دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۱۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۳    
پیشوایان معصوم (ع) انسانهای کامل و برگزیده ای هستند که به عنوان الگوهای رفتاری و مشعل های فروزان هدایت جامعه بشری از سوی خدا تعیین شده اند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۰    
یکی از مسؤولان امنیتی جنبش فتح در صیدا واقع در جنوب لبنان ترور شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۰    
یک روزنامه فلسطینی از طرح رژیم صهیونیستی برای تکرار سناریوی اشغال فلسطین این بار در عراق و استقرار 300 نظامی صهیونیست با هویتهای پنهان در پایتخت این کشور خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۸    
درصد تغییر تعداد کتاب های دی ماه سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته نشان می دهد تعداد کل کتاب های عمومی افزایش 6درصدی داشته است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
چند مقام کنونی و پیشین آمریکا در جمع منافقین از ارائه کمک ها و حمایت های بیشتر به آن ها خبر داده و از کنگره و دولت خواستند تلاش ها علیه نظام جمهوری اسلامی را تشدید کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
مجلس عربستان به پیشنهاد 25 عضو خود، طرح تأخیر دو ساعته اذان و اقامه نماز عشا در شهرهای بزرگ این کشور را بررسی می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۲    
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات مقاومتی در جنین پاسخی به اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۱    
حضرت آ یت الله جوادی آملی تأکید کرد: حوزه زمانی می تواند کرسی آزاد اندیشی داشته باشد که مکاتب دیگر را به خوبی ادراک و تحلیل و برجستگی اسلام نسبت به مکاتب دیگر را تبیین کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۷    
مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز تشکیل جلسه داد و مواردی از مسائل مورد اختلاف مجلس و شورای نگهبان را بررسی کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
مصادیق رجل سیاسی و مذهبی برای کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تعیین و اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۶    
دبیرکل مجمع پژوهش های اسلامی مصر با اشاره به نقش همزیستی مسالمت آمیز با سایر ادیان و مذاهب در گسترش اسلام خاطر نشان کرد که اسلام سایر تمدن ها را به رسمیت می شناسد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۶    
حجت الاسلام کاروند با اشاره به اجرای طرح گردشگری مذهبی در استان همدان همزمان با ایام نوروز، گفت: از ویژگی های امامزاده های شاخص در استان وسعت داشتن فضای بقاع متبرکه و همچنین محل رجوع بودن آنها است که ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۶    
یگان صهیونیستی موسوم به مستعربین ، یکی از اعضای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین را در مرکز بیت لحم ربود؛ جنبش مذکور، این اقدام را قلدربازی توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه دولتمردان در این چند سال تنها به وعده های نسیه برجامی دلخوش کرده بودند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
یکی از فرماندهان الحشد الشعبی عراق در اعتراض به یادداشت روزنامه سعودی الشرق الأوسط علیه این ارگان، گفت که این روزنامه واقعیت را تحریف می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۶    
شیخ الازهر با اشاره به لزوم تقویت فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز بر لزوم تشکیل کارگروه فقه شهروندی با هدف بررسی احکام فقهی موضوعات شهروندی تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۵    
سازمان ملل به منظور خدمات رسانی به آوارگان روهینگیا درخواست کمک یک میلیارد دلاری کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
مرجع تقلید عراق با اشاره به ضرورت محاسبه نفس خاطر نشان کرد که این عمل سبب رشد و تعالی انسان می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
حضرت آ یت الله مکارم شیرازی به شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره حساب های بانکی واکنش نشان داد و گفت: رسانه های فاسق، فاسد و مفسد که همه آن را شناخته اند از کاهی که وجود ندارد کوه درست می کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۰    
در حالی که برخی احزاب شیعه عراق سفر قریب الوقوع ولیعهد سعودی به بغداد را به لزوم قطع کمک های عربستان از تروریست ها مشروط کردند، یکی از این احزاب حضور بن سلمان را به معنی دست دادن با تروریسم دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۷    
جبهه العمل الاسلامی لبنان با اشاره به جانفشانی های ملت فلسطین در دفاع از مسجد الاقصی و قدس شریف تصریح کرد که زمان آن رسیده که اسرائیل تاوان جنایت های خود را بدهد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۷    
عضو شورای مرکزی حزب الله در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ولی عهد عربستان اعلام کرد، عامل جنایات علیه زنان و کودکان یمنی همان هیتلر زمانه است نه ایران که به عراق و سوریه برای مقابله با داعش کمک کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
عضو شورای اجرایی حزب الله با اشاره به ناکامی های متعدد آمریکا و عربستان در منطقه تاکید کرد که نقشه آنان بار دیگر نیز در انتخبات پیش رو شکست خواهد خورد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
فلسطینیان ساکن نوار غزه امروز شنبه در اعتراض به تصمیم رییس جمهوری آمریکا علیه قدس اشغالی تظاهرات گسترده ای بر پا کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۱    
یک تحلیلگر سیاسی گفت دونالد ترامپ تحت فشار سعودی ها و صهیونیست ها پمپئو را روی کار آورد تا نارضایتی خود را از پیشرفت های ایران و روسیه در سوریه نشان دهد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۱    
عملیات استشهادی جدید در پانزدهمین جمعه خشم فلسطین علیه تصمیم دونالد ترامپ درباره قدس، با استقبال گروه های فلسطینی مواجه شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۵    
صدراعظم آلمان در واکنش به سخنان وزیر کشور در زمینه اسلام گفت که مسلمانان به آلمان تعلق دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۵    
رییس فراکسیون همپیمانی ملی عراق تاکید کرد که حل مشکلات موجود در منطقه تنها از طریق گفت وگوی سازنده ایران و عربستان میسر می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۲    
کشورهای غربی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، نه تنها در مقابل جنایات جنگی عربستان سعودی علیه مردم یمن سکوت کرده اند، حتی تسلیحات نظامی مورد نیاز ریاض را نیز در اختیارش قرار می دهند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
استاد حوزه و فعال عرصه تبلیغ بین الملل تاکید کرد باید از ابرازهای روز بهره گرفته و معارف دین را به صورت کاربردی و جذاب برای جهانیان عرضه کنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
برنامه های نوروزی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سال 97 با شعار بهار را با محبت تو آغاز می کنم از 28 اسفندماه آغاز می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در نشستی خبری اعلام کرد هشتمین دوره مجمع نمایندگان اوائل سال آینده و در ماه رجب برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری مراسم تحویل سال نو با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در شبستان امام خمین(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبرداد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی شورای نگهبان از تصویب موضوع رجل سیاسی و شاخص های آن در شورای نگهبان خبر داد و گفت: به زودی جزئیات این موضوع در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۶    
مسؤول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از فعالیت 450 مبلغ و مبلغه در مراسم اعتکاف در این استان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۳    
استاد سطح عالی حوزه علمیه علم بدون عمل را مانند در جا زدن خواند و گفت: امیرمومنان(ع) در مورد اهمیت عمل پس از کسب علم می فرمایند که اگر کسی بیشتر بداند اما عمل نکند بار خود را سنگین تر کرده است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه عبادت همراه با شک در اصول عقیدتی را بی فایده دانست و گفت: ارتباط مستقیمی میان یقین با عمل وجود دارد و عمل نافع، عمل نشات گرفته از یقین است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۸    
نماینده آیت الله نوری همدانی در تهران گفت: در اولین روز از سال 97 که با شهادت امام هادی(ع) مصادف شده است انتظار می رود به رسم شیعه بودن، با امام زمان(ع) ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۹    
نتایج انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نشستی خبری با حضور حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
حضرت آ یت الله نوری همدانی با ارزیابی عملکرد مسؤولان درباره تحقق شعار سال گفت: اگر واقعا حرکت جدی انجام می شد بسیاری از مشکلات اقتصادی گریبان جامعه ما را نمی گرفت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۱    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه قرآن پاسخ گوی تمام نیازهای بشریت است، گفت: اگر جامعه جهانی به قرآن رجوع می کرد امروز این اندازه دچار مشکلات و گرفتاری نبود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اثرگذاری ویژه تبلیغ چهره به چهره، گفت: دیدوبازدیدهای نوروزی فرصت مناسبی برای تبلیغ دین و ترویج آموزه های الهی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۴    
حجت الاسلام سالاری مکی گفت: امروز در جامعه ای که انواع و اقسام شعارها، تصاویر کتاب ها و فرهنگ های حق و ناحق از طریق فضای حقیقی و مجازی در حال رد و بدل شدن است از طلبه جوان حوزه علمیه انتظار اثرگذاری ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۹    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا نیز همچون شیطان دشمن ما است و فرقی ندارد که ما دشمنی او را باور کنیم یا باور نکنیم ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
آیت الله احدی با بیان اینکه بی حجابی برخی افراد در اصل دهن کجی به اسلام و دین است، گفت: این بی حجابی و قانون شکنی که در جامعه صورت می پذیرد دهن کجی به خود رییس جمهور نیز هست ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۴    
امام جمعه کرمان با تأکید بر این که خرید کالای ایرانی را در روزهای پایانی سال فراموش نکنیم، گفت: برای توسعه اقتصادی کشور و خروج از رکود، در خریدهای پایانی سال کالای تولید داخل را فراموش نکنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۸    
مدیر گنجینه میراث اسلامی اصفهان با اشاره به لزوم توجه به هنر اسلامی، گفت: بهترین موزه های غیر اسلامی دنیا را مسیحیان و یهودیان در اختیار دارند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۴:۲۴    
عضو هیأت رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه مدیریت جهادی تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۴:۱۸    
نماینده خبرگان با بیان این که خاندان شاه آبادی در مبارزه علیه شاه پیشگام بودند، گفت: در آن دوران آیت الله شاه آبادی با حضور در تهران و قم مشارکت های مردمی را نسبت به تظاهرات و روشنگری نسبت به فعالیت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۴:۰۹    
نماینده مردم سیستان بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی آیت الله شاه آ بادی گفت: زندگی مرحوم آیت الله شاه آبادی تداعی گر معنای فروتنی، تواضع و خاکساری بود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۳:۵۱    
عضو جامعه مدرسین با بیان این که انسان باید برای قیامت خود توشه داشته باشد، گفت: بندگی و اطاعت کامل باید در دستور کار انسان ها باشد تا سعادتمند شوند و به درجات عالی برسند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۰:۳۱    
امام جمعه نجف در واکنش به اهدای ورزشگاه های از سوی کشورهای عربی به عراق گفت: یک قطره از خون شهدای عراق بیشتر از هدایای کشورهای عربی ارزش دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۰:۱۹    
مرکز خدمات حوزه های علمیه از 29 اسفندماه تا 13 فروردین ماه 97 تعطیل است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۰:۱۳    
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه گفت: آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی حزب الله را در انتخابات آینده هدف قرار داده اند.