چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۹:۲۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۱    
خطیب با بیان اینکه نشست های تخصصی تمدن اندیشی در حوزه های علمیه از فعالیت های میز تمدن اسلام و ایران در دفتر تبلیغات اصفهان است، گفت: هدف تقویت و تحول منظر تمدنی به علوم اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۸    
ترجمه ایتالیایی رمان سفر به گرای 270 درجه نوشته تحسین شده احمد دهقان منتشر و روانه بازار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
شورای امنیت سازمان ملل پس از کش و قوس های فراوان در نهایت قطعنامه برقراری آتش بس در غوطه شرقی سوریه را به مدت 30 روز و با رأی تمامی اعضاء به تصویب رساند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۲    
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی و جمع آوری حدود یکصد امضا درصدد عملیاتی کردن اصل 49 قانون اساسی هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۳    
موج اخبار امیدبخش از اقدامات انقلابی و مردمی امامان جمعه نشان از پیشگامی این روحانیون انقلابی نسبت به سایر مسؤولان درحضور میان مردم، آن هم نه فقط در روز پایانی هفته و در قالب نماز جمعه ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۰    
مهم ترین انگیزه ما از انتشار صدرا، باز کردن باب آزاداندیشی در ساحت علوم انسانی است، حکایت تحجر در علوم انسانی و تحمیل افکار تاریخ گذشته غرب به عنوان تنها نسخه شفابخش برای انسان و جامعه انسانی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۱    
مرحوم آیت الله العظمی میرزا هاشم آملی دور از مسائل سیاسی نبود. بلکه نوع کنش سیاسی وی متفاوت از دیگران بود اما متاسفانه ابعاد شخصیتی ایشان ناشناخته مانده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۵    
خبرهای مختلف بیانگر آن است که یک توطئه مهم و ترکیبی علیه سوریه با شکست اولیه مواجه شده و چنانچه غفلت صورت گیرد می تواند بازتولید شده و تاثیر مهمی بر تحولات امنیتی و سیاسی سوریه و منطقه برجای بگذارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۲    
امام نه محل نزاع ما با علوم انسانی غربی را به هویت و عواملِ هویتی تغییر می دهد و از معرفت و عوامل معرفتی غفلت می کند، و نه در برشمردن عوامل معرفتی، سطح نزاع را به تغییر مسأله ها فرو می کاهد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۸    
95 مجاور بین الحرمین پس از 45 روز پیاده روی در قالب کاروان زائران پیاده از کربلا به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
مسابقه نقد وهابیت و جریان های تکفیری در فضای مجازی به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
سلیمی نمین با انتقاد از تخریب در رقابت های سیاسی نوشت: زمان آن رسیده باشد که عواقب شوم توسل به راه های سهل الوصول تخریب یکدیگر در قالب رقابت های سیاسی معیوب را دریابیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۱    
امام جمعه دندی گفت: فلسفه وجوب زکات برای درمان مشکلات اقتصادی طبقات پایین جامعه و برقراری عدالت اجتماعی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۸    
امام جمعه اردبیل گفت: اشغال قره باغ داغ بزرگی بر پیکر کل آذربایجان است و ما امیدواریم که این خاک سریعا به آذربایجان برگشت داده شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۷    
آیین پایانی ششمین جشنواره مجازی کتاب خوانی و چهارمین جشنواره تولید کتاب های صوتی ویژه نابینایان در فرهنگ سرای فردوس برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۸    
در مقایسه با شمارگان عناوین منتشر شده در آذرماه سال گذشته شاهد کاهش 20درصدی میانگین شمارگان کتاب ها بوده ایم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۴    
جمعیت المعارف لبنان، کتاب خاطرات سردار سلیمانی، با عنوان قاسم سلیمانی ذکریات و خواطر را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امروزه نگاه سکولاریسم اجتماعی حوزه های علمیه را تهدید می کند، گفت: سکولاریسم اجتماعی جایگاه دین در متن زندگی انسان معاصر را مورد سؤال قرار می دهد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۴    
حضرت آیت الله مظاهری در پیامی به همایش سیره ائمه اطهار(ع) با تأکید بر آموزه های رضوی، افزایش سن ازدواج و افزایش چشم گیر طلاق را از آسیب های بزرگ جامعه دانست که بنیان نظام خانواده را به شدت تهدید می ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۳    
عوامل سیاسی یکی از پررنگ ترین اموری است که به پیدایش عرفان های کاذب کمک کرده زیرا از یک سو پیروان این عرفان ها دخول در مسائل سیاسی وبه ویژه اموری مانند جهاد را ممنوع می شمرند وبه این شکل ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۲    
تحلیلگر جهان عرب: در روزهای آینده منتظر نمایش تکراری حمله شیمیایی و از این دست چیزها در غوطه شرقی باشید!
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۳    
کاشته های محور مقاومت موضوعی است که بایستی به آن توجه داشت. این کاشته ها چیست که اینک زمان درو کردن آن فرا رسیده است؟ برخی از این کاشته ها را می توان حمایت از مقاومت، ایمان به مردم ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
اولویتهای توسعه فضای مجازی در سال 97 و چارچوبها و مبانی این موضوع در جلسه شورای عالی فضای مجازی ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
نقدینگی اگر با کالاها و خدمات موجود در اقتصاد متناسب نباشد و اگر به سمت تولید هدایت نشود، دیر یا زود به تورم خواهد انجامید.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۴    
پس ازاینکه تروریست های غوطه شرقی دمشق، در هفته های گذشته زیر آتش سنگین ارتش سوریه قرار گرفتند و تجهیزات و قوایی که از سال 2013 تاکنون در این منطقه کلیدی جمع آوری کرده بودند، تا حد زیادی تحلیل رفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۲    
حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش، شکوهمندترین دستاورد انقلاب اسلامی است که پشتیبان دیگر دستاوردهای آن و ضامن استمرار آنها هم می باشد بر اساس همین واقعیت است که دشمن سیلی خورده ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۵    
مدرس حوزه و دانشگاه مهم ترین ویژگی شهید شاطری را داشتن تقوا در انجام امور عنوان کرد و گفت: مدیران جامعه باید صالح ترین افراد باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران با حمایت از کشورهای سوریه و عراق قدرتش را نشان داده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۴    
معاون آموزش حوزه های علمیه با تاکید بر این که انقلابی ماندن بدون عنصر اسقامت در مسیر ایمان غیر ممکن است، تاریخ اسلام را مملو از افرادی دانست که رنگ عوض کرده اند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۴    
ولایتی با بیان این که وحدت در ملت و اشتراکات آنها سرمایه ای است که نمی توان با پول خریداری کرد، گفت: اگر همکاری عراق و ایران نبود عراق تاکنون توسط طرح های شوم دشمنان تجزیه شده بود و یا در اختیار ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۸    
وزیر امور خارجه در صدر هیأتی سیاسی - اقتصادی عازم صربستان شد و با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: رسالت وزارت آموزش و پرورش تنها در تدریس دروس پایه و مسائل آموزشی خلاصه نمی شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۷    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تبلیغ یک مبلغ نباید برای کسب منافع مالی باشد چرا که تفکر در این زمینه سبب جهت دار شدن سخنان مبلغ می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۴    
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه با اشاره به اقدامات امام جمعه سرپل ذهابف گفت: همیاری و کمک رسانی حجت الاسلام فاطمی نسب به مردم زلزله زده جوهره وجود جامعه روحانیت را به مردم معرفی کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۸    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: نباید به بهانه رقابت های جناحی؛ ماهیت و کلیت نظام اسلامی زیر سؤال رود، چرا عده ای دوست دارند؛ کلیت نظام و انقلاب را فدای منافع حزب و گروه خود کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۵    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص استان زنجان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمن شناسی برای همه لازم است، ولی کافی نیست و باید روش های دشمنی او را هم شناخت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۶    
حجت الاسلام اخوان گفت: درباره والدین، نصوص خاصّه بسیاری وارد شده است که انسان با آنها به مدارا و لطافت و به دور از خشونت و تندی سر کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۳    
اگر علوم انسانی مدرن به جامعه مدرن نظر دارد پس علوم انسانی اسلامی نیز به جامعه اسلامی ناظر است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۰    
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۸    
وابستگی مفتیان به حاکمیت در عربستان سبب شده تا پروژه دگردیسی آنان زودتر از حد انتظار آغاز شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۵    
نخستین نشست طنزنویسان حوزوی امروز با حضور مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از فعالان ادبی و نویسندگان حوزه علمیه قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۴    
گواهی دروغ یا امضای ناحق یا همان تهمت و بهتان، گناهی مضاعف است؛ زیرا هم دروغ است و هم حقی باطل شده و باطلی را حق جلوه می دهد و سبب پایمال شدن حقوق دیگران است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۲    
استقبال اهالی بستان آباد از آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، معرفی برگزیدگان جشنواره بین المللی شعر فجر و میزبانی امامزاده سیداحمد جلفا از سوگواره یاس نبوی از مهم ترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین هریسی با بیان این که مادی گرایی، دنیا طلبی و ثروت اندوزی روحانیت ضربه شدیدی به نهاد دین و نظام وارد می کند، گفت: ساده زیستی طلاب و روحانیان مورد تأکید مراجع و بزرگان حوزه است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۴    
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: همت عمومی، تدوین برنامه های راهبردی و افزایش مبانی اعتقادی سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۱    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بحث ربا در باب معاملات، گفت: بنابر قول مشهور فقها ربا میان پدر و فرزند، زن و شوهر، مالک و مملوک و مسلمان و کافرحربی اشکالی ندارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۲    
آیت الله صفایی بوشهری به مساله پذیرش در حوزه علمیه اشاره و با تاکید بر شناسایی افراد با استعداد علمی و اخلاقی نسبت به پذیرش کیفی طلاب تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۹    
رییس شورای حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه تکبر اعمال نیک انسان را ضایع می کند، گفت: کبر و خودبرتربینی سبب سقوط انسان می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تاکید بر این مطلب که فرهنگ جهاد و شهادت تامین کننده عزت کشور است، گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت، ایثار و جهاد در ملت ما وجود دارد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۰    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سوء ظن به خداوند حیات دنیوی و اخروی انسان را دچار چالش و سختی می کند، گفت: بخل، ترس و حرص ریشه در بدگمانی به خداوند دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۴    
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه فرزند حضرت نوح(ع) ایمان نیاورد و خدای متعال خطاب به حضرت نوح(ع) واژه نااهل را برای او به کار برد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۱    
نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: امروزه هجمه به ارزش های دینی و فاصله انداختن بین مردم و معارف در دستور کار دشمنان قرار دارد که رزمندگان خط مقدم این نبرد روحانیان و طلاب هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۴    
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۹    
امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به اینکه در زمینه اجرای عدالت عقب افتاده ایم، گفت: عدالت جنبه های مختلفی دارد، برقراری عدالت نیازمند دوری از اشرافی گری ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۳    
گردهمایی روحانیان شاغل در نیروهای مسلح منطقه شمال غرب کشور در سالن سینما سرباز اسلام تبریز برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۰    
رییس قوه قضائیه امنیت را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی و مردم دانست و با تاکید بر اقدام قانونی، قاطع و فوری دستگاه قضایی در برخورد با حوادث اخیر در تهران ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۴    
جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت به استان هرمزگان به ریاست ییس جمهور، تشکیل و در آن ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه ها و همچنین موانع و مشکلات مردم استان ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۹    
حضرت آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر لزوم دقت بیشتر در ساختمان سازی و اعطای مجوزها از ساختمان سازی های غیر متعارف به ویژه در شهرهای مذهبی انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۰    
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به مشکل کمبود روحانی در استان های کشور گفت: برخی استان ها در امور مختلف فرهنگی از کمبود روحانی بومی رنج می برند که این مسأله نیاز به اصلاح دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۷    
رییس شورای عالی سیاسی یمن گفت: مردم یمن امروز در حال ثبت تاریخ خود هستند و ما علما نیز وظیفه داریم در این میان به حساسیت مرحله کنونی توجه داشته باشیم ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۷    
انعقاد توافق نامه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان با آموزش و پرورش و بسیج استان، آغاز به کار دهمین جشنواره تئاتر منطقه ای کودک و نوجوان به میزبانی شهرستان دزفول ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۱    
امام جمعه امیدیه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تأکیدهای زیادی به اجرای عدالت دارند، گفت: در مسیر توسعه و پیشرفت نباید اقشار ضعیف جامعه را زیر گرفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: صحبت های سه جانبه بین ایران، روسیه و ترکیه انجام شد که به دعوت اردوغان قرار است جلسه ای در ترکیه برگزار شود و در ادامه نشست های آستانه بتوان بسیاری از اختلاف نظرها را حل ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۵    
معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان گفت: جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه شهرستان ها فردا در سالن اجتماعات مرکز مدیریت برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۲    
مدیر مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) خرمشهر با اشاره به ضرورت آشنایی طلاب با تفکرات وهابیت و سلفی ها، گفت: در همین رابطه نشست تحلیلی نقش سلفیت در بحران های منطقه با رویکرد واکاوی عقاید وهابیت و سلفیت برگزار ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۹    
امام جمعه بهبهان با بیان اینکه اجرای عدالت از اهداف اساسی انقلاب اسلامی بود، گفت: اعتماد به بیگانگان مساوی با عدم اعتماد به مردم، مستضعفان و محرومان و همان ارتجاع از آرمان های انقلاب است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۰    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام رژیم صهیونیستی برای اعمال مالیات بر کلیساهای شهر قدس را بیانگر تداوم جنگ دینی علیه مردم فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۷    
رییس ائتلاف ملی عراق گفت: درهای عراق به روی همه باز است و ما تلاش می کنیم بهترین روابط را با کشورهای منطقه و جهان به ویژه کشورهای همسایه خود داشته باشیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۴    
نماینده حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران با بیان اینکه علت اصلی اجرا نشدن عدالت بی تقوایی است، گفت: تبعیض و نابرابری منشأ بی عدالتی در جامعه و مایه نارضایتی مردم از مسؤولان است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۴    
صهیونیست ها با طرح جدیدی خود درپی بلعیدن تمام فلسطین است به طوری که هیچ یک از هم پیمانانشان هم انتظار این مسأله را نداشتند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۸    
انجمن علمای یمن کتابی با عنوان احدی الحسنیین را در دو فصل با عنوان فرهنگ پیروزی و فرهنگ شهادت منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۶    
نخستین همایش ترجمه در حوزه های فلسفه، کلام، ادیان و عرفان به همت گروه فلسفه دانشگاه تبریز و شورای بررسی متون علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۰    
مسؤول ستاد خدمت رسانی آستان قدس رضوی در مراسم اربعین با اشاره به اینکه مردمی بودن مهم ترین جلوه اربعین حسینی است، گفت: هم افزایی مواکب شکوه اربعین حسینی را دو چندان می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۷    
امام جمعه اهل سنت پاوه گفت: نمونه اتحاد میان مسلمانان در سوریه و عراق مشاهده می شود که دست نشانده های آمریکا و اسرائیل غاصب شکستی مفتضحانه خورده و به عقب رانده شدند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
امام جمعه موقت خرم آباد خدمت صادقانه و به دور از تجمل گرایی را لازمه بقای انقلاب خواند و گفت: مسؤولان باید مواظب باشند با پست و امتیاز طلبی دچار ارتجاع نشوند که آفتی بزرگ برای انقلاب است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۸    
آیت الله علما با اشاره به اینکه حفظ مردم از دسیسه های دشمنان بر عهده روحانیان و دانشمندان دین است، گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: هیات اندیشه ورز در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مطالعه و مطالبه مجلس خبرگان رهبری راه اندازی و فعال می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۷    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر این که میزبان اصلی زائران اربعین حسینی مواکب عراقی هستند، گفت: اخلاص، صفا، سخاوت، شکوه، عظمت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۵    
مدیر حوزه علمیه خواهران مرند از راه اندازی و تشکیل هسته های پژوهشی با هدف ارتقای دانش تحقیقی طلاب سطح یک این مرکز علوم دینی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با تکذیب برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان بعد از تعطیلات نوروزی اعلام کرد که انتخابات حتما تا پایان اسفند 96 برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۹    
برای ریشه یابی دقیق تر فرقه بهائیت باید توجه داشته باشیم که تشکیل این فرقه در ایران با حضور جاسوسان انگلیسی – یهودی ارتباط دارد؛ هر چند که روس ها هم در شکل گیری آن نقش مهمی داشتند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۴    
بازخوانی تحلیلی کتاب هیأت رزمندگان اسلام به همت جامعه ایمانی مشعر با حضور نویسنده آن، در قم برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۱    
مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با حضور معاون اول رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی هسته ای آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۹    
موسی اسواردر این مراسم گفت: با وجود پیوندهای هزار ساله زبان فارسی و عربی، اما مترجمان توانمندی که بتوانند متون جدید عربی را به فارسی ترجمه کنند، تربیت نکرده ایم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۸    
نشر جمکران چاپ اول کتاب مأموریت در قصر را در 196 صفحه و قیمت 10000 تومان منتشر کرده است
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۰    
جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: آمریکا حق مداخله در مورد سلاح های خریداری شده از سوی دولت عراق ندارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۰    
وزیر اوقاف مصر با اشاره به خطر جهانی تروریسم، مبارزه با این پدیده را واجب عینی مسلمانان دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۸    
نویسنده در این کتاب در160 صفحه و در 5 فصل به چیستی، حقیقت و چگونگی نزول وحی، همراه با بیان دیدگاه ها و نقد و نظر پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۹    
خودم هم این عادت را داشتم، نمی نشستم که فکر کنم، شاید این عیب کار بود، نمی نشستم که چند کتاب تاریخ مشهور بخوانم، مثلاً تاریخ اسلام ابراهیم حسن را بخوانیم ببینیم که چه می گوید.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۹    
آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که یکی از مشکلات دنیای امروز، فاصله گرفتن از فضای دینی است، گفت: حوزه های علمیه در دینداری افراد جامعه نقشی تأثیرگذار دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۰    
همایون امیرزاده گفت: این جابجایی به نوعی همکاری با شهرداری تهران برای ایجاد فرصتی در جهت آماده سازی بیشتر شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۰    
شورای اسرا و آزادگان فلسطین با صدور بیانیه ای، نسبت به افزایش بازداشت کودکان از سوی نظامیان صهیونیست هنگام یورش به خانه های آنها، هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۴    
معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س) از برگزاری دوره تربیت مبلغ جهت جذب در مدارس امین خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۵    
برگزیدگان نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه و نخستین جشنواره مقالات علمی حوزه در قالب کاروان پژوهشگران، به سفر معنوی و علمی عتبات عالیات اعزام می شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۲    
حجت الاسلام خرسند با بیان این که مذاکره با دشمن بدعهد با هیچ منطقی سازگار نیست، گفت: تنها راه مقابله با تحریم های دشمن، تقویت همه جانبه کشور است، هنگامی که کشور در ابعاد مختلف توانمند باشد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۹    
معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ کتابخوانی تأکید کرد و گفت: این مهم سلامت روحی و روانی جامعه را تضمین می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۹    
وزارت خارجه روسیه از حامیان خارجی نیروهای ضددولتی در سوریه خواست تا رعایت اصول آتش بس اعلام شده از سوی شورای امنیت را تضمین کرده و از تلاش های ضدروسی و ضدسوری دست بردارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۹    
آیت الله میرزا هاشم آملی در سال 1322 ق/ 1278ش در روستای پردمه منطقه لاریجان (در 70 کیلومتری شهر آمل) دیده به جهان گشود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۶    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: آن چیزی که ما امروزه با آن سروکار داریم و در جامعه ما با عنوان روشنفکری مورد توجه قرار می گیرد، آن معنای اصیل و واقعی از روشنفکری نیست.
  • ۱