان همگان را به سوی این قله فرا می خوانند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۳    
معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان گفت: طلاب محور اصلی طرح جامع تربیتی هستند که در صورت غفلت و عدم اشتیاق و اقبال گفتمان تهذیبی ممکن نخواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن در استان اندیشیده شده است و از تمام مسؤولان استان نیز دعوت صورت گرفته که امیدواریم مسؤولان برای مسابقات قرآنی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن 10 اسفندماه جاری در خراسان جنوبی برگزار می شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۷    
عدالت در همه ساحات خویش، در همه ساختارهایش و در گفتمان شدنش برای حوزه عمومی، حتماً از عمق بیشتری نسبت به سنوات پیش برخوردار بوده؛ امری که در رژیم سلطنتی هیچ جایگاهی نداشته ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۲    
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خراسان شمالی گفت: بر اساس تحقیق صورت گرفته، برخلاف باور رایج، ازدواج های دانشجویی از مستحکم ترین ازدواج ها است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۶    
امام جمعه موقت تهران با بیان این که برای رسیدن به مقصد اعلی باید مراقبه کنیم و به دستورات الهی التزام عملی داشته باشیم، گفت: گرایش ها، شهوات، حب ریاست و شهرت انسان را زندانی می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۰    
جلسه معاونان مدارس علمیه شهرستان های خوزستان در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۸    
همایش بررسی اندیشه های علمی حضرت آیت الله سبحانی سال آینده در تبریز و قم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل خبرگزاری رسا بر ضرورت تقویت طنزنویسی از سوی نویسندگان حوزوی تأکید کرد و گفت: با استفاده از طنز می توان قدرت حاکمیت اسلام را تقویت و روحیه دشمن را تضعیف کرد.
  • ۱