پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۳:۳۸Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۰    
خداوند برای سامان یافتن امت و یکپارچگی آن، نخ تسبیحی قرار داد که دانه ها را به هم وصل می کند آن امر امامت و پیروی از اهل بیت(ع) است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۷    
دستورکار جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته جاری منتشر شد که بر این اساس 9 وزیر برای پاسخ به سوالات و ارائه گزارش به نمایندگان در بهارستان حضور می یابند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۶    
حضرت ولی عصر فرمود ماحجت خداوند برمردم هستیم و مادرمان فاطمه زهرا(س) حجت و سند خداوند بر ماست، یعنی اینکه نسخه وسند مقبول برای انسان ها درجهت رشد و تکامل حقیقی تبعیت ازنقشه وجودی ائمه(ع) است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۳    
بر زنان مشتاق و اندیشمند و متفکر جامعه ماست که با علاقه و تلاش توانمندی های خود را به نمایش بگذارند چرا که اثبات خلاف گزاره زنان را چه به فلسفه در گرو اندیشه والا و موفقیت در این بستر است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۸    
مدیر موسسه مطالعات و تدوین تاریخ ایران در یادداشتی به ادعاهای اخیر احمد منتظری در مصاحبه با رادیو فردا علیه یادگار امام پاسخ داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۲    
نصیری: هیچ فیلسوف و عارف شیعی ای خدشه ای در امامت اهل بیت و عصمت و مهدویت و نفی سقیفه و... ندارد و موافق و مخالف فلسفه و عرفان این عقاید را انحرافی و باعث خروج از تشیع می دانند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۲    
در زمان حضرت زهرا (س) فقدان نبّی بود؛ امروز نیز ما در روزگار فقدان نبّی هستیم. آن روز ظلم بر وصّی مطرح بود، امروز غیبت وصّی ؛ آیا این مشابهت در شرایط زمان، ما را به شیوه و سیره ایشان نیازمند نمی کند؟!
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۲    
تلاش دولت برای عدم پاسخگویی رییس جمهور به سوال پنج محوری نمایندگان تاکنون بی نتیجه مانده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۹    
جنبش جهاد اسلامی، در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس اشغالی، تاکید کرد که انتقال سفارت آمریکا به قدس در هفتادمین سالروز اشغال فلسطین به مثابه بی توجهی مقامات ایالات ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۶    
صالحی: همایون شهنواز به دلیران تنگستان پیوست. او غیرت ملی را به تصویر کشید و رییس علی دلواری ها را از تاریخ به امروز آورد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۰    
قائم مقام تولیت آستان قدس ضوی فلسفه ایجاد مدارس امام رضا(ع) را گسترش فرهنگ رضوی، توسعه عدالت آموزشی و ارائه الگویی موفق از آموزش و پرورش اسلامی دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۹    
سراج: هم زمان با بازگشت بندر بن سلطان اطلاعات نگران کننده ای از همکاری عربستان، اسرائیل و آمریکا برای نفوذ دادن تروریست ها به ایران و انجام اقدامات خرابکاری مشاهده می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
کدخدایی: مصوبه اصلاح شده بودجه که به طور غیر رسمی در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته بود، در جلسه امروز این شورا مورد بررسی قرار گرفت و نظر غیر رسمی شورا به مجلس محترم ارسال گردید.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۸    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با بیان این که تکریم شهید باعث احیای ارزشها است، گفت: شهید موجب حیات جامعه است، خود زنده است و زندگی می بخشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
رهبر جنبش انصارالله یمن در پیامی که به مناسبت روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) منتشر کرده، ضمن تبریک این مناسبت اظهار داشت که چنین روزی باید به عنوان روز جهانی زن مسلمان انتخاب شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۲    
مدیر جامعه الزهرا(س) رفتارهای هنجارشکن و دور از شرع و عرف در برج میلاد تهران که در حضور برخی مسؤولان رخ داد را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۲    
پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان با حضور وزیر ارشاد در بیت آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۱    
هر کسی در انتخاب اسم برای فرزندانش انگیزه ای دارد. نام ها می تواند مایه عزّت فرد در جامعه و نقشه راهی برای حرکت آینده نوزاد باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۶    
چادر را سرم کردم. رفتم جلو آینه و خانم شدن خودم را دیدم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
در برنامه های رسمی و یا غیر رسمی و یا مراسم سازمانی یا دانشگاهی و حتی در رسانه ملی، به چه قیمتی باید جامعه را خنداند؟
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۴    
کار به جایی رسیده است که نماینده مجلس تهران از تشکیل کارگروهی در فراکسیون زنان مجلس پیرامون موضوع حجاب اجباری خبر داده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
موسوی گرماوردی در کتاب مهربان ترین مادر با نثری روان گوشه هایی از زندگانی مهربان ترین مادر آفرینش را همراه با مستنداتی از معصومین بیان داشته است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسینیان گفت: جریان علوم در عرصه تکنولوژی، علوم پایه را تعریف می کند و اگر بحث انسان و تحولات در این علوم پایه رعایت و لحاظ نشود، قطعا علوم انسانی نمی تواند جامعه را هدایت کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۸    
دستگاه قضایی بحرین محاکمه دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی را به 2 فروردین موکول کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید به دشمنان اسلام دل خوش کنیم، عده ای با توافق با غرب و برجام بر این عقیده بودند که فردای توافق خورشید از همه طرف طلوع خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۹    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار محسن هاشمی گفت: اعضای شوراها باید بدانند عمر خدمت کوتاه است پس باید در این مدت کوتاه خدمت رسانی صادقانه به مردم را در اولویت خود قرار دهند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۶    
حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به اینکه برآورد ما افزایش فرزندان ممتاز طلبه به هزاز نفر در سال پیش رو است، گفت: تجلیل از فرزندان و همسران ممتاز تحصیلی طلاب به صورت منطقه ای در اهواز ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۳    
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: این درجه اهمیتی که اسلام و دین ما برای مادر قائل است نشان می دهد که بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های ما برای رسیدن به درجات انسانیت در گرو احترام و خدمت به مادر است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۷    
نخستین همایش بزرگ سادات با حضور سادات کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۸    
حجت الاسلام نامنی با اشاره به اینکه در خوزستان از وجود دو هزار فرزند طلبه خوزستانی برخوردار هستیم، گفت: امسال از 40 هزار از فرزندان و همسران ممتاز تحصیلی طلاب و روحانی سراسر کشور تجلیل به عمل می آید.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
در دومین اجلاسیه کمیسیون های تخصصی شورای عالی حوزه علمیه خراسان با حضور آیت الله مروی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه اسناد شورای عالی حوزه علمیه خراسان و سایت آن رونمایی شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۶    
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران از حوزه علمیه به عنوان پشتوانه ایدئولوژیک انقلاب اسلامی نام برد و گفت: در میان سیل هجمه های ظالمانه ای که از سوی دشمنان به سوی انقلاب شاهد هستیم حوزه امین ترین ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۰    
همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیان خوزستانی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۷    
حجت الاسلام عربپور با اشاره به این که مسجد پایگاه نشر اسلام است، گفت: ترویج فرهنگ اسلام زمانی در کشور به وجود می آید که مساجد پایگاه نشر معارف اسلامی باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۴    
جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی استان تهران در واکنش به برپایی برخی مجالس که مزین به نام حضرت زهرا(س) ولی از عصمت فاطمی و غیرت علوی تهی است، بیانیه صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۱    
استاد حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که شرافت زن باید درجامعه حفظ شود، گفت: دین اسلام به دنبال حفظ ارزش زن در جامعه بوده و کسی که از سبک زندگی غربی پیروی می کند، نمی تواند ارزش زن را بفهمد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۸    
رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با تأکید بر این مطلب که در مدارس علمیه نیاز است که آهنگ پژوهش جدی تر باشد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۵    
مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) شهر همدان گفت: مبارزه با فساد اقتصادی نخستین گام برای رسیدن به اقتصادی پویا و مقاوم است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۲    
حجت الاسلام درزی با بیان اینکه تشکیل دولت اسلامی، نخستین و بزرگترین گام در مسیر تحقق عدالت اسلامی است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۶    
دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه طلبه باید سیاست را بداند و بفهمد، گفت: در عین حال این درک سیاست به معنای سیاست بازی نیست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
حجت الاسلام قهرمانی گفت: انگاره سازی علیه مهدویت و تخریب چهره مسیحا و منجی و تولید چهره های منفی نجات آفرین از پروژه های تولیدی هالیوود به شمار می آید.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۶    
پژوهشگر حوزوی تنها راه همگرایی در جهان اسلام را باز گرداندن تشخص و هویّت تمدنی به جهان اسلام عنوان کرد و گفت: اگر نتوانیم تشخص و هویت تمدنی جهان اسلام را بازگردانیم ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۴    
در این نوشته به معرفی برخی کتابهای نوشته شده درباره حاج محمد ابراهیم همت پرداخته شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۱    
در بیانیه پایانی همایش سادات بر لزوم تحکیم وحدت مسلمین برای صیانت از مکتب اسلام و مقابله با دشمن تأکید شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۲    
امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن امروز در تلاش است تا بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کند و سعی دارد از تمام ظرفیت خود برای ایجاد دشمنی و اختلاف در جامعه اسلامی بهره ببرد و ما با وحدت باید مانع این امر شویم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۲    
حجت الاسلام دشتی در کتاب فرهنگ سخنان حضرت زهرا(س) 201 حدیث را از کتاب های مختلفی جمع آوری کرده و هرکدام را شرح مختصری داده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۲    
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب گفت: کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه هستند یا به طور کلی تفرقه گرایان هیچ ارتباط هویتی با رسول اکرم(ص) ندارند زیرا هویت رسول اکرم(ص) و قومش وحدت است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
نشر معارف چاپ هفتم کتاب "جریان شناسی فکری ایران معاصر" و چاپ دوم کتاب "فاطمه الزهرا(س)؛ اهداف، مواضع و دستاوردها" را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۳    
حضرت آیت الله جوادی آملی آزادی خواهان عالم را مورد تکریم قرار داد و گفت: درود بر ایرانی ها، یمنی ها، فلسطینی ها و لبنانی ها که به استکبار جهانی فهماندند که ظلم را جز فرومایگان نخواهند پذیرفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۱    
دانش پژوه جامعه المصطفی با بیان اینکه فرهنگ، سنگ زیربنای توسعه گردشگری است، گفت که این مهم بستر مناسبی را برای توسعه ارتباطات و همگرایی ها ایجاد می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۲    
دوازدهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت حوزه های علمیه خواهران با حضور حجج اسلام محسن قرائتی، عبدالکریم بهجت پور، سیدمحمود مدنی و دیگر فضلای حوزه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
چالش های ژئوپلیتیک همگرایی کشورهای اسلامی در بیستمین جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی در مجتمع عالی امام خمینی(ره) قم بررسی شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۶    
بازار جهانی کتاب سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به همت مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در بخش بین الملل برپا خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
نویسنده و تحلیلگر مصری در واکنش به سیاه نمایی ها و اصلاحات نمایشی ولی عهد عربستان نوشت که او به جای این کارها حقوق 4 میلیون شیعه عربستانی را رعایت کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
مرکز نشر هاجر، بیش از 70 جلد از مجموعه سرمه سعادت را با آثار و مقالات قرآنی بانوان طلبه در موضوعهای مختلف منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
آمریکا دیگر به عنوان یک ابرقدرت جهانی مطرح نبوده و نفوذ خود حتی در میان متحدین نزدیکش را از دست داده و توافق هسته ای با ایران، نمونه خوبی در اثبات منزوی شدن آمریکا در مقابل سایر جهان است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
مرکز نشر هاجر، جلدهای پنجم تا هشتم را با عنوان های: احکام نوپدید فقهی ، حضرت سلیمان(ع)؛ شیوه های حکومتی ، تجلی خودباوری و شخصیت حضرت مریم(س)؛ در قرآن و کتاب مقدس منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
یکی از شیوه های جذاب سازی متن اضافه کردن چاشنی طنز به قلم نویسنده است، طنز علاوه بر شگفتی هایی که در جذب مخاطب دارد روحیه او را نیز از مسرت و آرامش پر می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
قدرتمندترین لابی صهیونیست ها در کنگره آمریکا سه روز متوالی را صرف برگزاری نشستی کرد که ماحصل آن چیزی جز دعوت از جهانیان برای ضدیت با ایران نبود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۹    
جمعی از مبلغان حوزه علمیه قم با یکی از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
پورتال جدید جامعه الزهرا(س) با قابلیت های مختلف از سوی دفتر فناوری اطلاعات این مؤسسه علمی تولید و امروز در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مدنی رونمایی شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۰    
آیت الله اعرافی بر ضرورت انجام پژوهش در حوزه واگرایی و همگرایی جهان اسلام در جامعه المصطفی به عنوان نهاد بزرگ حوزه ای و بین المللی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
حجت الاسلام فاطمی نیا به بررسی ویژگی های نماینده طلاب از منظر آیات و روایات پرداخت و حسن شهرت، دشمن ستیزی و هم زبانی را از ویژگی های نماینده طلاب برشمرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
الان به دونالد میگم نشست خبری اضطراری برگزار کنه. بیانیه وزارت خارجه هم تا یه ساعت دیگه روی سایته! پیش نویس قطعنامه تحریمی الان می ره سازمان ملل برای وضع تحریم های حقوق حیوانی!
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۲    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم، کارآفرینی و توانمند سازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد را از مهم ترین اهداف این اداره کل برشمرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۹    
رهبر انقلاب با اشاره به تبلیغات پرحجم دشمنان و هزینه های سرسام آور آنان برای اثرگذاری منفی بر مسأله حجاب، گفتند: آنچه بنده را حساس می کند، طرح مسأله حجاب اجباری از دهان برخی خواص است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۹    
حجت الاسلام متقی با اشاره به وجود پارادایم های مختلف در جوامع اسلامی، گفت: مسائلی در جهان اسلام وجود دارد که عملاً راه را برای ایجاد انشقاق و از بین بردن یک پارچگی جهان اسلام هموار می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تاکید بر این مطلب که باید بتوانیم استعدادهای طلاب را با حفظ شئون طلبگی تقویت کنیم ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۳    
کارکردهای بی نظیر خانواده مطهر حضرت علی و فاطمه فقط در عرصه خانه، محدود نمی شد؛ بلکه عنصر مهم آن، پیوند میان خانه و اجتماع بود، این خانواده در عرصه های گوناگون اجتماعی فعال بودند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه کاربرد دین امروز با گذشته متفاوت است، گفت: در شرایط فعلی تحول کاربردی حوزه مدنظر است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۷    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) از ایجاد 160 هزار فرصت شغلی از سوی کمیته امداد در سال 96 خبرداد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۴    
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که ولادت حضرت زهرا یک معجزه الهی است، گفت: ولایت مداری حضرت زهرا در مقابل دشمنان و حمایت از امام علی نشانه دیگری از فضایل حضرت زهرا(س) است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
امام جمعه قم بر حفظ اصالت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) تأکید کرد و صرف عنوان روز زن برای چنین تاریخ مهمی را زمینه ساز فراموشی برخی از معارف و ظهور بدعت ها دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این که مسؤولان باید اقدامات خود در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال را به مردم گزارش دهند، گفت: نباید وعده های داده شده تنها در حد شعار باقی بماند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۵    
آیت الله مهدوی فقه را به چهار بخش عبادات، معاملات، معاشرت ها و وظایف اجتماعی و سیاسی تقسیم کرد و گفت: حوزه انقلابی در بخش چهارم تعریف می شود، یعنی اگر طلبه ای بخواهد انقلابی نباشد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۹    
آیت الله نظری خادم الشریعه همزمان با هفته منابع طبیعی یک اصله نهال غرس کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بودجه 97 در جلسه دیروز شورای نگهبان بررسی و نظر غیر رسمی به مجلس ارسال شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۱    
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) از کاهش 15 درصدی افراد زیر پوشش کمیته امداد در دو سال اخیر خبر داد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که جهت گیری نظام اسلامی به سمت حمایت از مستضعفان است، از حمایت مجلس از برنامه های کمیته امداد برای توانمندسازی نیازمندان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
از قرن گذشته تا به امروز، در اکثر جنگ ها و کودتاهای سراسر دنیا، رد پای ایالات متحده آمریکا دیده می شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین لک زایی رسالت حوزه انقلابی را در تولید آثار دینی در زمینه جامعه و حکومت بسیار سنگین ارزیابی کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۴    
یکی از روحانیان شیعه بحرینی در اعتراض به برخورد مسؤولان زندان اعتصاب غذا کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۴    
حوزه علمیه خواهران مرند تنها مدرسه علمیه در استان آذربایجان شرقی است که تمام اساتیدش فارغ التحصیل همان مرکز هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۱    
تولیت حوزه های نورآباد قاچاق کالا، وابستگی به منابع نفتی و گرانی محصولات را از جمله موانع سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۸    
هماهنگ کننده جبهه العمل اسلامی لبنان گفت: دشمنان درصدد شیعه جلوه دادن دستاوردهای مقاومت هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضروروت تبیین فرهنگ سازی در حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: رسانه ها در این زمینه رسالت سنگینی بر دوش دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۶    
ماجرای سوال از رییس جمهور که این روزها ورد زبان هاست و هر روز طرح جدیدی برای کشاندن او به بهارستان تهیه و به هیأت رییسه ارسال می شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۰    
عضو مجع تشخیص مصلحت عامل اصلی عقب افتادگی در اجرای عدالت را سیاست های اجرایی دولت دانست و تأکید کرد: تورم توزیع درآمد را در کشور ناعادلانه می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۴    
همایش علمی یک روزه حوزه انقلابی؛ مسؤولیت های ملی و فراملی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین واعظی و برگزاری سه پنل تخصصی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
جشن توانمند سازی 1300 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم امروز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و رییس کمیته امداد کشور در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید محمدعلی بایرامی -از شهدای اغتشاشات اخیر تهران- یاد این شهید را گرامی داشتند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۰    
مربی اصول تیم سازی شتاب دهنده افق آشنایی با تأکید بر آشنایی زندگی ارزش آفرینان ایرانی، گفت: این امر سبب می شود تجربه بیشتری در مسیر ارزش آفرینی کسب کرد و مسیر را بهتر پیمود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۷    
عضو کمیسیون انرژی با تاکید بر اینکه هر کسی که خود را طرفدار عدالت و شفاف سازی بداند با طرح اعاده اموال نامشروع موافق است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۴    
حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این که سیستم کشور باید مورد بازنگری قرار بگیرد، گفت: مشکل اصلی کشور اجرا نکردن اصل 44 قانون اساسی است. بر اساس معیار های اقتصاد مقاومتی کار باید دست مردم سپرده شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۵    
طرح رسیدگی به اموال نامشروع مسؤولان به عنوان یک مطالبه فراگیر و مبارزه با فساد اقتصادی در آستانه تصویب در مجلس شورای اسلامی قرار دارد و این امیدواری را به وجود آورده که نمایندگان گامی مستقیم و عینی ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۲    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان این که قانونگذاران باید جلوی سوء استفاده فرصت طلبان را بگیرند، رفتار خارج از منطقه انقلاب را را سبب نارضایتی مردم دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه ها در جهت گفتمان دو سویه برای رفع مشکلات و چالش ها موجود در این حوزه استفاده شود ...
  • ۱