دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۱۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
اگر عیسی(ع) توانست در گهواره سخن بگوید و تاکنون بیش از 2000 سال عمر کرده و می توانست مرده زنده کند و قرار است تمام اهل کتاب را شیعه و پیرو امام زمان (عج) کند به خاطر تأیید روح القدس است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۷    
هفته گذشته آیت الله العظمی نوری همدانی در نقدی دلسوزانه خطاب به مسؤولان فرمودند: رای مردم چک سفید نیست، نمی توانید هر چه دلتان خواست عمل کنید ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۸    
صمیمی گفت: یکی از مهم ترین نقاط ضعف استارتاپ های فرهنگی و مذهبی این است که آن ها اغلب شناخت خوبی از مخاطب و مشتری هایشان ندارند و مایلند آنچه خودشان مفید می دانند را به جای نیاز مشتری ارائه کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۴    
پیرامون مذاکرات (گفت و گو) رسمی ایران با کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان با موضوع دو کشور سوریه و یمن نکات مهمی وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۱    
تروریست های اجاره ای با چراغ سبز پلیس و سرویس امنیت داخلی انگلیس، چند ساعت متمادی اقدام به خرابکاری در سفارت ایران کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۱    
بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)، حاوی نکات مهم سیاسی و اجتماعی بود که یکی از مهم ترین محورهای آن در خصوص تحرکاتی بود که برخی جریانات و افراد برای تهاجم به حجاب و پوشش زن ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۳    
مقام معظم رهبری بارها فرموده اند اختلاف نظر با رهبری اشکال ندارد و ضدیت با ولایت فقیه محسوب نمی شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۲    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: پای حسابرسی را به تمام بخش ها و شرکت های آستان قدس رضوی باز کرده ام.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی در مشهد با معرفی تیم های برگزیده به کارخود پایان داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
معاون علمی آستان قدس رضوی گفت: استفاده از علم، نظرات و تجربیات هنرمندان و اساتید حوزه معماری اسلامی، آستان قدس رضوی را در حوزه معماری اسلامی به مرجعیت علمی خواهد رساند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۳:۲۰    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل درباره سیاست های انگلستان علیه ایران گفت: انگلیسی ها تنها دلال آمریکا هستند و باید بدانند که از این دلالی هم به نتیجه ای نخواهند رسید.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۳۱    
با در نظر گرفتن برخی تحولات از جمله علنی شدن اختلاف عربستان و ترکیه و تلاش این دو برای نزدیک شدن به سوریه باید پرسید این رقابت به نفع کدام طرف تمام خواهد شد؟
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۳۱    
رییس شورای مرکزی مسلمانان آلمان نسبت به انتقادات مسلمانان این کشور به روند ائتلاف بزرگ احزاب آلمان واکنش نشان داد و خواستار بینشی مثبت نسبت به این ائتلاف شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۸    
یک هیأت پارلمانی از آلمان که در سوریه حضور دارد و از شهر حلب دیدن کرد، اظهار داشت که رسانه های غربی حقیقت رخدادهای سوریه را منعکس نمی کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۸    
مستندی با موضوع جنایات بوداییان علیه اقلیت مسلمان روهینگیا در کشور میانمار در جشنواره ای در الجزایر اکران می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۲۸    
پایگاه خبری میدل ایست مانیتور نوشت: در جریان سفر ولی عهد عربستان به مصر، بین مقامات صهیونیست و سعودی علیه ایران مکاتبه و نامه نگاری انجام شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۵۲    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن از سوی فرقه شیرازی مورد تعرض قرار گرفت و پلیس لندن تنها نظاره گر این اتفاق بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۶    
یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان از دشمنی با رژیم صهیونیستی به عنوان یک ارزش ملی یاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۳    
حجت الاسلام شکوهیان با اشاره به اینکه ازدواج جوانان دغدغه امروز خانواده ها است، گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) 25 سری اقلام ضروری و مورد نیاز جهیزیه برای تشکیل خانواده زوج های جوان و کم برخوردار ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۷    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز با تأکید بر ضرورت پیروی کردن از سیره و سنت اهل بیت(ع)، گفت: پیروی از سبک زندگی اهل بیت راه نجات یافتن از گرفتاری های دنیا و آخرت است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۴    
حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه اسلام معتقد است تفکر سبب کمال و رشد انسان می شود، گفت: یکی از اسباب کسب معرفت وکمال تفکر است و به همین دلیل خداوند عرصه عالم هستی را میدان تفکر قرار داده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با بیان اینکه مسلمان بودن فقط در نماز، روزه، جهاد و حج نیست، گفت: کمک به نیازمندان جامعه وظیفه دینی و شرعی مسلمانان است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۸    
آیین روز درختکاری به همت اوقاف استان تهران در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۵    
کرمانی با بیان اینکه قرار است ترکیه طفیلی غرب به عنوان نخستین بانی فدراسیون فرهنگ مد جهان اسلام معرفی شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۹    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل با بیان این که به گروه های مقاومت اسلامی مانند حشدالشعبی افتخار می کنیم، گفت: جبهه مقاومت با تدبیر و هدایت رهبر معم انقلاب هر روز مقتدرتر می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۶    
گروه های انقلابی بحرین در سالروز اشغال این کشور به وسیله نیروهای سعودی پیامی صادر و آن روز را روز سیاه بحرین توصیف کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۹    
هاشمی با بیان این که امروز جوانان باید به شهدا تأسی کرده و از آنان الگو بگیرند، گفت: جوانان باید سیره و رفتار شهدا را مدنظر بگیرند تا از هجمه های دشمن مصون بمانند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۶    
عضو هیأت علمی دانشگاه قم گفت: اگر هویت اسلامی مورد هدف و هجمه قرار گرفت و از بین رفت بقیه مسائل نیز از بین خواهد رفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۰    
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تأکید کرد: اگر در حفاظت از منابع طبیعی و درختان کوشا باشیم بهداشت تأمین خواهد شد و حتی در فقرزدایی نیز اثرگذار است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۴    
نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان اظهار داشت که رژیم صهیونیستی پس از شکست های متوالی به آمریکا متوسل شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۷    
نماینده سابق پارلمان بحرین درباره محاکمه دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی این کشور اظهار داشت که شاهدان این دادگاه کارمندان وزارت کشور هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۹    
رییس جمعیت علمای صور لبنان گفت: در حالی به زمان انتخابات پارلمان نزدیک می شویم که هجمه علیه مقاومت افزایش یافته است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۷    
امام جمعه برج البراجنه بیروت از عملکرد مسؤولان این کشور به شدت انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۳    
امام جمعه بیروت خواستار دوری دستگاه قضایی و امنیتی از دخالت های سیاسی و غیرسیاسی شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۳    
امام جمعه نجف بیان داشت که عربستان باید از حمایت تکفیری ها دست بردارد و از تجربه عراق در غلبه بر تکفیری ها استفاده کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۴    
آیت الله اراکی با اشاره به اینکه محبت اهل بیت واجب است، گفت: الگوپذیری و محبت به اهل بیت(ع) از جمله ارکان اساسی رشد اسلام است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۱    
نخستین همایش تخصصی فرهنگ مد جهان اسلام با محوریت مقاومت و با عنوان لؤلؤ المکنون همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) در اهواز برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۸    
نشست گارگاهی حوزه، فضای مجازی و سواد رسانه ای با حضور جمعی از طلاب خواهر در مدرسه علمیه الزهرا شیروان در استان خراسان شمالی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۳    
نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد که انسان ها باید به پیروی از حق، التزام به عهد و اعطای حقوق مردم پایبند باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۷    
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت تأکید کرد که صهیونیست ها پیش از دیگران به زوال رژیم خود اطمینان دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۵    
امام جمعه مشهد گفت: دشمنان ما در مقام عناد با نظام جمهوری اسلامی، می خواهند با از بین بردن هویت زنان ما استقلال آنان را از بین ببرند و این اجتماع را تحت استثمار و استعمار خود در بیاورند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۰    
جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به مناسبت روز جهانی زن اظهار داشت که بانوان این کشور آماج بازداشت و شکنجه قرار دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۹    
رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر لزوم تمسک بانوان به سیره حضرت زهرا(س) تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۶    
امام جمعه صیدای لبنان تصریح کرد که امکانات رسانه ای و سیاسی دشمن علیه مقاومت بسیج شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۴    
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: همه مسؤولان باید تحت فرمایشات رهبر انقلاب با قدرت کامل از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۵    
نماینده استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمام آنچه خداوند به 124 هزار پیامبر عنایت کرده، فروغ و شعله ای است از آنچه به وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) عطا شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۲    
حجت الاسلام خانجانی با اشاره به خدمات و فعالیت های مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری، گفت: آن مرحوم شخصیتی ارزنده و زینت خطبا و اهل منبر اصفهان بود که همواره فعالیت های درخشان و تلاش هایش در ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حمایت جدی مسؤولان و قوای سه گانه از قشر کارگر را خواستار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۳    
امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مسؤولان با فساد و بی بند و باری در جامعه مقابله کنند، گفت: دولت اجازه رشد فساد را در جامعه ندهد و با برنامه ریزی های مدون و هوشیاری ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ایجاد اختلافات میان اقوام را از توطئه های دشمنان خواند و گفت: تعصب های قومی از افکار دوران جاهلی بوده و نباید این افکار در این زمان وجود داشته باشد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۴    
امام جمعه موقت دامغان افتضاح فرهنگی رقص دختران در جشن به اصطلاح روز زن فرهنگسرای شهرداری تهران را تبلیغ ضدفرهنگ های غربی دانست و گفت: این مسأله نه تنها درون سازمانی نیست بلکه مسأله ای ملی است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۴    
نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: متاسفانه در برجام مذاکره کنندگان نتوانستند هوشمندانه عمل کنند آنها با عملکرد خود موجب شدند دشمن به اقتصاد، فرهنگ ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۰    
همزمان با بیستم جمادی الثانی مراسم جشن و سرور سالروز میلاد دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در بیوت و دفاتر مراجع تقلید و علما برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۳    
یکی از اندیشمندان تونس ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) بیان داشت که غریب الغرباء رسول اکرم (ص) و حضرت فاطمه (س) در میان امت اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۰    
رسانه های فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن 10 صهیونیست در اولین هفته ماه جاری میلادی خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۰    
با گذشت بیش از 15 سال از حضور نظامی آمریکا در افغانستان و تغییر پیاپی استراتژی سیاستمدارن این کشور، آمریکا هنوز نتوانسته است به پیروزی مشخصی در کشور اسلامی افغانستان دست یابد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، برنامه ها و فعالیت های مختلفی در شهرهای مقدس کربلای معلی و نجف اشرف اجرا شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۴    
کارگاه آموزشی سه روزه دارالقضاء با هدف تسریع در امور قضایی مسلمانان هندوستان، با حضور شخصیت های دینی و قضایی در دهلی نو برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
انفجار انتحاری دز نزدیکی مسجد شیعیان در غرب شهر کابل، پایتخت افغانستان براساس برآوردهای اولیه، 7 کشته برجای گذاشت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۲    
مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: تقویت نقش و جایگاه مساجد منجر به تعالی نظام، رفع مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۶    
امام جمعه پردیسان گفت: دشمن امروزه از طرق مختلفی همچون سند 2030 به دنبال این است که جمعیت مسلمانان را کاهش داده و روحیه انقلابی گری نسل مسلمان به ویژه شیعیان را از بین ببرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
امام جمعه قم به برگزاری جشن های ناهنجار در اخیر در تهران و برخی شهرها واکنش نشان داد و از مسؤولان خواست که به جای تأیید برنامه های نادرست، شادی حلال را در جامعه ترویج کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
یکی از علمای عراق خاطرنشان کرد که کشورهای اسلامی نظیر ایران، عراق و ترکیه و مصر باید سازمان اقتصادی بین المللی تشکیل دهند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت موجب امنیت و ثبات ایران است، گفت: اقتدار ایران اسلامی و قدرت نرم این کشور به خاطر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۲    
نماینده ولی فقیه در کاشان عفت و حجاب، اخلاق، شوهرداری، خانه داری، فرزند پروری، بذل و بخشش، عبادت، ساده زیستی و زهد و ولایت مداری را از جمله فضائل حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
امام جمعه همدان با اشاره به مشکلات چهارشنبه آخر سال، گفت: مردم ما مردمی فهیم هستند و عده ای نا آگاه نباید با ترقه بازی و ایجاد مزاحمت نظم عمومی را بر هم بزنند زیرا کوچک ترین صدای انفجار حق الناس ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۳    
استاد حوزه علمیه گفت: تاریخ در جریان ها و ابعاد مختلف در هر برهه ای مجبور است نامی از امام خمینی ببرد؛ چرا که ایشان الگویی بی نظیر و تمام عیار هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۰    
آیت الله طبرسی با بیان این که پیشرفت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران به کسی ارتباط ندارد، گفت: توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی جنبه دفاعی و بازدارندگی دارد و این مسائل جزء خط قرمزهای نظام است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۷    
امام جمعه بیرجند گفت: زن، مادر جامعه است یعنی جامعه هر هویتی که پیدا می کند از نقش زن است و اگر جامعه خوب باشد باید بدانیم نقش زن چه بوده است، اگر زن نیز فاسد باشد جامعه هم فاسد خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۴    
امام جمعه ایلام گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین محل جذب جوانان انقلابی و مکانی برای تربیت و تعلیم آنها است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۸    
در شب میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی در مسجد الزهرا(س) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۰    
امام جمعه موقت تهران عدم پایبندی به تعهدات را برابر نفاق خواند و گفت: مسؤولانی که در عزل و نصب ها دقت نمی کنند و دست کسانی را که صلاحیت ندارند به سرنوشت کشور مسلط می کنند، دچار علامتی از نفاق هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
استاد و مبلغ اهل هندوستان با اشاره به تلاش های استکبار برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان، وحدت را مهمترین عامل در پیشرفت مسلمانان و ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۹    
نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد که اگر زن ها می خواهند در دنیا و آخرت به سعادت برسند باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۰    
عضو جامعه مدرسین با بیان این که بعد از انقلاب بسیاری پیام شیعه را شنیدند، گفت:در این مقطع حساس خیلی مهم باید نهایت استفاده را انجام دهیم و از طریق نشریات ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۳    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حجاب یگانه ابزار قدرت زن و از اسرار خلقت است، گفت: امروز غرب که مدعی آزادی است به زنان محجبه مسلمان اجازه حجاب نمی دهد تا مبادا جوامع بشری قدرتمند شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۰    
تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) حضرت زهرا(س) را پرچمدار مبارزه با جنگ نرم دانست و گفت: در جنگ فرهنگی طلاب پرچمدار مبارزه با آن هستند آنان در کلاس حضرت زهرا(س) تربیت می شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۷    
حجت الاسلام شهیدی با بیان این که فرهنگ شهادت جامعه را سعادتمند می کند، گفت: جامعه دارای فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت در برابر هر نیروی قدرتمندی قرار بگیرد، پیروز است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
حجت الاسلام ارزانی چشم انداز کانون های مساجد را تبدیل شدن به الگوی فرهنگی جهان اسلام عنوان و بر ضرورت استفاده از قالب هنر و فرهنگ در مساجد تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۷    
آیت الله موسوی جزایری گفت: از امتیازات خوزستان و خوزستانی ها ولایت اهل بیت(ع) است و همه خوزستانی ها شیعه مولای متقیان، دوستدار بی بی دوعالم و پیرو اهل بیت(ع) هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۵    
آیت الله موسوی جزایری با اشاره حادثه چهارشنبه سیاه در 27 دی ماه سال 57، گفت: چهارشنبه سیاه یا همان 27 دی ماه سال 57 به عنوان یک رویداد بزرگ برای اهوازی ها در تقویم کشور ثبت شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۲    
وزیر ارشاد با اشاره به تغییر ماهوی و جدید در نوع نگاه به فرهنگ؛ تزلزل در فرهنگ را سبب عدم حصول توسعه پایدار حاصل خواند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۶    
مسؤول مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا بهشهر با تأکید بر این که وظیفه طلاب انجام عملی سودمند در مسیر اهل بیت(ع) است، گفت: طلبه شیعه وظیفه دارد دین و وظیفه خود را با هنر خودش نسبت به اهل بیت(ع) ادا کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۷:۵۹    
نباید فراموش نکنیم که زن، زن است؛ اگر زنان می خواهند شاغل باشند کاری را انتخاب کنند که با ویژگی های آن ها سازگار باشد و محیطی زنانه داشته باشد و تا حد امکان رابطه کمتری با مردان داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۴:۳۲    
مسؤولان وزارت ارشاد باید در مقابل پروسه تبدیل رسانه ها به پیاده نظام کاپیتالیسم در قاموس نظام اسلامی پاسخگو باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۷    
حجت الاسلام اسکندری گفت: اگر مادران در جامعه با قرآن آشنایی داشته باشند، نسل آینده از تربیتی قرآن محور بهره مند خواهند شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۴    
حجت الاسلام برقراری گفت: راه حل مشکلات فرهنگی تبلیغات گسترده در ابعاد مختلف است و باید در پارک ها، میهمانی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۸    
استاد قرائتی خواستار ترویج خنده حلال در جامعه شد و این مساله را در جذب جوانان به دین و معنویت بسیار تاثیرگذار دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۵    
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پوراز وقوع رخدادهای ضد فرهنگی و تاثربرانگیز در کشور که با تساهل و تسامح برخی مسؤولان نیز همراه شده ابراز تاسف و نگرانی کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۹    
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به گسترش سنت حسنه اعتکاف پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم و جوانان به خوبی از این سنت استقبال می کنند و می توان گفت انقلاب اسلامی پایه گذار این سنت در دیگر ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۳    
تولیت آستان قدس رضوی اعتکاف را پشتوانه ای مهم برای امنیت ملی کشور دانست و گفت: اعتکاف پشتوانه ای مهم برای معنویت و انسان سازی در کشور است و پرداختن به بعد مجاهد پروری آن بسیار حائز اهمیت است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۴    
معاون پژوهش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان ایلام گفت: حضرت فاطمه(س) فعالیت های اجتماعی و سیاسی بسیاری داشته و خطبه فدکیه ایشان نمونه کاملا بارز این حقیقت است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۱۱    
حداد عادل گفت: سید صادق حجازی با توانایی بالا در امر تعلیم و تربیت، تدریس در مقطع ابتدایی که یک کار سخت در شغل معلمی است را ترک نکرده و تا سن 96 سالگی به تربیت کودکان پرداخت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۸    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه امروز زن یک آلت دست است و برای انجام هر کاری پای یک زن را وسط می کشند ...