دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۱۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۸    
سومین نشست نمایندگان آستان های مقدس جهان اسلام از دور دوم این اجلاسیه ها در نجف اشرف به همت مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۰    
شادکام دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی کتاب نابینایان و کم بینایان گفت: در آیین اختتامیه از هر یک از گروه نویسندگان کم بینا و نابینا سه برگزیده معرفی و تجلیل خواهند شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۹    
1800 نفر از مردم محروم، بی بضاعت و کم بضاعت به همت مجموعه خیریه خادمان گمنام علی بن موسی الرضا(ع) و با مشارکت معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی در قالب کاروانی از دورترین نقاط کشور به حرم مطهر ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۷    
افزون بر 70 نسخه نفیس خطی و چاپ سنگی از آثار زکریای رازی، پزشک، فیلسوف و شیمی دان ایرانی با موضوع پزشکی، داروسازی، شیمی، فلسفه، الهیات و ماوراءالطبیعه در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی موجود است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۰    
عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق گفت: بسیاری از کتب و آثار دانشمندان الحادی در اختیار دانشجویان مسلمان قرار دارد و شبهه های بسیاری را در فکر و ذهن آن ها ایجاد کرده است و اگر طلاب در پاسخگویی به شبهات ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۶    
دبیرکل حزب الله در چهلمین سالگرد تأسیس حوزه علمیه امام منتظر توضیحاتی درباره انتخابات لبنان ارائه کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به این که باید اخلاق شهدا را به نسل جوان آموزش دهیم، گفت: آموزش و پرورش، آموزش عالی، نویسندگان کتب درسی و در برنامه های صدا و سیما باید اخلاق شهدا را برجسته کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۸    
رییس ستاد اقامه نماز گفت: یکی از علل رسیدگی به اعمال در روز قیامت این است که برخی افراد و اعمال به گونه ای هستند که نمی توان پاداش و مجازات عمل خوب و بد آنها را در این دنیا تمام و کمال به آنها چشاند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول تاریخ منش جباران این بوده است که اگر می توانستند مخالفانشان را می کشتند ولی اگر قدرتش را نداشتند آن ها را تبعید می کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
معاون فرهنگی صنعت آب و برق در خراسان جنوبی گفت: یکی از مشکلات در استان، کمبود منابع آبی است و آب از اولویت های نخست استان می باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که امروزه مبانی فکری امام راحل حتی در زمینه فقه، عرفان و غیره در حوزه علمیه مغفول واقع شده است، گفت: کتاب هایی همانند چهل حدیث، ولایت فقیه، مصباح الهدایه ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۹    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تخلیه روستاهای مرزنشین هم به ضرر مردم و هم به ضرر دولت است و تخلیه روستاها و حاشیه نشینی در شهرها برای ارزش های معنوی مردم آسیب دارد و برای دولت نیز مشکل ایجاد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۳    
مدرس حوزه و دانشگاه در مراسم گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) گفت: مودت افزون بر محبت بحث اطاعت و پیروی را هم در بردارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در هر استان تنها یک دفتر برای شناسایی محرومان و مستضعفان و نیز سازماندهی خیّران و خادمیاران تخصصی به منظور ارائه خدمات داوطلبانه به محرومان در ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۴    
رییس تبلیغات اسلامی دورود گفت: 80 نفر از مبلغان خواهر و برادر این شهرستان به صورت مستمر و در راستای تبیین و ترویج ارزش های دینی در جمع مردم به ویژه نسل جوان حضور دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه ارتجاع خطر است برای انقلاب، گفت: عوض شدن خط و راه انقلاب به معنای ارتجاع بوده و خطری بزرگ پیش روی انقلاب است و مسؤولان باید هوشیار باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
بر اساس آمار های سازمان ملل؛ زنانی که از 15 تا 50 سالگی مجرد بوده اند، 50 برابر بیشتر از خانم های همسرداری که حتی در میانه زندگی خود با همسر خود طلاق گرفته باشند، در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۱    
حضرت آ یت الله جوادی آملی تأکید کرد: نباید معصومین را تنها برای خود مصادره کنیم، باید ائمه(ع) را جهانی بدانیم و آنها را جهانی معرفی کنیم که لازمه این کار آن است که در دریای معرفت ایشان غرق شویم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۵    
نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: با توجه به اینکه قم پایگاه انقلاب و علوم دینی است، برگزاری نمایشگاه کتاب دین در این شهر ضروری است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۵    
عضو هیأت علمی فرهنگستان علوم اسلامی در تبیین بایدها و نبایدهای روشنفکری گفت: روشنفکران ابزار مفهومی را در اختیار دارند و به هرصورتی که بخواهند می توانند فرهنگ سازی کنند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۲    
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای نرم افزار حدیث ولایت شامل مجموعه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است را تولید کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۹    
این اثر در دو بخش کلیات و مفاهیم و مسائل موضوع شناسی سامان یافته است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
نماینده دفتر تنظیم و نشر آثار آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی گفت: متن 74 عنوان کتاب در 91 جلد از آثار ایشان به زبان های فارسی و عربی در این نرم افزار جمع آوری شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۳    
نماینده انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: این فصل نامه علمی پژوهشی از شماره 47 به صورت تخصصی به موضوع روش شناسی علوم انسانی می پردازد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۳    
حجت الاسلام حافظی بر ضرورت اهمیت دادن حوزه علمیه به مباحث میراث پژوهی تأکید کرد و خواستار شد: حوزه علمیه برای اینگونه مباحث ارزش بیشتری قائل شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
رییس شورای حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه بخل ورزی گامی به سوی فقر است، گفت: انسان بخیل شتابان به سوی فقری که از او گریزان است حرکت می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: شهید جلوه خداوند متعال و چشمه حیات است به گونه ای که با مرگ خود، زنده و زندگی ساز می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۷    
نماینده ولی فقیه در لرستان انقلابی نبودن جامعه را خطری بزرگ دانست و گفت: برای حفظ و تداوم انقلاب مسؤولان باید انقلابی بمانند و انقلابی عمل کنند و از تجمل و اشرافی گری که آفتی بزرگ پیش روی انقلاب است ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۴    
رییس بنیاد فقه و معارف اهل بیت(ع) گفت: متن کامل 21 عنوان کتاب از 39 جلد از آثار ایشان به زبان های فارسی و عربی در این نرم افزار آورده شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: آسان کردن خرید کتاب از عواملی است که می تواند به افزایش فرهنگ کتابخوانی کمک کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
نماینده انتشارات حلم گفت: دعاها و دستورهای مختلفی برای برآورده شدن حاجت، رفع فقر و غیره در این کتاب گردآوری شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۰    
نشست سالانه مسؤولان و مدیران دفاتر استانی خبرگزاری رسا، با حضور مدیر عامل خبرگزاری رسا در قم آغاز به کار کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۴    
مدیر مدرسه امام جعفرصادق الوان با بیان اینکه حوزه علمیه یار و یاور انقلاب است، گفت: توجهات صورت گرفته به منشور امام تنها در حد همایش های انگشت شمار کم ثمره است در حالی که منشور روحانیت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۱    
این برنامه با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز سه شنبه هشتم اسفند 1396 ساعت 10 صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۱    
دبیر جشنواره علامه حلی استان خوزستان از رشد 33 درصدی ارسال آثاری برداران طلبه در سال تحصیلی جدید به جشنواره علامه حلی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۵    
تا زمانی که مردم برای حل مشکلات، خودشان آستین بالا نزنند، نه انتخاب هایشان درست از آب در می آید و نه محصول خدمات مدیران به آنان می رسد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۵    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی تشکیل جلسه داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
تولید 200 عنوان در اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، چاپ 250 عنوان رمان تاکنون در انتشارات سیمرغ ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
حضرت آیت الله سبحانی، این اثر را در پاسخ به افرادی که نسبت به موضوع حادثه فاطمیه تجاهل می کنند یا از اصل جاهلند، به گونه مطلوب، گویا و با اختصار تدوین کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۷    
لطیفی گفت: این آثار شامل بیش از 45 عنوان کتاب و 45 نرم افزار است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
عربستان و مصر تلاش دارند تا به کمک مفتیان روشنفکر به جامعه غربی نشان دهند که در مسیر نواندیشی دینی گام بر می دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۹    
امیدی گفت: در این نرم افزارها مجموعه آثار آیت الله محمد فاضل لنکرانی و آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی و پژوهشگران مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)گردآوری شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۳    
استاد حوزه علمیه قم آیات سوره توبه را سند راهبردی شناخت اوصاف فردی و اجتماعی جریان نفاق دانست و مهم ترین ویژگی های جریان نفاق را برشمرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
رییس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: در تمدن نوین اسلامی نگاه تک ساحتی وجود ندارد بلکه اسلام، نگاه جسمانی و ملکوتی به انسان دارد و این مسئله از قرائت های مهم است که در نگاه اسلامی و تمدن نوین اسلامی وجود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با محکوم کردن اقدامات آشوبگرانه تهران گفت: مسؤولان با جدیت و قاطعیت برخورد های قانونی لازم را به عمل آورند و از نعمت ارزشمند امنیت صیانت کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۹    
دانشگاه ادیان و مذاهب از میان خواهران و برادران طلبه در دوره های کارشناسی ارشد مجازی و حضوری همچنین دکتری حضوری دانشجو می پذیرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۶    
نماینده خبرگان با بیان این که نابودی قدرت دفاعی مقدمه ای برای از بین بردن استقلال کشور است،گفت: دشمنان نظام بحث مذاکرات موشکی را پیش می کشند تا مقدمات نابودی استقلال ایران را فراهم آورند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است در شرایط حساس کنونی، دولت هیچ نگاه ویژه ای به بخش دفاعی و موشکی ندارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۲    
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه 12 اسفندماه آغاز پذیرش در حوزه علمیه برادران استان است، گفت: در این زمینه کیفیت محوری مبنا قرار دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۰    
حضرت آ یت الله نوری همدانی بر اجرای حکم قصاص جانیان خیابان پاسداران تهران تأکید کرد و تأخیر در اجران آن را موجب دلسردی مردم دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۷    
تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت درگذشت امام جمعه طبس، گفت: حجت الاسلام مهاجریان سالیان متمادی در کسوت امامت جمعه طبس، پدری دلسوز برای مردم منطقه ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۴    
همایش "ایثار، زبان صلح جهانی" با حضور ظریف وزیر امور خارجه و اولاد قباد نماینده مجلس شورای اسلامی در دانشکده زبان و ادبیات خارجی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
برنامه سازان و تهیه کنندگان برنامه های گفت و گو محور باید از پیله تنیده شده در دور خود رها شده و برنامه های چالشی با رعایت و حفظ چارچوب های قانونی را بر روی آنتن ببرند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
وزیر امور خارجه گفت: مشکل کنونی ما با آمریکا در این است که آمریکا برای انجام ندادن تعهدات خودشان در حال فرار به جلو هستند و شرایطی را مطرح می کنند که جامعه جهانی کاملا وقوف دارد که این شرایط هیچکدام ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
رییس ائتلاف ملی عراق در دیدار با استاندار المثنی بر ضرورت توجه بیشتر به خانواده های شهدا تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۱    
مسؤول پاسخگویی به سؤالات موسسه رواق حکمت گفت: دشمنان دین حضور حداکثری فضای مجازی دارند، اینها نه تنها در فضای مجازی هزینه می کنند بلکه از طریق ماهواره و ابزارهای دیگر علیه دین تبلیغ می کنند و هزینه ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۵    
گردانهای حزب الله عراق بار دیگر تاکید کرد که در انتخابات آتی کشور، نامزد نخواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
مرکز پژوهش های اسلامی معصومیه از میان خواهران در دو گروه مطالعات کاربردی اخلاق و تربیت و مطالعات کاربردی معارف اسلامی پژوهشگر می پذیرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۶    
مراسم تشییع و وداع با پیکر حجت الاسلام مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس با حضور مسؤولان استانی از محل مصلی نمازجمعه طبس به سمت آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۱    
در حالی که برخی از حوزویان بنا به دلایل متعدد حاضر نیستند قم و شهرهای بزرگ را رها کنند، عده ای دیگر از روحانیان رسالت حوزوی خود را مناطق محروم می بینند و رنج و سختی های مختلف را در این مسیر به جان می ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۵    
حجت الاسلام رضوانی نسب در پیامی به مناسبت درگذشت امام جمعه طبس، گفت: این روحانی پرتوان و پرکار و خدوم و با اخلاص، عمر با برکتی را به ویژه در سه دهه در سنگر امامت جمعه طبس ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۰    
سفیر صلح سوئد بیان داشت که مرجعیت عالی عراق با فتوای جهاد کفایی خود توانستند صلح را در جهان گسترش دهد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۸    
آینده جامعه ایران به دست یک میلیون و 13 هزار و 655 معلم در مقاطع مختلف است و دولت آنقدر که روی لهجه غلیظ معلمان قانون گذاشته، روی اخلاق و زی معلمی و دیانت معلم حساس نبوده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
رییس جمهور، ملت ایران را تمدن ساز، پرورش دهنده تمدنها و پیشتاز مردمسالاری در منطقه دانست و تاکید کرد: می توانیم سازنده تمدنی بزرگ باشیم؛ اگر برنامه ریزی و تلاش فوق العاده داشته باشیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
آستان مقدس حسینی ششمین همایش عشائر عراقی را در کربلا برگزار کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۶    
حجت الاسلام سهرابی فر ضمن اشاره به منشور روحانیت و رسالت های حوزه در این دوران تأکید کرد که برخی متون حوزوی در راستای حوزه انقلابی نیست و هیچ سخنی از حکومت اسلامی ندارد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۶    
حضرت آ یت الله نوری همدانی صوفیه را فرقه ای باطل، انحرافی و دشمن اهل بیت(ع) دانست و خوستار مجازات قاطعانه و سریع عاملان جنایت تهران شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۰    
وزیرامورخارجه گفت: کشورهایی در منطقه عزت و آبرو خود را گرو گذاشتند تا امنیت بخرند و منابع طبیعی خود را به تاراج گذاشتند تا اینکه بتواند ذره ای امنیت بدست بیاورند با این شرایط بازهم احساس امنیت ندارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۵    
نماینده مجلس گفت: متاسفانه در مجلس شاهد تصویب قوانین زیادی برای ایثارگران و خانواده های شهدا هستیم اما بسیاری از این قوانین عملی نمی شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۶    
صاحبان 13 طرح برگزیده سی و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی صبح شنبه با حضور رییس جمهور با اهدای لوح و جایزه مورد تقدیر قرار گرفتند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۰    
حضرت آ یت الله مکارم با تأکید بر ضرورت برخورد سریع و قاطع با آشوبگران تهران تأکید کرد: بارها گفته ایم عرفان های کاذب سر از مسائل خطرناک دینی، اجتماعی و اخلاق در می آورد که یک نمونه آن حادثه تهران است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
دیدار سالانه مدیران، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری رسا با حجت الاسلام محققی مدیرعامل این رسانه حوزوی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۵    
رییس اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ های شیعه در خطبه نماز جمعه هامبورگ آلمان گفت: برخی افراد، تنبلی و ضعف در عقیدۀ خود را به توکّل نسبت می دهند و بدون اینکه قدمی بردارند معتقدند با توکل به خدا امورشان ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خوزستان گفت: به مناسبت بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، عضویت شهروندان در سطح همه کتابخانه های عمومی استان به صورت رایگان انجام می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۹    
یک روزنامه لبنانی از دستیابی به ایمیلی از سفارت انگلیس در آمریکا خبر داد که در آن طرح 5 بندی آمریکا برای تجزیه سوریه طی نشستی در واشنگتن تشریح شده و شرکت کنندگان در نشست مذکور برای اجرای طرح، به خود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
مشاور وزیر خارجه آمریکا در نامه ای برای یک سناتور این کشور نوشته واشنگتن در سوریه و عراق سیاست درگیری با نیروهای هم پیمان ایران را دنبال نمی کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۹    
امام جمعه موقت اهواز شکست غرب در سوریه و پیشرفت های کنونی ایران اسلامی را نتیجه خون شهیدان برشمرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۶    
حجت الاسلام حسینی قمی مخالفت با فساد اخلاقی و مالی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را مصداق ادامه دادن راه شهدا دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۳    
استاد حوزه علمیه با بیان این که دشمن از رهبری و مرجعیت دینی تشیع سیلی خورده است، گفت: در حال حاضر به مرجعیت شیعه شبهات بسیار زیادی وارد می شود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۳    
با حضور آیت الله شفیعی یادواره شهدای آرمیده در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۳    
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه برنامه موشکی ما قابل مذاکره با هیچ کشوری نیست، گفت: برجام منفعتی برای ملت به همراه نداشت که امروز مذاکرات موشکی برای مردم سودبخش باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۰    
مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) با حضور جمعی از شخصیت های حوزوی و فعالان قرآنی در بیت علامه طباطبایی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۲۱    
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی از برگزاری دوره های مهارت های بیان تفسیر قرآن در این مرکز قرآنی خبر داد و حمایت از برنامه های قرآنی را بسیار ضروری دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۱۸    
رییس سازمان دارالقرآن تأکید کرد: جوانان و نوجوانان نیامند تأمین منابع و محتواهای قرآنی هستند که شکل کاربردی داشته باشد تا بتوانند با استفاده از معارف قرآنی برنامه زندگی خود را تنظیم کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۱۵    
مؤسس دارالقرآن امام علی(ع) با اشاره به مسابقات امسال این دارالقرآن گفت: در این دوره 4 هزار و 600 نفر شرکت داشتند که 2 هزار و 400 نفر به رتبه های حائز اهمیت دست یافتند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۱۲    
رییس مؤسسه روایت گری سیره شهدا با تأکید بر اینکه شهدا محصول هیأت ها، مساجد و محافل مذهبی هستند، گفت: اگر دشمن بتواند جوانان را از روحانیت، مساجد و محافل مذهبی جدا کند، قطعاً پیروز می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۰۹    
استاد اخلاق حوزه علمیه قم تأکید کرد: راه رسیدن به مقام تقرب به خداوند برای همه انسان ها باز است، اما این مقام تنها نصیب کسانی می شود که در مسیر بندگی تقواپیشه باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۰۳    
استاد حوزه علمیه گفت: رهبر انقلاب فرمودند که دیروز جنگ با اسلحه بود اما امروز دشمن می داند که با آن سلاح حریف مردم ایران نمی شود و به سمت تهاجم فرهنگی روی آورده اند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۶:۵۷    
کارشناس مسائل شرعی به چند سؤال درباره احکام نماز و روزه قضا پاسخ داد و تفاوت بین آ ن دو را تبیین کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۸    
خطبای نماز جمعه لبنان با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات تاکید کردند که ثروت های ملّی کشور به ویژه نفت و گاز قابل مذاکره و واگذاری به بیگانگان نیست.