دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۵۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۷    
امروز بیش از هر زمانی روشنتر است که چرا ایده علم دینی به کندی پیش می رود؟ در واقع گلوگاه های اصلی علم در ایران در بیشتر ایام در اختیار مدافعان این دیدگاه نبوده و نیست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
ارتش سوریه طی روزهای گذشته با ورود به شهرک های مسرابا و مدیرا و ملحق شدن این نیروها با نیروهایی که در اداره مرکبات هستند دستاورد بزرگی به دست آوردند و تروریست ها در حال فرار هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
برخی مخالفان ضرورت حجاب اینگونه مطرح می کنند که صرف بی روسری بودن کسی را به گناه و جامعه را به فساد نمی کشاند در حالیکه جدا از ادله عقلی و نقلی وجوب حجاب ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام شهرکی با اشاره به آثار مثبت فعالیت های مهدوی بر وحدت مذاهب در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در این راستا سومین همایش ملی مهدویت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
سیدجمال راه نجات و برون رفت جامعۀ اسلامی از انحطاط و استبداد و استعمار، و نیز نجات از جهل و خرافه و حرص و طمع دنیاپرستی جامعۀ مسلمین، را منحصر در بازگشت به آموزه های قرآنی می دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام قائمی نیا گفت: ویژگی هایی در کشور ما وجود دارد که باعث شده امروزه شاهد ظهور انسان مجازی باشیم، انسانی که دین و مفاهیم اجتماعی و زمان و مکان باید به شکل دیگری برای او تعریف شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
یادآوری این نکته نیز ضروری است که این اشرافی گرایی در میان مسؤولان عمومیت ندارد و مصادیق بسیاری از ترک آن نیز در کنار اشرافیت خواهان مشهود است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در واکنش به گفت وگوی وزیر کشور با روزنامه ایران گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۶    
برخلاف انتظار سردمداران غربی و جریان ضد انقلاب که تصور می کردند با هجمه های داخلی و خارجی می توان به عمر نظام اسلامی خاتمه داد و دیدگاه های نسل انقلاب را قدیمی و منسوخ اعلام کرد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
شیعه ای که آقای سیدصادق شیرازی آن را نمایندگی می کند یک فرقه جعلی است که به جز برخی ظواهر، با مذهب شیعه و عقلانیت حاکم بر آن هیچ نسبتی ندارد و تداوم آن می تواند به ظهور یک فتنه تازه منجر شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۵    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به پاکستان رفته است.یکی از مهم ترین برنامه های کاری وی رایزنی برای اجرایی شدن خط لوله صلح بود که وزیر نفت وی را همراهی نکرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
ماجرای قطر، درس های بسیاری برای کسانی دارد که به دنبال پیگیری رفتار دنباله روی در سیاست خارجی و بررسی تبعات آن هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۶    
یک فعال اصلاح طلب شب پس از صرف شام تصمیم می گیرد یک دروغ بگوید و بی بی سی، دروغ او را به جهان مخابره می کند، به همین سادگی، به همین راحتی!
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۰    
نامگذاری سال 1396 به عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اولویت اصلی و جهت گیری کلان کشور در سال جاری را - که واپسین روزهایش را سپری می کنیم- تعیین کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
سالهاست که مقام معظم رهبری و دلسوزان جامعه به اصلاح طلبان می گویند با ضد انقلاب و براندازان، مرزبندی داشته باشید. اما آنها گوششان به این حرف ها بدهکار نیست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۴    
رییس اسبق سازمان صدا و سیما در آخرین صبحانه 96 با آقای سید رضا اکرمی دیدار کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۸    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شرایط، لوازم و مقتضیات خودش را دارد و بایستی با زبان نرم و در زمان درست صورت پذیرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۸    
همسر شهید نواب صفوی گفت: زبان نرم موثرترین راهکار برای امر به معروف است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۱    
اگر در جریان نقد و بررسی این آسیب فرهنگی، اساس کار، اندیشه های متعالی رهبر انقلاب باشد علاوه بر از بین رفتن این پایگاه داخلی دشمن ، پایه های جریان اسلام مراسمی و شعائری به شدت سست خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۲:۵۶    
حضرت آیت الله علوی گرگانی با صدور پیامی درگذشت آیت الله شاه آبادی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
رییس شورای علمای شیعه پاکستان در کنفرانس خبری در دیره اسماعیل خان گفت: دولت خیبر پختونخوا برای دستگیری عاملان کشتار شیعیان در دیره اسماعیل خان هنوز موفق نشده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۳    
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: دنیا در برابر نقض قطعنامه آتش بس سوریه از طرف ایران، روسیه و دولت مرکزی سوریه ساکت بوده و اگر آمریکا لازم بداند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
مدیر حوزه های علمیه با تسلیت درگذشت آ یت الله شاه آبادی گفت: آن فقید سعید عمر پر برکت خویش را در راه تربیت طلاب و خدمت به انقلاب و ارزشهای اسلامی صرف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۵    
حضرت آ یت الله جوادی آملی با بیان این که باید کشور را با دین و عمل مبتنی بر علم ساخت، گفت: امیدواریم که مسؤولان، کرمانشاه را که همواره جای رشد معنویت، کرامت و پهلوانی بوده است بیش از پیش آباد گردد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۳    
آیت الله جنتی با صدور پیامی درگذشت آیت الله نصرالله شاه آبادی، عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۴    
رییس جمهور در پیامی پدر بزرگوار شهیدان سرافراز حسین،منصور و ناصر اسماعیلی نودولقی را اسوه صبر و فداکاری توصیف کرد و درگذشت وی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۵    
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خواستار حمایت بیشتر این نهاد از فعالیت های تبلیغی و فرهنگی در سال آینده شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۳    
رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله نصرالله شاه آبادی، از اعضای مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۱۲    
نایب رییس خبرگان گفت: آ یت الله شاه آبادی خدمات شایسته ای در سنگر های مختلف از خود به یادگار گذاشت که در صحیفه اعمال ایشان ثبت گردیده و به فضل الهی، موجب غفران و تعالی درجات در سرای باقی خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۶    
اعضای شورای عالی فضای مجازی در جلسه خود به ریاست رییس جمهور، اولویت های فضای مجازی کشور در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی را برای سال 1397 تعیین کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۰    
رییس جمهور در پیامی رحلت عالم پارسا، مرحوم آیت الله حاج شیخ نصرالله شاه آبادی را به حوزه های علمیه، شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرّم آن مرحوم تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۳    
مدیرعامل، مسؤولان و جمعی از اعضای خبرگزاری رسا با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۴    
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جریان استضعاف فکری امروز به رغم هجوم اطلاعات یک واقعیتی است که باید بپذیریم و گام اول برای از بین بردن این استضعاف تحکیم پایه های اعتقادی مردم است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۱    
آیات حیدری و حسینی شاهرودی درگذشت آیت الله شاه آبادی را تسلیت گفتند و تأکید کردند: آیت الله شاه آبادی از هر فرصتی برای خدمت به دین و انقلاب استفاده می کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۸    
در پی ارتحال آیت الله شاه آبادی، پیام تسلیتی از سوی حجت الاسلام والمسلیمن رشاد رییس شورای حوزه علمیه استان تهران صادر شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۹    
راه اندازی 10 سینمای جدید در استان، اعزام 1126 مددجوی به مشهد مقدس و عتبات عالیات و همچنین ثبت 35 نفر از مشاهیر ایران در فهرست جهانی یونسکو از مهم ترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۳    
همزمان با نخستین کنگره بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در تبریز، اندیشه های دینی، شیعی و فقهی آن فقیه و شاعر بلندآوازه ایران زمین مورد بررسی اندیشمندان قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۴    
نیم نگاهی به مقالات منتشره مربوط به سهام عدالت که در آن تمامی ابعاد حقوق عمومی و حقوق خصوصی سهامداران عدالت در آن تشریح شده بود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۴    
رییس عالی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با حضور در مرکز جامعه المصطفی العالمیه تبریز با طلاب غیر ایرانی و خانواده های آنان دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۶    
رییس رژیم صهیونیستی در کنفرانسی خواستار بررسی سیطره کامل این رژیم بر کرانه باختری شد و گفت: قانون و حاکمیت رژیم صهیونیستی باید تمام کرانه باختری را در بر بگیرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۳    
استاد اسلام شناسی دانشگاه ارلانگن-نورنبرگ آلمان ترجمه قرآن فریدیش روکرت را جمع آوری و در سال 1995 میلادی منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۳    
جمعیت الوفاق الاسلامی بحرین با ناعادلانه توصیف کردن محاکمه دبیرکل این جمعیت تاکید کرد که احکام صادره علیه شیخ علی سلمان فاقد وجاهت قانونی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
نماینده آیت الله سیستانی در پاکستان با اشاره به ضرورت برپایی فعالیت های فرهنگی آستان مقدس حسینی در پاکستان، این فعالیت ها را برای جامعه پاکستان سودمند دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
یک روزنامه فرامنطقه ای به نقل از منبع مطلع فرانسوی نوشت: وزیر خارجه فرانسه در سفر به تهران گفته گسترش موشک های بالستیک و تهدید حزب الله قابل قبول نیست ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۴    
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل ازخبرگزاری کتاب ایران، هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت از 18 تا 22 مهر برگزار می شود. ایران در این دوره از نمایشگاه حضور دارد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۵    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از تقوا، سواد و رعایت ادب و سلیقه به عنوان اضلاع مهم ابزار تبلیغ دین نام برد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۶    
مجمع پژوهش های اسلامی الازهر در فتوایی اعلام کرد که اقامه نماز صبح بلافاصله پس از اذان جایز است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۸    
رییس شوارای اجرایی حزب الله با هشدار به آمریکا و عربستان سعودی تصریح کرد که حزب الله اجازه توطئه گری را به مزدوران داخلی و خارجی نخواهد داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۹    
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به لزوم حمایت از جانبازان و خانواده های شده بر نقش جهاد در به وجود آمدن امنیت، سیاست و اقتصاد دینی در انقلاب اسلامی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۹    
آمریکا با از دست دادن حمایت نیروهای کرد و عدم اطمینان به شبه نظامیان شیعه عراقی، در شرایط دشواری قرار گرفته و ممکن است کنترل بر مناطق شرقی سوریه را از دست بدهد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۰    
نایب ریس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان خاطر نشان کرد که مقاومت رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۴    
رییس شورای علمی جشنواره کتاب سال سبک زندگی گفت: این جشنواره فرصت خوب تجسم همکاری حوزه و دانشگاه را فراهم کرد و امید به خلق ارزش ها و نوآوری ها را فراهم آورد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۵    
جشن میلاد کوثر به مناسبت میلاد با شکوه حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن با محوریت زندان جای مادران نیست در تالار وحدت برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی با بیان این که حوزه باید طلاب و فضلای رسانه ای را به رسمیت بشناسد، از تدوین دکترین رسانه دینی در حوزه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۰    
یادواره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده چند تن از شهدای مدافع حرم در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۷    
امام جمعه کرج با بیان این که دین اسلام به انسان یک شخصیت الهی و متعالی می دهد، گفت: حقیقت وجودی انسان ها منسوب به خدا است، از این رو شایسته احترام هستند و حریم آنها باید حفظ شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۴    
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که طلبه ای که ساده زیستی را فراموش کند و افکار اشرافی را در ذهن خود بپروراند به خودی خود از بدنه حوزه خارج می شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۴    
حجت الاسلام روستاآزاد با بیان این که بدبینی در خانواده، اجتماع و سیاست، مشکلات وسیعی در کشور ایجاد کرده است بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ای طلاب برای درمان دردهای جامعه تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
رییس پژوهشگاه مطالعات رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دیدگاه افراطی و تفریطی در روان شناسی را قبول نداریم، گفت: بحث اسلامی کردن علوم انسانی از آغاز انقلاب تاکنون در جریان است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به زمزمه برخی تغییرات مدیریتی در خراسان شمالی، گفت: جابه جایی بی مورد مدیران صدمات زیادی را برای استان در پی دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
مراسم گرامیداشت خیر مسجدساز، مرحوم حاج میرزا عبدالله توسلی با حضور رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۹    
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان از ساخت ساختمان جدید مرکز تخصی زینبیه خرم آباد خبر داد و گفت: ساخت این پروژه تاکنون پیشرفت 30 درصدی داشته است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۹    
مدیر حوزه علمیه لرستان پژوهش را در حوزه به عنوان یک اصل عنوان کرد و گفت: با توجه به رسالتی که حوزه در هدایت جامعه دارد، باید فعالیت های پزوهشی در حوزه تقویت و به سمت نیازهای جامعه هدایت شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
نماینده ولی فقیه در لرستان کانون مساجد را پایگاه تقویت دینی جوانان خواند و گفت: نخستین کارکرد این کانون ها انتقال ارزش های دینی و الهی به جوانان است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
امام جمعه کوهدشت با اشاره به کارکرد و ظرفیت کانون مساجد در جبهه جنگ نرم و جذب جوانان گفت: برای احیا و تقویت برنامه های این کانون ها باید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کانون ها برطرف شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۳    
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه غفلت و جهل ریشه همه بدبختی ها و گرفتاری ها است، عنوان کرد: با صبر و مقاومت و در سایه تقوا و مجاهدت و درس گرفتن می توان در برابر گرفتاری ها و سختی ها موفق شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل اداره امور بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی تخریب جایگاه نقش آفرینی زنان را مهم ترین هدف غرب از اجرای برنامه های وسیع در کشورهای اسلامی عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۹    
مادر شهیدان زین الدین با بیان اینکه عصر حاضر عصر برهنگی بوده و حجاب مهم ترین مسأله و ابزار تربیت نسل صالح در جامعه امروز است، گفت: نخستین مدرسه کودک، دامن پاک مادران است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۹    
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با تأکید بر این که یک طلبه در همه دوران زندگی طلبگی خود باید راه تقوا و ساده زیستی را انتخاب کند، گفت: زی طلبگی همین است که طلاب حوزه زهد، تقوا ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۶    
چهارمین نشست مبلغان رسانه ای به همراه پیش نشست نخستین اجلاسیه فضلا و روحانیان رسانه ای حوزه علمیه قم در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
رییس جمعیت علمای صور لبنان با بیان آنکه یاسر الحبیب نفوذی انگلیس است خطر تسنن امریکایی و تشیع انگلیسی را بیش از دشمنان خارجی دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۴    
فرزند مرحوم آیت الله نصرالله شاه آبادی، جزئیات مراسم تشییع و تدفین نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۶    
پرتال فرهنگی راسخون وابسته به معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه نامه چند رسانه ای ماهیت و فتنه انگیزی شیعه انگلیسی را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۰    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: حوزه های علمیه باید مطابق با پیشرفت های علوم عقلی و نقلی و تکنولوژی روز حرکت کرده و با این حرکت توان پاسخگویی و برآوردن نیازهای فکری و شبهات اعتقادی را داشته ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۴    
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: جریان شیرازی ها که با نام اسلام و تشیع در حال فعالیت اند مجری نقشه های انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۸    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اگر بخواهیم دیگر واجبات در جامعه تحکیم شود باید امر به معروف و نهی از منکر که مایه قوام آن ها است را ترویج دهیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری طرح آرامش بهاری در 40 امامزاده خبر داد و گفت: شرایط برپایی خیمه معرفت در عوارضی قم تهران به علت وجود ترافیک فراهم نشده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۵    
نشست صمیمی اولیای طلاب با مسؤولان و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با حضور زعیم حوزه علمیه استان خوزستان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۵    
آیت الله اراکی وحدت در حب، بغض و عدالت را از شاخصه های جامعه آرمانی برشمرد و گفت که برای رسیدن به این جامعه، امام معصوم باید در رأس امور باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۲    
"جاودانه ی تاریخ" مجموعه ای از بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی) با موضوع و محوریت ویژگی ها و ابعاد شخصیّتی حضرت علی(ع) است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۹    
حجت الاسلام محدثی ضمن حضور در نخستین نشست سالانه باشگاه نویسندگان حوزوی رسا از سوی مدیرعامل خبرگزاری رسا تجلیل شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۹    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به تلاش دشمنان برای فراموشی روش های سنتی تبلیغ دین اسلام، بر صیانت از اصالت های تبلیغ سنتی حوزه تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۵    
کتاب حاضر دربرگیرنده بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع تقواست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۳    
رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: اهتمام به اقامه نماز اول وقت سبب بهره گیری از برکات نماز و عامل صعود انسان به مراتب والا است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۳    
رییس قوه قضائیه با بیان اینکه دستگاه قضایی منفعلانه عمل نمی کند و تابع فضاسازی های سیاسی نمی شود، گفت: ما با تعجیل در رسیدگی به پرونده ها مخالفیم زیرا مسأله اصلی برای ما عمل در چارچوب قوانین است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از فعالیت بیش از 50 مبلغ اعزامی و بومی در صحن امامزادگان شاخص استان همزمان با ایام نوروز خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۰    
مسؤول امور روحانیان سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در نوروز امسال در یک هزار و 500 بقعه متبرکه کشور اجرا می شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۱    
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که در اسلام به مهمترین مسائل جامعه و نظام بین الملل اشاره شده است از ضرورت تشکیل مجمعی در حوزه برای بررسی نیازهای روز دنیا یاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۶    
مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: درآمد موقوفات استان در سال جاری 80 درصد افزایش داشته و در مجموع میزان درآمد موقوفات 6 میلیارد تومان بوده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۳    
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه باید با وحدت و همدلی خدمات بیشتری ارائه شود، گفت: باید تلاش کنیم تا نیت واقفان به سمت نیازهای جامعه حرکت کند و موقوفات را در کشور توسعه دهیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این که تمامی آثار و اشعار نظامی گنجوی بر توحید و یگانگی خداوند تأکید دارد، گفت: نظامی گنجوی در علوم نقلی و فقه تبحر کامل داشت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۰    
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در مورد برپایی مراسم اعتکاف در ایام نوروز، گفت: امسال اعتکاف از 11 فرورین تا 13 فروردین برگزار می شود از این رو این ایام تعطیل ظرفیت خوبی است که می توان از ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۸    
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۸    
تهران در دو قرن سیزدهم و چهاردهم هجری، آکنده از عالمان و فقیهان بلندپایه ایران بوده که آیت الله نصرالله شاه آبادی دارد از جمله آنان به شمار می رود، شخصیتی بزرگی که منشأ آثار بسیار در تهران ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز به همراه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اقدام به کاشت چند نهال در محوطه این مرکز علوم دینی کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: شعر می تواند از بهترین ابزار تبلیغ باشد و اگر شاعران شعر خود را در اختیار دین قرار دهند ارزش آن بالا است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
نخستین نشست سالانه باشگاه نویسندگان حوزوی رسا با حضور حجت الاسلام محققی و حجت الاسلام محدثی در خبرگزاری رسا برگزار شد.
  • ۱